افتتاح حساب ترکیه
آموزش آشپزی

در آموزشگاه آشپزی چه می گذرد؟

آیا تاکنون به این موضوع فکر کرده اید که در آموزشگاه آشپزی قرار است با چه چیزهایی آشنا شوید؟ همانطور که می دانید هنر آشپزی در حقیقت تبدیل خوراکی های خام به غذاهای لذیذ، خوشمزه و مطبوع است. یک آشپز علاوه بر اینکه باید با طرز تهیه انواع غذاها آشنا باشد، باید با خاصیت و فواید غذاها  نیز آشنا باشد.

آموزشگاه آشپزی پایه و اساس دانش و مهارت طبخ و خواص غذاها را به شما می آموزد، چون آشپزی در دنیای امروز به یک حرفه کاملا تخصصی مبدل شده است. شما با یک سرچ ساده در اینترنت متوجه می شوید که مقاله های آموزش آشپزی بیشترین و متنوع ترین مطالب در اینترنت و دنیای مجازی هستند.

معمولا در آموزشگاه آشپزی، دستور پخت انواع غذا و آموزش شیرینی پزی به شما داده می شود. ما در سایت پی جو به شما کمک می کنیم تا بهترین آموزشگاه های آشپزی را پیدا کنید. در ادامه به دوره های آموزش آشپزی می پردازیم.همچنین شما میتوانید لیست بهترین آموزشگاه آشپزی در شیراز و آموزشگاه آشپزی در اصفهان سایر شهرهای ایران را در سایت پی جو مشاهده نمایید.بعد از اتمام دوره اگر آشپز ماهری شوید میتوانید در رستوران های معتبر شهر خود مانند رستوران در شیراز ، تهران و شهرهای دیگر استخدام شوید یا به آموزش آشپزی مشغول شوید.

آموزشگاه آشپزی

با دوره های آموزش آشپزی آشنا هستید؟

دوره آشپز درجه ۱: در این دوره ها معمولا ۵۰ مدل غذاهای سنتی، فانتزی، بین الملل، سالاد، اردور های بین المللی، پیش غذا، سوپ ها و مرباها را آموزش می دهند.

جوش صورت چیست؟ روش های درمان جوش

آشپز درجه ۲: این دوره آموزش آشپزی شامل آموزش انواع غذاها مثل انواع سالاد، پلو، مربا، مرغ بریان، بلدرچین،  فیله، استیک، ژیگو، پاته، سوفله، کوفته، شامی و انواع دسر می باشد.

کباب زن و تخته کار: دوره کباب زن شامل آموزش حدود بیست مدل انواع کباب شامل کباب های ایرانی، برگ، جوجه، جوجه اسپایسی، لقمه، کباب فرنگی، لوله ای، محلی، قبضه ای کباب های ملل شامل قفقازی، اسکندر، بختیاری، بلغاری، کباب ماهی، کباب فیله، کباب با مریم گلی، کباب ران مرغ چسبناک، کباب حلزونی، کباب گل رز می باشد.

آشپز سنتی: این دوره ها شامل آموزش انواع خورشت ها، آش ها، کوفته ها، پلوها، چلوها، خوراک ها، آبگوشت ها، غذاهای بادمجانی، حلیم، حلیم بادمجان، کوکوها و دلمه ها خواهد بود.

دوره آشپز عمومی: شامل آموزش تمام موارد آشپز سنتی به اضافه کاناپ ها، املت ها، سس ها، شنیسل ها، سوپ ها، سالادها، پاستاها، سوخاری، غذاهای دریایی، کباب ها، بیف و استیک ها، دلمه ها، آش ها، بورانی ها، کوکو ها و خورشت ها می باشد.

آشپزی تخصصی: آموزش آشپزی تخصصی شامل مجموعه ای از غذاهای فرنگی، بومی، ایرانی، سالادها و سس ها، گراتن ها، سوفله ها، فراید رایس ها، پاستاها، چیکن ها و پیش غذاها، ماهی ومیگوها، فیله ها، کباب های بین المللی، فاهیتا استیک ها، استیک فوندو ها می شود.

آیا طرز تهیه غذاهای ملل و فینگر فود نیز در آموزشگاه ها آشپزی داده می شود؟

غذای ملل: در این دوره آموزشگاه آشپزی، معمولا حدود سی مدل غذاهای ملل به شکل مرسوم در رستوران ها و قابل ارائه در تمام دنیا را آموزش می دهند.

آیا لیزر برای تیروئید ضرر دارد؟

آموزش فینگر فود: فینگر فود به غذاهای کوچکی می گویند که در مهمانی‌ها برای پذیرایی سرو می‌شوند. اصول فینگر فود، خورده شدن آن با دست است و معمولا باید اندازه‌ای باشد که به یکباره قابل خوردن باشد. در اصل فینگرفود هر نوع غذایی است که بتوان آن را به شکل لقمه‌ای و در سایز کوچک درست کرد؛ بنابراین با کمی خلاقیت می‌توان بسیاری از غذاهای فینگر فود درست کرد.لیست آموزشگاه های آشپزی که آموزش فینگر فود در شهرهای مختلف دارند مانند آموزش فینگر فود در شیراز ، تهران وسایر شهرهای ایران در سایت پی جو در دسترس شما می باشد.

آموزشگاه های آشپزی در سایت پی جو

سایت پی جو آموزشگاه های آشپزی معتبر را به شما معرفی میکند. در سایت پی جو  می توان به آموزشگاه های  شیرینی پزی، انواع نان، انواع دسر و… دسترسی پیدا کرد.در سایت پی جو به شما کمک می کنیم که آموزشگاه آشپزی مورد نظر خود را به راحتی پیدا کنید؛ پس با ما در ارتباط باشید.

چقدر این مطلب برای شما مفید بود؟

میانگین امتیازات ۵ از ۵

آیا این مفید بود؟

Thanks for your feedback!

نویسنده: شادی همتی

آخرین بروز رسانی

18 خرداد 1401

بروز رسانی توسط

شادی همتی

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *