مدل مانتو با پارچه چرم

لباس چرم همیشه طرفداران خاص خود را دارد. یک تیپ زیبا با لباس چرم انتخاب فوق العاده ای است. اگر برای داشتن یک لباس چرم وسوسه شدید می توانید با این مطلب از گروه استایل شادمگ از مدل مانتو با پارچه چرم ایده بگیرید.

مدل مانتو با پارچه چرم

پارچه چرم در انواع چرم طبیعی و چرم مصنوعی و طرح‌ ها و بافت های متنوع، انتخاب بسیار مناسبی برای انواع لباس های پاییزه و زمستانی است.

مدل مانتو با پارچه چرم مدل مانتو با پارچه چرم مدل مانتو با پارچه چرم

از این پارچه، می توان به تنهایی یا به صورت ترکیب با پارچه‌ های گرمی مانند فوتر، سوییت یا بافت، استایل های خیابانی بسیار شیک و مدرنی برای بانوان شیک پوش خلق کرد.

کت های کوتاه یا پالتوهای بلند، مدل های مختلف شلوار، دامن های بلند و کوتاه با پارچه چرم، چه با هم و چه جدا از هم، دنیایی از تنوع در استایل خیابانی شما ایجاد خواهند کرد.

استایل خیابانی اسپرت با پارچه چرم

پارچه چرم طبیعی یا مصنوعی با طرح ها و رنگ های مختلف، یک پارچه مناسب برای دوخت کت های کوتاه با تزیین زیپ دندانه فلزی یا دکمه های فلزی است.

مدل مانتو با پارچه چرم مدل مانتو با پارچه چرم مدل مانتو با پارچه چرم

یک کت کوتاه، همراه با یک تاپ بلند کاموایی یا پشمی و شلوار جین محبوبمان، یک استایل خیابانی جذاب برای خیابان گردی، کافه گردی و حتی خرید مایحتاج روزانه است.

یک مزیت چنین کت هایی این است که می توان آنها را با هر رنگ و مدل بلوز، شومیز و شلواری ست کرد. این استایل خیابانی، هم دخترانه بوده و هم برای بانوانی مناسب است که استایل اسپرت را می پسندند.

پارچه های چرمی مشکی و کرم مات یا براق بهترین انتخاب برای دوخت این کت های جذاب هستند. شومیز سفید همراه با یک کت چرمی مشکی کوتاه و شلوار چرم، تحسین هر بیننده ای را بر می انگیزد.

مدل مانتو با پارچه چرم مدل مانتو با پارچه چرم مدل مانتو با پارچه چرم

پالتوهای چرم با یقه های کلاسیک

پالتوهای بلند با یقه های کلاسیک طرفداران بسیاری در میان بانوان و حتی آقایان دارند. آیا به دنبال یک استایل خیابانی کلاسیک و در عین حال امروزی و شیک هستید؟

مدل مانتو با پارچه چرم

از پالتوهای بلند چرمی همراه با لگ جین یا چرم و بوت بلند غافل نشوید. این استایل شیک و لوکس مانتو با پارچه چرم چشم هر بیننده ای را به خود جذب می کند. برای دیده شدن یقه کلاسیک و زیبای این مدل پالتوها، بهتر است روسری داخل یقه قرار گیرد.

یا از کلاه و شال های کوتاه استفاده شود. این مدل پالتو را می توان به صورت جلو باز یا بسته، با شلوار و یا یک تونیک بلند پوشید. یک کیف چرمی با اندازه متوسط یا بزرگ این استایل زیبای خیابانی را تکمیل می‌کند.

استایل رسمی زنانه شیک و جذاب رو چطور ست کنیم ؟ اصول مهم برای انتخاب استایل رسمی

مدل مانتو با پارچه چرم مدل مانتو با پارچه چرم

اگر به دنبال یک ظاهر مرموز و متفاوت هستید، پالتوی چرمی بلند با کیف کوله چرمی را امتحان کنید!

مدل مانتو عروسکی با پارچه چرم

گرایش امروز دنیای مد به سمت لباس های عروسکی است. دوخت یک مانتوی عروسکی چرمی می تواند ایده آل باشد. زیرا یک استایل خیابانی به روز و در عین حال متفاوت را برای شما به ارمغان بیاورد.

مدل مانتو با پارچه چرم مدل مانتو با پارچه چرم

برای این مانتو می توان از رنگ های شاد موجود در بازار استفاده کرد. سپس آن را با یک کیف پارچه ای و شلوار جین راسته ست کرد. یک شال ساده پاییزه یا زمستانی با رنگ مکمل یا متضاد با مانتو، کامل کننده این استایل خیابانی زیبا خواهد بود.

استایل مینیمال با پارچه چرم

در استایل مینیمال، عناصر و معیارهای کلاسیک در قالب مدرن و امروزی پیاده می‌شوند. معمولاً رنگ های سفید و مشکی بیشترین استفاده را برای یک استایل مینیمال دارند. البته شما می توانید از هر رنگی برای یک استایل خیابانی مینیمال استفاده کنید.

فقط به خاطر داشته باشید که پارچه های نقش دار در استایل‌ های مینیمال جایی ندارند. چرم مات یک انتخاب خوب برای یک استایل خیابانی مینیمال است. ست مانتو و شلوار چرم همراه با بوت و نیم بوت چرم، یک استایل خیابانی ساده، کلاسیک و در عین حال امروزی برای شما به ارمغان می آورد.

مدل مانتو با پارچه چرم

انتخاب رنگ های گرم مثل قهوه ای، عسلی یا زرشکی و یا رنگ های روشن پارچه چرم یک ظاهر دوستانه تر به شما خواهد داد.

استایل خیابانی متفاوت با دامن چرم

برای یک استایل خیابانی، مدل های کت و دامن یا دامن و شومیز محبوبیت کمتری در مقایسه با انواع مانتو، تونیک یا پالتو دارند. با این همه، می توان یک استایل خیابانی متفاوت را با دامن چرم ماکسی، بلوز کاموایی سبک همراه با یک کت کوتاه روی آن ساخت.

مدل مانتو با پارچه چرم

این استایل خیابانی هم پوشش مناسبی داشته و هم چشم نواز خواهد بود. ترکیب دامن چرم با یک کت کوتاه و بوت بلند، یک پوشش بیرونی شیک برای رفتن به دورهمی های دوستانه در کافه و رستوران است.

شنل با پارچه چرم

می توان برای یک استایل خیابانی آزاد، از شنل های کلاه دار یا بدون کلاه استفاده کرد. پارچه چرم یک انتخاب مناسب برای دوخت شنل های زمستانی است.

مدل مانتو با پارچه چرم

آیا شما شنل بدون کلاه را به شنل های کلاه دار ترجیح می دهید؟ استفاده از پارچه‌های خزدار برای دور یقه و پایین شنل، ظاهر جذاب تری به لباس شما می دهد. با چرم های طرح دار یا نقش دار مانند پلنگی یا پارچه چرم رنگین کمان، یک شنل متفاوت خواهید داشت.

مدل های مختلف لباس اسلامی راحت و شیک + تصاویر

کت چرم اسپرت دخترانه

مدل مانتو با پارچه چرم و کت چرم اسپرت دخترانه شیک ترین طراحی برای سال جدید و مناسب برای فصل پاییز، زمستان و بهار است.

خوش استایل ترین دختران نگاهی به این مدل مانتو و کت های چرم و اسپرت داشته باشید و بیشتر از همیشه بدرخشید

مدل مانتو با پارچه چرم

پارچه چرم مناسب لگ و شلوار

همه نوع پالتو، مانتوی پاییزه، شومیز کاموایی و هودی را می توان با شلوارهای چرمی ست کرد. تنوع مدل شلوارها را تنها مرز تخیل طراح آنها محدود می کند.

مدل مانتو با پارچه چرم

شلوارهای چرم بگ، گت دار، راسته، تنگ یا نوار دوزی شده، یک دنیا تنوع به استایل خیابانی شما می دهند. پارچه چرم از قدیم یک پارچه خوب برای گرم نگه داشتن کمر و پاها در روزهای سرد زمستانی بود. در دوخت شلوارهای چرمی و ست کردن آنها با لباس های مختلف می توان تنوع به خرج داد.

از این جهت دیگر لازم نیست نگران تکراری شدن استایل خیابانی خود باشید. شلوارهای چرم نیاز زیادی به شستشو ندارند. در صورت گلی شدن پایین شلوار می توانید به راحتی با یک پارچه مرطوب آلودگی ها را تمیز کنید.

با پارچه چرم به تنهایی و یا ترکیب آن با پارچه های دیگر می توانید انواع استایل خیابانی متناسب با سلیقه و شخصیت خود طراحی کنید و بدوزید.

ایده استفاده از پارچه چرم برای استایل های خیابانی، محبوبیت بسیاری در میان طراحان لباس دارد. همچنین مناسب بانوان شیک پوشی است که می خواهند همزمان یک پوشش گرم و در عین حال راحت برای روزهای سرد پاییزی و زمستانی داشته باشند.

انواع چرم طبیعی بر اساس شکل ظاهری

چرم‌ طبیعی بر اساس شکل ظاهری به انواع مختلفی تقسیم می‌شود که در ادامه مهمترین و پرکاربردترین آنها را معرفی می‌کنیم:

مدل مانتو با پارچه چرم مدل مانتو با پارچه چرم

 افكت يا ابرو بادي

در این نوع چرم طرحی شبیه ابر و باد بر روی سطح چرم قرار دارد.

چرم ورنی

ورنی از پوست گاو و گوساله ساخته می‌شود سپس توسط لعاب لاکی سطح چرم بسیار براق می‌شود تا جلوه زیباتری داشته باشد.

چرم ورنی به عنوان یک چرم براق در ساخت کیف و کفش بسیار کاربردی است و طرفداران زیادی در صنعت مد دارد.

 چرم بروشاو

چرم بروشاو نوعی چرم نیمه ورنی است. دارای سطحی براق است و در تهیه کفش و لباس‌های رسمی کاربرد زیادی دارد.

چرم الگانت یا شبرو

الگانت یکی از مرغوبترین انواع چرم موجود در بازار است. از بالا‌ترین لایه پوست یا همان top grain به دست می‌آید.

ترندهای عجیب مردانه در سال 2021 + تصاویر

 

به همین علت یک چرم لوکس و بسیار با کیفیت محسوب شده و در برابر خراش مقاوم است. چرم الگانت ممکن است از پوست گاو یا بز ساخته شود و دارای سطحی لطیف و کمی براق است.

مدل مانتو با پارچه چرم

چرم فلوتر (شرانک) چیست

در میان انواع چرم موجود در بازار، چرم فلوتر نوعی چرم لطیف، ضخیم و بسیار مقاوم است و از پوست گاو حاصل می‌شود.

نبوک چیست؟

نبوک از بیرونی‌ترین لایه پوست ساخته می‌شود به همین علت سختی و استحکام بالایی دارد و در برابر خراش بسیار مقاوم است. استحکام نبوک از جیر و اشبالت بسیار بیشتر است.

از نبوک برای ساخت کیف، کفش و کمربند استفاده می‌شود.

چرم اشبالت

چرم اشبالت از لایه دوم (بخش میانی) پوست هر حیوانی از جمله گاو، گوسفند و بز ساخته می‌شود. اشبالت نیز سختی و استحکام دارد اما نه به اندازه نبوک. سطح اشبالت برخلاف نبوک، پرزدار است.

 جیر

جیر از داخلی‌ترین و پایین‌ترین بخش پوست ساخته می‌شود. به همین خاطر پرزهای نرم و کوتاهی دارد در عین‌حال استحکام زیادی نیز ندارد.

پرزهای موجود در سطح جیر باعث می‌شود که این نوع چرم بسیار نرم شود و حالت مخملی داشته باشد.

 چرم کوروکو

ممکن است محصولاتی را دیده باشید که سطح آنها طرح دار است و طرح‌ خاصی شبیه پوست مار و کروکودیل وجود دارد. این طرح‌ها به صورت مصنوعی بر روی سطح چرم ایجاد می‌شود و در مواردی کاربرد دارد که سطح چرم در معرض سایش قرار دارد.

مدل مانتو با پارچه چرم

محصولات دارای چرم کوروکو مانند فولدر آگوستینو به خاطر زیبایی و طرح خاص ، برای ساختن یک استایل شیک استفاده می‌شود.

چرم چاپی

دنیای مد همواره به دنبال زیبایی و ارائه طرح‌های جدید و جذاب است. در چرم چاپی بر روی کیف چرم یا سایر محصولات چرم طرح‌های دلخواهی ایجاد می‌کنند.

با وجود چرم چاپی به راحتی می‌توان هر تصویری از جمله تصاویر گل‌‌ها را بر روی محصولات چرم طبیعی یا چرم مصنوعی ایجاد کرد.

استایل مینیمال با پارچه چرم چگونه است؟

در استایل مینیمال، عناصر و معیارهای کلاسیک در قالب مدرن و امروزی پیاده می‌شوند. معمولاً رنگ های سفید و مشکی بیشترین استفاده را برای یک استایل مینیمال دارند. البته شما می توانید از هر رنگی برای یک استایل خیابانی مینیمال استفاده کنید.

چرم بروشاو چیست؟

چرم بروشاو نوعی چرم نیمه ورنی است. دارای سطحی براق است و در تهیه کفش و لباس‌های رسمی کاربرد زیادی دارد.

چقدر این مطلب برای شما مفید بود؟

میانگین امتیازات ۵ از ۵

آیا این مفید بود؟

Thanks for your feedback!

نویسنده: سیده سمانه جلیلی

آخرین بروز رسانی

16 مهر 1402

بروز رسانی توسط

سیده سمانه جلیلی

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *