افتتاح حساب ترکیه
ترند بهار و تابستان 2022

اگر شما از آن دسته افرادی هستید که برای خرید پارچه‌ یا لباس حتما مطابق مد و ترند ها پیش میروید میتوانید از این مطلب گروه استایل شادمگ کمک بگیرید و از ترند بهار و تابستان 2022 مطلع شوید.

ترند بهار و تابستان 2022

ترند رنگ بهار و تابستان 2022

همانطور که در مطلب ترند‌ رنگ 2022 بیان شد، از رنگ‌های متداول در فصل آینده رنگ نارنجی، آبی سلطنتی، آبی نیلی، زرد و سبز چمنی و سبز لیمویی در کنار رنگ‌های خنثی طبیعی می‌باشد.

ترند بهار و تابستان 2022

آنچه در میان استریت استایل شرکت‌کنندگان در فشن‌شو‌های این دوره به چشم می‌خورد، رنگ مشکی، سفید و تنالیته‌های مختلف رنگ سفید به صورت یک یا دو آیتم یا استایل مونوکروم بود. در این میان رنگ قرمز،نارنجی،سبز،آبی سلطنتی و نیلی، سرخابی اشباع شده، شتری و کاراملی نیز از دیگر رنگ‌های به کار رفته در استایل‌خیابانی فشن‌شو‌ها بود.

آبی سلطنتی؛ رنگی که همیشه مورد توجه بوده است

درست است که درباره‌ی سبز کلی با شما صحبت کردیم، اما رنگ آبی سلطنتی رنگی‌ست که می‌تواند به راحتی آن را از دیدها خارج و جایش را اشغال کند.

ترند بهار و تابستان 2022

برندهای Lacoste و Loewe در مجموعه‌های بهار و تابستان 2022 خود رنگ اصلی را بررسی کردند و آبی سلطنتی را به عنوان رنگ پاییز و زمستان خود برگزیدند.

به همین دلیل شما از بهار و تابستان منتظر رخ‌نمایی از این رنگ در میان لباس‌ها باشید تا در پاییز و زمستان به عنوان رنگ اصلی معرفی شود. در مورد ست کردن آبی سلطنتی تنها در مورد هماهنگ شدن آن با قرمز و سفید کمی احتیاط کنید.

سبز لیمویی؛ رنگی که از سال گذشته ادامه یافت

رنگ مریم گلی کدر، از رنگ‌هایی که بود که سال گذشته ترند شد و طرفداران زیادی داشت. به همین دلیل طراحان دست از این رنگ نکشیدند و یکی از سایه‌های آن را به عنوان ترند رنگ بهار و تابستان 2022 انتخاب کردند. رنگ سبزی که امسال به عنوان ترند رنگی 2022 معرفی شده است، سبز لیمویی است.

ترند بهار و تابستان 2022

 

این رنگ حس جنب و جوش بهار و طراوات آن را نمایش می‌دهد. همچنین می‌تواند از گرمای تابستان بکاهد. Prabal Gurung و Christian Siriano در مجموعه‌ی بهار و تابستان 2022 خودشان این رنگ را با لباس‌های ساتن میدی نمایش دادند. پیشنهاد طراحان برای کفش هماهنگ با این رنگ، مشکی و یا سفید است.

نارنجی هوس‌انداز؛ رنگی که هر کسی را به داشتنش می‌خواند

رنگ نارنجی به رنگ غروب آفتاب شما را از انتخاب رنگ‌های بی‌حس و حال باز می‌دارد. شما می‌توانید نارنجی ترند 2022 را به عنوان رنگ برگزیده‌ی خود انتخاب کنید و از سر تا پا آن را بپوشید.

ترند بهار و تابستان 2022

Collina Strada در کنار بسیاری از طراحان دیگر در مجموعه‌ی بهار و تابستان 2022 خود، رنگ نارنجی را به صورت تک رنگ نمایش داد.

اگر شما هم علاقه دارید این رنگ را به عنوان تک رنگ استفاده کنید، می‌توانید کفش و کیف‌تان را هم به همین رنگ انتخاب کنید. اما اگر به دنبال کنتراست هستید می‌توانید کفش مشکی و یا آبی را با آن ست کنید.

آبی نیلگون؛ دریا را در کمد داشته باشید

شاید با خودتان فکر کنید چه فرقی میان آبی است، اما از نظر کسانی که به دنبال مد و ترندها هستند سایه‌های آبی باهم تفاوت دارند. میان آبی نیلی و آبی سلطنتی تفاوت وجود دارد و شما می‌توانید هر دو آبی و یا هر کدام را که بیشتر با سلیقه‌تان هماهنگ است انتخاب کنید. طراحانی مانند Balenciaga ،Nina Ricci ،Stella McCartney و Rokh همگی در نمایش بهار و تابستان 2022 خود رنگ متفاوت آبی، با آبی سلطنتی را نمایش دادند که همین آبی نیلگون بود.

زرد درخشان؛ رنگی چشم‌نواز

زرد درخشان از ترندهای رنگ بهار و تابستان 2022 و رنگی است که وقتی شما آن را به تن می‌کنید حس و حال آفتاب درخشان را به بیننده القا می‌کنید. با پوشیدن این رنگ، شما در مرکز توجه قرار می‌گیرید. در سال 2021 زرد کم جان یکی از گزینه‌های شیک برای استایل به شمار می‌رفت، اما در بهار و تابستان 2022 می‌توانید با پوشیدن زرد نئونی همان حس را داشته باشید.

ترند بهار و تابستان 2022

Jason Wu ،Sergio Hudson و Rodarte سایه‌هایی از این زرد را در مجموعه‌های بهار و تابستان خود به نمایش گذاشتند. وو با لباسی که سرشانه‌های آن برهنه بود، هادسون با یک کت شلوار بی‌نقص و رودارته با لباسی پر از مهره‌های به نخ کشیده شده این رنگ را نمایش دادند.

آن‌ها به این طریق نشان دادند که می‌توانید با هر سبکی که دوست دارید رنگ زرد را در استایل خود داشته باشید. رنگ زرد سبب بالا رفتن روحیه‌ی شما می‌شود.

سبز چمنی یا kelly؛ رنگی که در طبقه‌بندی جایگاه خوبی دارد

یکی از زیباترین رنگ‌هایی می‌توان از آن نام برد سبز چمنی یا به زبان انگلیسی kelly است. چند مشخصه جالب می‌توان به این رنگ داد از جمله، غنی بودن، سرزنده و شاد بودن و جسورانه بودن. سبز را با هیچ رنگ دیگری نمی‌توانیم مقایسه کنیم، رنگی است مستقل از دیگر رنگ‌ها.

ترند بهار و تابستان 2022

در ران‌وی هفته مد لندن سایه‌های سبز زیاد خودنمایی می‌کردند. این خودنمایی‌ها مخصوصاً در ران‌وی‌ برندهایی مانند Supriya Lele، Yuhan Wang و BMUET(TE) بیشتر به چشم می‌آمدند.

ترند پترن بهار و تابستان 2022

فصل گذشته شاهد وفور به‌کارگیری از پترن‌ها بودیم در این فصل به نسبت فصل پیش، کمی از شدت استفاده از آن کاسته شده است. از پترن‌های پر‌طرفدار که از فصل گذشته به جای مانده ، پترن چهارخانه‌ای به ویژه برای کت و دامن و پترن‎های سنتی و چهل تکه بوده است.

پرینت و پترن‌های چرخان و تکرار‌شونده و بافتنی‌های نقش‌دار با تن رنگی غروب آفتاب که یاد آور استایل هیپی‌های رنگارنگ و شگفت انگیز دوران گذشته است، از پترن‌های ترند فصل آینده است. در میان طرحهای به کار رفته در استایل‌خیابانی ، پترن لوزی در استریت‌استایل چند شو اخیر به ویژه اوت‌کوتور پاریس و ردی تو ور نیویورک به چشم می‌خورد.

پترن سیاه و سفید به شکل‌های مختلف توپی، راه‌راه افقی یا عمودی و گرافیکی در استایل خیابانی به صورت چشم‎‎گیر به‌کار‎گرفته شد که این استایل برای موقعیت‌های مختلف استفاده‌ی روزمره و مهمانی مناسب است.

ترند y2k بازگشت به سال 2000

چه این استایل مورد علاقه‌ی ما باشد یا خیر ظاهر” Y2K”بازگشته است. Y2K مخفف “سال 2000 ” است این استایل از اواخر دهه‌ی 90 میلادی تا اوایل 2000 و از فرهنگ پاپ شکل گرفت. نقطه طلاقی آن در “فرهنگ استریت استایل” و”استایل تجملی” آن زمان بود.

افراد شکم دار اینجوری باید بپوشند تا خوش تیپ بشن !

ترند بهار و تابستان 2022

این سبک شامل پیراهن، bra ،دامن کوتاه ،تاپ‌های تنگ و کراپ شده، متریال براق،کفش‌های درشت کتانی، دامن پر چین،کیف‌های باگت، شلوار جین گشاد و فاق کوتاه … است، به خصوص کت و شلوار یا دامن که با تاپ‌های کراپ شده ست شده‌اند.

ترند رویای سفید

نمایی درخشان از استایل روشن در لباس‌هایی با یک یا دو آیتم سفید یا به صورت مونوکروم سفید یا تنالیته های مختلف آن، از ترند‌های این فصل است. لباس‌های سفید با پیراهن،کت و شلوار، اورکت، بلوز و شلوار به صورت تک رنگ یا ترکیبی از رنگ‌ها یا پترن‌هایی متناسب با آن، استایل شده‌اند.

ترند لباس‌های ریش‌ریش

در دوره‌ی پساکرونا و عادی شدن زندگی، بازگشت مهمانی‌ها و به تبع آن نیاز مجدد به استفاده از لباس‌های مناسب مهمانی، ترند لباس‌هایی با فرم ریش‌ریش برگرفته از دهه ی 60 و 70 میلادی دوباره بازگشته است.

ترند بهار و تابستان 2022

ترند لباس‌های گربه‌ای 2022

لباس‌های کشی، اندامی و چسبان گربه‌ای، به صورت ساده یا پترن‌دار از دیگر ترندهای این فصل خواهد بود این لباس‌ها با رویکرد جدیدی از نمایش اندام سهولت حرکت و جنب و جوش را برای ما امکان‌پذیر می‌سازد.

ترند کت بهار و تابستان 2022

در بهار امسال، با توجه به استریت‌استایل فشن‌شو‌های اخیر انتظار می‌رود، شاهد کت‌هایی به دو صورت برش‌های اورسایز و فیت اندام باشیم. کت‌های اورسایز این فصل ادامه‌ی روند گذشته است که در استریت‌استایل شو‌های اخیر با شلوار ست به صورت مونوکروم مشکی ،سفید، سورمه، تنالیته‌ی نباتی تا قهوه‌‌ای یا به صورت تک با دامن، شلوارک و شلوار متفاوت استایل شده اند.

از ترند‌های این فصل که دراستایل خیابانی نمایش شو‌های اخیر به چشم می‌خورد کت‌هایی با برش متناسب با اندام و سرشانه‌ای فیت اندام است که بعد از چند سال دوباره فرم بدن شما، در این کت‌ها به خوبی نشان داده می‌شود. حضور پر قدرت کت و شلوار به همراه bra ، تاپ و بلوز نیز از استایل های قابل رویت این دوره بود که در فصل بهار ادامه می‌یابد.

کت و شلوار با پارچه‌ی راه راه باریک، کت های کراپ شده روی خط کمر یا کمی بالاتر نیز همچنان در استریت استایل نمایش‌ها مد قابل مشاهده بود که با bra یا کراپ تاپ پوشیده ‌می‌شوند.

ترند “شلوار “بهار و تابستان 2022

شلوار‌های گشاد پارچه‌ای و دامن شلواری از ترند‌های این فصل است که با بلوز، ژاکت یا کت اورسایز و فیت به صورت مونوکروم یا با هارمونی رنگی استایل می‌شود. شلوار جین راسته یا اورسایز نیز از لباس‌هایی بودند که در استریت‌استایل نمایش‌های اخیر به چشم می‌خورد. شلوارک از دیگر ترند‌های جالب توجه فصل آینده خواهد بود که با کت، ژاکت، وست، به صورت کوتاه یا بلند تا زانو استایل می‌شود.

ترند بهار و تابستان 2022

دراستریت استایل این فصل از نمایش مد بیش از گذشته مرز های پوشش با برچسب جنسیت زدگی برداشته شده و لباس هایی که تا پیش از این با برچسب زنانه شناخته می شد در استایل مردان دیده قابل رویت است.

ترند کلاه و دستکش بهار و تابستان 2022

از دیگر اکسسوری‌های مورد استفاده در استریت استایل نمایش‌های اخیر می‌توان به دستکش‌های رنگی پرادا و دستکش‌های بلند اشاره کرد. کلاه beret به همراه تور بر روی صورت از اکسسوری‌های مورد استفاده‌ی شرکت‌کنندگان شوی لباس اوت‌کوتور پاریس بود.

زیور آلات فلزی بزرگ طلایی شامل سنجاق سینه ،گوشواره ،گردنبند و چوکر‌های زنجیری پهن یا زنجیر‌های دوتایی، دکمه‌ها، گوشواره‌های طلایی و زیورآلات مرواریدی برای گردنبند و گوشواره و دستبند از تزیینات چشم نواز استایل این افراد بود.

ترند های لباس بهار ۲۰۲۲

شلوارهای فاق کوتاه، دوباره پا به میدان می‌گذارند!

بیست سال از زمانی که به دیدن شلوارهای جین فاق کوتاه عادت داشتیم، می‌گذرد و جالب اینجاست که قرار است تا این ترند لباس بهار ۲۰۲۲ را حتی بیشتر از سال‌های ۲۰۰۰ میلادی شاهد باشیم!

ترند بهار و تابستان 2022

اگر نمی‌دانید آن‌ها چطور ست کنید، باید بگوییم که کار ساده‌ای در پیش دارید. این نوع شلوار جین اسپرت شیطنت‌آمیز را می‌توان با بافتنی‌های بلند، تاپ‌های برش‌خورده یا انواع نیم‌تنه‌ها ست کرد. البته فاق کوتاه را می‌توانید در دامن‌های مد امسال هم پیدا کنید. به‌نوعی می‌توان گفت که این ترند جدید سال ۲۰۲۲ ما را به یاد خواننده‌ی پاپ آمریکایی «بریتنی اسپیرز» می‌اندازد.

فشن‌شوهای ورساچه و تام فورد قبلا این نوع لباس را به‌عنوان استایل ترند امسال رونمایی کرده بودند.

 دامن‌ پلیسه‌ی بلند، از کاربردی‌ترین لباس‌‎های ترند لباس بهار ۲۰۲۲

بدون اغراق می‌توان گفت که دامن‌های پلیسه، یکی از کاربردی‌ترین ترندهای لباس امسال به‌شمار می‌آیند.

ترند بهار و تابستان 2022

آن‌ها سبک و راحت هستند و فارغ از اینکه بخواهید آن‌ها را در چه فضا و مراسمی به‌ تن کنید، می‌توانند قد متفاوتی داشته باشند. به نظر می‌رسد طراحان دامن‌های میدی، امسال تا حد زیادی از این نوع دامن الهام بگیرند.

برای پوشیدن دامن‌های پلیسه هیچ محدودیتی وجود ندارد؛ می‌توانید آن‌ها را در انواع پرینت‌شده، رنگی و ساده در استایل مختلف و حتی مونوکروم با انواع و اقسام اکسسوری‌ها همراه کنید. ضمن اینکه دامن‌ پلیسه‌ی مجلسی زیبایی فوق‌العاده‌ای به استایل شما در سال جدید می‌بخشد.

 براقِ فلزی، دوست داشتنی و چشمگیر

یکی دیگر از ترندهای بهار امسال، استفاده از پارچه‌های براق است که برق فلزی را به‌خاطرمان می‌آورند.

ترند بهار و تابستان 2022

درخشش این نوع لباس‌ها حالتی مجلل به‌وجود می‌آورد و اگر می‌خواهید در محفلی به چشم بیایید، انتخاب آن‌ها می‌تواند همه‌ی آن‌چیزی باشد که نیاز دارید. این ترند پر زرق‌و‌برق سال ۲۰۲۲ را می‌توانید در کالکشن‌هایی از فندی، تام فورد، بورا آکسو و ورساچه پیدا کنید.

بسیار شفاف، شیطنتی آشکار به‌عنوان ترند پارچه ۲۰۲۲

این نوع پارچه که مصارف خاص خودش را دارد، به‌تازگی موردتوجه بسیاری از طراحان لباس قرار گرفته تا خلاقیت خود را به کار بیاندازند. این نوع لباس شاید برای آن‌ها که از فصل‌های سرد سال خسته‌ شده‌اند، یک انتخاب ایده‌آل باشد تا بیشتر و بهتر از همیشه آفتاب را روی پوست خود احساس کنند.

ترند بهار و تابستان 2022

ترند پارچه شفاف ۲۰۲۲ را می‌توان در لایه‌بندی‌ها و ضخامت‌های مختلف پیدا کرد و به‌این‌ترتیب آن‌ها که این نوع پوشاک را می‌پسندند، می‌توانند بنا به سلیقه‌شان لباس‌های بسیار بدن‌نما، یا نیمه‌شفاف را در کمدشان جا بدهند.

این را هم بگوییم که این ترند لباس بهار ۲۰۲۲ را می‌توانید در کالکشن برندهایی نظیر Simone Rocha و David Koma پیدا کنید.

 دامن‌‌های خیلی کوتاه، جذابیتی در قالب ترند لباس بهار ۲۰۲۲!

همان‌طور که گفتیم، قرار است دامن‌های چین‌دار و پلیسه ترند فصل آتی باشند اما این معنای نادیده گرفتن باقی استایل‌ها نیست!

ترند بهار و تابستان 2022

یکی از انواع استایل ترند امسال، دامن‌های مینی خیلی کوتاه است که سوپرمدل‌های دهه‌ی ۹۰ میلادی را به خاطرمان می‌آورد. این نوع دامن‌ها را می‌توان به‌همراه نیم‌تنه‌ها پوشید تا زیبایی بیشتری به استایل شما بدهد. دامن های مینی، در طرح‌ها و جنس‌های مختلف در بازار موجود هستند تا شما بتوانید هر ترکیبی را که دوست دارید با آن‌ها بسازید. یادتان باشد، با این‌که این دامن‌ها کوچک هستند و با مقدار کمی پارچه تولید می‌شوند اما تاثیرشان بدون اغراق چشمگیر است!

موقع خرید کفش چرم اگه این نکات و ندونی سرت کلاه میره !

این نوع دامن‌های خیلی کوتاه در کالکشن بهار ۲۰۲۲ برندهای معروفی مثل پرادا، دیور و ورساچی مورد استفاده قرار گرفته.

 کت‌وشلوار سفید، ترند شیک بهار امسال

یکی از ترند های لباس بهار ۲۰۲۲ که خانم‌های ایرانی هم به سادگی می‌توانند آن را بیرون از خانه به‌ تن کنند، همین کت‌وشلوارهای سفید است. لباسی که با رنگ روشن و دوخت عالی خود می‌تواند به شهر رنگ و روی تازه‌ای بدهد.

ترند بهار و تابستان 2022

شما می‌توانید برای اینکه استایلتان از یکدستی خارج شود، این استایل ترند را با اکسسوری‌هایی مثل کمربند و کیف به رنگ سیاه ست کنید تا با ایجاد تضاد رنگی، جذابیت بیشتری به لباس خود بدهید. ضمن اینکه این نوع ترند لباس ۱۴۰۱ در کالکشن برندهایی نظیر Pferdgarten، Holzweiler، Erdem و Michael Kors دیده شده است.

جوراب‌شلواری‌ها، اکسسوری‌های جذاب سال جدید

جوراب‌شلواری‌ها معمولا طی زمستان طرفداران بیشتری دارند اما همین که پا به فصل گرم می‌گذاریم افراد ترجیح می‌دهند تا آن‌ها را کنار بگذارند. حالا امسال طراحان مد سنت‌شکنی کرده‌اند تا این اکسسوری جذاب هم ترند لباس بهار ۲۰۲۲ باشد؛ البته قرار نیست آن‌ها را به شکل همیشگی ببینید، بلکه طراحان آن‌ها در قالب‌هایی مانند ساق‌های توری، جوراب‌های قلاب‌بافی شده یا جوراب‌های بلند با تزییات مختلف روانه‌ی بازار خواهند کرد!

این ترند جدید در کالکشن برندهای ننسی دوجاکا، یوهان وانگ و دیوید کوما مشاهده شده است.

 لباس‌های بندی، یک استایل ترند تمام و کمال!

این نوع لباس‌ها به‌تازگی ترند شده‌اند اما می‌توان از استقبال خریداران حدس زد که باید در فصول آینده، لباس‌های بندی را به‌عنوان یک رقیب سرسخت برای دیگر ترند های لباس بهار ۲۰۲۲ در نظر بگیریم.

ترند بهار و تابستان 2022

چه آن لباس بندی که برای تکمیل استایل خود انتخاب کرده‌اید تاپ باشد، کفش یا حتی شلوار، در هر صورت جذابیت آن‌ها به زیبایی هرچه تمام‌تر خود را نشان می‌دهد. هرچند که بعضی نگران خطوط ناخوشایند برنزه روی پوستشان هستند اما باید بگوییم که لباس‌های بندی چنان جذابیتی دارند که به‌راحتی نمی‌توانید به این دلیل ساده از آن‌ها چشم‌پوشی کنید!

استایل ترند امسال با لباس‌های بندی در کالکشن‌ برندهایی مانند Altuzarra، Jonathan Simkhai، Knwls و Supriya Lele دیده شده و بسیاری از افراد را با زیبایی خاصش چشم‌ به راه فصل بهار گذاشته است.

بافتنی‌ها و قلاب‌بافی‌ها (در کمال شگفتی) ترند پارچه بهار ۲۰۲۲!

خیلی به‌ندرت پیش می‌آید که بافتنی‌ها برای فصل بهار و تابستان به‌عنوان ترند پارچه انتخاب بشوند اما سال ۲۰۲۲ قصد دارد در دنیای مد یک سال خاص باشد .

ترند بهار و تابستان 2022

به همین دلیل هم هست که شما می‌توانید انواع تاپ، نیم‌تنه، شلوار، دامن و حتی کیف‌های تابستانه را از جنس پارچه‌های بافتنی یا قلاب‌بافی تهیه کنید. این استایل ترند، بدون شک یکی از بهترین گزینه‌ها برای قدم‌زدن کنار ساحل یا گردش‌های شبانه در شهر به‌شمار می‌آیند.

در کالکشن‌های جدید برند سنت لوران یا سوپریا می‌توانید این ترند لباس بهار ۲۰۲۲ را ببینید.

 کیف‌های بسیار بزرگ، هنجارشکنی سال جدید

به‌نظر می‌رسد بالاخره وقت آن رسیده تا با کیف‌های کوچک که صرفا جنبه‌ی تزیینی دارند، خداحافظی کنیم؛ اما انگار طراحان مد علاقه‌ی کمی به تعادل دارند و حالا از افراط به تفریط رو آورده‌اند.

ترند بهار و تابستان 2022

کیف‌هایی که امسال مد شده، قرار است خیلی خیلی بزرگ باشند و بعضی از آن‌ها آن‌قدر جا دارند که ما امیدواریم وسیله‌‌ی کافی برای پر کردن آن‌ها داشته باشید و در عین حال، قدرت کافی برای جا‌به‌جا کردنشان!

این کیف های بسیار بزرگ که به کیف‌های مام‌استایل معروف شده‌اند، مانند هم‌نام‌های دیگرشان از نظر ابعاد بزرگ‌تر از اندازه‌های معمول هستند. به‌همین دلیل هم در کالکشن‌ برندهایی نظیر ریچارد کویین، مکس مارا و توری برچ چنین کیف‌هایی عظیمی به‌راحتی به چشم می‌آیند!

کمربندهای زنجیری

این مدل کمربندهای زنجیری طرفداران زیادی دارند و جزو اکسسوری های هستند که اکثر مواقع ترند هستند.

ترند بهار و تابستان 2022

کمربندهای زنجیری وقتی به همراه پیراهن های پارچه ای و شلوارهای جین و … ست شوند زیبایی لباستان را چند برابر می کنند پس از این اکسسوری زیبا در فصل بهار و تابستان غافل نشوید.

کفش های لژدار

کفش های لژدار بسیار محبوب هستند زیرا مناسب برای افرادی است که می خواهند قد خود را بلندتر نشان دهند ولی حوصله پوشیدن کفش های پاشنه بلند را نداشته یا راه رفتن با این مدل کفش ها برایشان سخت است.

ترند بهار و تابستان 2022

از طرف دیگر چون کفش های لژدار در سبک های متفاوتی همچون اسپرت و مجلسی طراحی می شوند پس برای هر سلیقه ای مناسب هستند افرادی که طرفدار کفش های لژدار هستند خوشحال باشند زیرا این مدل کفش جزو اکسسوری های ترند سال 2022 به شمار می رود.

کیف های کراس بادی

کیف های کراس بادی جزو اکسسوری های است که امروزه در طرح ها و رنگ های متفاوتی طراحی و تولید می شوند و به دلایل متفاوتی از جمله تنوع در سایز، رنگ و مدل، آزاد گذاشتن دست ها، بادوام بودن و … طرفداران بسیار زیادی دارند و از آنجاییکه کیف های کراس بادی محدودیت استفاده ندارند کاملاً کاربردی بوده و در هر موقعیتی از مجالس گرفته تا محل کار و برای پیاده روی می توانید از آن ها استفاده کنید.

ترند بهار و تابستان 2022

با توجه به تمام موارد گفته شده کیف های کراس بادی نیز در لیست اکسسوری های ترند سال 2022 قرار گرفته و همچنان محبوبیت خود را حفظ می کند و در صدر جدول مد و فشن قرار دارد.

کفش های لوفر

خیلی از افراد اگر قرار باشد از میان کفش های مختلف مدلی را انتخاب کنند احتمالاً باید کفش راحتی باشد. به ندرت می توان مدلی را پیدا کرد که بتوان به راحتی آن را با شلوار جین و تی شرت سفید یا یک کت و شلوار شیک ست کرد و یک استایل زیبا را خلق کرد.

ترند بهار و تابستان 2022

کفش های لوفر جزو کفش های راحتی ای هستند که بند و سگک نداشته و معمولاً از جنس چرم یا جیر ساخته می شوند. کفش لوفر یکی از شیک‌ترین و راحت ترین مدل‌های کفش است که با ظاهر مینیمالش با اکثر لباس‌ها ست می‌شود و مناسب همه فصول بوده. این کفش زیبا و شیک نیز جزو اکسسوری های ترند سال 2022 به شمار می رود.

معرفی انواع شلوار مردانه | شلوار مناسب تیپ خود را پیدا کنید !

عینک آفتابی اسپرت

یک اکسسوری بسیار برجسته سال 2022 عینک های اسپرت هستند. اگر به دنبال اضافه کردن یک اکسسوری جذاب به استایل خود هستید عینک های آفتابی اسپرت را فراموش نکنید.

ترند بهار و تابستان 2022

گردنبند چوکر

گردنبند چوکر یک گردبند ساده و زیبا است و معمولا به گردن چسبیده و در واقع یکی از بهترین زیورآلات برای نشان دادن زیبایی گردن های بلند و کشیده هستند .

ترند بهار و تابستان 2022

در واقع تنها برای زیباتر کردن ظاهر شما هستند. این مدل گردنبندها باید با توجه به استایل شما ست شوند و برای هر نوع استایلی مناسب نیستند اما خبرخوب برای طرفداران این مدل گردنبند این است که این اکسسوری جذاب نیز جزو ترندهای سال 2022 بوده و علاقه مندان به این مدل گردنبند می توانند از آن به راحتی در استایل خود استفاده کنند.

روسری های کوتاه

ترند بهار و تابستان 2022

روسری های مربعی کوتاه نز جزو اکسسوری های برتر سال 2020 به شمار می رود. شمامی توانید از این مدل روسری بر روی سر یا گردن خود استفاده کنید و جذابیت استایل خود را چند برابر کنید.

جواهرات مرواریدی

مروارید همیشه گزینه مناسبی است. راه های زیادی وجود دارد که می توانید آنها را به لباس های روزانه خود اضافه کنید.

ترند بهار و تابستان 2022

آنها را در موهای خود به کار ببرید یا به عنوان یک خلخال به پاهای خود ببندید البته همیشه می‌توانید آن‌ها را به روشی سنتی مانند گوشواره یا گردن‌بند بپوشید. برای جلوه بیشتر یک شکل بی قاعده یا منحصر به فرد را انتخاب کنید.

کمربندهای پهن

کمربند های پهن یکی از ترند های برتر کمربند است که در بهار و تابستان امسال نیز محبوبیت خود را حفظ خواهد کرد این مدل کمربند ها مخصوص افراد تو پر و بلند قد بوده و بیشتر مناسب افرادی با فرم بدنی ساعت شنی می باشد. البته استفاده از این اکسسوری زیبا برای افرادی که می خواهند فرم بدنی خود را به شکل ساعت شنی نشان دهند نیز مناسب بوده و تا حدودی آن ها را به هدفشان نزدیک می کند.

ترند بهار و تابستان 2022

شما می توانید این کمربند را به طرق مختلف بپوشید اما به صورت معمول کمربندهای پهن را می توان با کت بلند، ژاکت کش باف پشمی، مانتو یا لباس های اندامی استفاده کرد. سعی کنید که از رنگ های مشکی و قهوه ای این مدل کمربند استفاده کنید تا به این ترتیب بتوانید آن را با طیف گسترده‌ای از لباس‌های مختلف در تمام طول سال تکرارکنید.

کیف های بنفش

امسال همه چیز در مورد رنگ های روشن است کیف های بنفش در هر اندازه ای به هر لباسی روشنایی می بخشد و بدون توجه به دیگر رنگ های به کار رفته، استایل شما را روشن می کنند. به چرخه رنگ وفادار بمانید و آن را با رنگ های مشابه مانند آبی یا صورتی ترکیب کنید اگر نمی خواهید زیاد از حد از رنگ های روشن در استایل خود استفاده کنید .یک مجموعه تک رنگ خاکستری، مشکی یا سفید برای لوازم جانبی دیگر خود استفاده کنید تا تعادل را حفظ کنید.

نیم تنه بپوشید

یکی از خاص ترین ترندهای بهار 2022، نیم تنه ها هستند. اگر اندام متناسبی دارید این مدل خاص بهترین گزینه برای مهمانی های دوستانه شما است. در سال های اخیر طراحی لباس های ساده و راحت بسیار مورد توجه بوده است. نیم تنه ها هم از این قاعده مستثنی نیستند. اگر مایلید در خانه یا باشگاه شیک و خوش استایل به نظر برسید، به یکی از این ترندهای دوست داشتنی نیاز خواهید داشت.

ترند بهار و تابستان 2022

تاپ و کت های نیم تنه، تی شرت های کوتاه و حتی شومیزهای آستین بلند نیم تنه جزو این ترند هستند. بسته به استایلی که دارید می توانید نیم تنه ها را با لباس های دیگر ترکیب کنید. شومیز نیم تنه با کت و شلوار و انواع شلوارک فوق العاده می شود. تی شرت های کوتاه و کراپ تاپ را هم می توانید همراه با اورال و جامپسوت بپوشید. در این استایل شلوارهای بگ و واید لگ را فراموش نکنید.

در رنگ ها غرق شوید

اگر از رنگ های تکراری و همیشگی خسته شدید، ترندهای بهار 2022 برای شما خبر خوبی دارند. امسال پالت های رنگی هیجان انگیزی را در استایل های مد روز خواهید دید. این رنگ های درخشان و پر حرارت بهترین گزینه برای خانم های جسور است. سرخابی، زرد، سبز زمردی و آبی پررنگ در میان این رنگ ها دیده می شود.

ترند بهار و تابستان 2022

انواع سبز و نارنجی فسفری هم در میان ترندهای بهار و تابستان 2022 دیده می شود. بهترین رنگ برای ترکیب با این رنگ های خیر کننده، رنگ های خنثی است. سفید و کرم دو رنگ بسیار کاربردی برای ترکیب با این رنگ ها هستند. اگر عاشق مشکی هستید می توانید سرخابی یا سبز زمردی را با مشکی ترکیب کنید. فراموش نکنید استایل مونوکروم با این رنگ ها یکی از خاص ترین استایل ها را برای شما می سازد.

ماکسی دوست داشتنی برای بهار 2022

بازگشت دامن و پیراهن های ماکسی در میان ترندهای بهار 2022 ، یک خبر خوب است. این دامن های ساده، بلند و تقریبا فیت بدن آیتم های پرکاربردی هستند. یک دامن ماکسی را می توانید همراه با نیم تنه بپوشید. شومیزهای نخی زنانه هم گزینه خوبی برای ست کردن با این دامن ها هستند.

ترند بهار و تابستان 2022

پیراهن های ماکسی ساتن برای یک استایل کژوال در مهمانی های زنانه، بی نظیر به نظر می رسند. در سفر یا در استایل خیابانی می توانید این پیراهن ها را همراه با کت بپوشید. پوشیدن یقه اسکی همراه با دامن یا زیر پیراهن ماکسی می تواند استایل منحصر به فردی برای شما بسازد.

لباس های پر دار را فراموش نکنید

استفاده از پر به عنوان تزئین و خرجکار لباس را در میان ترند های بهار 2022 زیاد خواهید دید. این جزئیات خاص و چشم نواز یکی از عناصری هستند که نگاه ها را به سمت شما جلب می کنند. اگر در فصل تابستان طرفدار لباس های خز بودید، این بهار می توانید پر را جایگزین آن کنید. از پرها معمولا در سر آستین، یقه و پایین لباس ها استفاده می شود.

ترند بهار و تابستان 2022

برای مهمانی های خاص، دامن های کوتاه دوخته از پرهای رنگارنگ را فراموش نکنید. با اندکی خلاقیت می توانید از این تزئینات متفاوت برای روی زیپ ها و سر جیب های لباس هم استفاده کنید.

چقدر این مطلب برای شما مفید بود؟

میانگین امتیازات ۴ از ۵

آیا این مفید بود؟

Thanks for your feedback!

نویسنده: سیده سمانه جلیلی

آخرین بروز رسانی

15 اردیبهشت 1401

بروز رسانی توسط

سیده سمانه جلیلی

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *