افتتاح حساب ترکیه
کادو برای روز دختر

شاید شما هم برای روز دختر دنبال بهترین کادو برای روز دختر  هستید تا آن را با عشق زیاد به دختر خانمتان هدیه کنید ولی از علایق دختر دلبندتان خبر ندارید. گروه سبک زندگی شادمگ یک لیست جامعی از علاقمندی دختر خانمها آماده کرده که برای کادو دادن به آنها میتوانید از این لیست استفاده کنید.

چگونه بهترین کادو برای روز دختر بخرید؟

شاید به‌نظرتان ایده کادو تولد برای دختر 20 ساله خیلی سخت و پیچیده به‌نظر برسد، اما با درک عمیق از این جزییات می‌توانید به‌راحتی و بدون دردسر، خاص‌ترین هدیه را تهیه کنید. کافی است، کلیه جزییاتی که در ادامه ارائه کرده‌ایم را با دقت مرور کنید و طبق همین ویژگی‌ها زیباترین و لوکس ترین کادو تولد برای دوست صمیمی دختر تهیه کنید و او را خوشحال کنید.

1-علاقه‌مندی یک دختر جوان را کشف کنید

شما می‌توانید خودتان را جای یک دختر جوان قرار دهید و تصور کنید که چه چیزهایی شما را جذب می‌کند؟ داشتن یک کتاب خاص برای‌تان جذاب است یا پوشیدن لباس‌های رنگارنگ برای‌تان بهترین هدیه است؟ قطعا اگر بتوانید خودتان را جای یک دختر جوان قرار دهید، می‌توانید علاقه‌مندی‌های او را کشف کنید.

کادو برای روز دختر

اما بهتر است در نهایت به این نکته توجه کنید یک دختر جوان، چه علاقه‌مندی‌هایی دارد و سلیقه فرد موردنظرتان دقیقا چیست! یادتان باشد که تفاوت‌هایی فردی و سلیقه‌های مختلف، بهترین را برای هر شخص مشخص می‌کند. پس بکوشید تا خودتان را با ویژگی‌های سلیقه فرد موردنظر، در جایگاه او قرار دهید و اقدام به خرید هدیه کنید.

2-به صفحات اجتماعی دختر جوان مراجعه کنید

معمولا همه ما در صفحات اجتماعی، پیج‌هایی را دنبال می‌کنیم که موردعلاقه ما است. برای مثال، اگر فردی عاشق طلا و جواهر باشد، قطعا در اکانت اینستاگرام یا فیسبوک او می‌توانید پیج‌های تخصصی و فروشگاه‌های طلا و جواهر را ببینید. معمولا افرادی که علاقه‌مند به کارهای هنری هستند، چنین صفحاتی را دنبال می‌کنند.

افراد علاقه‌مند به کوه نوردی و طبیعت گردی، دنبال کننده چنین صفحات مرتبطی هستند. پس سعی کنید با دقت به این جزییات توجه کنید و در نهایت با یادداشت این علایق، بهترین هدیه را برای دوستتان تهیه کنید.

3-از نزدیکان او سوال کنید

یکی از بهترین افرادی که می‌تواند در خرید جذاب‌ترین کادو تولد برای دختر جوان به شما کمک کند، نزدیکان او هستند. شما می‌توانید از مادر، خواهر، برادر و پدر او، درخصوص علاقه‌مندی‌های دختر جوان سوال کنید. قطعا خانواده یا دوستان صمیمی او بهترین اشخاصی هستند که می‌توانند اطلاعات ارزشمندی را در اختیار شما قرار دهند.

پس برای شناخت بهتر دختر جوان، از عزیزان او سوال کنید و لیستی از موردعلاقه‌ترین موضوعات و لوازم تهیه کنید تا باتوجه به میل شخصی‌تان، یکی از آن‌ها را تهیه کنید و برای تولد او تزیین کنید.

کادو برای روز دختر

4-با او به خرید بروید

شما می‌توانید با ترفندهای خاصی، چندین ماه پیش از تولد سعی کنید تا بهترین هدیه برای دختر جوان را کشف کنید. سعی کنید قرار ملاقاتی در مرکز خرید تنظیم کنید و با هم به خرید لوازم موردنیازتان بروید. در مسیر مشاهده ویترین فروشگاه‌ها می‌توانید اطلاعات خوبی از علاقه‌مندی های دوستتان کشف کنید.

سعی کنید جهت خرید کادو تولد برای دختر جوان، نگاه‌های او به ویترین‌ها را بررسی کنید و نظر او را در خصوص موارد موردنظر جهت انتخاب و خرید بررسی کنید. مثلا از دوستتان بخواهید که در مورد رایحه عطر، نوعی لباس و یا مدل خاصی از کفش و صندل بپرسید. در نهایت مطمئن باشید که در پایان روز، بهترین و خاص‌ترین ایده کادو تولد برای دوستتان را کشف کرده‌اید.

هدیه مناسب برای خانم ها در هر سنی

1. هدیه برای دختران کوچک

درست مانند علاقه اش از عروسک باربی تا یک خرس عروسکی بزرگ، و یا لوازم جانبی عروسک مانند لوازم مو، باند، کفش باله، کیسه، و مجموعه ای از کتاب های پری است. یک دختر بچه را با وسایل بازی سورپرایز کنید!

کادو برای روز دختر

2.هدیه برای دختران نوجوان

یک نوجوان، راه خود را به جهان و تبدیل شدن به یک خانم پر از آرمان و آرزو قدم نهاده. او عاشق هدایای زیبا مانند لوازمی زیبا گوشواره و دستبند برای تزئین خودش، کوله پشتی های جدید و شیک و جعبه های ناهار و موارد بسیار زیبا برای لوازم التحریر است ، ساعت مچی نیز یک هدیه بزرگ برای اوست.

مجموعه ای از کتاب هایی که به گروه نوجوانان ارائه می شود و یا دایره المعارف (در صورتی که علاقه مند باشد) نیز ممکن است کادوی مناسبی به بانوی جوان باشد.

3.هدیه برای دختران دبیرستان و دانشجو

اگر یک دختر جوان پر از رویا با داشتن اهداف به ارتفاع بالا پرواز میکند، میتوانید به او هدیه ای مانند آخرین تلفن های هوشمند و تبلت یا لپ تاپ دهید( اگر میخواهید او به شدت سورپرایز شود). و اگر واقعا میخواهید او را خوشحال کنید، می توانید یک قطعه کوچک از جواهرات طلا را نیز مانند یک حلقه زیبا یا یک زنجیر ظریف با آویز از حروف اول خود داشته باشید و به او هدیه دهید.

جدا از این، یک کیف دستی و یا ست عطر و ادکلن با رایحه ملایم ایده های هوشمندانه ای هستند. اگر هنوز تصمیم نگرفته اید، یک کارت هدیه ازفروشگاه ها یا فروشگاه های خرید آنلاین به او هدیه دهید تا بتوانید هدیه ای به انتخاب او را هدیه کنید.

بهترین هدیه برای خانم ها

4.هدیه برای زنان متاهل

مهم نیست که او دختر، خواهر یا همسر شماست، چیزی که هر زن متاهلی میخواهد، روز تعطیل و بیکاری است! بنابراین، بچه ها را نگه دارید و او را به استراحت به جایی با منظره زیبا یا یک آبگرم ببرید جایی که در آنجا بتواند آرام بگیرد. اگر این زن خواهر شماست می توانید او را با شوهرش به یک شام دو نفره به حساب شما دعوت کنید.

کادو برای روز دختر

235349794

5.هدیه برای زنان قدیمی و مسن تر

او می تواند هر کسی باشد، دختر، خواهر، مادر یا همسر شما. اگر او یک زن سنتی است، یک لباس زیبا ، پارچه کتانی خانگی، سفر به محل مذهبی یا عضویت در کلاس یوگا می تواند هدایای بسیار خوب و متفکرانه ای باشند.

چسب آکواریوم اينطوری استفاده ميشه ؛ هم با تفنگ و هم بدون تفنگ

بهترین هدیه برای روز دختر

1 – عطر و ادکلن بهترین هدیه برای دختران

عطر و ادکلن می تونه بهترین هدیه برای روز دختر باشه. تقریباً میشه گفت همه خانم ها عاشق بوی خوب و موندگار هستند. حالا که روز دختر با اوایل تابستون مصادف شده می تونی یک عطر خنک و تابستونی رو از بین بهترین عطرهای زنانه انتخاب کنی و به دختر مورد نظر هدیه بدی.

کادو برای روز دختر

2 – ست ساعت و انگشتر یک هدیه خوب برای روز دختر

جدیداً ست های ساعت و انگشتری مد شده که خیلی خوشگل و گوگولی هستن. به نظر من یک دختر شاد و نرمال خیلی از اینکه همچین هدیه ای برای روز دختر بگیره خوشحال میشه. این ست ها طرح های مختلفی دارند و از طرح عروسکی گرفته تا متنی می تونی توشون پیدا کنی.

3 – اشتراک عضویت باشگاه یا استخر یک هدیه مناسب برای دختران

اگه دختری که می خوای بهش هدیه بدی اهل ورزشه می تونی اشتراک عضویت در بهترین استخر زنانه یا بهترین باشگاه ورزشی زنانه رو براش تهیه کنی و خوشحالش کنی. شنا در بهترین استخرها اونم تو تابستون خیلی می تونه لذت بخش باشه.

4 – لوازم برقی شخصی هدیه ای کاربردی برای دختران جوان

می تونی با خرید لوازم برقی شخصی مثل مسواک برقی، اتو مو، بابلیس، اپیلیتور، بیگودی برقی و همچین چیزایی که معمولاً مورد استفاده هر دختری قرار می گیره و هر کدومشون برای دخترا ضروری و کاربردیه بهترین هدیه برای روز دختر رو تهیه کنی.

کادو برای روز دختر

5 – لوازم آرایشی بهترین هدیه برای روز دختر

خرید لوازم آرایش هم می تونه هر دختری رو خوشحال کنه. البته خرید این هدیه بستگی به بودجه ت داره، اگه هزینه اش برات مهم نیست می تونی با تهیه بهترین برندهای لوازم آرایشی دنیا روز دختر 97 رو بعنوان یک روز خاطره انگیز در ذهن دختر مورد نظر موندگار کنی. اگه هم نمی خوای هزینه زیادی متحمل بشی باز هم می تونی از بین برندهای لوازم آرایشی ارزان پیشنهادهای خوبی پیدا کنی.

6 – عروسک کادوی خوب روز دختر

چه قبول کنی و چه نکنی هدیه گرفتن عروسک همیشه دخترها رو خوشحال می کنه. خود من عاشق عروسکم و کلی هم عروسک دارم ولی باز هم دوست دارم عروسک هدیه بگیرم. تو هم اگه می خوای عروسک هدیه بدی بهتره بگردی و عروسک های خاص پیدا کنی. توجه کن ببین دختری که می خوای براش هدیه بگیری از چه شخصیت های کارتونی خوشش میاد، بعد سعی کن عروسک اون شخصیت رو پیدا کنی. دیگه خرس های عروسکی خیلی تکراری و عمومی شده و باید دنبال چیزهای خاص تری باشی.

7 – کتاب بهترین کادو برای روز دختر

واقعاً هیچ هدیه ای مثل کتاب آرامش بخش و موندگار نیست. اگه دختری که می خوای بهش هدیه بدی جزء افراد کتابخون کشوره شک نکن که کتاب می تونه براش بهترین هدیه برای روز دختر باشه. می تونی از بین 50 رمان معروف دنیا یک کتاب خوب پیدا کنی. یه پیشنهاد دیگه هم برات دارم، آخرین کتابی که خودم خوندم فوق العاده بود، یک رمان جنایی، درام و عشقی به اسم دختری در قطار اثر خانم پائولا هاوکینز نویسنده بریتانیایی. این کتاب تم دخترونه و جذابی داره و به نظرم می تونه هر دختری رو جذب کنه.

8 – زیورآلات هدیه خوب دخترانه

مگه میشه دختری زیورآلات دوست نداشته باشه؟ اصن دختری که کلکسیون زیورآلات نداشته باشه از ما نیست.

می تونی بعنوان بهترین هدیه برای روز دختر زیورآلات رو انتخاب کنی. از اینایی که طرح و شکل طلا هستن رو نمیگما… اونا زیاد جالب نیستن. زیورآلات سنگی و مهره ای، استیل، صدفی، چوبی و این جنسها که طرح های خاص و دخترونه دارن می تونن انتخاب خیلی خوبی باشند.

9 – ماگ و لیوان هدیه ای مناسب برای روز دختر

تازگیا ماگ های خیلی خوشگلی به بازار اومده. من که قادر نیستم در مقابل ماگ های خوشگل و رنگی رنگی مقاومت کنم. تازگیا هم یه ماگ خاص دیدم تو دیجی کالا، طرحش خیلی خاص و دوست داشتنیه.

کادو برای روز دختر

شکل اون فنجونه تو کارتون دیو و دلبره (همین عکسی که بالا گذاشتم). اگه همچین طرح های خاص و شیکی پیدا کنی ماگ هم می تونه هدیه خوبی برای روز دختر باشه. البته می تونی یک ماگ با طرح و نوشته مورد نظر خودت رو هم سفارش بدی که برات بسازن و بعد اونو هدیه بدی. اینجوری خاطره انگیزتر هم میشه.

10 – قاب گوشی فانتزی هدیه خاص روز دختر

دخترها به قابهای گوشی فانتزی و جینگیل مینگیلی خیلی علاقمندند. می تونی از این قاب های عروسکی، رنگی رنگی، اکلیلی، آکواریومی و… بخری و دختر مورد نظر رو باهاش خوشحال کنی. اینجوری هر وقت این دختر خانم گوشیشو به دست می گیره به یاد شخصی می افته که این قاب گوشی خوشگل رو براش خریده.

چندین ایده جذاب کادو تولد برای دختر خانم‌ها

1) دستبند الهام بخش

به‌عنوان کادوی تولد یک دستبند زیبا با یک پیام الهام دهنده حک شده بر روی آن به همسر، خواهر یا دختر خود هدیه دهید.

این دستبند نه تنها برای مچ دست ظریف او مناسب است بلکه باعث تشویق او به جنگیدن در هنگام بروز مشکلات نیز می‌شود.

با این هدیه به او اطمینان می‌دهید که از حمایت بی قید و شرط شما برخوردار است و همچنین به او القا می‌کنید که به خودش اطمینان داشته باشد.

2) بالشتک مهتابی

یک کادوی تولد دخترانه متفاوت و البته زیبا و مطابق تکنولوژی روز. چراغ‌های LED درون این بالش‌ها باعث می‌شود که در تاریکی شب بدرخشد و جلوه بصری زیبا و دل‌نشینی در اتاق ایجاد کند.

3) ساعت هوشمند

این یکی از گران‌ترین هدیه‌های تولد است که مطمئناً همه دخترخانم‌ها از آن خوششان می‌آید و تا سال‌های طولانی نیز برایشان ماندگار است. این هدیه علاوه بر جنبه زیبایی کاربردی نیز هست.

بهترین روش ضدعفونی کردن اسکاچ از انواع باکتری های خطرناک

کادو برای روز دختر

4) عروسک‌های پشمالوی بزرگ

اکثر دختر خانم‌ها (نه همه) علاقه شدیدی به عروسک‌های پشمالو دارند. برای این دسته از دخترها هیچ هدیه گران قیمتی در جهان وجود ندارد که بتواند به اندازه این عروسک‌ها احساساتشان را تحریک کند. اگر دختری هم که شما می‌خواهید برایش کادوی تولد بخرید علاقه‌ مند به عروسک هست مطمئناً یک خرس یا هر عروسک پشمالوی بزرگ دیگر او را هیجان زده خواهد کرد.

5) دفتر خاطرات

بسیاری از دخترها به دفتر خاطرات خود وابسته‌اند به ‌طوری‌که هیچ وقت آن را از خودشان دور نمی‌کنند. باور کنید یا نه او از دفتر خاطراتش با عشق و علاقه بسیار مراقبت می‌کند.

پس اگر دختر مورد نظر شما هم به نوشتن و ثبت خاطرات روزانه‌اش علاقه مند است می‌توانید به‌عنوان کادوی تولد یک دفتر خاطرات با جلد چرم به او بدهید که تا همیشه برایش باقی بماند؛ و هرگاه خاطره‌ای در آن می‌نویسد یا چشمش به آن می‌افتد به یاد شما بیافتد.

6) اسپیکر لمسی بی‌سیم

اسپیکر لمسی برای کسانی که از درگیر شدن با سیم‌های در هم گره افتاده متنفرند، می‌تواند هدیه تولد مناسبی باشد. این‌گونه آن‌ها می‌توانند با خیال راحت و بدون سر و کله زدن با سیم‌ها آهنگ موردعلاقه خود را گوش دهند.

7) مونوپاد

این یک واقعیت اثبات شده است که دخترها ( البته نه همه) عکس گرفتن به‌خصوص سلفی گرفتن را دوست دارند. پس مونوپاد می‌تواند یک هدیه تولد جالب و کاربردی برای این دسته از دخترها باشد تا به راحتی بتوانند در زاویه‌های مختلف از خودشان عکس بگیرند.

8) ست ساعت و کیف پول چرم

اگر به دنبال یک هدیه تولد شیک و زیبا برای همسر، خواهر یا دخترتان هستید، ست ساعت و کیف پول چرم می‌تواند گزینه مناسبی باشد که قطعاً هر خانمی آن را می‌پسندد.

کادو برای روز دختر

9) باکس شکلات

یک باکس پر از شکلات مسلماً با مزاج هر دختری سازگار است. بنابراین میشه گفت که این یک کادوی تولد مناسب و مقرون به‌صرفه برای همه دخترخانم‌ها است.

10) کلکسیون لاک ناخن

این یک کادوی تولد لذت بخش برای دختران نوجوانی که عاشق لاک زدن و دیزاین ناخن‌هایشان هستند خواهد بود.

کادو برای روز دختر

11) سرکلیدی حکاکی شده

سرکلیدی یک گزینه مناسب برای هدیه دادن به هر دو جنسیت دختر و پسر است.

برای اینکه هدیه خودتان را خاص‌تر و به یادماندنی تر کنید می‌توانید یک جمله یا کلمه خاص بر روی آن حک کنید؛ یا یک سرکلیدی به شکل اسم یا عدد سن او برایش بخرید.

12) مجموعه کامل لوازم آرایشی

هر دختری نیاز به تعریف و تمجید از ظاهر و چهره‌اش دارد. آرایش می‌تواند به زیبایی او اضافه کند و او را ظریف‌تر جلوه دهد. بنابراین لوازم آرایش هم یکی دیگر از هدایای مناسب برای تولد دخترهای جوان و نوجوان است.

کادو برای روز دختر

13) گلدان پر از گل کادو برای روز دختر

گل‌ها همیشه منعکس کننده حالات انسان‌ها هستند. از آنجایی که دخترها موجودات احساساتی هستند همیشه با دیدن گل‌های زیبا و معطر به وجد می‌آیند و حال و هوایشان عوض می‌شود.

پس با کادو دادن یک گلدان پر از گل‌های زیبا و معطر در روز تولدشان خوشحالشان کنید.

14) هدفون با طرح گل

این یک هدیه تولد مناسب برای دختران نوجوانی است که بی‌شتر وقت خود را با گوش دادن به آهنگ و موسیقی می‌گذرانند.

کادو برای روز دختر

15) شارژر گوشی قابل حمل (پاوربانک)

از آنجایی که امروزه همه مردم(خانم و آقا) وابسته به گوشی‌های خود هستند و دائماً در حال کار کردن با آن‌ هستند، مسلماً زود به زود نیاز به شارژ کردن گوشی خود پیدا می‌کنند. بنابراین یک شارژر قابل حمل می‌تواند یک کادوی تولد کارآمد و مناسبی برای هر شخصی باشد.

16) بابلیس (دستگاه حالت دهنده مو)

یک ویژگی مشترک که بین همه دخترها وجود دارد این است که همه آن‌ها توجه خاصی به موهای خود دارند. اکثر دخترهایی که موهای لخت دارند دوست دارند که موهایشان را فر کنند و در عوض آن‌هایی که موهای فر دارند به دنبال راهی برای لخت کردن موهای خود هستند.

دستگاه حالت دهنده مو می‌تواند بهترین کادوی تولد برای اکثر دخترها باشد که به آن‌ها اجازه می‌دهد به‌راحتی موهایشان را حالت دهند.

17) کوله پشتی

تقریباً اکثر دخترهای نوجوان برای رفتن به مدرسه یا کلاس‌های آموزشی دیگر، از کوله پشتی برای حمل وسایلشان استفاده می‌کنند. بنابراین می‌شود گفت که کوله پشتی نیز جزء هدایای مناسب برای دختران در مقطع سنی نوجوانی است.

کادو برای روز دختر

18) چاپگر فوری عکس

این هدیه تولد مناسب برای دخترانی است که علاقه فراوانی به عکاسی دارند. با استفاده از چاپگر به‌راحتی می‌توانند عکس‌هایی که با دوربین و یا تلفن همراه خود می‌گیرند را چاپ کنند.

19) عطر و اودکلن

مه دخترخانم‌ها علاوه بر این که به ظاهرشان اهمیت زیادی می‌دهند؛ دوست دارند که همیشه بوی خوبی داشته باشند. بنابراین عطر با رایحه مورد علاقه شان یک هدیه تولد خیلی مناسب برای آن‌هاست.

20) گارد تلفن همراه کادو برای روز دختر

گارد تلفن هم از آن دسته کادوهایی است که برای همه دختران در همه سنین مناسب است.

21) پازل سفارشی

یک ایده عالی برای کادو تولد دخترانه، طراحی یک پازل سفارشی از یکی از عکس‌های او و دوستانش و یا یکی از عکس‌های خنده دار و خاطره انگیز از دوران کودکی‌اش است.

22) کارت هدیه

درصورتی‌که سلیقه دختر مقابلتان را نمی‌دانید و یا اطلاع ندارید که در حال حاضر به چه چیزی بیش‌تر از همه نیاز دارد بهترین کاری که می‌توانید بکنید این است که یک کارت هدیه به‌عنوان کادوی تولد به او بدهید که هر چه نیاز داشت برای خودش بخرد.

23) دمپایی روفرشی عروسکی

دخترها معمولاً چیزهایی را دوست دارند که از نظرشان جذاب باشد. حتماً لازم نیست که یک هدیه تولد گران قیمت بخرید که آن‌ها را خوشحال کنید مطمئن باشید که یک هدیه کوچک و ارزان اما زیبا هم می‌تواند آن‌ها را سر ذوق بیاورد؛ مثل همین دمپایی روفرشی‌های پشمالوی دوست داشتنی یا هر شی فانتزی دیگری که می‌دانید می‌تواند نظرش را جلب کند.

کادو برای روز دختر

24) کاپشن چرم

این یک هدیه تولد عالی و مناسب برای دخترانه متولد فصل زمستان است. زیرا هم شیک و زیباست و هم اینکه هرگز از مد نمی‌افتد؛ بنابراین برای دخترانی که همیشه دنبال لباس‌های شیک و مطابق مد روز هستند بسیار مناسب خواهد بود.

ترفندهای ساده و راحت برای جا انداختن زیپ در رفته ؛ مثل آب خوردن زیپ رو درست کن

25) قاب عکس

یک ایده جالب دیگر این است که تعدادی از جذاب‌ترین و خاطره انگیزترین عکس‌های دخترتان را انتخاب کنید و آن‌ها را قاب کنید. می‌توانید آن‌ها را در چند قاب عکس جداگانه بگذارید و یا یک قاب عکس جعبه‌ای مانند تصویر زیر تهیه کنید. از این قاب عکس می‌تواند برای نگهداری وسایل و لوازم مورد علاقه‌اش نیز استفاده کند از این رو علاوه بر جنبه زیبایی کاربردی نیز هست.

کادو برای روز دختر

27) جعبه زیورآلات کادو برای روز دختر

تقریباً بیشتر دختران به زیورآلات و یا حتی بدلیجات علاقه زیادی دارند با توجه به این ممکن است که زیورآلات زیادی هم در اختیار داشته باشند. بنابراین یک جعبه جواهرات موزیکال می‌تواند هدیه تولد دخترانه مناسبی برای آن‌ها باشد که جواهراتشان را در آن نگهداری کنند.

28) کفش و لباس

مناسب‌ترین هدیه تولدی که می‌شود برای هر دختری و در هر سن و سالی گرفت لباس است. اما از آنجاییکه خریدن لباس برای دختر‌ها و خانم‌ها کمی مشکل است؛ بهتر است که از قبل از سلیقه آن‌ها آگاه شوید و یا در صورت امکان با خودشان به خرید بروید و لباس یا کفش موردنظرشان را به عنوان هدیه تولد برایشان بخرید.

کادو برای روز دختر

29) ماگ

اگر به دنبال یک کادو تولد سرگرم کننده و متفاوت برای دختر موردنظرتان هستید؛ ماگ‌ جادویی می‌تواند ایده خوب و جالبی برایتان باشد. این مدل ماگ نسبت به حرارت حساس است و وقتی که درون آن نوشیدنی داغ مثل چایی، قهوه و … ریخته شود رنگ و طرح آن عوض می‌شود؛ و وقتی که سرد می‌شود دوباره به حالت اول باز می‌گردد.

30) مجسمه

این یک هدیه تولد دخترانه ماندگار و دوست داشتنی برای دختر مورد نظر شما خواهد بود؛ و می‌تواند به عنوان یک وسیله تزیینی آن را به اتاقش اضافه کند. ناگفته نماند که اکثر دخترهای نوجوان و جوان عاشق لوازم و وسایل تزیینی هستند و مجسمه تنها یک مورد از این وسایل تزیینی است می‌توانید به سراغ دیگر وسایل تزیینی دخترانه نیز بروید.

31) کتاب

هیچ کس نیست که مطالعه کردن را دوست نداشته باشد؛ فقط سبک و موضوعاتی که هر کس از مطالعه آن لذت می‌برد متفاوت است. ممکن است یک نفر از خواند کتاب‌های تاریخ لذت ببرد در حالی که یک نفر دیگر فقط عاشق خواندن کتاب‌های شعر یا رمان است. از این رو کتاب هم می‌تواند جزء کادوهای تولد مناسب برای هر کسی چه دختر و چه پسر باشد؛ فقط هنگام انتخاب کتاب باید حواستان باشد سلیقه طرف مقابلتان را حتما در نظر بگیرید.

ایده‌های عالی کادو برای روز دختر مخصوص دختر بچه‌ها

1) عروسک

همه دختربچه‌ها عاشق بازی با عروسک‌ها و ایفای نقش مادر برای آن‌ها هستند. هر چقدر هم که عروسک داشته باشند باز هم با دیدن یک عروسک جدید مطمئناً ذوق زده می‌شوند. بنابراین یک هدیه کاملا مناسب برای تولد دختربچه‌ها محسوب می‌شود.

کادو برای روز دختر

2) خمیربازی

خمیر بازی یک کادوی تولد ارزان قیمت ولی مناسب برای دختربچه هاست. این اسباب بازی نه تنها باعث سرگرمی بچه ها می‌شود بلکه باعث افزایش خلاقیت آن‌ها نیز خواهد شد.

3) کتاب رنگ آمیزی

کتاب رنگ آمیزی بین همه دختربچه‌هایی که به نقاشی و رنگ آمیزی علاقه دارند محبوب است.این کتاب نه تنها باعث سرگرمی آن‌ها می‌شود بلکه باعث آرامش آن‌ها و همچنین تقویت اعتماد به نفسشان نیز خواهد شد.

4) کتاب داستان‌های شبانه

یک راه عالی برای خواباندن کودکان در هنگام شب خواندن کتاب داستان‌های شیرین و دوست داشتنی برای آن‌هاست. این کار برای آن‌ها آرامش بخش است و ارتباط بین شما و فرزندتان هم از این طریق تقویت می‌شود. بنابراین می‌شود گفت که کتاب داستان نیز یک هدیه تولد مناسب برای دختر بچه شماست.

5) هدایای آموزشی کادو برای روز دختر

هدایای آموزشی بهترین کادو تولدی است که می‌توانید به دختربچه ها و در کل به همه کودکان بدهید. زیرا علاوه بر اینکه آن‌ها را سرگرم می‌کند، به یادگیری و تقویت ذهنشان هم کمک می‌کند.

6) کیف دستی با لوازم جانبی کودکانه

همه دختر بچه ها دوست دارند که یک کیف دستی مثل مادرشان داشته باشند بنابراین شما میتوانید یک کیف دستی کوچک با لوازم جانبی درون کیف مثل کیف پول، کلید، موبایل و … به عنوان کادوی تولد برای دخترتان بخرید مطمئنا او از دیدن این هدیه ذوق زده خواهد شد.

کادو برای روز دختر

7) کیف لوازم آرایشی کودکانه

این یکی از محبوب‌ترین کادوهایی است که می‌توانید برای تولد دخترها حتی در سنین کودکی بخرید. دخترها آرایش کردن را دوست دارند و مطمئناً این هدیه شما به یکی از وسایل ارزشمند آن‌ها تبدیل خواهد شد.

8) لباس و وسایل آشپزی اسباب بازی

9) رنگ های انگشتی

رنگ های انگشتی بین همه کودکان از محبوبیت بالایی برخوردار است. کودکان می‌توانند با استفاده از این رنگ‌ها هر آنچه را که در ذهنشان می‌گذرد روی دیوار بکشند. این اسباب بازی باعث آرامش ذهنی و افزایش خلاقیت کودکان می‌شود. البته ناگفته نماند که این رنگ ها شیمیایی نیستند بنابراین برای بچه‌ها ضرری ندارد علاوه بر این به راحتی نیز پاک می شوند.

کادو برای روز دختر

10) حروف الفبای آهن ربایی

این یک کادو تولد مناسب برای دختر بچه های زیر 6 سال است؛ که هنوز به مدرسه نرفته‌اند و حروف الفبا را بلد نیستند. با استفاده از این حروف آنها نه تنها سرگرم می‌شوند بلکه می‌توانید به آنها از این طریق نحوه خواندن و نوشتن را نیز آموزش دهید.

کادو برای روز دختر

11) اکسسوری‌های مو کادو برای روز دختر

زیبایی برای دخترها یک امر مهمه و فرقی نمیکند که 5 ساله باشند یا 20 ساله. همیشه این را شنیدیم که می‌گویند زیبایی یک دختر به موهاشه و واقعا هم همینه؛ با این کادوی تولد دخترانه و شیک می‌توانید به زیبایی هر چه بیشتر دختر خانمتان کمک کنید. اکسسوری‌‌های مختلف مثل کش مو، گیره سر، تل سر، هد بند پارچه‌ای و … به موها جذابیت و زیبایی بیشتری می‌دهند و مطمئناً هیچ دختری نیست که آن‌ها را دوست نداشته باشد.

چقدر این مطلب برای شما مفید بود؟

میانگین امتیازات ۴ از ۵

آیا این مفید بود؟

Thanks for your feedback!

نویسنده: سیده سمانه جلیلی

آخرین بروز رسانی

2 شهریور 1402

بروز رسانی توسط

سیده سمانه جلیلی

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *