جدیدترین بوت زنانه

اگر به دنبال یکی از بهترین و جذاب ترین اکسسوری های زمستانی هستید این مطلب از گروه استایل شادمگ را دنبال کنید. در این مطلب جدیدترین بوت زنانه را به شما معرفی می کنیم.

بوت زنانه

این روزها با گسترش صنعت مدل و لباس و مطرح شدن بیش از ده ها استایل زنانه متفاوت دنیای بوت زنانه هم گوناگونی بسیاری پیدا کرده است. اگر شما هم از جمله افرادی هستید که به دنبال یک استایل گرم و شیک برای خودتان هستید این مطلب را بخوانید.

جدیدترین بوت زنانه

راهنمای انتخاب کفش استاندارد

رنگ سال هم برای ست کردن یک لباس و کفش میتوتند یکی از چالش های خانم ها باشد. انتخاب کفش استاندارد یک پاشنه حدودا 3 سانتی متری باید داشته باشد که مشکلات پادرد و کمردرد شما را کمتر میکندو زیبایی خاصی به مدل کفش شما میدهد.

جدیدترین بوت زنانه

مدل های بوت لژدار و کفش های دخترانه ی لژدار امروزه طرفداران زیادی پیدا کرده ما هم برای شما انواع مختلفی از این مدل ها را قرار دادیم.

راهنمای خرید

بوت ها معمولا در دو نوع ساق بلند و ساق کوتاه وجود دارند.

پرفایده ترین مزیت بوت های ساق بلند، حفاظت پا از روز های به شدت بارانی و همچنین پرف های عمیق است . در عین حال پاهایتان را تا ساق پا گرم و محفوظ نگه می دارند.

جدیدترین بوت زنانه

از طرفی بوت های ساق بلند مناسب پیاده روی در مسیر های برفی نیستند و پا ها را به شدت خسته می کنند.

بوت های ساق کوتاه به دلیل اینکه با آن ها می توانید راحت تر راه بروید بسیار بهتر هستند. بنابراین اگر منطقه شما پر باران و برف نیست. بوت های ساق کوتاه مناسبتان هستند.

جدیدترین بوت زنانه

برخی از بوت های ساق کوتاه را حتی می توان کوتاه تر کرد و ساق آن ها را در مواقعی که باران و برف کمی شدت می گیرد، بلندتر از قبل نمود.

جدیدترین بوت زنانه

بوت های زنانه امروزه در انواع و اقسام مدل ها و همچنین جنس ها طراحی و تولید می شوند. از جمله جنس های پرطرفدار بوت ها در بازار می توان به: چرم، جیر، پارچه ای و غیره اشاره نمود.

ورود نیم بوت زنانه به دنیای مد

ورود نیم بوت زنانه به دنیای مدنیم بوت‌های زنانه هم مانند بوت زنانه در سبک و میزان بلندی با یکدیگر فرق می‌کنند. نیم بوت به کفش زنانه‌ای گفته می‌شود که مچ پا را دربربگیرد یا کفشی که پایین تر از ماهیچه ساق پا باشد.

این کفش‌ها در مدل‌های مختلف مردانه هم یافت می‌شوند. نیم بوت زنانه برای اولین بار در سال ۱۸۰۴ به دنیای مد معرفی شد و در طراحی اولین آن تفاوتی در پای چپ و راست وجود نداشت.

جدیدترین بوت زنانه جدیدترین بوت زنانه جدیدترین بوت زنانه

در سال‌های بعد بوت زنانه جلو مربعی به وجود آمد و بین سال‌های ۱۸۳۵ تا ۱۸۷۰ به مد روز آن زمان تبدیل شد. نیم بوت زنانه از قرن ۱۹ در میان خانم‌ها محبوبیت پیدا کرد.

در گذشته نیم بوت‌ها مشخصا با شلوار‌های پارچه‌ای پوشیده می‌شدند، اما در سال‌های اخیر این مدل کفش زنانه با لباس‌ها و استایل‌های مختلف مورد استفاده قرار می‌گیرد.

آشنایی با انواع پیراهن چهارخانه + ایده های شیک برای لباس پاییزی

نکات مهم برای خرید نیم بوت زنانه

در ادامه نکات و استراتژی‌هایی عملی برای خرید یک جفت نیم بوت زنانه مناسب ارائه می‌شود. نیم بوتی بخرید که متناسب با پاهایتان باشد.

نکته مهم، انتخاب نیم بوتی است که اندازه درستی برای پا، ساق پا و مچ پا داشته باشد؛ تا ظاهری متعادل و متناسب به ارمغان بیاورد. مثلاً، هر مدل کفش زنانه با پاشنه میخی باعث می‌شود که ساق پا‌های درشت، پهن‌تر به نظر برسند؛ ولی همین مدل کفش زنانه، ساق پا‌های باریک را پرتر نشان می‌دهند و پا‌هایی شبیه به سوپر مدل‌ها به وجود می‌آورد.

به همین ترتیب، نیم بوت‌های لژدار، ساق و مچ پا‌های لاغر را لاغرتر نشان می‌دهد، اما ساق پا‌های درشت را بلند‌تر می‌کنند و همین موضوع باعث می‌شود که ساق پا لاغرتر به نظر برسد. بنابراین، در هنگام انتخاب نیم بوت زنانه اندازه ساق و مچ پا را حتما در نظر بگیرید.

جدیدترین بوت زنانه جدیدترین بوت زنانه

نیم بوتی تهیه کنید که برای شکل خاص بدن شما مناسب باشد. هدف از این کار آن است که شکل بدن شما از تمام جهات متناسب به نظر برسد.

وقتی شما به عنوان یک خریدار نیم بوت بدانید شکل بدنتان کدام است، انتخاب نیم بوت‌های زنانه مد روز که متناسب شکل بدنتان باشد آسان‌تر می‌شود و ظاهرتان زیبا‌تر خواهد بود. در ادامه انواع اشکال بدن و سبک بوت زنانه‌ای که متناسب با آن است ارائه می‌شود.

بوت و نیم بوت زنانه مناسب شکل بدن گلابی

شکل بدن گلابی به بدن‌هایی گفته می‌شود که پایین تنه بزرگتری نسبت به بالاتنه دارند. برای کسی که شکل بدن گلابی دارد بوت‌های پاشنه دار، به خصوص پاشنه مبلی مناسب‌تر هستند.

با این کار توجه را از قسمت پایین تنه دور کرده و به بلندتر و لاغرتر به نظر رسیدن پا‌ها کمک می‌کنید.

جدیدترین بوت زنانه

مناسب برای شکل بدن مثلث وارونه

افرادی که شکل بدن مثلث وارونه دارند، از بالاتنه و شانه‌های پهنی برخوردار هستند. این افراد می‌خواهند ساق پا‌های لاغرشان پرتر به نظر رسیده و دوست دارند توجه را از بالاتنه پهن خود دور کنند. برای این افراد بوت‌های زنانه کارشده (تزئینات متنوع مثل نگین و گلدوزی) و بوت‌هایی با رنگ روشن، مناسب‌ترین گزینه است.

مناسب شکل بدن مستطیلی

افراد با شکل بدن مستطیلی کمر‌های پهنی دارند. باید به شکل بدن این افراد کمی انحنا افزود، بنابراین بوت‌هایی که جزییات زیادی دارند بهترین انتخاب برای این افراد محسوب می‌شوند.

بوت و نیم بوت زنانه مناسب برای شکل بدن سیبی

کسانی که دارای شکل بدن سیبی هستند، بالاتنه گرد و پهن دارند. افراد با این شکل بدن باید بوت و نیم بوتی را انتخاب کنند که ساق پاهایشان را پرتر نشان دهد تا بدنشان متعادل‌تر به نظر برسد. بوت زنانه با رنگ روشن برای این افراد انتخابی مناسب است و بهتر است این مدل نیم بوت و بوت از چزئیات زیادی برخوردار باشد.

جدیدترین بوت زنانه جدیدترین بوت زنانه جدیدترین بوت زنانه

بهتر است قبل از خرید نیم بوت از شکل بدن خود آگاه باشید تا بوت و نیم بوت شما علاوه بر تناسبی که با دیگر لباس هایتان برقرار می‌کند با بدن شما هم متناسب باشد.

رعایت تناسب بین بوت و لباس

نیم بوت‌ها باید با بقیه لباس‌هایی که می‌پوشید متناسب باشند. بنابراین، مهم است که نیم بوت‌هایی را خریداری کنید که با یکی یا چند تا از لباس‌های شما در تناسب کامل باشد.

به یاد داشته باشید از خرید بوت‌ها فقط به خاطر اینکه زیبا هستند خودداری کنید. یک نکته حائز اهمیت دیگر آن است که هرچه نیم بوت شما بلندتر باشد، باید دامن کوتاهتری با آن بپوشید.

ترفند هاي خلاقانه و شيك براي ست كردن كيف و كفش براي خانوم هاي با كلاس

جدیدترین بوت زنانه

وقتی خانم‌ها با نیم بوتشان دامن‌هایی می‌پوشند که روی زانو یا زیر آن قرار می‌گیرد، پاهایشان از آنچه واقعا هست کوتاه‌تر به نظر می‌رسد. این قانون برای شلوارک‌ها و پیراهن‌ها هم صادق است.

جنس نیم بوت شما هم باید در تناسب با سبک دیگر لباس‌هایی که پوشیده‌اید باشد. برای مثال، یک بوت مخمل با طرح پوست پلنگ با یک سارافون، هیچگونه هماهنگی ندارد؛ اما همین بوت با یک دامن کوتاه جین یا یک شلوار جین و یک بلوز ساده هماهنگی بسیار خوبی خواهد داشت. اینکه نیم بوتی را انتخاب کنید که در کنار دیگر لباس‌هایتان زیبا به نظر برسد می‌تواند زیبایی سبک شما را دوچندان کند.

هر نیم بوت متناسب یک مناسبت

مهم است که نیم بوتتان را متناسب با مناسبت‌های مختلف تهیه کنید. در ادامه بعضی از این موقعیت‌ها و مناسبت‌ها و نیم بوت متناسب با آن را معرفی می‌کنیم:

اگر می‌خواهید کمی مرکز توجه باشید، بوت‌های زنانه پاشنه میخی یک انتخاب هوشمندانه هستند. به وسیله این سبک از بوت‌های زنانه بر قد شما افزوده شده و نگاه‌ها را به خود معطوف می‌کنید.

جدیدترین بوت زنانه جدیدترین بوت زنانه جدیدترین بوت زنانه

برای یک قرار ملاقات کاری، مطمئناً باید خیلی مرتب و شیک باشید؛ بنابراین یک بوت دست دوز زیبا برای این موقعیت نتیجه‌ای فوق العاده خواهد داشت.

اگر کسی برای پیاده روی در شرایط سخت مثل کوهنوردی یا جنگل اقدام به خرید نیم بوت می‌کند، نیم بوت کوهستانی انتخاب کنید تا از جنس موادی محکم و ضدآب باشند.

هرکدام از نیم بوت‌ها برای هدفی خاص تهیه شده اند که برای یک خرید هوشمندانه باید هدف از خرید نیم بوت را برای خودتان مشخص کنید و سپس اقدام به خرید جدیدترین بوت زنانه کنید.

انواع مختلفی از نیم بوت زنانه وجود دارد. شما باید انواع مختلف نیم بوت را بشناسید تا بدانید کدام نیم بوت برای کدام سبک از لباس مناسب است. در ادامه انواع مختلف نیم بوت را معرفی و بررسی می‌کنیم تا خریداران این مدل کفش زنانه بتوانند انتخاب‌هایی مناسب و عالی داشته باشند.

نیم بوت‌های نوک تیز

به طور کلی، نیم بوت‌های نوک تیز کفش‌هایی رسمی و شیک هستند. نوکِ تیز این نیم بوت‌ها و پاشنه‌های پهن آن‌ها باعث می‌شود در دنیای مد جایگاه ویژه‌ای داشته باشند. نیم بوت‌های نوک تیز را باید همیشه تمیز نگه دارید تا ظاهر خوش سبک این مدل نیم بوت زنانه بتواند به بهترین شکل خودش را نشان بدهد.

جدیدترین بوت زنانه

البته اگر پنجۀ پای به نسبت بزرگی دارید، از کفش‌های نوک تیز پرهیز کنید. این کفش‌ها بیشتر برای پنجه‌های کوچک و باریک ساخته شده اند و می‌توانند به پای شما آسیب برسانند.

نیم بوت‌های پاشنه مبلی

طراحی نیم بوت‌های پاشنه مبلی به این صورت است که وزن کل بدن را به طور مساوی بر روی پا‌ها پخش کند و در عین حال برای ظاهر زنانه شما کمی افزایش قد هم داشته باشد.

نیم بوت‌های پاشنه استیلتو یا میخی

این مدل نیم بوت زنانه ظاهری بلند قد برای شما به ارمغان می‌آورد. این مدل نیم بوت، سبکی به روز در دنیای مد محسوب می‌شود که به شما اعتماد به نفس و قدرت می‌بخشد.

جدیدترین بوت زنانه

نیم بوت زنانه با پاشنه‌های بلند و پهن

این نوع مدل نیم بوت زنانه به نیم بوت‌هایی گفته می‌شود که پاشنه‌های بلند و کف بزرگی دارند. با این نیم بوت‌ها قد شما بلندتر می‌شود. این نوع از نیم بوت‌های زنانه با دامن‌های کوتاه استایلی جذاب برای تمام خانم‌ها به وجود می‌آورد.

مهمترین نکات خرید شال و روسری نخی مجلسی ؛ اصول شستشوی روسری نخی

با نیم بوت‌های زنانه بدرخشید

اینکه بدانید چگونه یک نیم بوت را با دیگر لباس‌های خود هماهنگ کنید بسیار مهم است.

در ادامه نکاتی درباره استفاده از جدیدترین بوت زنانه ارائه می‌شود:

نیم بوت شما باید با رنگ لباس‌های پایین تنه شما هماهنگ باشد. مثلاً، نیم بوت‌های مشکی با شلوار جین چسبان مشکی یا سورمه‌ای ترکیبی فوق العاده زیبا خواهد بود و نیم بوت‌هایی به رنگ کرم یا قهوه‌ای روشن با لباس‌هایی با همین رنگ‌ها هماهنگی خوبی برقرار می‌کند.

اگر می‌خواهید سایز پایتان کوچک به نظر بیاید از نیم بوت‌های چرمی استفاده کنید، زیرا نیم بوت‌هایی که جنسی غیر از چرم دارند پا‌ها را بزرگتر نشان می‌دهند.

جدیدترین بوت زنانه جدیدترین بوت زنانه جدیدترین بوت زنانه

استفاده زیاد از بند و سگک روی نیم بوت باعث می‌شود پای شما سنگین به نظر برسد. بنابراین، اگر می‌خواهید نیم بوت شما تزیینات مختلفی داشته باشد بهتر است نیم بوت‌هایی به پا کنید که جزئیات ظریفی دارند.

از تناسب نیم بوت خود با بقیه لباس هایتان مطمئن شوید.

با توجه به این نکات در هنگام خرید نیم بوت، ظاهری شیک‌تر و متناسب برای خود به وجود می‌آورید.

جدیدترین بوت زنانه

نکاتی درباره استفاده از جدیدترین بوت زنانه

زمانی که می‌خواهید یک نیم بوت زنانه بخرید، باید برای یافتن بوتی که برایتان مناسب است وقت بگذارید. می‌توانید برای خرید یک جفت نیم بوت زنانه به بازار یا فروشگاه اینترنتی، کفش فروشی‌ها و دیگر مغازه‌های مخصوص فروش کفش بروید. همچنین نیم بوت‌های زنانه را می‌توانید در بسیاری از سایت‌ها و فروشگاه‌های آنلاین نیز پیدا کنید.

خرید جدیدترین بوت زنانه مناسب می‌تواند یک چالش واقعی محسوب شود. فروشگاه‌های اینترنتی زیادی هستند که نیم بوت‌های زنانه به فروش می‌رسانند و روند یافتن نیم بوت مناسب را برایتان راحت می‌کنند.

جدیدترین بوت زنانه

شما به سادگی می‌توانید نیم بوت موردعلاقه خود را به صورت آنلاین تهیه کنید. می‌توانید در حالی که در جستجوی یک جفت نیم بوت زیبا در یک سایت فروش چکمه اینترنتی هستید، کمد لباس تان را در خانه تطبیق داده و مطمئن شوید که کدام نیم بوت برای سبک لباسی شما مناسب‌تر است.

برای خرید نیم بوت به صورت آنلاین لازم است در ابتدا بدانید که به دنبال کدام نوع از انواع نیم بوت‌های زنانه هستید و بر اساس شکل بدن خود اقدام به خرید این مدل کفش زنانه کنید. مثلاً، اگر شکل بدن گلابی دارید، باید در سایت به دنبال نیم بوت پاشنه مبلی بگردید. بهتر است برای حصول بهترین نتیجه جستجوی خود را محدودتر کنید.

برای موضوع جدیدترین بوت زنانه می‌توانید مثلاً برای پیراهن کرمی خود عبارت «نیم بوت پاشنه مبلی کرمی» و برای دامن کوتاه خود عبارت «نیم بوت پاشنه میخی مشکی» را جستجو کنید. با محدود کردن روند جستجوی خود می‌توانید راحت‌تر و سریع‌تر به آنچه در جستجویش هستید برسید.

کفش استاندارد زنانه پاشنه چند سانتی دارد؟

انتخاب کفش استاندارد یک پاشنه حدودا 3 سانتی متری باید داشته باشد که مشکلات پادرد و کمردرد شما را کمتر میکندو زیبایی خاصی به مدل کفش شما میدهد.

چه مدل بوت زنانه مناسب شکل بدن گلابی است؟

شکل بدن گلابی به بدن‌هایی گفته می‌شود که پایین تنه بزرگتری نسبت به بالاتنه دارند. برای کسی که شکل بدن گلابی دارد بوت‌های پاشنه دار، به خصوص پاشنه مبلی مناسب‌تر هستند.

چقدر این مطلب برای شما مفید بود؟

میانگین امتیازات ۵ از ۵

آیا این مفید بود؟

Thanks for your feedback!

نویسنده: سیده سمانه جلیلی

آخرین بروز رسانی

21 بهمن 1400

بروز رسانی توسط

سیده سمانه جلیلی

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *