افتتاح حساب ترکیه

نکات تغذیه و درمان برای زندگی طولانی و سالم

یکی از راه‌های حمایت از کیفیت زندگی سگ یا گربه کمک به حفظ وزن سالم آنهاست. مانند انسان، انواع خطرات سلامتی با چاقی همراه است. در ایالات متحده، حدود 56 درصد از سگ ها و 60 درصد از گربه ها دارای اضافه وزن یا چاق هستند.

راهکار حفظ وزن ایده آن حیوانات:

اینها نکات ساده ای برای تغذیه و درمان هستند که صاحبان حیوانات خانگی می توانند از آن پیروی کنند تا وزن حیوان خانگی خود را کنترل کنند.
۱- برای بازدیدهای منظم از دامپزشک برنامه ریزی کنید

حیوانات خانگی باید به طور منظم به دامپزشک مراجعه کنند تا از سلامت کلی خود اطمینان حاصل کنند. بازدیدهای مراقبت های پیشگیرانه می تواند به صاحبان حیوانات خانگی کمک کند تا تشخیص دهند که آیا سگ یا گربه آنها اضافه وزن دارد یا خیر، و دامپزشکان می توانند در صورت نیاز به ارائه توصیه ها و استراتژی های رژیم غذایی برای کاهش وزن کمک کنند.

برای بازدید بعدی دامپزشک خود به این اینفوگرافیک مراجعه یا چاپ کنید

۲-از تغذیه ضایعات میز خودداری کنید

۳- قبل از اینکه حیوانات خانگی مقداری چیپس سیب زمینی اضافی، تکه های چربی یا سایر غذاها را از بشقاب شام بیرون بیاورید، دو بار فکر کنید. بسیاری از غذاهای رایجی که انسان از آنها لذت می برد، کالری و چربی بالایی دارد و در نهایت می تواند منجر به افزایش وزن حیوان خانگی شود. علاوه بر این، برخی از غذاها و مواد تشکیل دهنده می توانند برای گربه ها و سگ ها مضر باشند یا باعث ناراحتی گوارشی شوند.

به دنیایی از انتخابات بی‌پایان خوش آمدید با گیفت‌کارت اپل

۴-به حیوانات خانگی یک رژیم غذایی کامل و متعادل بدهید:

بسیار مهم است که سگ و گربه از یک رژیم غذایی کامل و متعادل لذت ببرند، به این معنی که هر وعده غذا بیش از 40 ماده مغذی مورد نیاز حیوانات خانگی را در مقادیر مناسب برای مرحله زندگی حیوان فراهم می کند. خوراکی ها هرگز نباید جایگزین یک وعده غذایی باشند و توصیه می شود بیش از 10 درصد از کالری روزانه حیوان خانگی از خوراکی ها تامین نشود.

۵- قبل از خرید غذای حیوانات خانگی دستورالعمل های تغذیه در مورد بسته بندی غذا و درمان حیوانات خانگی را دنبال کنید

کالری مورد نیاز حیوان خانگی بر اساس عواملی مانند سن، اندازه، سبک زندگی و نژاد متفاوت است. از آنجایی که صاحبان حیوانات خانگی تعیین می کنند که چقدر به سگ یا گربه خود غذا بدهند، باید با مراجعه به دستورالعمل های تغذیه در مورد بسته بندی غذا و درمان شروع کنند. این می تواند به صاحبان حیوانات خانگی کمک کند تا تعیین کنند چه مقدار غذا باید در هنگام غذا اندازه گیری کنند و چه تعداد خوراکی را می توانند با خیال راحت در طول روز ارائه دهند. دامپزشک همچنین می تواند مقدار غذایی که برای آن حیوان خانگی خاص مناسب است را تأیید کند.

۶- فعالیت های سرگرم کننده را پیدا کنید

گذراندن زمان با کیفیت با حیوانات خانگی و در عین حال فعال نگه داشتن آنها به سگ ها و گربه ها کمک می کند تا وزن مناسبی داشته باشند. ورزش نه تنها به کاهش وزن کمک می کند، بلکه به ساخت و حفظ عضلات قوی و مفاصل سالم کمک می کند و حیوان خانگی شما را از نظر ذهنی تحریک می کند.

راهنمای طراحی دکوراسیون به سبک وینتیج؛ ترفندهای طلایی که باید بدانید!

حالا چرا وزن سالم مهم است:

چرا مهم است که حیوان خانگی خود را در شرایط بدنی سالم نگه دارید؟ به یاد داشته باشید، حفظ وزن سالم می تواند به بهبود کیفیت زندگی حیوان خانگی شما کمک کند. وقتی می خواهید حیوان خانگی خود را به عنوان یک میان وعده انسان از روی میز بیرون بیاورید، به یاد داشته باشید که سگ یا گربه دارای اضافه وزن یا چاق ممکن است از مشکلات جدی مرتبط با سلامتی رنج ببرد. در ایالات متحده تخمین زده می شود که 56 درصد سگ ها و 60 درصد گربه ها دارای اضافه وزن یا چاق هستند. برخی از خطرات عمده سلامتی که می تواند باعث ناراحتی حیوان خانگی شما و کاهش کیفیت زندگی آنها شود، عبارتند از:

دیابت

بیماری قلبی

پانکراتیت

بیماری کلیوی

آرتروز

سرطان

نقش رژیم غذایی در رسیدن به وزن سالم

پس از شناسایی یک مشکل بالقوه وزن، یک دامپزشک ممکن است توصیه کند که گربه یا سگ به طور موقت به یک غذای حیوان خانگی کاهش وزن یا مدیریت وزن تغییر دهد تا به وزن سالم‌تر و راحت‌تر کمک کند.

این غذاهای حیوان خانگی شامل تغییرات خاصی برای کمک به حیوان خانگی شما می شود، مانند افزایش فیبر، پروتئین و سایر مواد مغذی ضروری برای کمک به سگ یا گربه شما احساس سیری و سیری بیشتر، کاهش التماس و حفظ عضلات و در عین حال کاهش کالری دریافتی. این غذاها می توانند به کاهش کالری دریافتی کمک کنند، اما همچنان اطمینان حاصل کنند که حیوان خانگی شما مقادیر مناسبی از مواد مغذی ضروری را دریافت می کند. برای دوستداران حیوانات خانگی مهم است که هنگام تعیین یک برنامه کاهش وزن، قبل از اینکه غذای معمولی حیوان خانگی کمتری بخورند، با دامپزشک خود مشورت کنند، زیرا این امر می تواند سگ ها یا گربه ها را از مواد مغذی مهم محروم کند.

کامپوزیت بدون تراش دندان و مزیت های آن

برای خرید بهترین غذا ها و تشویقی حیوانات کافی است به سایت پت شو پت شاپ بروید و با توجه به نیاز پتتون خریدتون رو انجام بدید.

چقدر این مطلب برای شما مفید بود؟

میانگین امتیازات ۵ از ۵

آیا این مفید بود؟

Thanks for your feedback!

نویسنده: shadi hemati

آخرین بروز رسانی

17 بهمن 1402

بروز رسانی توسط

shadi hemati

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *