افتتاح حساب ترکیه
لباس با پارچه مخمل کبریتی

گروه استایل شادمگ سراغ معرفی یکی از پارچه های ترند پاییز و زمستان 1400 رفته است. در این مطلب به شما چندین مدل لباس با پارچه مخمل کبریتی معرفی می کنیم.

لباس با پارچه مخمل کبریتی مد سال

مانتو کبریتی دارای خطوط عمودی هستند که به آنها وِلس گفته می شود. جنس مانتوی کبریتی نرم و لطیف و مناسب استایل اسپرت و نیمه رسمی می باشد. گرمای خوبی دارد، مقاوم است و هیچ گاه از مد نمی افتد.

لباس با پارچه مخمل کبریتی لباس با پارچه مخمل کبریتی لباس با پارچه مخمل کبریتی لباس با پارچه مخمل کبریتی

همان طور که خدمتتان عرض کردیم ما برای شما همراهان عزیز در این مطلب انواع لباس با پارچه مخمل کبریتی فراهم اورده ایم. پارچه کبریتی علاوه بر مانتو برای تولید لباس های مختلفی از جمله شلوار، پیراهن یا کت به کار می رود.

مدل مانتو با پارچه مخمل کبریتی

مانتوهای کبریتی در رنگ و طرح های مختلفی وجود دارد، از اینرو گزینه های مختلفی را برای ست کردن، پیش روی شما می گذارد. اما رایج ترین و پرطرفدارترین رنگ های مانتوی کبریتی، نخودی، سبز، سرمه ای و خردلی هستند. برای ست کردن مانتوی کبریتی با شلوار جین تنها کافیست به رنگ آنها توجه داشته باشید.

لباس با پارچه مخمل کبریتی لباس با پارچه مخمل کبریتی لباس با پارچه مخمل کبریتی لباس با پارچه مخمل کبریتی لباس با پارچه مخمل کبریتی

اگر لباس با پارچه مخمل کبریتی شما رنگی مانند سبز تیره دارد می توانید آنرا با شلوار جین آبی کمرنگ یا مشکی بپوشید. شلوار کتان با ترکیب از نخ و پنبه، گزینه مناسبی برای ست کردن با مانتو کبریتی است. به ویژه اینکه گرمادهی خوبی هم دارد و در طرح و رنگ متنوع می باشد.

جدید ترین مدل مانتو بهاره ۱۴۰۲ ؛ شیک و لاکچری بپوش

شلوار های فیت کاملا اندازه تن شما می تواند برای پوشیدن با مانتوی کبریتی گزینه خوبی باشد. شلوار فیت نیز رنگ های بسیار متنوعی دارد که با توجه به سلیقه و رنگ مانتوی خود می توانید یکی را انتخاب کنید.

لباس با پارچه مخمل کبریتی لباس با پارچه مخمل کبریتی لباس با پارچه مخمل کبریتی لباس با پارچه مخمل کبریتی لباس با پارچه مخمل کبریتی

لگ ها نیز چنین خصوصیتی دارند و با مانتو کبریتی هماهنگی خوبی دارند. پارچه مخمل کبریتی با سه نوع نخ جداگانه بافته می شود. دو نخ اولیه، بافت ساده یا جناغی ایجاد می کنند و نخ سوم برای پر کردن بافت به صورت جهت دار مورد استفاده قرار می گیرد؛ در ضمن این نخ باعث ایجاد پیوستگی هایی می شود که از روی حداقل چهار نخ تار عبور می کنند.

مدل پالتو با پارچه مخمل کبریتی

مخمل کبریتی در سال های اخیر بسیار مورد توجه طراحان مد قرار گرفته است. این پارچه در دوخت انواع پالتو، مانتو، دامن و یا شلوار استفاده می شود. از لباس با پارچه مخمل کبریتی در رنگ های کرم، خردلی، شتری، قهوه ای، سبز یشمی، زرشکی، صورتی روشن، طوسی، آجری، خاکستری، دودی و نسکافه ای در بازار موجود هستند.

لباس با پارچه مخمل کبریتی لباس با پارچه مخمل کبریتی لباس با پارچه مخمل کبریتی لباس با پارچه مخمل کبریتی لباس با پارچه مخمل کبریتی

مدل لباس بچه گانه با پارچه مخمل کبریتی

در این بخش چند مدل بچه گانه از لباس با پارچه مخمل کبریتی را به شما تقدیم میکنیم. با دیدن این عکسها ایده بگیرید و برای فرزند دلبندتان از این لباس های زیبا و گرم بدوزید.

لباس با پارچه مخمل کبریتی لباس با پارچه مخمل کبریتی لباس با پارچه مخمل کبریتی لباس با پارچه مخمل کبریتی لباس با پارچه مخمل کبریتی لباس با پارچه مخمل کبریتی

شستشو و نگهداری لباس با پارچه مخمل کبریتی

بهترین و اولین گام مطالعه برچسب شستشوی لباس است

برخی از پارچه‌های مخمل، از جمله مخمل بافته و مخمل ساده، باید با بخار تمیز شوند. با این حال انواع دیگر مخمل قابلیت شستشو با ماشین را دارند. در صورتیکه در مورد جنس مخمل دچار شک و تردید هستید، بهتر است لباس مخمل خود را به خشکشویی بسپارید.

صفر تا صد نکات مهم برای خرید شلوارک زنانه شیک و لاکچری

برای از بین بردن چروک‌های خفیف، از بخار استفاده کنید

برای این منظور بهتر است از دستگاه بخار استفاده کنید. اگر دستگاه بخار در دسترس نبود، از بخار اتو از راه دور استفاده کنید و یا لباس مخمل را در محیطی مانند حمام بخار قرار دهید.

در صورتی که چروک‌ها عمیق هستند، می‌توانید از بخار کتری برای از بین بردن چروک‌ها بهره ببرید. اطمینان حاصل کنید که لباس با کتری تماس مستقیم پیدا نمی‌کند.

هرگز لباس مخمل را اتو نکنید

گرما و سنگینی اتو باعث ترک خوردن بافت لباس مخمل می‌شود. همچنین، اتو کردن احتمال سوزاندن پارچه مخمل را بالا می‌برد.

لباس با پارچه مخمل کبریتی

لباس مخمل آسیب دیده را نزد خشکشویی ببرید

در صورتیکه در لباس شما چروک‌های عمیق، له شدگی و یا لکه دیده می‌شود، بهترین کار سپردن آن به خشکشویی است. خشکشویی‌های بزرگ ابزار‌های ویژه‌ای برای بازیابی لباس مخمل در اختیار دارند.

لباس مخمل را تا نکنید

تا کردن لباس مخمل باعث ایجاد چروک در بافت پارچه می‌شود. در نتیجه بهتر است لباس مخمل را با کاور آویزان کنید.

لکه‌های لباس مخمل را به صورت نقطه‌ای تمیز نکنید

در صورتی که لباس لکه دار شد، از شستشوی نقطه‌ای و چنگ زدن خودداری کنید. لباس را در آب غوطه ور کنید و با تکان دادن لکه را از میان ببرید.

لباس با پارچه مخمل کبریتی چگونه است؟

مانتو کبریتی دارای خطوط عمودی هستند که به آنها وِلس گفته می شود. جنس مانتوی کبریتی نرم و لطیف و مناسب استایل اسپرت و نیمه رسمی می باشد. گرمای خوبی دارد، مقاوم است و هیچ گاه از مد نمی افتد.

مدل یقه لباس زنانه و کاربردهای جذابش رو متناسب با استایل خودتون بشناسید

برای از بین بردن چروک‌های خفیف لباس با پارچه مخمل کبریتی چه کنیم؟

برای این منظور بهتر است از دستگاه بخار استفاده کنید. اگر دستگاه بخار در دسترس نبود، از بخار اتو از راه دور استفاده کنید و یا لباس مخمل را در محیطی مانند حمام بخار قرار دهید. در صورتی که چروک‌ها عمیق هستند، می‌توانید از بخار کتری برای از بین بردن چروک‌ها بهره ببرید. اطمینان حاصل کنید که لباس با کتری تماس مستقیم پیدا نمی‌کند.

چقدر این مطلب برای شما مفید بود؟

میانگین امتیازات ۵ از ۵

آیا این مفید بود؟

Thanks for your feedback!

نویسنده: سیده سمانه جلیلی

آخرین بروز رسانی

7 آبان 1402

بروز رسانی توسط

سیده سمانه جلیلی

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *