افتتاح حساب ترکیه
ارزان ترین تبلت بازار

کرونا و دورکاری و آموزش مجازی تقاضای مردم برای تهیه گوش های هوشمند ف تبلت و رایانه را بیشتر کرده است. گروه تکنولوژی شادمگ با توجه به اوضاع سخت اقتصادی به شما کمک میکند تا ضمن شناسایی ارزان ترین تبلت بازار ، با ویژگی هرکدام از این تبلت ها هم آشنا شوید.

ارزان ترین تبلت بازار

تبلت‌ها برای بسیاری از کارهای متداول و روزمره همچون خواندن ایمیل، وبگردی، پخش فیلم و نمایش های تلویزیونی و غیره یک جایگزین مناسب و قابل حمل برای لپ تاپ هستند.

ارزان ترین تبلت بازار

از سوی دیگر صفحه نمایش تقریباً کوچک برخی از مدل‌های موبایل‌های هوشمند دیگر پاسخگوی نیاز بسیاری از کاربران و گیمرها نیست و برهمین اساس بازار خرید و فروش تبلت‌های هوشمند و ارزان ترین تبلت بازار همواره داغ است.

ارزان ترین تبلت بازار

بهترین و ارزان ترین تبلت بازار بر اساس قیمت دی 1400

نوسانات شدید بازار و افزایش سرسام‌آور قیمت محصولاتی مانند تبلت‌ها موجب شده تا بسیاری از مشتریان به دنبال خرید دستگاه‌های اقتصادی با کارایی مناسب باشند.

تبلت GLX F8 را باید یکی از همین محصولات دانست که توسط یک برند داخلی تولید شده و با داشتن امکاناتی همچون رم 2 گیگابایتی و پشتیبانی از کارت حافظه تا 128 گیگابایت، قادر است عمده نیازهای عمومی کاربران و به خصوص دانش‌آموزان را پاسخگو باشد.

ارزان ترین تبلت بازار

باتری 5100 میلی‌آمپر ساعتی را می‌توان یکی از نقاط قوت تبلت ارزان‌ قیمت GLX F8 دانست که تماشای محتوای ویدئویی روی نمایشگر 8 اینچی آن را تا یک چندین ساعت را تضمین می‌کند.

با این حال باید توجه داشته باشیم که این دستگاه قدرت سخت‌افزاری کافی برای اجرای بازی‌ها یا نرم‌افزارهای سنگین را نخواهد داشت و برای این کار باید به سایر مدل‌های اشاره شده در این لیست مراجعه نمایید.

Lonovo Tab M8 8505X (2GB/32GB)

قیمت: حدود 3 میلیون و 300 هزار تومان با گارانتی مدیا پردازش

بیشتر مشتریان بازار تبلت علاقه دارند از دستگاه خود برای پخش محتوای چند رسانه‌ای و تماشای ویدئوهای فیلم استفاده کنند.

تبلت Lenovo Tab M8 را می‌توان یکی از بهترین گزینه‌های موجود در بازار برای این کار و ارزان ترین تبلت بازار دانست، زیرا از فناوری صوتی Dolby Atmos، بلندگوهای استریو و اتصال Wi-Fi قدرتمند بهره برده و نمایشگر آن با رزولوشن HD، کیفیت نسبتاً مناسبی دارد.

ارزان ترین تبلت بازار

بدنه فلزی با طراحی شکیل را باید یکی از نقاط قوت تبلت لنوو تب M8 در نظر گرفت که احساس خوبی را به کاربر منتقل می‌کند. این دستگاه یک باتری 5000 میلی‌آمپر ساعتی با عملکردی قابل قبول دارد که می‌تواند در شرایط تماشای ویدئو به صورت مداوم، تا 18 ساعت بدون نیاز به شارژ مجدد کار کند.

در مجموع باید گفت که Tab M8 برای افرادی که قصد دارند از تبلت خود برای وبگردی، خواندن کتاب یا تماشای فیلم استفاده نمایند، گزینه‌ای مناسب خواهد بود.

علی‌رغم موارد ذکر شده در بالا، تراشه Helio A22 استفاده شده در این تبلت قادر نیست بازی‌های سنگین را به خوبی اجرا نماید.

باید به این نکته نیز توجه داشت که 8505X برای مولتی‌تسکینگ طراحی نشده و اگر عملکرد سخت‌افزاری و گیمینگ برای شما اهمیت بیشتری دارد، می‌توانید به گزینه‌هایی همچون هواوی میت‌پد T8 یا سایر موارد اشاره شده در این لیست فکر کنید.

Nartab N28 (3GB/32GB)

قیمت: حدود 3 میلیون و 800 هزار تومان با گارانتی اندیشه

با شیوع ویروس کرونا بازار ارزان ترین تبلت بازار رونق فراوانی گرفت و یک برند ایرانی به نام نارتب نیز توانست در این بین با استقبال خوبی از سمت مشتریان روبرو شود.

تبلت نارتب N28 را می‌توان یکی از بهترین تبلت‌های دانش‌آموزی بازار دانست، زیرا با داشتن رم 3 گیگابایتی قادر است کارهای ساده‌ای همچون جستجو در وب را به خوبی به انجام برساند و اپلیکیشن‌های مورد نیاز این گروه از کاربران را اجرا نماید.

نمایشگر 8 اینچی با رزولوشن 1200 در 800 اینچ این دستگاه نیز می‌تواند برای تماشای محتوای ویدئویی به اندازه کافی خوب باشد.

ارزان ترین تبلت بازار

نارتب N28 کمی نسبت به GLX F8 سریع‌تر عمل می‌کند، اما در برخی مواقع عملکرد کند تاچ دستگاه می‌تواند آزار دهنده باشد. این تبلت از باتری 5100 میلی‌آمپرساعتی برخوردار شده و که شارژ شدن آن نیز چندان به طول نمی‌انجامد.

نارتب N28 بازی‌های ساده و سبک را به خوبی اجرا می‌کند و گزینه‌ای مناسب برای کودکان و نوجوانان به شمار می‌آید، اما برای کارها و بازی‌های سنگین‌ توصیه نمی‌شود.

Samsung Galaxy Tab A7 Lite SM-T225 (3GB/32GB)

قیمت: حدود 4 میلیون تومان با گارانتی پیکسل

سامسونگ تبلت Galaxy Tab A7 Lite را در اوایل سال 2021 و به عنوان گزینه‌ای ارزان ترین تبلت بازار و سبک‌تر از یکی از بهترین تبلت‌های میان‌رده سالیان اخیر بازار یعنی Tab A7 معرفی کرد.

این دستگاه را باید یکی از معدود گزینه‌ها در این رده قیمتی دانست که قادر است از پس بسیاری از کاربردهای روزمره و سنگین شما به شکل قابل قبولی برآمده و ناامیدتان نکند.

آموزش گام به گام نحوه رمز گذاشتن روی هارد اکسترنال

تراشه Helio P22T این دستگاه با اینکه گاهی با افت فریم و عملکرد در زمان گیمینگ همراه است، می‌تواند بازی‌هایی همچون CoD Mobile و آسفالت 9 را در تنظیمات متوسط را به خوبی اجرا کند.

ارزان ترین تبلت بازار

مسلماً پنل نمایشگر TFT را نمی‌توان یکی از نقاط قوت گلکسی تب A8 دانست، اما رنگ‌های به اندازه کافی دقیق و رزولوشن 1340 در 800 پیکسلی، آن را برای تماشای محتوای چند رسانه‌ای بهینه کرده است.

این تبلت خوش‌قیمت به بدنه فلزی و زیبا به همراه باتری 5100 میلی‌آمپر ساعتی مجهز شده که علی‌رغم پشتیبانی اسمی از شارژ سریع 15 واتی، پر شدن آن تا 55 درصد بیشتر از 90 دقیقه زمان می‌برد که چندان ایده‌آل نیست.

در مجموع از این تبلت 8.7 اینچی می‌توان انتظار عملکردی مناسب در بیشتر کاربردهای متوسط و عمومی را داشت.

Samsung Galaxy Tab A7 SM-T505 (3GB/32GB)

قیمت: حدود 5 میلیون و 100 هزار تومان با گارانتی پیکسل

در ادامه مطلب ارزان ترین تبلت بازار باید بدانید اگر شارژدهی باتری مهم‌ترین اولویت‌ شما برای خرید تبلت‌های اندرویدی ارزان قیمت به شمار می‌آید، گزینه‌ای به صرفه‌تر از گلکسی Tab A7 پیدا نخواهید کرد.

باتری 7040 میلی‌آمپر ساعتی این دستگاه قادر است شما را تا 24 ساعت در حالت استفاده معمولی و حداقل 13 ساعت در حالت استفاده مداوم از اتصال مجدد به شارژر بی‌نیاز کند.

این تبلت همچنین از بدنه آلومینیومی با پرداخت عالی ساخته شده و یکی از معدود گزینه‌های بازار اقتصادی به شما می‌آید که از فناوری تشخیص چهره به عنوان یک قابلیت امنیتی استفاده می‌کند.

با این حال در اجرای برخی نرم‌افزارها و همچنین جابه‌جایی در رابط کاربری با لگ‌های جزئی در به نمایش دادن انیمیشن‌ها روبرو خواهید شد که البته به معنی ناتوانی گلکسی تب A7 در ارائه یک تجربه وبگردی روان و انجام مولتی‌تسکینگ سبک نیست.

ارزان ترین تبلت بازار

این دستگاه با توجه به داشتن تراشه اسنپدراگون 662 به عنوان مغز پردازشی خود، می‌تواند بازی‌های نسبتاً سنگین را با کیفیتی به اندازه کافی خوب و البته افت فریم در برخی موارد، اجرا نماید.

نمایشگر 10.4 اینچی تبلت گلکسی Tab A7 تصاویر را با دقت رنگی مناسب و رزولوشن 2000 در 1200 پیکسل به نمایش می‌گذارد و با قابلیت‌هایی همچون بلندگوی استریو، گزینه مناسبی برای تماشای فیلم به حساب می‌آید.

در مقابل اگر نمایشگر برای شما از اهمیت ویژه‌ای برخوردار بوده، حداکثر نوردهی پایین و کاهش چشم‌گیر کیفیت نمایشگر هنگام مشاهده آن با زاویه‌های تا 30 درجه به چپ یا راست، بدان معناست که تب آ7 گزینه چندان مناسبی برایتان نخواهد بود.

ارزان ترین تبلت بازار

Nokia T20 TA-1397 (4GB/64GB)

قیمت: حدود 5 میلیون و 800 هزار تومان با گارانتی پیکسل

با گذشت سال‌ها از دوران طلایی، نوکیا همچنان نامی مورد اطمینان در میان علاقه‌مندان به فناوری شمرده می‌شود و ورود این برند به دنیای تبلت‌ها را می‌توان خبر خوبی برای مشتریان این بازار دانست.

بدنه فلزی تبلت Nokia T20 از طراحی بسیار زیبا و پرداخت خوبی برخوردار بوده و در مقایسه با دیگر تبلت‌های این گروه قیمتی، ضمن بودن در لیست ارزان ترین تبلت بازار احساس بهتری به دستان شما منتقل می‌نماید.

تبلت نوکیا تی 20 یک نمایشگر 10.4 اینچی دارای محافظ شیشه‌ای دارد که قادر است تصاویر مورد نظر کاربران را با رزولوشن تا 1200 در 2000 پیکسل به نمایش بگذارد.

ارزان ترین تبلت بازار

این نمایشگر نسبت کنتراست خوب، کیفیت رنگ‌های مناسب در زوایای دید مختلف و نوردهی 400 نیتی را به شما ارائه می‌کند و همین دلیل می‌تواند برای تماشایی محتوای چند رسانه‌ای بسیار مناسب باشد. البته حاشیه‌های این نمایشگر نسبت به حد معمول بزرگ‌تر هستند.

نوکیا این تبلت را به یک باتری غول‌آسای 8200 میلی‌آمپر ساعتی مجهز کرده که یکی از مهم‌ترین نقاط قوت آن به حساب می‌آید و می‌تواند تا حداقل 12 ساعت شما را از اتصال مجدد به شارژر بی‌نیاز کند.

تبلت T20 به تراشه Unisoc Tiger T610 مجهز شده هرچند در اجرای بازی‌های روز در بهترین تنظیمات با مشکل مواجه خواهد شد، با کمک رم 4 گیگابایتی و برای گیمینگ در تنظیمات متوسط بسیار مناسب است.

نوکیا سیستم عامل اندروید 11 را در اختیار دارد، اما بنا بر گفته HMD، از دو آپدیت نرم‌افزاری دیگر نیز پشتیبانی خواهد کرد که در این گروه قیمتی امر نادری به حساب می‌آید.

Huawei MatePad 10.4 (3GB/32GB)

قیمت: حدود 7 میلیون و 400 هزار تومان

MatePad 10.4 یکی از جذاب‌ترین گزینه‌های لیست ما و از ارزان ترین تبلت بازار به شمار می‌آید زیرا علی‌رغم قرار گرفتن در بازه قیمتی میانی بازار، از طراحی کلاس بالا همراه با 4 بلندگوی داخلی برخوردار بوده و از قلم استایلوس نیز پشتیبانی می‌نماید.

هواوی این تبلت را به تراشه اختصاصی Kirin 810 مجهز کرده تا با ارائه عملکرد پردازشی و گرافیکی بسیار خوب خود در مقایسه با رقبا، آن را به گزینه مناسبی برای اجرای بازی‌های سنگین بدل ‌نماید.

هوشمند کردن تلویزیون معمولی با 10 تکنیک راحت

ارزان ترین تبلت بازار

این تبلت به اندروید 10 و رابط کاربری EMUI مجهز شده ولی باید در نظر داشته باشید که از سرویس‌های موبایلی گوگل پشتیبانی نمی‌کند.

این موضوع یعنی شما در حالت عادی و بدون هک و چیت، از اپ‌های اختصاصی گوگل بی‌بهره خواهید بود و احتمال دارد که نتوانید برخی نرم‌افزارها یا بازی‎ها را نیز روی آن اجرا نمایید.

نقطه قوت

شارژدهی عالی 20 ساعته هنگام استفاده مداوم را باید یکی از بهترین ویژگی‌های میت پد 10.4 دانست که به کمک باتری 7250 میلی‌آمپر ساعتی آن که از فناوری شارژ 18 واتی نیز پشتیبانی می‌نماید، ممکن شده است.

نمایشگر این تبلت نیز از نسبت صفحه نمایش به بدنه بالایی برخوردار شده و تصاویری با دقت رنگ و وضوح بالا به نمایش می‌گذارد. در مجموع می‌توان گفت که MatePad 10.4 برای افرادی که نیاز چندانی به اپلیکیشن‌های گوگل ندارند، گزینه‌ای بسیار به صرفه و با سخت‌افزاری قوی به شمار می‌آید.

از این رو، برای افرادی که به اکوسیستم نرم‌افزاری گوگل احتیاج دارند، خرید گزینه‌های همچون لنوو تب M10 با رم 4 گیگابایتی و سایر محصولات مورد اشاره در این لیست را توصیه می‌کنیم.

Samsung Galaxy Tab S6 Lite SM-P615 (4GB/64GB)

قیمت: حدود 9 میلیون و 900 هزار تومان با گارانتی مدیا پردازش

به جز آیپدهای نسبتاً قدیمی، در بازار این روزها تبلت‌های با بدنه مستحکم و آلومینیومی زیادی را نمی‌توان در بازه قیمتی میانی بازار به راحتی پیدا کرد. به همین دلیل این تبلت در لیست ارزان ترین تبلت بازار است.

ارزان ترین تبلت بازار

سامسونگ بعد از معرفی گلکسی تب اس 6 که یک تبلت پرچمدار به حساب می‌آید، حالا نسخه تعدیل شده آن را با پسوند Lite و البته همان ظاهر و بدنه زیبا رونمایی کرده است.

تفاوت این تبلت و نسخه اصلی در نمایشگر TFT به جای AMOLED، سخت‌افزار ضعیف‌تر و البته قیمت بسیار ارزان‌تر است. نمایشگر 10.4 اینچی این دستگاه با رزولوشن Full HD تصاویری زنده و با رنگ‌هایی عالی را برای کاربران به نمایش می‌گذارد تا Tab S6 Lite را به یکی از بهترین لپ‌تاپ‌های میان رده برای تماشای محتوای چند رسانه‌ای تبدیل کند.

مهم‌ترین ویژگی تب S6 Lite

با این وجود مهم‌ترین ویژگی تب S6 Lite را باید برخورداری آن از قلم S Pen دانست که آن را به یکی از ارزان‌ترین گزینه‌های بازار که از استایلوس اورجینال برخوردارند، بدل می‌نماید.

در بخش نرم‌افزاری این دستگاه با مشکلاتی در خصوص سازگاری رابط کاربری و سیستم عامل اندروید روبرو هستیم که گاهی اوقات عملکرد دستگاه و جابه‌جایی در منوها را کند خواهد کرد.

باید به این نکته نیز توجه نمایید که سامسونگ از تراشه اختصاصی اگزینوس 9611 بهره برده که هرچند می‌تواند از پس اجرای بازی‌هایی همچون کال آف دیوتی موبایل و پابجی برآید، ولی احتمال اینکه حین بازی در کیفیت بالا با مقداری لگ و افت فریم روبرو شوید نیز زیاد است.

برای تامین انرژی این تبلت یک باتری 7040 میلی‌آمپر ساعتی با شارژ سریع 15 واتی استفاده شده که شما را تا یک روز از شارژ مجدد بی‌نیاز خواهد کرد.

در مجموع می‌توان گفت که نمایشگر عالی، قلم S Pen و عملکرد گیمینگ خوب، تبلت S6 Lite را به یکی از بهترین گزینه‌های بازار میان رده تبدیل کرده است. با این حال اگر برای عملکرد سخت‌افزاری و پایداری نرم‌افزاری ارزش زیادی قائل هستید، گزینه‌ای همچون Apple iPad Mini 5 2019 7.9 inch WiFi را به شما پیشنهاد می‌کنیم.

Samsung Galaxy Tab S7 FE SM-T735 (4GB/64GB)

قیمت: حدود 14 میلیون و 600 هزار تومان با گارانتی مدیا پردازش

سامسونگ امسال تبلت گلکسی Tab S7 FE را با ترکیب خصوصیات مورد علاقه مشتریان و ویژگی‌های تعدیل یافته در مدل‌های گلکسی تب S7 و S7 Plus رونمایی کرد که البته قیمت عرضه ارزان‌تری از مدل‌های سال گذشته دارد.

یکی از دلایل قرار گرفتن در لیست ارزان ترین تبلت بازار این است که نمایشگر 12.4 اینچی این دستگاه به جای AMOLED، با فناوری TFT LCD تولید شده است.

ارزان ترین تبلت بازار

این نمایشگر تصاویر را در رزولوشن حداکثر 1600 در 2560 پیکسل نمایش می‌دهد. این تبلت در مقایسه به دیگر تبلت‌های ساخته شده با فناوری نمایشگر TFT، قادر به نمایش رنگ‌های دقیق‌تری روی پنل بوده و نرخ بروزرسانی تصویر استاندارد 60 هرتز را نیز ارائه می‌‎‌نماید.

نقطه قوت

باید به این نکته اشاره کنیم که در این تبلت خبری از سنسور اثر انگشت نیست، اما در بخش مدیا نیز عملکرد بسیار خوبی توسط دو بلندگوی استریو دستگاه ارائه خواهد شد.

سامسونگ برای این تبلت از تراشهSnapdragon 750G 5G بهره گرفته که قطعاً نمی‌تواند در حد و اندازه یک پرچم‌دار ظاهر شود، اما در اجرای بازی‌های سنگین با تنظیمات متوسط عالی عمل می‌کند.

در بخش نرم‌افزاری ازOne UI 3.1 استفاده شده تا کاربران بتوانند با اپلیکیشن DeX، فضای رابط کاربری تبلت خود را روی دسکتاپ مشاهده و مدیریت نمایند. البته این قابلیت در گلکسی تب S7 FE با مشکلات زیادی همراه است.

آسان ترین روش برای ریست كردن گوشی اندرويد و آیفون

این دستگاه به یک باتری غول‌پیکر 10090 میلی‌آمپر ساعتی مجهز شده که از فناوری شارژ 45 واتی نیز پشتیبانی می‌نماید که این ترکیب آن را به یکی از بهترین تبلت‌های بازار در این زمینه تبدیل کرده است.

از دیگر خصوصیات Galaxy Tab S7 FE می‌توان به قلم استایلوس با تاخیر پایین و امکان اتصال کیبورد اشاره نمود. این محصول در مجموع خواهد توانست برای افرادی که دنبال یک دستیار با نمایشگر خوب، باتری قدرتمند و عملکرد مناسب در حالت گیمینگ می‌گردند، تبلتی ایده‌آل با قیمتی مناسب در نظر گرفته شود.

Samsung Galaxy Tab S7 SM-T875 (6GB/128GB)

قیمت: حدود 19 میلیون و 800 هزار تومان با گارانتی مدیا پردازش

سامسونگ تبلت پرچم‌دار گلکسی Tab S7 را برای به رقابت با آیپدهای اپل به بازار فرستاد و موفق شد با افزودن قابلیت‌هایی همچون نرخ بروزرسانی 120هرتزی، رزولوشن 1600 در 2560 پیکسلی و فناوری ساخت TFT، نمایشگر 11 اینچی این دستگاه را به یکی از بهترین‌های بازار تبدیل نماید.

در اطراف این نمایشگر از حاشیه‌های نازک‌تری نسبت به آیپد پروهای 11 اینچی اپل استفاده شده و بدنه آلومینیومی آن نیز حس سبک و خوبی به کاربر منتقل می‌نماید.

ارزان ترین تبلت بازار

این تبلت با یک قلم S Pen عرضه می‌شود که انبوهی از قابلیت‌های رده بالا را ارائه می‌کند و برای شارژ، تنها کافیست به پشت دستگاه چسبانده شود.

تامین انرژی این تبلت به عهده یک باتری 8000 میلی‌آمپر ساعتی است که متاسفانه برای یک تبلت پرچم‌دار با نمایشگری بزرگ و تراشه قدرتمند مناسب نیست و حتی در کاربرد عادی نیز یک روز کامل نیز دوام نمی‌آورد. این باتری را می‌توان با فناوری شارژ بی‌سیم 45 واتی شارژ کرد.

نقطه قوت

سامسونگ از تراشه اسنپدراگون + 865 به عنوان مغز پردازشی تبلت Tab S7 استفاده کرده که می‌تواند که در اجرای بازی‌ها و کارهای گرافیکی سنگین بدون مشکل و بسیار سریع عمل می‌کند.

در کنار این تراشه از حافظه رم 6 گیگابایتی استفاده شده تا کاربران بتوانند بدون دردسر به مولتی‌تسکینگ بپردازند.

در دنیای تبلت‌ها دوربین زیاد جدی گرفته نمی‌شود، اما سامسونگ از دوربین دوگانه شامل دوربین اصلی 13 مگاپیکسلی با لنز اولتراوید با حسگر 5 مگاپیکسلی استفاده کرده که می‌توان با آن‌ها در حالت‌های شب، Single Take و پرتره به ثبت تصاویر پرداخت.

دوربین سلفی نیز از رزولوشن 8 مگاپیکسلی برخوردار است. در مجموع می‌توان این تبلت را برای افرادی که به یک نمایشگر عالی و عملکرد سخت‌افزاری قدرتمند نیاز دارند، توصیه نمود.

Microsoft Surface Pro 7 Plus With Type Cover Keyboard (8/128/i5)

قیمت: حدود 29 میلیون و 700 هزار تومان با گارانتی مدیا پردازش

این تبلت را باید یکی از بهترین راهکارهای ترکیبی موجود و همچنین نسبت به مدلهای بالاتر ارزان ترین تبلت بازار دانست که می‌تواند با وجود کیبورد مخصوص، می‌تواند به عنوان یک لپ‌تاپ بسیار قدرتمند و قابل حمل نیز مورد استفاده قرار گیرد.

مایکروسافت در ساخت Surface Pro 7 + نیازهای بیزینسی و آموزشی کاربران را در نظر گرفت. با همان طراحی مینیمال و البته زیبای همیشگی، همراه با حاشیه‌هایی نسبتاً ضخیم به بازار فرستاده است.

در این تبلت از نمایشگر بسیار باکیفیت 12.3 اینچی دارای رزولوشن 2736 در 1823 با نسبت تصویر 3 به 2 استفاده شد. تا با گزینه‌ای عالی برای انجام کارهای گرافیکی و همچنین مولتی‌تسکینگ روی محیط ویندوز روبرو باشیم.

نقطه قوت سرفیس 7 پرو پلاس

نقطه قوت تبلت سرفیس 7 پرو پلاس را باید بخش سخت‌افزاری، جایی که از پردازنده‌ نسل یازدهمی Core i5-1135G7 با گرافیک مجتمع Iris Xe استفاده شده، بدانیم. این پردازنده قادر است تمامی نرم‌افزارهای ویندوزی مورد نیاز را بدون هیچ مشکلی اجرا نموده و نیازهای پردازشی کاربر را به بهترین نحو حل کند.

ارزان ترین تبلت بازار

یک رم 8 گیگابایتی و 128 گیگابایت حافظه SSD نیز در نظر گرفته شده که توسط کاربر قابل ارتقا خواهد بود.

مایکروسافت گیمینگ را یکی از نقاط قوت این دستگاه به حساب نیاورد. در این زمینه مانند یک لپ‌تاپ گیمینگ حرفه‌ای کارایی ندارد. از دیگر خصوصیات Surface Pro 7 Plus می‌توان به شارژدهی مناسب، دوربین سلفی 5 مگاپیکسلی و درگاه‌های USB تایپ A و تایپ C اشاره کرد.

تبلت چیست؟

تبلت‌ها برای بسیاری از کارهای متداول و روزمره همچون خواندن ایمیل، وبگردی، پخش فیلم و نمایش های تلویزیونی و غیره یک جایگزین مناسب و قابل حمل برای لپ تاپ هستند.

ارزان ترین تبلت بازار چیست؟

تبلت Lenovo Tab M8 را می‌توان یکی از بهترین گزینه‌های موجود در بازار برای این کار و ارزان ترین تبلت بازار دانست، زیرا از فناوری صوتی Dolby Atmos، بلندگوهای استریو و اتصال Wi-Fi قدرتمند بهره برده و نمایشگر آن با رزولوشن HD، کیفیت نسبتاً مناسبی دارد.

چقدر این مطلب برای شما مفید بود؟

میانگین امتیازات ۵ از ۵

آیا این مفید بود؟

Thanks for your feedback!

نویسنده: سیده سمانه جلیلی

آخرین بروز رسانی

22 بهمن 1400

بروز رسانی توسط

سیده سمانه جلیلی

2 دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *