افتتاح حساب ترکیه
جدیدترین مدل لپ تاپ ایسوس

جدیدترین مدل لپ تاپ ایسوس با داشتن امکانات ویژه و خاصی که دارد جایگاه قابل توجهی در بازار پیدا کرده است. برای  آشنایی با جدیدترین مدل لپ تاپ ایسوس و امکانات منحصر به فرد هر کدام می توانید از این مطلب گروه تکنولوژی شادمگ استفاده کنید.

مدل لپ تاپ ایسوس

ایسوس (ASUS) برندی تایوانی در زمینه تولید قطعات و لوازم الکترونیکی است که در ایران اولویت اول برای خرید لپ تاپ مبتنی بر سیستم عامل ویندوز به‌حساب می‌آید. تقریبا هرکسی که به‌دنبال انتخاب یک لپ تاپ خوب برای کارهای تخصصی یا گیمینگ است، اگر مشکلی با هزینه‌ها نداشته باشد اولین برندی که به سراغش می‌رود ایسوس خواهد بود.

در تولید لپ تاپ ایسوس از بهترین پردازنده‌های نسل جدید intel و amd استفاده می‌شود؛ بسته به اینکه لپ تاپ را برای کارهای تخصصی بخواهید یا اینکه از آن برای سرگرمی و گیمینگ استفاده کنید مدل‌های متنوعی در بازار از برند ایسوس وجود دارد.

جدیدترین مدل لپ تاپ ایسوس

این مدل‌ها بر اساس خانواده و سری شناخته می‌شوند که در حال حاضر با سری خانواده‌های ZenBook، VivoBook، ROG و ROG STRIX، TUF، C، Q و چندین مدل دیگر که یا به‌صورت تنها و یا ترکیبی از خانواده‌های بالا هستند وجود دارند. از این سری هم می‌توان به خانواده‌های K, X, E, Q, B, V و F اشاره کرد که جزو محصولات پایین رده و ارزان قیمت به‌حساب می‌آیند.

ایسوس برای پردازنده‌های گرافیکی نیز از محصولات انویدیا و AMD استفاده می‌کند. در این پست قصد داریم به بررسی بهترین لپ تاپ ایسوس بپردازیم؛ در ابتدا خانواده‌های مختلف این برند را بررسی می‌کنیم که ببینیم هریک برای کارهای روزمره و عمومی، تخصصی، طراحی و گرافیک، گیمینگ و سرگرمی تا چه حد انتخاب مناسبی برای خرید هستند.

بهترین لپ تاپ ایسوس کدام است؟

همانطور که اشاره کردم، هر یک از لپ‌تاپ‌های ایسوس با هدف خاصی روانه بازار می‌شوند و جامعه هدف مخصوص به خود را دارند. شاید فردی بخواهد از آن فقط برای وبگردی و مشاهده انواع محتوای چندرسانه‌ای استفاده کند؛ اما فرد دیگری بخواهد برای کارهای تخصصی مثل انیمیشن و سه بعدی یا انجام بازی از آن استفاده کند. در هر صورت این نیاز شماست که مشخص می‌کند باید چه مدلی را انتخاب کنید.

جدیدترین مدل لپ تاپ ایسوس

واقعیت امر این است امروزه لپ تاپ وسیله ارزانی نیست که بتوانیم مانند چند سال پیش به راحتی خریداری کنیم، برای خرید لپ‌تاپ نو، در خوش‌بینانه‌ترین حالت باید 10 تا 15 میلیون تومان هزینه کنید. در این اوضاع ‌و احوال، دانشجویان قشری هستند که بیشترین سختی را متحمل می‌شوند؛ کسانی که به‌دلیل وضعیت تحصیلی مجبور هستند لپ‌تاپ تهیه کنند؛ ولی اکثرشان نمی‌توانند چند 10 میلیون تومان برای خرید لپ‌تاپ مناسب بپردازند.

همین موضوع باعث شد که من در این مقاله بهترین لپ تاپ ایسوس 2022 را بر اساس نوع آن که در انواع گیمینگ، عمومی و مخصوص کارهای گرافیکی و پردازشی سنگین هستند مورد بررسی قرار دهم تا بتوانید با کمترین هزینه، بهترین کامپیوتر شخصی از نظر کارایی را خریداری کنید.

بهترین لپ تاپ ایسوس

تنوع لپ تاپ های ایسوس در رده های مختلف بسیار زیاد است. یعنی با توجه به سلیقه خودتان دنبال هر نوع لپ تاپی باشید میتوانید مشخصات مورد نیاز خودتان را از برند ایسوس پیدا کنید. همانطور که اکثر افراد برای خرید هر مدل لپ تاپی ابتدا به سراغ برند ایسوس می آیند. پس بهتر است برای آشنایی با بهترین لپ تاپ های ایسوس همراه ما باشید.

ایسوس در طراحی لپ تاپ های بالا رده و ROG (جمهوری گیمر ها) از خلاقیت بیشتری استفاده کرده و همچنین تلاش کرده تا لپ تاپ های پایین رده را نیز با بهترین مشخصات تولید کند. ایسوس در لپ تاپ های خود از پردازنده های AMD و Intel استفاده می کند و بنا به کاربری خودتان می توانید هر مدل را که مناسب شماست ( برای کار های تخصصی یا سرگرمی و روزمره) انتخاب کنید.

جدیدترین مدل لپ تاپ ایسوس

اگر شما هم مثل من عاشق بازی کردن هستید و به دنبال یک لپ تاپ غول برای بازی می گردید و اگر آن را در بین محصولات ایسوس (ROG) پیدا نکردید حتما سری به « بهترین لپ تاپ های گیمینگ » بزنید.

بهتری سری لپ تاپ های ایسوس

اگر نگاهی به اسامی لپ تاپ های ایسوس انداخته باشید شاید حروف و اعداد شما را کمی سردرگم کند اما، باید بدانید که برای همه ی آنها دسته بندی وجود دارد و هر کدام عضو یک خانواده (سری) از بهترین لپ تاپ های ایسوس هستند.

  • ZenBook: طراحی باریک، وزن پایین، بدنه عموما فلزی، پردازنده ی قوی، نمایشگر با رزولوشن بالا، تنوع بسیار بالا، دانشجویی
  • ROGیا TUF: مخصوص گیمر ها و افرادی که تولید محتوای گرافیکی می کنند.
  • VivoBook: لپ تاپ های ارزان قیمت، دانشجویی و دانش آموزی تا حرفه ای
  • ChoromBook: مجهز به سیستم عامل اختصاصی کروم، کاربرد های دانش آموزی و دانشجویی، کارهای اداری با نیاز پردازشی پایین

دسته ی ZenBook شامل لپ تاپ های UX نیز میباشد.
کروم بوک لپ تاپ ها با اسامی C را در بر می گیرند.
اسامی G، GX و GL متعلق به دسته ROG (Republic of Gamers) هستند.
و لپ تاپ های سری V, B, Q, E, X, K, F, R همگی جز محصولات ارزان قیمت هستند که معمولا در دسته ی VivoBook قرار می گیرند.

آشنایی با خانواده جدیدترین مدل لپ تاپ ایسوس

دنیای لپ‌تاپ‌ شامل مدل‌های زیاد و متنوعی از هر برند است که هر یک از آن‌ها با چندین مشخصات فنی عرضه می‌شوند؛ موضوعی که به پیچیدگی بیش از حد خرید لپ تاپ و حتی انتخاب می‌انجامد از این ناشی می‌شود که اطلاعات چندانی از دنیای سخت‌افزار ندارید. به‌همین دلیل این موضوع کار را برایتان سخت می‌کند. برای خرید لپ‌تاپ با هر بودجه‌ای، نکاتی مهم را ذکر می‌کنیم که با در نظر داشتن آن‌ها، قادر به انتخاب بهترین گزینه برای کاربری خود خواهید بود.

همانطور که اشاره کردیم، هر یک از مدل‌های لپ تاپ ایسوس برای کارهای خاصی مناسب هستند و در گروه خاصی قرار دارند که کاربری آنها را مشخص می‌کنند. در زیر لیست این خانواده‌ها را بررسی می‌کنیم.

قبل از بررسی بهتر است بدانید که ایسوس از یک سری فرمول برای نامگذاری محصولاتش استفاده می‌کند. بعد از نام خانواده یک پسوند ممکن است وجود داشته باشد که پس از آن اعداد قرار دارند. اعداد 30 برای مدل‌های 13 اینچی، 40 برای 14 اینچی، 50 برای 15 اینچی، 60 برای 16 اینچی و 70 برای مدل‌های 17 اینچی هستند. اعداد بعد از این‌ها هم نشان دهنده تفاوت و ویژگی‌های خاص آنها هستند.

آشنایی با ویژگی های بهترین تبلت برای کودکان + معیارهای خرید تبلت مناسب کودکان

ایسوس

ایسوس برندی تایوانی و اصیل است که انواع لپ تاپ کاربری عمومی، صنعتی، گیمینگ و دانشجویی و… را تولید و روانه بازار می‌کند. لپ تاپ مخصوص گیمینگ ایسوس در دو گروه ROG و TUF، لپ تاپ های VivoBook برای کاربری دانشجویی و روزمره، سری ZenBook برای انجام کارهای تخصصی تا معمولی اما با زیبایی چشم‌نواز و سری ChroomeBook که مبتنی بر سیستم عامل کروم بوک است و در نهایت سری ExpretBook که دارای وزن کم ولی مشخصات سخت افزاری بالایی هستند از این سری هستند.

جدیدترین مدل لپ تاپ ایسوس

به جرات می‌توان گفت که در بین برندهایی که لپ تاپ با سیستم عاملی غیر از مک‌بوک اپل تولید می‌کنند، شرکت ASUS اولویت اولی است که حرف‌های زیادی برای گفتن دارد. محصولات این شرکت بر پایه سخت افزار قوی و با کیفیت تولید می‌شوند که در کنار طراحی زیبا، مقاوم و چشم‌نواز ایسوس این موضوع را دو چندان مهم کرده است.

به طور قطع نمی‌توان گفت که مدل خاصی بهترین این برند خواهد بود؛ چرا که اولا شما باید بر اساس نیاز و انتظاراتی که از یک لپ تاپ ایسوس دارید آن را انتخاب کنید و ثانیا با توجه به قیمت فوق‌العاده بالای ارز در ایران، صرف هزینه زیاد برای خرید لپ تاپ برای شما گران تمام خواهد شد. بنابراین ابتدا ببینید که قرار است چه استفاده‌ای از لپ تاپ داشته باشید.
اگر محصولی برای وبگردی و کارهای روزمره می‌خواهید سری X، K یا vivobook ها می‌توانند انتخاب اقتصادی و مقرون به‌صرفه باشند. اگر لپ تاپ دانشجویی ایسوس می‌خواهید سری ذن بوک با طراحی زیبا و سبک خود انتخاب عالی هستند. در نهایت سری TUF برای انجام بازی‌های معمولی تا متوسط و سری ROG نیز برای انجام بازی‌های قوی یا کارهای گرافیکی سنگین مناسب هستند.

مدل‌های لپ تاپ ایسوس صرفا به این خانواده‌ها تقسیم نمی‌شوند. ایسوس از مدل‌های مختلف دیگری که شامل نام حروف الفبای انگلیسی است بر روی خانواده خود استفاده می‌کند که هر کدام برای انجام کاری مناسب هستند.

حال که یک آشنایی کلی با این برند پیدا کردید و با سری‌های مختلف آن آشنا شدید، در ادامه به بررسی تخصصی‌تر همراه با معرفی چند مدل از سری لپتاپ‌های ایسوس می‌پردازیم.

جدیدترین مدل لپ تاپ ایسوس سری ZenBook

اگر قصد خرید لپ تاپ روزمره را دارید که بتواند نیازهای تخصصی را تا حد معملی پشتیبانی کند سری ذن بوک مناسب کارتان است. این مدل دارای طراحی شیک، باریک و وزن کم هستند که باید حدس بزنید خبری از درایو نوری در آنها نیست و در این صورت باید به دنبال خرید درایو نوری اکسترنال برای آنها باشید.

جدیدترین مدل لپ تاپ ایسوس

این خانواده عموما دارای صفحه نمایشی با ابعاد ۱۳، ۱۴ یا ۱۵ اینچی هستند. اما خود نیز به چند گروه تقسیم می‌شوند. اگر صرفا از نام ZenBook برای آنها استفاده شده باشد، جزو محصولات ارزان قیمت و معمولی این سری به حساب می‌آیند اما در صورتی که از پسوندهایی مثل ZenBook S، ZenBook PRO یا ZenBook Flip در آنها استفاده شده باشد بسته به اینکه چه پسوندی باشد در رده محصولات گران قیمت که دارای سخت افزار بالاتری هستند قرار می‌گیرند.

لپ تاپ های ایسوس سری zenbook duo

مدل‌های دیگری مثل ZenBook Duo نیز وجود دارند که دارای طراحی فلزی و درعین حال دارای یک صفحه نمایش دیگر در بالای بخش صفحه کلید هستند که با استفاده از قلم نوری می‌توانید برای کارهای طراحی و گرافیک از آن استفاده کنید.

از بهترین مدل‌های این سری می‌توان به مدل‌های زیر اشاره کرد.

  • ZenBook FLip UX563FD-A
  • ZenBook S13 UX392FN – G
  • ZenBook UX534FTC-ZQ
  • ZenBook Duo UX481FLC – AP

لپ تاپ 14 اینچی ایسوس مدل ZenBook UX425EA-KI941

  • سری پردازنده : Core i5
  • ظرفیت حافظه RAM : 8 گیگابایت
  • نوع حافظه RAM : DDR4
  • سازنده پردازنده گرافیکی : Intel
  • اندازه صفحه نمایش : 14 اینچ
  • دقت صفحه نمایش : 1080 × 1920 پیکسل – Full HD
  • طبقه‌بندی : باریک و سبک، کاربری عمومی

لپ تاپ 14 اینچی ایسوس مدل ZenBook UX425EA-KI941 از لپ‌تاپ‌های مقرون‌به‌صرفه و بسیار شیک ایسوس به‌حساب می‌آید که به‌واسطه بهره‌مندی از پنل IPS قادر است تصاویر باکیفیت و کاملا زنده را در زوایای مختلف تا 178 درجه به نمایش درآورد.

شرکت intel پردازنده مرکزی Core i5 1135G7 را سامان بخش برنامه‌ها کرده تا شاهد عملکرد مطلوبی از UX425EA باشید، همچنین پردازنده گرافیکی Iris Xe Graphics از شرکت intel اجرای روان و بی‌نقصی از بازی‌ها و سایر وظایف را به همراه دارد البته باید گوش‌زد کرد که این بازی‌ها و فعالیت‌ها بسیار سبک هستند.

این لپ‌تاپ با برخورداری از 512 گیگابایت حافظه SSD و 8 گیگابایت رم کارایی فوق‌العاده و پرسرعتی را فراهم می کند. صوت فراگیر و رسا ارمغانی است که از همکاری شرکت ایسوس و harman/kardon به‌ثمر رسیده است؛ بنابراین در هنگام تماشای فیلم یا گوش‌دادن به موزیک غرق لذت خواهید شد. وزن بسیار سبک 1.1 کیلوگرمی این لپ‌تاپ را به یک همراه مناسب برای حمل‌ونقل همیشگی تبدیل کرده است.

جدیدترین مدل لپ تاپ ایسوس

لپ تاپ 15.6 اینچی ایسوس مدل ZenBook Flip 15 UX564EH-EZ006T

  • سری پردازنده : Core i7
  • ظرفیت حافظه RAM : 16 گیگابایت
  • نوع حافظه RAM : DDR4
  • اندازه صفحه نمایش : 15.6 اینچ
  • دقت صفحه نمایش : 1080 × 1920 پیکسل – Full HD
  • طبقه‌بندی : کاربری عمومی

یکی از لپ تاپ های زیبای ایسوس که آن را به گزینه‌ای برای لپ تاپ دانشجویی تبدیل کرده، مدل ZenBook Flip 15 UX564EH-EZ006T است که در کنار بهره بردن از مشخصات فنی مناسب، از توانایی چرخش 360 درجه‌ای صفحه‌نمایش نیز برخوردار است.

صفحه‌نمایشی لمسی که در هنگام چرخش 360 درجه‌ای می‌توانید از آن به عنوان یک تبلت بزرگ استفاده کنید. ابعاد 15.6 اینچ با رزولوشن 1080×1920 پیکسل از نوع IPS، در کنار وزن سبک 1.9 کیلویی به لطف نبود درایو نوری آن را به انتخابی عالی تبدیل کرده است. توانایی ارائه نرخ بروزرسانی 60 هرتز هم از دیگر مشخصات این صفحه‌نمایش است.

ایسوس از پردازنده 1165G7 Core i7 اینتل برای این لپ‌تاپ استفاده کرده است که در بهترین حالت ممکن توانایی ارائه فرکانس کاری 4.7 گیگاهرتز را دارد که نشان از عملکرد کاملا قابل قبول آن می‌دهد. پردازنده گرافیکی GTX1650 MAX-Q Desin، حافظه داخلی 1 ترابایت از نوع SSD و رم 16 گیگابایت از دیگر مشخصات در نظر گرفته شده برای لپ‌تاپ ZenBook Flip 15 UX564EH-EZ006T است.

لپ تاپ های سری Chromebook ایسوس

این سری از لپ تاپ های ایسوس از نظر سیستم عامل و طراحی که دارند در خانواده جدا قرار می‌گیرند. تقریبا می‌توان گفت که از نظر ظاهری به سری ذن‌بوک شباهت دارند، با این تفاوت که از سیستم عامل کروم بوک گوگل برای آنها استفاده شده که برای کارهای دانش آموزش و دانشجویی مناسب هستند.

اینترنت ماهواره ای استارلینک چیست ؟

اگر به‌دنبال برترین لپ تاپ ایسوس برای کارهای اداری، دانشجویی و دانش آموزشی برای پردازش‌های معمولی هستید می‌توانند انتخاب خوبی باشند.

خود این سری هم به چند گروه تقسیم بندی می‌شود که یکی از آنها که در دسته لپ تاپ هیبریدی ایسوس قرار دارد، یعنی مدل Chromebook Flip C434 دارای قابلیت‌های سخت افزاری خوبی است. استفاده از یک صفحه نمایش ۱۴ اینچی در این مدل ضمن حاشیه بسیار کم باعث شده تا برای حمل بسیار آسان باشد. بدنه‌ی ان آلومینیومی و شیک بوده و باتری که در خود دارد تا ۱۰ ساعت قابلیت شارژدهی را تامین می‌کند.

جدیدترین مدل لپ تاپ ایسوس

لپ تاپ ایسوس Chromebook Flip C434

پردازنده‌ی Core i7 نسل هشت، ۸ گیگابایت حافظه‌ی رم و ۱۲۸ گیگابایت حافظه‌ی ذخیره‌سازی eMMC SSD از دیگر مشخصات این مدل کروم بوک ایسوس است.

لپ تاپ های سری VivoBook از جدیدترین مدل لپ تاپ ایسوس

نام این سری لپ‌تاپ‌های ایسوس را بیشتر می‌شنویم که دلیل آن هم قرار گیری در گروه ارزان قیمت می‌باشد. از نمونه‌های ۱۱ اینچی با پردازنده‌های نسل سوم اینتل گرفته تا نمونه‌های ۱۷ اینچی را هم می‌توانید در این خانواده پیدا کنید.

این خانواده از لپ تاپ های ایسوس بیشترین عضو را در خورد دارد. برخی از آنها دارای طراحی باریک و مشابه سری ZenBook دارند که فاقد درایو نوری بوده و برای کسانی که دنبال لپ تاپی برای حمل آسان هستند ایده‌آل می‌باشند. برخی دیگر نیز دارای پسوندهای متعددی از خانواده‌های K, X, E, Q, B, V و F می‌باشند.

در سال ۲۰۱۸ ایسوس از دو مدل جدیدی با نام‌های VivoBook S15(530) و VivoBook S14(430) رونمایی کرد که هر دو مدل دارای رنگ‌بندی پنج‌گانه و طراحی زیبایی هستند.

لپ تاپ ایسوس سری VivoBook S

صفحه کلیدی نرم برای تایپی راحت به همراه یک صفحه نمایش با وضوح و کیفیت بالا ارائه شده است. پردازنده نسل هشتم اینتل Core i7 به همراه تراشه گرافیکی میان رده NVIDIA GeForce MX150 در این دو مدل قرار گرفته است و قادر به اجرای برنامه های چندرسانه ای و بازی ها خواهند بود. هر دو لپ تاپ دارای قابلیت ذخیره سازی دوگانه هستند و در مدل VivoBook S15 512 گیگابایت حافظه SSD و 2 ترابایت هارد دیسک قرار داده شده است.

لپ تاپ 15.6 اینچی ایسوس مدل VivoBook Pro 15 OLED K3500PH-L1167

  • سری پردازنده : Core i5
  • ظرفیت حافظه RAM : 8 گیگابایت
  • نوع حافظه RAM : DDR4
  • اندازه صفحه نمایش : 15.6 اینچ
  • دقت صفحه نمایش : 1080 × 1920 پیکسل – Full HD
  • طبقه‌بندی : کاربری عمومی

سری VivoBook لپ‌تاپ‌های شرکت ایسوس با توجه به بهره بردن از مشخصات فنی مناسب و قیمت مقرون به‌صرفه، طرفداران بسیاری در بین کاربران دارند. یکی از لپ‌تاپ‌های با‌کیفیت این سری، لپ‌تاپ VivoBook Pro 15 OLED K3500PH-L1167 است. پیش از اینکه به مشخصات فنی در نظر گرفته شده به این لپ‌تاپ بپردازیم، باید بگوییم که با توجه به قیمت در نظر گرفته شده و قیمت مقرون به‌صرفه، باید گفت که توانایی ارائه عملکرد قابل قبولی را دارد.

جدیدترین مدل لپ تاپ ایسوس

این لپ‌تاپ به صفحه‌نمایش با ابعاد 15.6 اینچ و رزولوشن 1080×1920 پیکسل مجهز شده است. صفحه‌نمایشی که توانایی ارائه نرخ بروزرسانی 60 هرتز را دارد. در بخش مشخصات سخت‌افزاری هم مشخصات مناسب و قابل قبولی برای این لپ‌تاپ میان‌رده در نظر گرفته شده است.

پردازنده مدل 11300H سری Core i5 شرکت اینتل این لپ‌تاپ را همراهی می‌کند که توانایی ارائه حداکثر فرکانس کاری 4.4 گیگاهرتز را دارد. پردازنده گرافیکی GeForce GTX1650 MAX-Q Desin هم این لپ‌تاپ میان‌رده را همراهی می کند. باتری سه سلولی در نظر گرفته شده برای این لپ‌تاپ میان‌رده هم به ازای هر بار شارژ 100 درصدی، توانایی ارائه طول عمر مفید (زمان آماده به‌کار) یک الی سه ساعت را دارد. در مجموع به عنوان یک لپ‌تاپ میان‌رده با قیمتی مقرون به‌صرفه، لپ‌تاپ VivoBook Pro 15 OLED K3500PH-L1167 توانایی ارائه عملکرد قابل قبولی را دارد.

لپ تاپ 15 اینچی ایسوس مدل VivoBook K571LI-BQ366

  • سری پردازنده : Core i7
  • ظرفیت حافظه RAM : هشت گیگابایت
  • نوع حافظه RAM : DDR4
  • اندازه صفحه نمایش : 15.6 اینچ
  • دقت صفحه نمایش : Full HD| 1920 x1080
  • طبقه‌بندی : کاربری عمومی

لپ تاپ ایسوس مدل VivoBook k571li-BQ366 از سری لپ تاپ های K شرکت ایسوس می باشد و جزء لپ تاپ های بالا رده و به نوعی حرفه ای این شرکت محسوب می گردد.این لپ تاپ زیبا در حقیقت تکامل یافته و نسل بعدی شاسی K571GT ایسوس محسوب می شود که به دلیل قرار گرفتن کارت گرافیک های نسبتا قوی مثل Nvidia Geforce GTX1650TI و پردازنده ی قدرتمند Intel Core i7 10870H و در عین حال کارا، دارای سیستم خنک کننده عالی و مادربوردهای حرفه ای می باشند.

ایسوس در طراحی این دستگاه دقت بسیار بالایی را به کار برده است و با دیدن دستگاه در نگاه اول به یاد یک لپ تاپ بالا رده قدرتمند خواهید افتاد که بر خلاف نسل های پیشین که طراحی تکراری داشت کاملا جذاب و جدید و جوان پسند می باشد. وزن دستگاه حدودا 2 کیلوگرم است که برای یک لپ تاپ حرفه ای 15.6 اینچ مناسب است.

لپ تاپ های گیمینگ ROG و TUF از جدیدترین مدل لپ تاپ ایسوس

این گروه از لپ تاپ های ایسوس در چند گروه مختلف عرضه شده‌اند که شاید تقسیم کردن آنها به دو گروه درست‌تر باشد. البته که چون مخصوص بازی طراحی شده‌اند، برای کارهای گرافیکی و انیمیشن سازی گزینه فوق‌العاده‌ای به حساب می‌آیند. پس اگر فردی هستید که در زمینه طراحی فعالیت دارید و از طرفی هم به بازی علاقه‌مند هستید این سری به شما پیشنهاد می‌شوند.

جدیدترین مدل لپ تاپ ایسوس لپ تاپ های سری ROG

این سری خود به دو گروه ROG و ROG STRIX تقسیم می‌شود. کلمه ROG در اینجا مخفف عبارت Republic Of Gamers می‌باشد که به معنی سرزمین گیمرها، و STRIX هم برای گروهی از این لپ تاپ‌ها می‌باشد که در بخش زیرین بدنه دارای طراحی نور RGB سرتاسری هستند.

در این سری از پردازنده‌های جدید اینتل i7 و i9 بیشتر استفاده می‌شود. سیستم خنک‌کنندگی در آنها دارای یک صفحه مسی است تا گرمای ناشی از پردازش‌های سنگین را به‌خوبی انتقال دهد. چند مدل از این لپ تاپ ها نیز دارای طراحی هستند که با باز کردن لپ تاپ بخش زیرن از بدنه فاصله گرفته و فضای خالی آن سبب می‌شود تا گردش هوای بهتری بین قطعات داخلی لپ تاپ انجام بگیرد.

جدیدترین مدل لپ تاپ ایسوس

جدیدترین مدل لپ تاپ ایسوس ROG Zephyrus Duo 15 GX550LWS

لپ تاپ ایسوس ROG Zephyrus Duo 15 GX550LWS یکی از قدرتمندترین مدل‌ها از این خانواده است. استفاده از رم ۳۲ گیگ، هارد یک ترابایتی M.2 NVMe، پردازنده Core i7، پردازنده گرافیکی ۸ گیگ انویدیا مدل GeForce® RTX 2070 SUPER با صفحه نمایش ۱۵.۶ اینچ که در بخش بالایی کیبرد نیز یک صفحه نمایش ۱۴ اینچی لمسی قرار دارد از دیگر ویژگی‌های این لپ تاپ است.

صفر تا صد روش های سریع و راحت برای افزایش حافظه ps5

لپ تاپ 15.6 اینچی ایسوس مدل ROG Strix G15 G513IE-AA

  • سری پردازنده : Ryzen 7
  • نوع حافظه RAM : DDR4
  • ظرفیت حافظه RAm : 16گیگابایت
  • سازنده پردازنده گرافیکی : NVIDIA
  • اندازه صفحه نمایش : 15.6 اینچ
  • دقت صفحه نمایش : 1080 × 1920 پیکسل – Full HD
  • طبقه‌بندی : مخصوص بازی، کاربری عمومی

لپ ‌تاپ ROG Strix G15 G513IE-AA از محصولات شرکت «ایسوس» محسوب می‌شود که با طراحی زیبا روانه بازار شده است. بدنه‌ شیک ROG Strix G15 G513IE-AA به‌ گونه‌ای طراحی شده که لپ‌ تاپی رده ‌بالا را نوید می‌‌دهد. این لپ تاپ و 2.1 کیلوگرم وزن دارد و برای جا‌به‌‌جایی دائمی آن مشکل خاصی نخواهید داشت.

صفحه ‌نمایش 15.6 اینچی این محصول دارای وضوح تصویر FullHD است. پورت‌های USB و HDMI روی لبه ‌های این مدل از ایسوس دیده می‌‌شود که با استفاده از آن‌‌ها می‌توان انواع ابزارهای جانبی را بدون نیاز به هیچ مبدلی به این لپ‌ تاپ متصل و از آن ‌ها استفاده کرد. ایسوس در کنار این امکانات متعدد، از سخت‌ افزارهای خوبی هم در این محصول استفاده کرده است.

پردازنده مرکزی کم‌‌مصرف اما قوی Ryzen7 مدل 4800H، پردازشگر گرافیکی NVIDIA GeForce GTX GeForce RTX 3050TI و 16 گیگابایت رم مجموعه‌ سخت‌‌افزاری این لپ‌تاپ را تشکیل می‌‌دهند که برای کاربری روزانه ، مالتی‌مدیا و حتی گیمینگ مطلوب هستند. در مجموع اگر به دنبال خرید یک لپ‌‌تاپ خوش‌‌ساخت و سبک برای انواع کاربری‌ های روزمره خود هستید، این مدل ایسوس می‌‌تواند یکی از انتخاب‌‌های شما باشد. این لپ‌تاپ دارای قدرت پردازشی بسیار بالایی است.

جدیدترین مدل لپ تاپ ایسوس

لپ تاپ 15 اینچی ایسوس مدل ROG Strix G512LW

  • سری پردازنده : Core i7
  • ظرفیت حافظه RAM : 16 گیگابایت
  • نوع حافظه RAM : DDR4
  • اندازه صفحه نمایش : 15.6 اینچ
  • دقت صفحه نمایش : Full HD| 1920 x1080
  • طبقه‌بندی : مخصوص بازی، کاربری مالتی‌مدیا، کاربری عمومی

جدیدترین لپ تاپ از سری ROG ،مدل G512LW از ویژگی‌های طراحی مخصوص این سری برخوردار است که ناشی از همکاری بین ایسوس و گروه طراحی BMW Designworks می باشد،همچنین قابلیت Electro Punk هم در بعضی از مدل ها هست.

بدنه این محصول کاملاً پلاستیکی است اما به اندازه کافی محکم ساخته شده.علاوه بر این، این لپ تاپ با مشخصات 26 میلی متر و وزن 2.4 کیلوگرم،اگرچه نازک ترین و سبکترین لپ تاپ بازار نیست ولی حمل و نقل آن ساده است.لپ تاپ G512LW از سری لپ تاپ های( ROG (REPUBLIC OF GAMERS شرکت ایسوس می باشد و در طبقه بندی این شرکت جزء لپ تاپ های بالا رده محسوب می گردد.

از آنجایی که این محصول کاربری حرفه ای دارد، از مجموعه سخت‌افزارهای خیلی قدرتمند و جدیدی در پیکره‌بندی آن استفاده شده است و شاید بتوان پردازنده مرکزی را نقطه قوت اصلی آن دانست که برای کاربری های پردازشی و سنگین گرافیکی کاملا مناسب هستند که نسل 10 از سری H اینتل می باشد.

لپ تاپ های سری TUF از جدیدترین مدل لپ تاپ ایسوس

این سری لپ تاپ های ایسوس که مخفف The Ultimate Force دارای همان کاربری هستند، با این تفاوت که نسبت به سری راگ ایسوس در رده پایین‌تری قرار دارند. در این سری گاها از پردازنده‌های جدیدی AMD سری رایزن 7 و 9 استفاده می‌شود که پردازنده‌ی گرافیکی GeForce GTX 1660 Ti نیز در یکی از بهترین مدل‌های آن استفاده شده است.

لپ تاپ ایسوس سری TUF Gaming

عموما این سری از لپ تاپ های گیمینگ ایسوس دارای طراحی خشن و کمی هم حاشیه زیاد در اطراف صفحه نمایش هستند که شاید تنها عیب آن باد. اما ایسوس برای چشم پوشانی از این مورد، در طراحی پنل پشتی صفحه نمایش، بخش داخلی و گاها در لبه‌ها از رگه‌هایی با رنگ قرمز که در برخی مدل‌ها دارای نور هم هستند استفاده کرده است تا ظاهر خشن آنها را بیشتر جلوه دهد.

جدیدترین مدل لپ تاپ ایسوس

لپ تاپ ایسوس 15.6 اینچی مدل TUF Gaming F15 FX506LH-US53

  • سری پردازنده : Core i5
  • ظرفیت حافظه RAM : 8 گیگابایت
  • نوع حافظه RAM : DDR4
  • سازنده پردازنده گرافیکی : NVIDIA
  • اندازه صفحه نمایش : 15.6 اینچ
  • دقت صفحه نمایش : 1080 × 1920 پیکسل – Full HD
  • طبقه‌بندی : مخصوص بازی، کاربری مالتی‌مدیا، کاربری عمومی

سری TUF لپ‌تاپ‌های ایسوس تا به‌ امروز توانسته‌اند با بهره بردن از مشخصات فنی مناسب، عملکرد بسیار خوب و قابل قبولی داشته باشند. در میان محصولات این سری، ایسوس سعی داشته تا برخی از لپ‌تاپ‌ها را با قیمت مقرون‌ به‌صرفه‌تری روانه بازار کند. TUF Gaming F15 FX506LH-B یکی از لپ‌تاپ‌های مقرون به‌صرفه این شرکت است که از مشخصات فنی مناسب و قابل قبولی بهره برده است.

صفحه‌نمایش 15.6 اینچی این لپ‌تاپ با رزولوشن 1080×1920 پیکسل، توانایی ارائه نرخ بروزرسانی 60 هرتز را دارد. با توجه به پردازنده گرافیکی GEFORCE GTX1650، باید گفت که این لپ‌تاپ توانایی ارائه عملکرد خوب و کاملا قابل قبولی را با توجه به قیمت در نظر گرفته شده خواهد داشت. رم 8 گیگابایت ار نوع DDR4 در کنار حافظه داخلی 512 گیگابایت از نوع SSD، از دیگر مشخصات در نظر گرفته شده برای لپ‌تاپ TUF Gaming F15 FX506LH-B ایسوس است.

لپ تاپ 15.6 اینچی ایسوس مدل TUF Dash F15 FX516PR-A

  • سری پردازنده : Core i7
  • ظرفیت حافظه RAM : 16 گیگابایت
  • نوع حافظه RAM : DDR4
  • اندازه صفحه نمایش : 15.6 اینچ
  • دقت صفحه نمایش : 1080 × 1920 پیکسل – Full HD
  • طبقه‌بندی : مخصوص بازی، کاربری عمومی

یکی از جدیدترین لپتاپ‌های ایسوس با نام TUF Dash F15 FX516PR که یک لپ‌تاپ مخصوص بازی (گیمینگ) است را شرکت ایسوس به بازار معرفی کرد. از ویژگی‌های این لپ‌تاپ‌ می‌توان به وجود پردازنده و کارت گرافیک جدید و بسیار قدرتمند اشاره کرد که موجب می‌شود تا یک گیمر به ‌صورت حرفه‌ای و بسیار آسان بتواند با آن بازی کرده و از آن لذت ببرد. اندازه و ضخامت این لپ‌تاپ‌ به‌علت وجود سخت‌افزارهای نیرومند، نمایشگر بزرگ و سیستم خنک‌سازی قدرتمند، زیاد بوده و طراحی آن‌ها نیز به‌گونه‌ای است که مورد پسند گیمرها است.

جدیدترین مدل لپ تاپ ایسوس

این لپ‌‌تاپ‌ گیمینگ به‌صورت سبک و با قابلیت حمل و نقل آسان طراحی شده و استفاده از رنگ نوک مدادی در قاب این مدل، شکل ویژه‌ و جذابی به دستگاه داده است.وزن لپ‌تاپ ایسوس FX516PR برای حمل در کوله یا کیف مخصوص بسیار مناسب بوده و کاربر می‌تواند بدون اذیت شدن، آن را با خود حمل کند.

 

چقدر این مطلب برای شما مفید بود؟

میانگین امتیازات ۴ از ۵

آیا این مفید بود؟

Thanks for your feedback!

نویسنده: سیده سمانه جلیلی

آخرین بروز رسانی

19 اردیبهشت 1401

بروز رسانی توسط

سیده سمانه جلیلی

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *