افتتاح حساب ترکیه
خرید فالوور فیک

هر چند که گاهی لازم است در فرآیند جذب مخاطب از خرید فالوور فیک استفاده کرد اما این کار به دلیل معایب زیادی که دارد توصیه نمی شود. اگر برای رونق کسب و کارتان بدنبال خرید فالور فیک هستید حتما این مطلب از گروه تکنولوژی شادمگ را تا انتها بخوانید.

فالوور فیک چیست؟

فالوور زیاد به پیج‌ها اعتبار می‌دهد و در نگاه اول اعتماد مخاطب را جلب می‌کند. به همین دلیل بسیاری از اکانت‌ها به فکر بالا بردن فالوور خود افتادند. از آن‌جایی که جذب فالوور اینستاگرام در حالت عادی و با تلاش روزانه، فرایندی زمان‌بر است، ربات‌هایی ساخته شد که تعداد زیادی اکانت در اینستاگرام را با چند قابلیت محدود، تولید کنند. اکانت فیک بر اساس برنامه‌ریزی مربوط به خودش، صفحات دیگری در اینستاگرام را فالو یا لایک می‌کند. این اکانت‌ها هیچ تعامل دیگری ندارند. پیج‌های اینستاگرامی می‌توانند با خرید فالوور فیک اینستاگرام از طریق این ربات‌ها به تعداد فالوور خود اضافه کنند.

خرید فالوور فیک

فالوور فیک چه تفاوتی با فالوور واقعی اینستاگرام دارد؟

شاید در نظر اول تعداد بالای فالوور جذاب و وسوسه‌کننده به نظر برسد اما به‌طور کلی معایب آن بسیار بیشتر از مزایای آن است. در جدول زیر فالوور واقعی و فالوور فیک اینستاگرام را به‌صورت اجمالی مقایسه کرده‌ایم.

آیا ما می توانیم فالوور فیک بخریم؟

بله. همه می توانند فالوور فیک خریداری کنند. شما به راحتی با کمی هزینه کردن، می توانید 1000 فالوور رو در عرض چند روز به فالوور های خود، اضافه کنید. اما این رو هم بدونید که معمولا این فالوورها، یا اکانت های غیرفعال هستند یا ربات هایی هستند که هدفشون افزایش view و لایک پست های شماست. در نتیجه هیچ ارزش دیگری برای شما ندارند.

خرید فالوور فیک یعنی خرید یک عدد مشخص برای اضافه کردن به تعداد فالوورهای شماست، آن ها حتی هیچ ضمانتی برای افزایش لایک و view شما نمی کنند.

یک روش مناسب برای آنهایی که هدفشان، فقط افزایش تعداد فالوور هاست
یکی دیگه از روش هایی که این شرکت ها، نرم افزارها و اکانت های فروش فالوور فیک برای افزایش این عدد استفاده می کنند، این است که به شما استراتژی برای فالو کردن تعداد زیادی فالوور رو می دهند و تضمین می کنند که اگر شما آن ها فالو کنید، قطعا آن ها هم شما رو فالو کنند (به اصطلاح follow back می دهند).

این روش به نسبت دیگر روش های های جذب و خرید فالوور فیک، بهتر و مناسب تر است. این استراتژی معمولا بر اساس موقعیت مکانی شما، هشتگ های مرتبط با کسب و کارتان و جنسیت افراد مورد نظر شما، این فالوور ها رو به شما پیشنهاد فالو می دهند که در صورتی آن ها به شما فالو بک بدهند، برای شما به نسبت دیگر روش ها، کاربردی تر است. البته باز هم متخصصین شبکه های اجتماعی اینستاگرام، این روش را پیشنهاد نمی کنند.

خرید فالوور فیک

یک دلیل بسیار مهم در جواب سوال اینکه چرا نباید فالوور فیک بخرم، این است که فالوور فیک، باعث کاهش اعتماد فالوورهای واقعی به شما می شود.

بالاخره خریدن فالوور فیک، کار درستی است یا خیر؟

فالوور واقعی معمولا با پست ها و محتواهای شما ارتباط برقرار می کند.

حالا شما چه انتظاری از فالوور فیک دارید؟

به نظر شما، داشتن فالوور فیک ارزش پیج شما رو افزایش میده یا نه؟

فالوور فیک برای محتوای پیج شما، ارزش قائل می شود یا خیر؟

قطعا جواب این سوالات، خیر است. این نکته رو هیچ وقت فراموش نکنید، اگر مخاطبان یا فالوورهای شما با پست های شما ارتباط برقرار نکنند و به اندازه کافی، لایک و view نداشته باشید، قطعا پیج شما وارد قسمت Explore که دنیایی از مخاطبان، منتظر شما هستند، وارد نخواهید شد.

خرید فالوور فیک

مزایای خرید فالوور فیک اینستاگرام چیست؟

شاید گفتن این جمله که فالوور فیک، در کنار تمام معایب آن، مزایایی هم دارد کمی عجیب باشد؛ اما باید بپذیریم که یک مزیت غیر قابل انکار، برای جذب فالوور بیشتر دارد.

اینترنت ماهواره ای استارلینک چیست ؟

میتوان از این موضوع، اینگونه نتیجه گرفت، زمانی که تعداد فالوورهای پیج شما به صورت 10kیا 15kنوشته شود فالوورهایی که به پیج شما می آیند و پروفایل شما را بررسی میکنند با اعتماد بیشتری روی دکمه follow کلیک می کنند.

احتمالا با خواندن متن بالا تصمیم گرفته اید که از فالوور فیک، برای پیجتان استفاده کنید؛ بله به راحتی می توانید دست به کار شوید و از این راه، برای رشد پیج خود استفاده کنید؛ اما به یاد داشته باشید که عواقب زیان بار این کار، جبران ناپذیر خواهد بود و شاید مخاطبان واقعی خود را نیز با انجام این حرکت، از دست بدهید.

چرا نباید فالوور فیک بخریم ؟

در ادامه دلیل بسیار مهم برای اینکه شما را از خرید فالوور فیک منصرف کند برای شما شرح می دهیم:

1) فالوورهای خریداری شده، به معنای واقعی، فیک هستند

شاید با خود بگویید که همه فالوورهایی که برای پیج، می خریم، فیک نیستند. بله حرف شما کاملا درست است اما تجربه نشان داده است که اکثر افزایش فالوورهای ناگهانی، با اکانت های فیک ساخته می شود و هیچ اثر مثبتی، به جز بالا رفتن عدد تعداد فالوورهای شما، ندارد. برخی افراد با ساخت 100ها اکانت فیک با سیم کارت ها، ایمیل های مختلف، بسته هایی را برای فروش فالوورهای ساخته شده خود آماده می کنند.

این فالوورهای فیک به قدری برای پیج های معتبر وب سایت ها و کسب و کارهای مختلف، مضر بوده است که آن ها سعی کردند تکنیک ها و ابزارهایی را برای شناسایی فالوور فیک، طراحی کنند.

در آینده حتما مقاله ای پربار با عنوان نکات و ابزار شناسایی فالوور فیک، برای شما تهیه می کنیم تا بیشتر با اثرات این جریان و راه های جلوگیری آن، آشنا شوید.

2) کاهش تعداد فالوورهای خریداری شده در طولانی مدت

تجربه نشان داده است که فالوورهایی که بدون هدف خاصی و معمولا به صورت بسته های خریداری شده، به فالوورهای شما اضافه می شوند، در دراز مدت، صفحه اینستاگرام شما را ترک می کنند. آنجاست که شما پس از مدتی، متوجه می شوید که تعداد فالوورهای شما با افت شدیدی روبرو شده است.

واقعا 10 هزار فالوور فیک که با پیج شما هیچ ارتباطی، برقرار نمی کنند، چقدر برای شما می تواند مفید باشد؟

کلیدی ترین عاملی که می تواند صفحه شما در شبکه اجتماعی اینستاگرام رو به صفحه اکسپلور، برسونه، تعهد کاربران است. اینستاگرام با دیدن کاربرانی که دائما در حال دنبال کردن محتوای پیج شما هستند، پست های شما رو لایک می کنند و نظرات موثری برای پست های شما ارائه میدهند، سعی می کند با قرار دادن پیج شما در اکسپلور، آن را به کاربران جدید نشان دهد و این بهترین راهکار برای افزایش فالوور است که البته درصد تحقق پیدا کردن این جریان، با فالوور فیک خیلی کمتر از چیزی هست که تصورش را می کنید.

3) فالوور فیک، عملکرد موثر شما را زیر سوال می برد

شاید با خودتون تصور کنید که من بهترین محتوا رو برای پیج اینستاگرام، تولید می کنم، تمام قوانین اینستاگرامی رو هم رعایت می کنم و در ادامه با کمی سرمایه گذاری در خرید فالوور فیک، سعی می کنم پیجم رو همانند پیج های پربازدید دیگه به کاربران جدید، نشان دهم. تولید محتوا با ارزش، رعایت به موقع قوانین اینستاگرامی، قطعا برای شما و پیجتان، موثر و مفید است اما خرید فالوور فیک، این موارد درستی که طبق روال اصولی، برای بهبود عملکرد پیج خود، رعایت می کنید، را زیر سوال می برد.

اگر بخواهم ساده برای شما توضیح دهم، داشتن 100k فالوور، ممکن است برگ برنده برای جلب رضایت و اعتماد کاربران جدید باشد، اما پست های یک پیج 100هزارتایی، باید بالا 10هزار لایک و 500 کامنت واقعی و غیرتبلیغاتی، داشته باشد. حال اگر شما 100k فالوور رو خریداری کرده باشید و تعداد لایک ها و کامنت ها شما کم باشد، قطعا کاربران نمی توانند به راحتی، به شما اعتماد کنند.

خرید فالوور فیک

4) حذف فالوور فیک توسط اینستاگرام

اخیرا اینستاگرام در آخرین بروز رسانی های خود، اعلام کرده است که هرگونه ربات هایی که به صورت خودکار برای افزایش فالوور، لایک و کامنت، طراحی شده را بلاک (block) می کند. در همین راستا، پیج هایی که فالوور فیک خریداری کرده اند، با افت ناگهانی تعداد زیادی فالوور، روبرو شدند. اینستاگرام، در این آپدیت، حتی لایک و نظرات این ربات ها را نیز حذف می کند.

هر آنچه در مورد هدفون بی سیم جدید سامسونگ گلکسی بادز 2 پرو می‌دانیم

5) با خرید فالوور فیک اینستاگرام باید قید ورود به اکسپلور را بزنید

برای ورود به اکسپلور، بالا بودن تعداد لایک یک پست در ساعات اولیه انتشار آن بسیار اهمیت دارد. این بالا بودن به تناسب تعداد فالوور شما تعریف می‌شود. همان‌طور که در مورد سوم گفته شد این نسبت پس از تهیه فالوور فیک بسیار کم خواهد بود. بنابراین مهم‌ترین معیار برای ورود به اکسپلور به همین سادگی رد می‌شود.

6) فالوور فیک اینستاگرام قابل تشخیص است

با یک نگاه کلی به لیست فالوور صفحات اینستاگرامی، متوجه اکانت‌های فیک می‌شوید. این اکانت‌ها فالوور و فالویینگ ندارند. تعامل خاصی برقرار نمی‌کنند. عکس‌های واقعی در پروفایلشان قرار نگرفته است. نام‌های عجیب و غریبی دارند و معمولا نام کاربری آن‌ها پر از عدد است. راه دیگر تشخیص فالوور فیک اینستاگرام، تطابق تعداد لایک و ویو پست‌ها و کلیپ‌های صفحه با تعداد فالوور است. حداقل ده درصد فالوورهای یک صفحه باید پست‌های آن را ببینند و لایک کنند. اگر تعداد لایک‌ها کمتر از این مقدار است احتمال خرید فالوور فیک اینستاگرام بالا می‌رود.

7) خرید فالوور فیک اینستاگرام فروش را افزایش نمی‌دهد

خرید فالوور اینستاگرام در صورتی که فیک باشد به سرعت و با هزینه بسیار کمی انجام می‌شود. صفحه شما که پیشتر تنها 349 فالوور داشت در عرض چند روز 10 هزار فالوور می‌گیرد آن‌هم با هزینه ناچیز. این عوامل جذابیت خرید فالوور فیک اینستاگرام را بالا می‌برند.

اما این فالوور هیچ کمکی به ارتقای پیج شما نمی‌کند. این اکانت‌ها واقعی نیستند که بتوانند از شما خرید کنند و فروشتان را افزایش بدهند.

8) خرید فالوور فیک اینستاگرام تعامل پیج را کاهش می‌دهد

و این کاهش متاسفانه بسیار محسوس است! اینستاگرام طبق الگوریتم‌های جدید خود تشخیص می‌دهد که میزان تعامل پیج شما به تناسب تعداد فالوورهایتان کم است. بنابراین رتبه و اعتبار شما کاهش پیدا می‌کند و دیگر در معرض دید قرار نمی‌گیرید. مثلا شما 10 هزار فالوور فیک خریده‌اید و پیش از آن حدود 400 فالوور واقعی داشتید.

خرید فالوور فیک

حالا یک پست جدید داخل صفحه خود به اشتراک می‌گذارید و تعداد لایک این پست نهایتا به 100 تا می‌رسد که البته در مقایسه با 400 فالوور واقعی قابل توجه است اما هیچ تناسبی با ده هزار و پانصد فالوورتان ندارد. در نتیجه اینستاگرام تشخیص می‌دهد که دنبال‌کنندگان شما محتوایتان را دوست ندارند. پس سایر مخاطبان اینستاگرام هم علاقه‌ای به آن نخواهند داشت و اولویتی برای پیجتان قائل نمی‌شود.

9) فالوور‌ فیک سود مالی ندارد

وقتی شما در پیج اینستاگرام خود، کالا یا خدماتی را به فروش می‌رسانید، هدفتان بالا بردن این فروش و سودآوری است. اما یادتان باشدفالوور‌های فیک از شما چیزی خریداری نمی‌کنند و بالعکس، شما باید برای داشتنشان هزینه کنید.

نحوه تشخیص فالوور فیک از فالوور واقعی چگونه است؟

بررسی نام کاربری و پروفایل فالوورها

یکی از راه های تشخیص فالوور فیک از فالوور واقعی، بررسی نام آی دی، عکس پروفایل و بایوی آنهاست.

زیرا بسیاری از این اکانت ها از اعداد و حروف بی ربط برای نام کاربری خود استفاده می کنند. همچنین تعداد کثیری از آنها در پروفایل صفحه خود، هیچ عکسی را آپلود نمی کنند.

در صورت مشاهده چنین مواردی، نداشتن بایو نیز در کنار نام آیدی و عکس پروفایل، یکی دیگر از دلایلی است که فیک بودن آن صفحه را اثبات می کند.

بررسی محتوای پیج

اگر با پیجی مواجه شدید که دارای تعداد زیادی فالوور است و تعداد پست های آن 0 یا فعالیت بسیار کمی در صفحه خود دارد، به احتمال بسیار زیاد، این صفحه در اینستاگرام ، جزو صفحات فیک یا غیرواقعی به شمار می رود.

حالت دیگری نیز در این صفحات وجود دارد که با داشتن فالوورهای زیاد، روزانه تعداد زیادی پست یا ویدئو در صفحه خود منتشر می کنند و این موضوع در اغلب اوقات، فیک بودن این پیج ها را ثابت می کند.

اما نمیتوان گفت که تمامی این صفحات، فیک یا تقلبی هستند. زیرا پیج های بسیاری، فعالیت زیادی در صفحه خود دارند و تعامل مخاطبین با آنها نیز روز به روز رو به افزایش است که میتوان به عنوان یک معیار برای تشخیص آن را بر شمردو

بررسی کامنت ها

یکی دیگر از راه های تشخیص فالوور فیک، بررسی کامنت های یک پیج، با تعداد فالوورهای زیاد است.

متاورس چیست به زبان ساده | پیش بینی آینده متاورس !

برای این کار، تنها کافیست کامنت های یک پیج را با توجه به پروفایل، آیدی، تعداد فالوورها و فالووینگ ها، نوع کامنت گذاری آن و بسیاری از موارد دیگر مورد ارزیابی قرار دهید.

خرید فالوور فیک

راه‌های خرید فالوور فیک

برای اینکه بتوانید این دسته از فالوور‌ها را به پیج خود باز کنید، دو راه کلی پیش رو دارید:

۱- نصب برنامه‌های فالوور گیر

می‌توانید این اپلیکیشن‌ها را از اپ استور‌ها دریافت و نصب کنید. بیایید به ساز و کار چند اپلیکیشن افزایش فالوور فیک و واقعی بپردازیم و آنها را بیشتر بشناسیم.

۲- سایت‌هایی برای خرید فالوورهای فیک

زمانی که عبارت «خرید فالوور فیک» را در گوگل سرچ می‌کنیم، سایت‌های بی‌شماری را می‌بینیم که می‌توانند در ازای مبلغی، به شما فالوور و لایک فیک بفروشند. البته باید در نظر داشته باشید که به سراغ فروشگاه‌های امن و دارای نماد اعتماد بروید که خدماتی واقعی را به شما عرضه می‌کنند.

معمولاً در این سایت‌ها، بسته‌های متنوعی به شما پیشنهاد می‌شود که هرکدام تعداد و خدمات خاصی را به شما ارائه می‌کنند. بسته به نیاز پیج خود می‌توانید یکی از این بسته‌ها را انتخاب و خریداری کنید. اما ما توصیه می‌کنیم به طور کلی قضیه‌ فالوورهای فیک را فراموش کنید.

خرید فالوور فیک

اپلیکیشن فالوور فیک سنج

خوب است بدانیم برای تحلیل پیج به صورت کلی، می‌توانیم از اپلیکیشن‌هایی مثل «فالوور فیک سنج» استفاده کنیم. این برنامه به صورت رندوم تعدادی از فالوور‌های یک پیج را انتخاب می‌کند و اصل یا تقلبی بودن آنها را می‌سنجد. در پایان به شما اعلام می‌کند که این اکانت چه تعداد دنبال‌کننده فیک دارد.

هم‌چنین اپلیکیشن، با بهره‌گیری از هوش مصنوعی می‌تواند موارد زیر را هم درباره یک پیج بررسی کند:

تعداد پست
میانگین تعداد لایک
میانگین تعداد کامنت
نرخ تعامل
درصد فالوور‌های واقعی
تعداد فالوور‌های فیک

چک کردن موارد بالا را می‌توانید به صورت دستی یا به کمک اپلیکیشن‌ها انجام دهید؛ اما در هر دو روش می‌توانید به راحتی فالوور‌های فیک را بشناسید.

چه طور فالوور فیک را حذف کنیم؟

همان‌طور که دیدیم فالوور‌های فیک می‌توانند برای کسب‌وکارتان فاجعه‌ساز باشد. بنابراین باید هرچه زودتر آن‌ها را از پیج خود حذف کنید. برای حذف فالوور فیک چند راه پیش رو دارید.

خرید فالوور فیک

حذف دستی

برای این کار ابتدا باید به لیست دنبال‌کنندگان خود بروید و اکانت‌هایی که فیک به نظر می‌رسند را ریموو (remove) کنید. اما از آنجایی که این کار می‌تواند زمان‌بر و خسته‌کننده باشد، می‌توانید از ابزار‌های مخصوص برای حذف فالوور فیک استفاده کنید.

اپلیکیشن (followers insight for Instagram)

این برنامه علاوه بر دادن آمار و اطلاعات پیج، می‌تواند فالوور‌های تقلبی شما را هم پاک کند.

اپلیکیشن (unfollowers & ghost followers -Followers analysis)

این برنامه با تحلیل کامل فالوور‌ها، و سنجیدن میزان فعالیتشان در پیج شما، فالوور فیک را به صورت خودکار پاک می‌کند.

استفاده از ربات اینستاگرام اینبو

این ربات هوشمند که به تازگی هسته‌ خود را آپدیت کرده، می‌تواند به راحتی حذف فالوور‌ فیک را در پیج شما انجام دهد.

چه نکاتی برای خرید فالوور فیک اهمیت دارند؟

خرید فالوور فیک فوت‌وفن‌هایی دارد. اول از همه بار دیگر تأکید می‌کنیم خرید فالوور مزایای قابل اعتنایی دارد، اما خرید فالوور فیک نیازمند توجه به نرخ تعامل نیز هست. پس اگر خودتان می‌توانید در کنار خرید فالوور فیک ارزان اقدامات لازم برای بالابردن نرخ مشارکت در صفحه‌تان را انجام بدهید که بسم‌الله. اما اگر سرتان شلوغ است و فرصت‌اش را ندارید، خرید بسته‌های تعاملی را از یاد نبرید.

خرید فالوور فیک

اما نکته مهم‌تر این‌که نباید تعداد فالوورهای مدنظرتان را یک‌جا به پیج تزریق کنید. از شرکت یا شخص طرف حساب‌تان که حتماً با تحقیق و پرس‌وجو از منابع معتبر آن را انتخاب کرده‌اید بخواهید طبق یک جدول زمان‌بندی تعداد فالوورها را پس از انتشار پست‌های مشخص از سوی شما و طی دفعات به پیج‌تان بیفزاید.

همچنین در خصوص خرید لایک سعی کنید برای هر پست برابر با 30 درصد تعداد فالوورهای جدیدی که در آن مرحله خریداری‌ کرده‌اید، لایک بخرید. لازم به تذکر نیست که برای پست‌هایی که محتوای آنها ویدئوی معمولی یا آی‌جی تی‌وی باشد، خرید ویو پست ویدیو نیز بسیار اهمیت دارد.

چقدر این مطلب برای شما مفید بود؟

میانگین امتیازات ۵ از ۵

آیا این مفید بود؟

Thanks for your feedback!

نویسنده: سیده سمانه جلیلی

آخرین بروز رسانی

29 شهریور 1401

بروز رسانی توسط

سیده سمانه جلیلی

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *