سرویس بهداشتی شیک

چیدمان سرویس بهداشتی شیک با وجود اینکه این قسمت از خانه خیلی مهم به نظر نمی رسد بسیار سخت و حساس است چرا  که با یک دکوراسیون شیک و جذاب برای سرویس بهداشتی میتوانید جلوه فوق العاده ای به دکوراسیون خانه خود بدهید. گروه دکوراسیون شادمگ در این مطلب برخی از مواردی که در چیدمان یک سرویس بهداشتی شیک  مهم است را برای شما برشمرده است.

سرویس بهداشتی شیک و جذاب

در بعضی از خانه ها معمولا یک سرویس بهداشتی نزدیک در ورودی و یک حمام و سرویس در بخش خصوصی خانه در نظر گرفته می‌ شود. سرویس بهداشتی جزء جدایی‌ ناپذیر خانه محسوب شده و بدون آن نمی‌ توان در خانه آسوده زیست. فعالیت‌ های متعددی در سرویس‌ ها انجام می‌ شود؛ از شست‌ و شو گرفته تا استراحت در وان و غیره که هر یک به فراخور نیازشان اثاثیه و اجزایی را می‌ طلبند.

سرویس بهداشتی شیک

در طراحی سرویس‌ های بهداشتی باید به ابعاد اجزای مورد استفاده، فرم، جهت‌ گیری درست و چیدمان آن ها توجه ویژه‌ ای گردد تا فضای کافی برای عبور و مرور، استفاده آسان، راحت و بدون دردسر از آن ها را برای ساکنین فراهم آورد.

استفاده از جدیدترین مدل‌ روشویی در طراحی دکوراسیون سرویس بهداشتی نمای بی نظیری به آن می بخشد.

بهترین تاسیسات سرویس بهداشتی شیک

مهم‌ترین نکته در طراحی سرویس بهداشتی لاکچری استفاده از تاسیسات مناسب و سالم است. فراموش نکنید که تغییرات در سیستم‌های اساسی سرویس بهداشتی مانند:

لوله‌‌کشی
سیستم آب و فاضلاب
سیستم گرمایشی
و …کاری هزینه‌بر و سخت است؛ اما می‌توانید برخی از سیستم‌های ساده و مستقل منزل‌تان مانند محل قرارگیری کاسه روشویی، توالت و… را به سلیقه خودتان تغییر دهید. اما همین تغییرات کوچک و بزرگ می‌تواند منجربه ایجاد شیک ترین مدل سرویس بهداشتی شود.

سرویس بهداشتی شیک

طراحی لوکس برای سرویس بهداشتی شیک کوچک

برای این که سرویس بهداشتی کوچک‌تان بدون افزودن مساحت بزرگ‌ تر از آنچه هست به نظر برسد و احساس محدودیت کم تری بکنید به یک سری نکات توجه کنید. تفاوتی ندارد از چه سبکی برای سرویستان استفاده می‌ کنید در نهایت این ترفندها را به خاطر بسپارید:

انتخاب رنگ مناسب

رنگ‌ های کمرنگ و ملایم که تمایل به بزرگ‌ تر نشان دادن فضا دارند را برگزینید، البته این بدان معنا نیست که حتما صورتی ‌رنگ مناسب سرویستان است، بلکه منظور این است که از رنگ‌ های پرمایه (پررنگ) و مهیج خودداری کنید. روشن‌ ترین رنگ‌ ها را برای اکسسوری و حوله‌ ها و رنگ‌ های پاستل (روشن و ملایم)، خنثی و سفید را برای زمینه برگزینید.

در زمان انتخاب دقت داشته باشید که رنگ‌ های سرد، حس آرامش را نیز القا می‌ کنند.

سرویس بهداشتی شیک

نورپردازی اصولی

شما می‌ توانید با افزودن نور به فضایتان به گشودگی و گسترش ظاهر آن کمک کنید. عقب نشستگی‌ ها و طاقچه‌ ها می‌ توانند نورپردازی شوند و منابع نور می‌ توانند به سقف متصل شده و بر روی فضاهای کار متمرکز گردند. منابع نور دیوارکوب به‌ خصوص در کنار میز آرایش یا روشویی می‌ توانند علاوه بر نقش کاربردی به گرمی فضا و بزرگ‌ تر جلوه کردن آن کمک کنند.

روشویی لوکس برای سرویس بهداشتی شیک

استفاده از سینک‌ هایی که دارای کابینت هستند فضای خوبی برای نگهداری لوازم در زیر سینک مهیا می‌ کنند؛ اما فضای زیادی را هم از سطح زمین در سرویس‌ های کوچک اشغال می‌ کنند؛ بنابراین می‌ توانید به جای آن ها از روشویی‌ های که به دیوار متصل می‌ شوند یا روشویی‌ های پایه‌ دار استفاده کنید و گزینه دیگری برای نگهداری لوازم (حوله و لوازم نظافت و …) بیابید؛ برای مثال یک قفسه (شلف) یا کمد کوچک دیواری.

سرویس بهداشتی شیک

یک آینه بزرگ برای قرار دادن در مقابل روشویی برگزینید؛ چون آینه نور را در فضا منعکس می‌ کند و الگوها و رنگ را در فضا بهبود می‌ بخشد. همین‌ طور می‌ توانید به جای یک آینه بزرگ از مجموعه‌ ای از آینه‌ ها که با نظمی خاص و هنرمندانه روی دیوار چیده شده‌ اند، استفاده کنید.

مصالح یک سرویس بهداشتی شیک و بی‌ همتا

سطوح و مصالح یکی از مهم‌ ترین عناصر ایجاد طراحی داخلی لوکس در یک فضا هستند؛ برای نمونه شما می‌ توانید با انتخاب یک روشویی از سنگ مرمر سیاه یا سفید با رگه‌ هایی از رنگ طلایی ظاهری لوکس برای فضایتان به ارمغان بیاورید؛ اما این تمام راهکاری نیست که در اختیار دارید.

برای دستیابی به ظاهری لوکس در فضایتان می‌ توانید بعد از پوشش کف و دیوار با مرمر یا سرامیک‌ هایی با طرح مرمر که امروزه به‌ وفور در بازار یافت می‌ شوند از جزئیات و اجزایی مثل:

  • شیرآلات
  • دستگیره‌ ها
  • یراق‌ آلات قاب آینه
  • منابع نورپردازی طلایی‌ رنگ

سرویس بهداشتی شیک

استفاده نمایید. مصالح نازک‌ کاری (فینیشینگ) با تضادی که با هم دارند می‌ توانند حس لوکس و تشریفاتی بودن را منتقل کنند؛ برای نمونه می‌ توانید دیوارهایی با پوشش نهایی سفید که مشابه سنگ است داشته باشید و برای ایجاد تضاد ذکر شده از پوشش نهایی مشکی برای کف در کنار لوازم بهداشتی به رنگ مشکی براق و یراق‌ آلات، شیرآلات و اکسسوری‌ ها با پوشش کروم براق بهره ببرید.

عناصر تزیینی در سرویس بهداشتی شیک

یکی دیگر از راهکارهای مفید برای رسیدن به فضایی لاکچری، استفاده از عناصر تزئینی و موتیف‌ ها در اجزای فضا است؛ برای نمونه شما می‌ توانید از موتیف‌ های کلاسیک در گچ‌ بری و گلویی‌ های دور سقف، قاب آینه، قاب‌ بندی‌ های دیوار، سینک روشویی، کابینت زیر سینک روشویی و سایر لوازم بهداشتی و هم‌چنین عناصر تزئینی (مثل گلدان و سایر اکسسوری‌ ها) و کاربردی (مثل منابع نور و…) استفاده کنید.

سرویس بهداشتی شیک

نورپردازی برای درخشش حمام لوکس

استفاده از منابع نوری تأکیدی با نور زیاد می‌ تواند بر محیط کلی و ظاهر حمام تأثیر بگذارد و لوکس باشد. از سوی دیگر نورهای تأکیدی مخفی که به‌ صورت استراتژیک و در محل‌ های خاصی از فضا استفاده می‌ شوند هم می‌ توانند نقش مؤثری در ایجاد حس تجمل فضا داشته باشند.

ایده برداری از عناصر طبیعت نه‌ تنها می‌ تواند منجر به رسیدن به فضایی لوکس شود، بلکه از سوی دیگر موجب دستیابی به‌ ظاهر و شخصیتی برای فضا می‌ شود که به‌ هیچ‌ وجه بوی کهنگی نمی‌ گیرد و اصطلاحا از می نمی‌ افتد؛ برای نمونه استفاده از روشویی و وان یا سایر لوازم بهداشتی که پوششی شبیه به پوست جانوران (پوست مار یا تمساح) دارند با رنگی تیره (برای مثال خاکستری تیره) که در ترکیب با سطوح تیره‌ رنگ (برای مثال قهوه‌ ای سوخته یا خاکستری‌ های رنگین تیره) در کنار گلدان‌ های استیل براق که گل‌ های خاصی مثل ارکیده را درون خود دارند و آینه‌ ای بزرگ با قاب استیل و یراق‌ آلات و شیرآلات استیل براق، ما را در این مهم یاری می‌ کنند.

سفره هفت سین 1403 رو لاکچری ولی کم هزینه بچین

استفاده از هر عنصری که وجودش در سرویس بهداشتی و حمام معمول نیست و انتظار دیدنش را در این فضا نداریم، می‌ تواند ما را برای دستیابی به هدفی که به دنبالش هستیم یاری کند؛ برای مثال وجود یک آباژور ایستاده لاکچری یا یک وان چوبی با فرمی خاص و طبیعی می‌توانند غیرقابل‌ باور و دور از انتظار باشند.

سرویس بهداشتی شیک

15 ترفند برای طراحی سرویس بهداشتی لوکس و مدرن

1. خرید یک وان یا کابین دوش لوکس

یکی از مهم‌ترین اجزایی که به زیبایی هرچه بیش‌تر حمام شما کمک می‌کند، داشتن یک کابین دوش یا وان بسیار لوکس و مدرن است. پس اگر قصد دارید تا حمام خود را کمی تغییر دهید؛ یا ظاهر آن را کاملا مجلل و امروزی کنید، بهتر است در گام اول به فکر خرید یک وان عالی یا یک کابین دوش بسیار زیبا باشید. با این کار بیش‌ترین تغییر در دکوراسیون داخلی حمام شما ایجاد خواهد شد.

سرویس بهداشتی شیک

2. از وان‌ های جکوزی استفاده نمایید

خوشبختانه امروزه در بازار انواع مختلف وان جکوزی با قیمت‌ها و اندازه‌های متنوع به چشم می‌خورند. اگر می‌خواهید ظاهر حمام شما بسیار لاکچری و دیدنی باشد، بهتر است حتما به جای وان معمولی، از وان‌های جکوزی استفاده نمایید. این وان‌ها علاوه بر ظاهری شیک، کاربرد بسیار مناسبی در کاهش دردهای عضلانی و رفع گرفتگی‌های بدن دارند.

3. استفاده از دوش‌ های دیجیتال یا توکار

در حال حاضر برند‌های حرفه‌ای تولیدکننده شیرآلات و دوش‌ توکار، محصولات دیجیتال خود را روانه بازار کرده‌اند. این نوع شیرآلات بسیار مجلل، خاص و منحصربه‌فرد هستند و قادر به تغییر ظاهر حمام شما به‌صورت کلی هستند. پس اگر هزینه‌ برای شما به‌عنوان یک محدودیت محسوب نمی‌شود، می‌توانید از دوش‌های دیجیتال استفاده نمایید. حتی می‌توانید انواع دوش توکار را در حمام نصب کنید؛ که ما در این زمینه دوش‌های توکار برند آلمار ایتالیا را پیشنهاد می‌کنیم. محصولات سردوش و علم دوش را مشاهده نمایید.

4. نورپردازی مناسب دستشویی شیک

هرچند که معمولا طراحی نورپردازی برای سرویس بهداشتی جز آخرین گزینه‌های طراحی یک دستشویی شیک است؛ اما بهتر است که همان ابتدای کار یک نورپردازی مناسب برای سرویس بهداشتی طراحی گردد. چرا که آیتم‌های نوری در سرویس بهداشتی به اندازه لوله کشی این فضا مهم است! از طرفی اگر همان ابتدای کار سیستم نورپردازی طراحی نشود، برای ایجاد آن باید دیوار یا زمین سرویس بهداشتی را تخریب کنید و هزینه زیادی برای حل این مسئله متحمل شوید.

هر چه میزان نور در یک سرویس بهداشتی بیش‌تر باشد، سرویس دلباز‌تر به نظر می‌رسد. پیشنهاد می شود درباره توالت فرنگی در فضای مجزا بخوانید.

سرویس بهداشتی شیک

5. استفاده از اثاثیه مدرن در حمام لوکس و مدرن

شما می‌توانید از اثاثیه شیک و فانتزی همانند قفسه کتاب یا مبل راحتی در حمام خود استفاده کنید. با این کار ظاهر دستشویی شیک شما کاملا متمایز خواهد شد. هم‌چنین می‌توانید از حمام برای استراحتی طولانی مدت استفاده نمایید.

6. هماهنگ کردن اکسسوری حمام در طراحی ست سرویس بهداشتی لوکس

شما می‌توانید برای طراحی ست سرویس بهداشتی لوکس (ست سرویس دستشویی لاکچری)، اکسسوری حمام و دستشویی را با هم ست کنید. به‌عنوان مثال می‌توانید رنگ روشویی کابینتی را با پرده، رنگ حوله‌ها و پکیج حمام ست کنید. به این شکل، ظاهر حمام شما بسیار شیک خواهدشد. مثلا انواع اکسسوری حمام و سرویس بهداشتی برند ویسن‌تین گزینه خوبی به نظر می‌رسد.

7. از یک المان چشم‌ گیر استفاده نمایید

گاهی کافی‌ست برای جلب توجه هرچه بیش‌تر، در حمام یا سرویس بهداشتی، یک وسیله چشم‌گیر با رنگ جیغ و روشن قراردهید. به‌عنوان مثال یک کابینت بنفش سیر می‌تواند در حمام جلب توجه زیادی کند. اگر قصد ندارید هزینه‌ی زیادی را صرف کنید، حتی یک آویز دیواری چشم‌گیر نیز می‌تواند همین تاثیر را داشته‌باشد.

سرویس بهداشتی شیک

8. از تاثیر رنگ‌ ها غافل نشوید

رنگ‌بندی می‌تواند تاثیر به‌سزایی بر جذابیت دکوراسیون دستشویی شیک داشته‌باشد. برای تغییر رنگ‌بندی، اصلا لازم نیست که تمام کاشی‌های کف و دیوار‌ها را عوض کنید. تنها کافی‌ست تا با اضافه کردن یک استیکر ساده دیواری یا تغییر رنگ کابینت، تغییر به‌سزایی در دکوراسیون داخلی دستشویی خود ایجاد کنید.

9. از رنگ‌ های خنثی استفاده کنید

در حال حاضر رنگ‌های خنثی مثل ترکیب سفید و خاکستری، بیش‌ترین استفاده را در دکوراسیون حمام دارند. پس اگر شما نیز می‌خواهید تا حمام‌تان ظاهری لوکس، مدرن و امروزی داشته‌باشد، بهتر است این ترکیب رنگی را به کار بگیرید. علاوه‌بر آن، هوشمندانه خواهدبود اگر از طرح‌های گل‌دار یا هندسی در کنار این ترکیب رنگی استفاده‌شود. با این کار خنثی بودن رنگ دیوارها با چند المان ساده از بین می‌رود؛ و سرویس بهداشتی شما ظاهری جذاب به خود خواهدگرفت.

10. انتخاب پوشش مناسب برای دیوار و زمین یک دستشویی شیک

برای پوشش سطح دیوار و کف یک سرویس بهداشتی لوکس و مدرن معمولا از انواع سرامیک‌ها یا رنگ استفاده می‌کنند. بهترین گزینه برای دیوار‌های دستشویی سرامیک است؛ اما اگر به استفاده از آن‌ها علاقه ندارید، می‌توانید از رنگ‌های روغنی استفاده کنید تا درصورت قرارگرفتن در مجاورت آب، دیوار دچار آسیب نگردد. مهم‌ترین نکته در انتخاب مصالح مناسب این است که بتواند در برابر آب و رطوبت از خود مقاومت نشان‌دهد. انواع سنگ‌های طبیعی از جمله مرمر، سرامیک‌ها و… هم برای کف‌پوش و هم برای دیوار‌ها انتخاب مناسبی هستند. از انواع شیر روشویی روکار مجموعه دیدن فرمایید.

سرویس بهداشتی شیک

11. تابلوهای نقاشی یا آثار هنری در دستشویی شیک

شاید در ابتدا استفاده از یک تابلو نقاشی یا اثر هنری در طراحی سرویس بهداشتی لاکچری، خیلی منطقی به نظر نرسد. اما اگر به فکر مدرنیته و دکوراسیون سرویس بهداشتی خود هستید، باید هم‌گام با مد پیش بروید. در قوانین امروزی مد، شما می‌توانید برای زیباتر کردن ظاهر سرویس بهداشتی خود، از یک تابلوی هنری بهره ببرید.

12. در طراحی سرویس بهداشتی لاکچری به کوچک‌ ترین جزئیات توجه کنید

گاهی استفاده از جزئیات بسیارکوچک می‌تواند تاثیر بسیاربزرگی بر ظاهر دکوراسیون سرویس بهداشتی شما بگذارد. به‌عنوان مثال، استفاده از حوله‌های رنگی با طرح‌های منحصربه‌فرد، می‌تواند ظاهر حمام شما را به‌صورت کامل تحت تاثیر قراردهد. پس از جزئیات کوچک غافل نشوید. شما حتی می‌توانید در انتخاب سبد حوله یا ظروف شیشه‌ای مخصوص لوسیون‌های مختلف دقت کافی را به خرج داده و آن‌ها را براساس دکوراسیون داخلی حمام خود انتخاب کنید. درواقع با انجام این کار هم به فکر کاربرد و هم زیبایی اکسسوری حمام خودتان هستید. گاهی یک کوزه‌ی کوچک، یک گلدان زیبا و یا حتی چند شاخه گل ساده می‌تواند تغییرات بزرگی را ایجاد کنند.

ایده های آسان و شیک برای تزئین اتاق خواب

13. از گل‌ های طبیعی در سرویس بهداشتی خود استفاده کنید

گل‌های طبیعی می‌توانند تاثیر به‌سزایی بر دکوراسیون سرویس بهداشتی شما بگذارند.

 

سرویس بهداشتی شیک

گل‌ها، رنگ‌های مختلفی دارند و علاوه‌بر ظاهری زیبا، می‌توانند هوا را نیز خوش‌عطر کنند. شما می‌توانید به‌صورت روزانه گل‌های رنگارنگ مختلفی را در گلدان داخل حمام خود قرار دهید و به این ترتیب تنوعی زیبا و گسترده در دکوراسیون سرویس بهداشتی خود ایجاد کنید. جهت خرید و مشاهده قیمت دستشویی فرنگی کلیک کنید.

14. انتخاب شیرآلات لوکس برای شیک ترین مدل سرویس بهداشتی

یکی از مهم‌ترین بخش‌های هر سرویس بهداشتی ، شیرآلات آن است. شما می‌توانید تنها با تعویض شیرآلات حمام توکار خود و خرید شیرآلاتی مدرن ، ظاهر سرویس بهداشتی خود را به صورت کلی تغییر دهید. به‌عنوان مثال شیرآلات توکار نوبیلی ایتالیا می‌توانند بهترین گزینه برای این کار باشند. از طرفی بهتر است کاربرد شیرآلات را نیز در نظر داشته‌باشید و آن را براساس سایر المان‌های سرویس بهداشتی انتخاب کنید. این کار نسبت به بازسازی کلی حمام بسیار مقرون به‌صرفه‌تر است و تاثیر بسیار زیادی دارد.

15. تغییر کابینت روشویی در طراحی سرویس بهداشتی لوکس و مدرن

قرار دادن کابینت زیر روشویی علاوه‌بر زیبایی، به شما این امکان را می‌دهد تا لوازم مورد نیاز خود را در آن قراردهید. به‌عنوان مثال با قراردادن چند حوله تمیز، صابون و شامپو، دیگر نیازی نیست برای دسترسی به این موارد از حمام خارج شوید. در عین حال کابینت‌های بسیار زیبایی در بازار وجود دارند که می‌توانند تاثیر به‌سزایی بر دکوراسیون داخلی حمام شما بگذارند.

سرویس بهداشتی شیک

مثلا انواع کابینت روشویی‌های برند کاسالورا می‌توانند دست شما را در دیزاین فضای سرویس بهداشتی باز بگذارند؛ چرا که محصولات این برند به‌صورت کاملا سفارشی و در ابعاد و رنگ دل‌خواه شما قابل طراحی و اجرا هستند.

ترندهای دکوراسیون سرویس بهداشتی در سال 2022

در این بخش با جدیدترین تغییراتی که می‌توانید در سرویس بهداشتی دهید تا آن را مطابق دکوراسیون‌های ترند شده در سال 2022 طراحی کنید، آشنا خواهید شد. پس با ایده های سرویس بهداشتی جدید و شیک همراه ما باشید.

⦁ عدم اتصال کابینت، کمد و روشویی‌ ها به زمین در دکوراسیون دستشویی مهم است

تغییری که در طراحی کمد و روشویی‌ های سرویس بهداشتی ایجاد شد، متصل نبودن آن‌ها به سطح زمین است.

سرویس بهداشتی شیک

در طراحی‌های سرویس بهداشتی سال 2022 از حالت معلق برای کابینت و روشویی‌ها استفاده می‌کنند. یعنی آن‌ها با فاصله‌ای از زمین و یا از طریق اتصالاتی به سقف نصب می‌شوند. بنابراین در ساخت سرویس بهداشتی‌های جدید فقط کمد‌ها به دیوار متصل هستند که احتمال می‌رود در آینده، این اتصال هم حذف و طراحی کابینت و روشویی به صورت کاملا معلق انجام شود.

⦁ استفاده از نور و لامپ ال‌ ای‌ دی در پشت آینه‌ ها در دکوراسیون توالت را حتما امتحان کنید

دکوراسیون توالت شیک و زیبایی که امسال ترند شده، استفاده از لامپ‌های ال‌ای‌دی در پشت آینه است. به همین دلیل آینه‌های مخصوصی طراحی و تولید شده‌اند، که نیاز به نصب لامپ اضافه ندارند! درواقع نور در پشت این آینه‌ها تعبیه شده‌است. به این آینه‌ها، آینه بک‌لایت گفته‌می‌شود.

که اگر بخواهیم یکی از بهترین برندهای ایرانی در زمینه طراحی و تولید آینه بک‌لایت را معرفی کنیم، قطعا آن برند کاسالورا می‌باشد. به جرئت می‌توان گفت این برند علاوه‌بر حفظ کیفیت آینه‌ها در سطح بالا، تنوع بسیار زیادی نیز در زمینه طراحی آینه‌های بک‌لایت دارد. طوری‌که افراد مختلف با سلیقه‌های متفاوت و خاص برای طراحی انواع آینه بک لایت تنها به سراغ برند کاسالورا می‌روند.

سرویس بهداشتی شیک

⦁ سنگ روشویی‌ هایی از جنس کوارتز در چیدمان توالت را انتخاب کنید

سنگ کوارتز از جمله سنگ‌های مقاوم، زیبا و درخشنده است؛ که می‌توان برای سطح روشویی و کابینت‌های سرویس بهداشتی از آن استفاده کرد. با توجه به این‌که این سنگ تنوع رنگی بالایی دارد، می‌توانید براساس رنگ محیط یکی از مدل‌های آن را انتخاب کنید و یک سرویس بهداشتی جذاب و شیک داشته‌باشید.

به‌عنوان مثال برند کاسالورا طراحی‌های هوشمندانه‌ای در این زمینه انجام داده؛ که همگی با در نظر گرفتن سلیقه افراد و براساس اصول و استانداردهای معماری داخلی انجام شده‌است.

⦁ این روزها استفاده از قاب‌ های بزرگ کاشی و سنگ‌ برای طراحی دکوراسیون سرویس بهداشتی ترند است

در طراحی‌های جدید سرویس بهداشتی از سنگ و کاشی‌هایی با ابعاد بزرگ‌تر استفاده می‌شود. بنابراین برای ایجاد دیوارهایی شیک و نمایی زیبا، سنگ‌هایی با سطح مرکزی بزرگ‌تر را با فاصله‌ای کم‌تر از سایر سنگ‌ها روی دیوار نصب می‌کنند. هرچه فاصله پوشانده شده با سیمان بین دو سنگ یا دو کاشی کم‌تر باشد، جلوه‌ی بهتری ایجاد خواهدشد. پیشنهاد می شود درباره فلاش تانک چیست بخوانید.

⦁ استفاده از رنگ‌هایی گرم برای دیوارها و کف سرویس بهداشتی فوق‌العاده است

اگر می‌خواهید سرویس بهداشتی خود را مطابق با ایده‌های جدید و شیک سال 2022 طراحی کنید، بهتر است از رنگ‌های گرم استفاده کنید.

رنگ‌هایی مانند:

کرم
قهوه‌ای
رنگ‌هایی با ترکیب نارنجی و زرد
و …
این رنگ‌ها را می‌توانید در دیوار و کف سرویس بهداشتی به کار ببرید و فضایی شیک داشته‌باشید.

⦁ به‌ جای توالت ایرانی از دکوراسیون توالت فرنگی وال‌ هنگ استفاده کنید

برای داشتن یک دکوراسیون سرویس بهداشتی شیک و جذاب بهتر است توالت‌های شرقی (ایرانی) را فراموش کنید! این روزها حتی استفاده از توالت فرنگی معمولی هم خیلی رایج نیست. درعوض با انتخاب یک وال‎‌هنگ مناسب و مدرن می‌توانید تغییر بسیار مهمی در دکوراسیون توالت فرنگی و سبک زندگی و سلامت خودتان ایجاد کنید.

اگر طراحی مدرن و کیفیت بسیار بالا برایتان مهم است، ما به شما وال‌هنگ بوچی در مدل‌ها و رنگ‌های متنوع را پیشنهاد می‌کنیم؛ اما اگر می‌خواهید در کنار طراحی خوب و کیفیت مطلوب، محصول مد نظرتان اقتصادی‌تر هم باشد، پیشنهاد ما وال‌هنگ الپس در طرح‌های مختلف و زیباست.

سرویس بهداشتی شیک

⦁ نماهای چوبی برای طراحی دیوارهای سرویس بهداشتی متفاوت و زیبا هستند

یکی از زیباترین و شیک‌ترین متریال‌هایی که می‌توانید در دکوراسیون‌ سرویس بهداشتی از آن استفاده کنید، متریال چوب است. جذابیت این متریال باعث شده که طراحان تصمیم بگیرند آن را وارد طراحی سرویس بهداشتی کرده و بخشی از نمای داخلی آن را با چوب و یا متریال‌های مشابه چوب بپوشانند.

چیدمان سبک بوهو و جذابیت هایش | قدرت آرامش دکوراسیون بوهمیان را امتحان کنید !

⦁ استفاده از وان حمام و روشویی با رنگ‌ های تیره می‌تواند تجربه‌ ای متفاوت باشد

یکی دیگر از تغییراتی که در نوع طراحی دکوراسیون سرویس بهداشتی ایجاد شده است، انتخاب روشویی و وان حمام با رنگ‌های تیره است.

رنگ‌هایی مانند:

مشکی
خاکستری تیره یا خاکستری روشن
سرمه‌ای
قهوه‌ای
و …
که چیدمان توالت را بسیار شیک و لوکس خواهد کرد. به‌عنوان مثال برند بوچی با طراحی مدرن و ایتالیایی انواع کاسه‌های روشویی در رنگ‌های تیره و روشن متنوع در این زمینه بسیار عالی عمل کرده‌است. از طرفی برند الپس نیز از نظر کیفیت، به رقابت تنگاتنگی با برند بوچی پرداخته‌است!

سرویس بهداشتی شیک

⦁ طراحی دکوراسیون سرویس بهداشتی به سبک مینیمال

از جمله تغییراتی که در طراحی سرویس بهداشتی صورت گرفته‌، استفاده از متریال و تجهیزات ساده برای ایجاد فضایی به سبک مینیمال است. این نوع طراحی باعث شده کف، دیوار، اکسسوری دکوراتیو و… در این محیط با سادگی خاص خود باعث لوکس‌شدن دکوراسیون شوند. از جمله اقداماتی که برای پیاده‌سازی یک دکوراسیون دستشویی مینیمال و بی‌نقص می‌توان انجام داد، استفاده از ست وال‌هنگ و کاسه روشویی مینیمال و مدرن است.

جالب است بدانید طراحی انواع ست وال‌ هنگ و کاسه روشویی بوچی به‌صورت مدرن و مینیمال انجام‌شده‌است. بنابراین شما برای ست کردن این دو عنصر نیازی به مشورت با هیچ متخصصی ندارید! چون قبل از شما یک برند متخصص آن‌ها را طراحی و ست کرده‌است!

از دیگر ویژگی‌های سبک مینیمال، می‌توان به استفاده از دو رنگ مکمل یا خنثی اشاره کرد تا از شلوغ شدن فضا جلوگیری کرد. مثلا:

با ترکیب رنگ مشکی و سفید در دیوارهای سرویس بهداشتی می‌توانید جلوه‌ای شیک ایجاد کنید.
اگر ابعاد سرویس بهداشتی بزرگ است و نور طبیعی وارد محیط می‌شود، از طیف رنگ آبی تیره استفاده کنید.
می‌توانید با استفاده از گیاهان سبز در کنار دیوارهای مشکی، به لطافت محیط اضافه کنید.
اگر چند پنجره در سرویس بهداشتی دارید، می‌توانید بخش زیادی از فضا را سفید و سپس در بین آن از بخش‌های کوچک تیره در دیوار یا کف استفاده کنید تا سرویس بهداشتی با طراحی مینیمال و شیک داشته‌باشید.
سرویس بهداشتی شیک

⦁ آیا تا به حال از آینه‌‌‌ های هوشمند استفاده کرده‌ اید؟

در طراحی دکوراسیون سرویس بهداشتی سال 2022 دیگر از آینه‌ با فرم‌های مستطیلی کم‌تر استفاده می‌شود. درعوض بیش‌تر آینه‌‌ها با فرم نامتقارن و اشکال هندسی مانند دایره یا بیضی، نیم‌دایره و… هستند. هم‌چنین یکی از تکنولوژی‌هایی که در طراحی آینه‌های جدید اضافه شده، سیستم هوشمند در آن‌هاست. باتوجه به نوع سیستم هوشمند آینه مورد نظر، ممکن است آپشن‌های خاص و خارق‌العاده‌ای داشته‌باشد.

آپشن‌هایی نظیر:

سیستم ضد بخار
بلوتوث برای پخش موزیک و ویدئو
دماسنج دیجیتال
ساعت دیجیتال
ریموت کنترل نور
نور مهتابی و آفتابی
حسگر کنترل نور
و …

⦁ از انواع اکسسوری‌ در دکوراسیون حمام و سرویس بهداشتی غافل نشوید

از دیگر طراحی‌های جدید سال 2022 برای طراحی دکوراسیون حمام و سرویس بهداشتی، به کار بردن انواع اکسسوری‌هاست. شما می‌توانید با توجه به دیزاین سرویس بهداشتی‌تان، از نوع مدرن یا کلاسیک آن‌ها استفاده کنید. این لوازم علاوه‌بر زیبایی دکوراسیون حمام و سرویس بهداشتی، کاربرد زیادی در چنین فضاهایی نیز دارند.

سرویس بهداشتی شیک

بدون شک انواع ست اکسسوری ویسن‌تین با طراحی‌های فوق‌العاده جذاب خود، چه در سبک کلاسیک و چه در سبک مدرن، توانسته نظر طیف وسیعی از سلیقه‎‌های مختلف را در بر بگیرد.

⦁ نقش موثر شیرآلات را در دکوراسیون دستشویی نادیده نگیرید

یکی دیگر از عناصر تاثیرگذار در بهترین دکوراسیون سرویس بهداشتی، استفاده از شیرآلات مناسب است. وقتی حرف از شیرآلات مناسب می‌زنیم، منظورمان فقط کیفیت و جنس آن‌ها نیست؛ بلکه طراحی و رنگ شیرآلات بهداشتی را نیز شامل می‌شود.

بهترین حالت جهت انتخاب مناسب‌ترین شیرآلات بهداشتی برای حمام و سرویس بهداشتی آن است که شیرآلات مورد نظر، علاوه‌بر کیفیت و استانداردهای بالا، از طراحی مناسبی هم برخوردار باشند. مانند انواع شیرآلات برند نوبیلی ایتالیا که همیشه در این زمینه خوش درخشیده‌اند.

⦁ منظور از طراحی خاص برای وان حمام برای دکوراسیون این فضا چیست؟

از دیگر ترندهای دکوراسیون حمام و سرویس بهداشتی در سال 2022 می‌توان به استفاده از وان‌های بزرگ و با ارتفاع زیاد اشاره کرد. هم‌چنین برای متمایز کردن طراحی و داشتن انتخاب‌های جسورانه، وان‌هایی تولید شده که داخل آن‌ها سفیدرنگ و رنگ بدنه آن را می‌توانید با سلیقه خود انتخاب کنید. پیشنهاد می شود مقاله دیگر ما درباره کاربرد آینه ها را بخوانید.

⦁ وجود گیاهان در فضای حمام و سرویس بهداشتی موثر است

در قسمت‌های قبل به این موضوع اشاره شد. اما بهتر است به‌طور مجزا نیز تاکید شود که در طراحی‌های جدید از گیاهان سازگار و مقاومی که به نور زیادی احتیاج ندارند و می‌توانند در رطوبت حمام و سرویس بهداشتی سالم بمانند، استفاده کنید. گیاهان می‌توانند به فضای شما انرژی و جان دهند و آن را زیباتر کنند. در سرویس بهداشتی کوچک ایرانی می توانید با قرار دادن گیاه در آن فضایی بهتر ایجاد کنید.

سرویس بهداشتی شیک

⦁ تابلوهای مختلف را روی دیوار سرویس بهداشتی نصب کنید

از دیگر مواردی که در طراحی دکوراسیون سرویس بهداشتی مورد استفاده قرار می‌گیرد، نصب تابلوهای نقاشی و یا تابلوهایی خاص بر روی دیوار سرویس بهداشتی است. شما می‌توانید با توجه به سبک فضا و رنگ‌هایی که استفاده کرده‌اید، تابلوهای مناسبی را انتخاب کنید و دکوراسیون سرویس بهداشتی خود را خاص و جذاب و شیک کنید. پیشنهاد می شود مقاله دیگر ما درباره دکوراسیون اتاق خواب کوچک رابخوانید.

⦁ برای دستمال کاغذی‌ ها قفسه‌ های دکوری نصب کنید

از جمله مواردی که در طراحی‌های جدید سرویس بهداشتی توجه طراحان را جلب کرده، قفسه‌های فانتزی و دکوری است که به فرم‌های مختلفی تولید شده‌اند و باعث افزایش جذابیت دکوراسیون می‌شوند. علاوه‌بر آن چنین قفسه‌هایی در فضاسازی بیش‌تر به شما کمک کنند.

سرویس بهداشتی شیک

⦁ فلاش‌ تانک را مخفی کنید

بهتر است به‌جای نصب فلاش‌ تانک‌ ها به‌صورت روکار و در معرض دید، از نوع توکار آن استفاده کنید. فقط توجه داشته‌باشید که برای انتخاب یک فلاش‌تانک توکار با کیفیت و استاندارد بالا چه نکاتی را در نظر بگیرید؛ تا در آینده به مشکل برنخورید. مثلا فلاش‌تانک‌های توکار برند الپس که از کیفیت و استانداردهای بالای اروپایی برخوردارند، در فروشگاه گلزارهوم مورد تایید هستند.

چقدر این مطلب برای شما مفید بود؟

میانگین امتیازات ۵ از ۵

آیا این مفید بود؟

Thanks for your feedback!

نویسنده: سیده سمانه جلیلی

آخرین بروز رسانی

29 فروردین 1402

بروز رسانی توسط

شادی همتی

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *