افتتاح حساب ترکیه

ویژگی های لیفت غبغب

روش لیفت صورت و لیفت غبغب که به نوعی می توانند مکمل هم باشند در کلینیک گونه قابل دریافت هستند. این دو عمل زیبایی مزایا و معایب خود را دارند.

لیفت صورت

لیفت صورت

روش لیفت صورت

لیفت صورت (از نظر فنی به عنوان ریتیدکتومی شناخته می شود) به کاهش برخی از قابل مشاهده ترین علائم پیری کمک می کند. سفت کردن ماهیچه های زیرین و پوشاندن مجدد پوست به کاهش ظاهر چین های عمیق بین بینی و دهان کمک می کند و باعث سفت شدن پوست شل خط فک و گردن می شود. علاوه بر این، چربی اضافی گردن نیز از بین می رود. لیفت صورت را می توان به تنهایی یا همراه با سایر روش ها مانند لیفت پیشانی، جراحی پلک یا رینوپلاستی انجام داد. برای انجام لیفت صورت از لینک زیر استفاده کنید :

https://goonehclinic.com/لیفت-صورت/

لیفت صورت چیست؟

در کلینیک گونه، انواع مختلفی از جراحی‌های لیفت صورت را برای هر بیمار جراحی زیبایی، از جمله لیفت صورت استاندارد، لیفت صورت با اسکار کوتاه و مینی لیفت صورت ارائه می‌کنیم.

لیفت استاندارد صورت

برش‌ها برای لیفت صورت معمولی معمولاً از بالای خط مو در شقیقه‌ها شروع می‌شوند، در یک خط طبیعی جلوی گوش و درست در داخل غضروف در جلوی گوش امتداد می‌یابند و از پشت لاله گوش تا خط موی پشت گوش ادامه می‌یابند. اگر گردن نیاز به کار دارد، ممکن است یک برش کوچک زیر چانه نیز ایجاد شود.

 

به طور کلی، جراح لیفت صورت شما پوست و ماهیچه زیر را سفت می کند. چربی ممکن است از اطراف گردن و چانه برای بهبود کانتور کوتاه یا ساکشن شود. سپس جراح عضله و غشای زیرین را سفت می کند، پوست را به عقب می کشد و هر گونه اضافی را از بین می برد. بخیه ها لایه های بافت را محکم می کنند و برش ها را می بندند.

معرفی لوازم خرازی و ملزومات دوخت پرکاربرد

مینی لیفت صورت

اگر به بهبود ظاهر افتادگی پوست در قسمت تحتانی صورت علاقه دارید، اما امیدوارید که جای زخم را به حداقل برسانید، کبودی را کاهش دهید و به زمان کمتری نیاز داشته باشید، یک مینی لیفت صورت ممکن است گزینه خوبی برای شما باشد. مینی لیفت صورت برای بیمارانی که در 40 سالگی هستند ایده آل است و آنها را نسبت به اکثر بیماران لیفت کامل صورت جوان تر می کند. نامزدهای خوب معمولاً فقط به کمی سفت کردن صورت نیاز دارند که اغلب در ناحیه فک متمرکز است.

با افزایش سن به 40 سالگی، یکی از اولین نشانه های قابل مشاهده پیری شلی بافت اطراف خط فک، گردن و پایین گونه ها است. در حالی که پرکننده‌های پوستی می‌توانند برای بهبود این نگرانی‌ها در گونه‌ها مفید باشند، اما نمی‌توانند نواحی افتادگی پوست را که نیاز به جراحی دارند برطرف کنند. مینی لیفت صورت این شلی پایین صورت را با جای زخم یا کبودی بسیار کمی سفت می کند. نتیجه طبیعی و ظریف به نظر می رسد و به راحتی می تواند 5 تا 10 سال بعد تکرار شود تا ظاهری تازه حفظ شود.

 

لیفت غبغب

در سال 2018، 18 میلیون آمریکایی یک عمل جراحی یا زیبایی انجام دادند. در میان دلایل زیادی که افراد برای تغییر ظاهر خود جراحی را انتخاب می کنند، تصویر بدن یکی از رایج ترین آنهاست. و تاثیرات پیری بر چهره و بدن زن نقش زیادی در تصویر بدن ایفا می کند. با افزایش سن، یکی از قابل توجه ترین تغییراتی که با آن مواجه می شویم، از دست دادن خاصیت ارتجاعی پوست است که منجر به افتادگی پوست می شود. هنگامی که در اطراف گردن ما ایجاد می شود، می تواند باعث ایجاد چانه دوتایی شود. اما حتی یک چانه دوتایی که نتیجه پیری نیست می تواند از روش چانه سود ببرد.

بهترین روش جراحی بدن | لیپوماتیک یا ابدومینوپلاستی ؟

روش های لیفت غبغب در کلینیک گونه از لیپوساکشن گرفته تا ایمپلنت و لیفت صورت را شامل می شود. بسته به دلیل غبغب شما، نتیجه ای که به دنبال آن هستید و تمایل شما برای انجام عمل جراحی، تعداد زیادی روش چانه برای اصلاح این منبع رایج ناامنی وجود دارد. قبل از گرفتن قرار ملاقات، این راهنما را بخوانید که انواع مختلف روش‌های دوچانه و آنچه را که می‌توانید انتظار داشته باشید را بررسی می‌کند.

غبغب چیست؟

غبغب به عنوان پری زیر ذهنی نیز شناخته می شود. این عارضه رایج نتیجه چربی اضافی است. این به دلیل لایه ای از چربی است که در امتداد خط فک شما، درست زیر چانه شما تشکیل می شود. بسیاری از افراد غبغب را با اضافه وزن یا چاقی مرتبط می دانند. و در حالی که افزایش وزن می تواند منجر به تشکیل غبغب شود، همچنین می تواند ناشی از سن و ژنتیک باشد. علاوه بر این، آناتومی و موقعیت راه هوایی شما می تواند به ظاهر چانه دوتایی کمک کند.

در مطالعه ای که توسط انجمن جراحی پوست آمریکا انجام شد، 68 درصد از مردم گزارش دادند که از غبغب خود ناراضی هستند. بنابراین صرف نظر از علت، شما تنها نیستید که می خواهید این ویژگی را تغییر دهید. و خوشبختانه برای شما، تعدادی روش مختلف چانه وجود دارد که به شما در انجام این کار کمک می کند.

انواع روش های لیفت غبغب

انتخاب از میان گزینه‌های درمان دو چانه به این بستگی دارد که آیا می‌خواهید پوست اضافی را بردارید، چربی اضافی را کاهش دهید یا به طور کامل خط فک خود را تغییر دهید. اما عواملی مانند اینکه آیا شما کاندیدای خوبی هستید و بودجه شما نیز تاثیرگذار خواهد بود. به خواندن ادامه دهید تا ببینید کدام گزینه می تواند برای شما مناسب باشد.

غار خرسین

کاشت غبغب

کاشت غبغب یک عمل زیبایی است که کمبود چانه را با کاشت در چانه برطرف می کند. جراحان کمبود چانه را به عنوان چانه ای تعریف می کنند که در امتداد یک خط عمودی کشیده شده از محل اتصال بین بینی و لب بالایی قرار نمی گیرد. میزان کمبود چانه با نگاه کردن به پروفایل شما مشخص می شود. اما زمانی که بخواهید شکل چانه خود را تغییر دهید می توان از گیاهان چانه استفاده کرد. جراح ایمپلنت های سیلیکونی را به خط فک شما می کشد و شکل دلخواه شما را ایجاد می کند. شکل مطابق با سایر ویژگی های شما تعیین می شود تا اطمینان حاصل شود که ایمپلنت تعادل و هارمونی هنری را برای کل صورت شما به ارمغان می آورد.

کلینیک گونه

این کلینیک که در تهران واقع شده است، تجربه کافی در زمینه این جراحی ها را دارد و همه این مدل از جراحی های زیبایی را ارائه می دهد. برای بررسی خدمات آنها می توانید نگاهی به وب سایت goonehclinic.com بیندازید.

 

 

 

 

 

برچسب ها : کلینیک گونه,کاشت غبغب,غبغب,انواع روش های لیفت غبغب,روش های لیفت غبغب,لیفت غبغب,مینی لیفت صورت,لیفت صورت

چقدر این مطلب برای شما مفید بود؟

میانگین امتیازات ۵ از ۵

آیا این مفید بود؟

Thanks for your feedback!

نویسنده: شادی همتی

آخرین بروز رسانی

27 بهمن 1401

بروز رسانی توسط

شادی همتی

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *