جراحی بد، لیپوماتیک با ابدومینوپلاستی

برای دوستداران زیبایی و به طور کلی تمامی افراد، داشتن اندامی متناسب و زیبا و بدون چربی های اضافی و افتادگی پوست، اهمیت زیادی دارد و افراد برای رسیدن به اندام ایده آل راه های مختلفی را امتحان می کنند. از جمله ی این راه ها می توان به ورزش کردن و استفاده از رژیم های غذایی لاغری برای از بین بردن چربی ها اشاره نمود. در صورتی که این روش ها موفق واقع نشوند و باعث شود اشخاص از این روش ها ناامید شوند، به سمت عمل های جراحی متمایل می شوند. در واقع در چنین شرایطی عمل های جراحی بدن بهترین گزینه می باشند. علاوه براین افرادی که وزن خود را کاهش داده اند و یا خانم هایی که زایمان کرده اند ممکن است که پس از زایمان در ناحیه شکم , پهلو , بازو و ران دچار افتادگی یا شلی پوست شوند و چربی های اضافی در بدن آن ها در آن ناحیه ها ایجاد شود. پس می توان این گونه جمع بندی نمود که افراد در شرایط مختلف و بنا به دلایل متفاوتی ممکن است که نیاز به جراحی بدن داشته باشند. در ادامه به انواع عمل های جراحی بدن که افراد در شرایط مختلف به آن ها ممکن است نیاز داشته باشند، اشاره می نماییم.

عمل جراحی لیپوماتیک

لیپوماتیک فرصت تغییر اندام و بهبود اندام افراد است. این عمل با نام‏ های مختلف مانند پیکرتراشی و… نیز شناخته می‏‏ شود.امروزه لیپوماتیک به یکی از محبوب‏ترین عمل های جراحی  زیبایی تبدیل شده است. در این جراحی چربی‏ های بدن با استفاده از دستگاه لیپوماتیک خرد می شود و از بدن فرد استخراج می گردد. عمل جراحی لیپوماتیک در نقاط مختلف بدن چون شکم، پهلو، بازو، دست و … انجام می شود. اما باید گفت که لیپوماتیک راه حلی برای چاقی افراد نمی باشد. چرا که با استفاده از این عمل تنها چربی های اضافی در نقاط مختلف بدن خارج می شود. به همین خاطر باید گفت که افراد برای درمان چاقی خود باید ورزش و رژیم غذایی را وارد سبک زندگی خود نمایند. و صرفا در صورت داشتن توده ی چربی در شکم و یا پهلو و بازوی خود اقدام به انجام عمل لیپوماتیک نمایند.

آرایش با رنگ های پاستلی

کاندیدای مناسب عمل لیپوماتیک

به طور کلی درصد چاقی و نارضایتی از اندام روز به روز در سراسر جهان در حال افزایش می باشد. این روند در زنان بیشتر از مردان است. اکثر این افراد به تنهایی نمی توانند کاری برای چاقی خود بکنند. بنابراین باید به روش هایی مانند رژیم غذایی و درمانی، ورزش، استفاده از دستگاه های لاغری و در نهایت پیکرتراشی و یا لیپوماتیک روی بیاورند. گاهی ممکن است چربی های موضعی با روش های غیرجراحی از بین نروند در این صورت این روش یعنی لیپوماتیک بهترین گزینه انتخابی است. اما باید گفت در نهایت پس از این که شما تصمیم به انجام عمل لیپوماتیک گرفتید، این پزشک متخصص می باشد که تعیین می کند که آیا شما گزینه ی مناسبی برای عمل لیپوماتیک هستید و یا خیر.

حقایقی که باید درباره لیپوماتیک بدانید

  • جراحی لیپوماتیک در سال‏های اخیر بسیار رواج پیدا کرده است. این روش برای کاهش وزن مناسب نیست بلکه برای کاهش سایز و فرم‏ دهی اندام و از بین بردن چربی ها مناسب است. این روش علاوه بر جراحی زیبایی می ‏تواند در موارد پزشکی و درمانی نیز به کار رود.
  • افرادی که می‏ خواهند عمل لیپوماتیک انجام بدهند باید به وزن ثابتی برسند تا با کاهش چربی ‏ها به اندام ایده ‏آل خود دست یابند. و همچنین در نظر داشته باشند که بعد از عمل لیپوماتیک باید وزن خود را تقریبا ثابت نگه دارند و دچار تغییرات ناگهانی وزن نشوند.
  • مقدار چربی ‏هایی که در هر جلسه لیپوماتیک می ‏توان استخراج کرد محدود است. اگر بیشتر از مقدار لازم چربی از بدن شما خارج شود ممکن است به سلامتتان صدمه وارد شود.
  • جراحی زیبایی لیپوماتیک شکم و …. در مواردی توصیه می ‏شود که استفاده از دستگاه ‏های لاغری، ورزش و رژیم غذایی پاسخگو و مناسب برای از بین بردن چربی های اضافی بدن فرد نباشد.
  • عمل لیپوماتیک تعداد سلول‏ های چربی ناحیه مورد نظر را بسیار کاهش می ‏دهد.
  • افرادی که قصد انجام لیپوماتیک در هر یک از اعضای بدن خود را دارند حتما باید قبل از آن با پزشک مشورت کنند و آزمایشات لازم را انجام دهند.
  • نتیجه اصلی این جراحی بعد از گذشت دوره نقاهت مشخص می‏ گردد. ممکن است این دوره چندین ماه طول بکشد. در این دوره رژیم غذایی را رعایت و وزن خود را کنترل کنید تا نتیجه لیپوماتیک را زودتر مشاهده کنید.
بهترین جنس روتختی چیست؟ بررسی 5 نوع محبوب

برگشت پذیری لیپوماتیک به خود فرد بستگی دارد که باید سبک زندگی سالمی را رعایت کند. زیرا در صورت مراقبت نکردن از اندام و رژیم غذایی خود چربی ‏های تخلیه شده باز می ‏گردند.

کاربرد های لیپوماتیک

پیکر تراشی اخیرا برای حل چندین مشکل متفاوت کاربرد دارد. چاقی و چربی ‏های اضافه موجود در بدن عامل بسیاری از مسائل مهمی هستند که اگر راه چاره ‏ای برای آن‏ها اندیشیده نشود، سلامت فرد به خطر می افتد. عواملی که ممکن است بر اثر اضافه وزن و چاقی پیش بیاید شامل دیابت نوع 2، فشار خون بالا، کبد چرب، بیماری ‏های کلیوی، آرتروز، بیماری‏ های قلبی و عروقی و بعضی بیماری‏های خاص می‏ باشد. به همین خاطر بسیار اهمیت دارد که افراد بسیار سریع درمانی برا چاقی خود و از بین بردن چربی های اضافی بدنشان بیابند.

 ابدومینوپلاستی چیست؟

جراحی شکم که با نام های تامی تاک ، ابدومینوپلاستی شناخته می شود یکی از روش های مسطح کردن شکم می باشد. این عمل با برداشتن چربی اضافه شکم موجب می شود ظاهر افتاده شکم افراد شامل چربی های اضافه و افتادگی پوست برطرف شود. همچنین جالب است بدانید که پزشکان می توانند همزمان با عمل ابدومینوپلاستی، لیپوساکشن را نیز با این عمل ترکیب نمایند.

در عمل ابدومینوپلاستی شکم، پوست اضافه و چربی های شکم برداشته می شود. و این یکی از کاربرد های عمل ابدومینوپلاستی می باشد.

کاندید مناسب برای جراحی شکم ابدومینوپلاستی

جراحی شکم ابدومینوپلاستی جایگزینی برای کاهش وزن به وسیله ی ورزش و یا رژیم غذایی نیست. اگرچه نتایج صاف کردن شکم به وسیله ی ابدومینوپلاستی دائمی است، اما نوسانات قابل توجه وزن پس از عمل ابدومینوپلاستی می تواند تا حد زیادی نتایج مثبت این عمل را کاهش دهد.

طرز تهیه انواع کیک

بنابراین بانوانی که قصد بارداری دارند یا افرادی که می خواهند در آینده لاغر شوند بهتر است این عمل را به تاخیر بیندازند. ابدومینوپلاستی نمی تواند علائم کش آمدن پوستی را اصلاح کند اما اگر این علائم در منطقه پوست زائد قرار داشته باشند تا حد زیادی می توانند برداشته یا ترمیم شوند.

جراحی بدن در کلینیک زیبایی حس نو

در کیلینیک زیبایی حس نو کلیه ی خدمات و عمل های زیبایی و درمانی در زمینه های مختلف جراحی بدن مانند لیپوماتیک و ابدومینوپلاستی انجام می شود. که انجام این عمل ها در این کلینیک توسط پزشکان متخصص و با تجربه صورت می گیرد. به همین خاطر شما با خیالی آسوده می توانید کلینیک حس نو را برای انجام عمل های زیبایی خود انتخاب نمایید.

سئو سایت کلینیک های زیبایی

امروزه با گسترش حضور کسب و کار ها در فضای آنلاین، داشتن سایت برای تمامی کلینیک ها مانند سایر کسب و کار ها الزامی می باشد. و به پیشرفت هرچه بیشتر آن ها کمک می کند. همچنین آژانس خدمات سئو نیز کسب و کاری می باشد که به شما در راستای داشتن بهترین نتایج وبسایت در رتبه بندی های گوگل کمک می نماید.

چقدر این مطلب برای شما مفید بود؟

میانگین امتیازات ۵ از ۵

آیا این مفید بود؟

Thanks for your feedback!

نویسنده: سیده سمانه جلیلی

آخرین بروز رسانی

18 اردیبهشت 1401

بروز رسانی توسط

سیده سمانه جلیلی

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *