افتتاح حساب ترکیه

اگر قرار باشد سالنامه و سررسید سال جدید را سفارش دهید، کدام شرکت چاپ را انتخاب می‌کنید؟ سالنامه برگ به عنوان یکی از شرکت‌های چاپ انواع سررسید و سالنامه است که 15 سال در زمینه طراحی، چاپ و تولید سالنامه فعالیت دارد. اما این شرکت چه محصولاتی را تولید می‌کنند و مشتریان آن به چه سالنامه‌ها و سررسیدهایی بیشتر علاقه دارند؟ در ادامه با ما همراه باشید تا شما را بیشتر با فعالیت سالنامه برگ آشنا کنیم.

انواع محصولات سالنامه برگ براساس اندازه

سررسیدهایی که سالنامه برگ تولید می‌کند شامل طیف وسیعی از انواع سررسید 1403 و سالنامه با ابعاد و اندازه‌های متفاوت است که هر یک مشتریان خاص خود را دارند. محصولات این شرکت که می‌توانید آن‌ها را سفارش دهید عبارتند از:

سررسید وزیری

یکی از انواع سررسید است که با اندازه 23* 16.5 یا 20*13 و یا 20*26 سانتیمتر چاپ می‌شوند و فضای زیادی برای نوشتن دارند. بسیاری از مشتریان سررسیدهای وزیری صاحبان مشاغل و فروشگاه‌ها هستند که می‌خواهند روزانه در صفحات مختلف سررسید نکات مهمی را که به آن‌ها نیاز دارند، یادداشت کنند.

سررسید اروپایی

این نوع سالنامه با ابعاد 10*14 و یا 21*12 سانتیمتر تولید می‌شود. به دلیل اینکه سررسیدهای اروپایی خوش دست هستند، علاقه زیادی نسبت به آن‌ها وجود دارد. شرکت سالنامه برگ برای تولید این محصولات زمان برش برگه‌ها حاشیه‌ها را نیز در نظر می‌گیرد که ممکن است باعث تفاوت جزئی در سایز سررسید اروپایی شود.

سررسیدهای رحلی یا مدیران

نوع دیگری از سررسیدهایی که توسط شرکت سالنامه برگ تولید می‌شود، با اندازه 21*28 سانتیمتر است و اندازه بزرگتری نسبت به سررسیدهای وزیری دارد. اغلب مدیران شرکت‌ها از این نوع سررسیدها برای محل کار خود استفاده می‌کنند. این محصولات جلوه خاصی دارند و بیشتر با هدف یادداشت برداری در محیط کار استفاده می‌شوند.

بده بزنیم! آقای مجری به همراه پشه و بچه اینبار در فیلیمو نوروز ۱۴۰۲

شرکت سالنامه برگ برای تهیه سررسیدهای رحلی از برگه‌های A4 استفاده می‌کند. در مواردی هم به سفارش مشتریان خود ممکن است این نوع سررسید را با اندازه 24*34 سانتیمتر چاپ کند.

سالنامه رقعی

یکی دیگر از محصولات و هدایای تبلیغاتی مدیریتی که در شرکت سالنامه برگ به سفارش مشتریان چاپ می‌شود، سالنامه رقعی با سایر 21*14 سانتیمتر است. اغلب مشتریان به دلیل خوش دست بودن و سبکی این نوع سررسید را سفارش می‌دهند. این محصول جزء پرفروش‌ترین‌های سالنامه برگ است و برای همه مردم قابل استفاده است.

سالنامه‌های خشتی

از آنجا که سررسیدهای خشتی به شکل مربع و در سایزهای 19*19، 22*22 و یا 16*16 سانتیمتر چاپ می‌شوند، طرفداران زیادی ندارند. همین موضوع باعث می‌شود تا شرکت‌های چاپ و طراحی سالنامه این نوع سررسید را تولید نکنند. شما در بازار نمونه‌های سالنامه خشتی را به ندرت مشاهده می‌کنید. اگر کسی هم به سالنامه خشتی نیاز داشته باشد، حتما باید آن را به شرکت چاپ سفارش دهد. سالانه تعدادی از مشتریان شرکت سالنامه برگ این نوع محصولات را سفارش می‌دهند

سررسیدهای جیبی سالنامه برگ

از دیگر محصولاتی که توسط شرکت سالنامه برگ تولید و چاپ می‌شود، باید با سالنامه‌های جیبی با ابعاد 14.5*10 سانتیمتر اشاره کنیم. این نوع سررسید را می‌توانید همیشه همراه خود داشته باشید و برنامه‌های خود را در آن یادداشت کنید. سررسیدهای جیبی شرکت سالنامه برگ هم از دیگر محصولات پرفروشی است که اغلب مشاغل به آن نیاز دارند.

انواع محصولات سالنامه برگ براساس نوع صحافی

این شرکت براساس طراحی و نحوه متصل کردن برگه‌ها به هم انواع سررسید را تولید می‌کند که عبارتند از:

سالنامه‌های دوختی

یکی از پرفروش‌ترین محصولات شرکت سالنامه برگ، سررسیدهای دوختی است که که انتهای برگه‌ها به همدیگر چسبیده می‌شود. سپس برای استحکام آن دو برگه ضخیم را در ابتدا و انتهای سررسید در کنار جلد قرار می‌دهند. سالنامه‌های دوختی کیفیت بالایی دارند و سال‌ها دوام می‌آورند.

هشت غذای ایرانی سریع و راحت

سالنامه‌های سیمی

از دیگر سفارشات شرکت سالنامه برگ باید به سررسیدهای سیمی این شرکت اشاره کنیم که با استانداردهای خاصی، برگه‌ها در کنار هم قرار گرفته و پانچ می‌شوند. سپس یک فنر از بین آن‌ها عبور می‌کند. سالنامه برگ ممکن است برای برای افزایش استقامت سررسید از فنرهای دوبل نیز استفاده کند که استحکام بسیار بالایی دارند.

سالنامه‌های کلاسوری

نوع دیگری از سررسیدهایی که در سالنامه برگ مشتریان زیادی دارد، سررسیدهای کلاسوری است که شباهت زیادی به سررسیدهای پانچ‌شده سیمی دارد. اما در محصولات کلاسوری برگه‌ها در داخل حلقه‌های یک کلاسور قرار می‌گیرد. این نوع سالنامه به دلیل راحتی ورق زدن مشتریان زیادی دارند.

انواع سررسیدهای سالنامه برگ براساس فرم صحافی

شرکت سالنامه برگ محصولات خود را براساس فرم صحافی نیز به انواع مختلفی تقسیم می‌کند که عبارتند از:

سررسیدهای عمودی

این نوع سررسیدها به نحوی صحافی می‌شوند که بتوانید آن‌ها را از سمت راست یا چپ باز کنید. سالنامه‌های هجری شمسی از سمت راست باز می‌شوند و اگر به دنبال سررسید عمودی از نوع خارجی هستید، باز شدن آن‌ها از سمت چپ خواهد بود.

سررسیدهای افقی

نوعی دیگر از سالنامه‌هایی که توسط شرکت سالنامه برگ تولید می‌شود، از بالا صحافی شده‌اند. باز شدن این نوع سالنامه و سررسید از قسمت پایین است. سالنامه برگ برای تولید سررسیدهای رومیزی و دیواری از این فرم صحافی استفاده می‌کند.

انواع محصولات تبلیغاتی در سالنامه برگ

محصولاتی که در این شرکت طراحی و چاپ می‌شود مدل‌های مختلفی دارد که باید به موارد زیر اشاره کنیم:

تقویم‌های رومیزی

یکی از پرفروش‌ترین محصولات سالنامه برگ شامل تقویم رومیزی است که کاربرد زیادی در خانه‌ها و محل کار دارد. این نوع تقویم که به صورت چند ورقه‌ای (هر ماه دارای یک برگه) است، به دلیل قیمت مناسب، کاربردی بودن و داشتن وزن سبک جزء کارهای پر سفارش سالنامه برگ است. این شرکت برای تولید تقویم‌های رومیزی از برگه‌های ضخیم با ابعاد A5 استفاده می‌کند.

ترتیب روتین پوستی چیست؟

سررسید و سالنامه

همانطور که در بالا هم اشاره کردیم در سالنامه برگ انواع مختلفی از سررسید و سالنامه تولید می‌شود. این شرکت برای تولید محصولات خود از بهترین متریال‌های بازار استفاده می‌کند. ضخامت و مقاومت برگه‌هایی که در تولید انواع سالنامه و سررسید استفاده می‌شود، برای بسیاری از مشتریان این شرکت ثابت شده است.

سالنامه برگ برای جلد سررسید و سالنامه از موادی مثل سلفون، چرم، ترمو، گالینگور و … استفاده می‌کند. همچنین این شرکت برای مشتریانی که به دنبال محصولات نفیس هستند، از چرم طبیعی استفاده می‌کند.

چرا خرید سررسید از سالنامه برگ؟

در ماه‌های پایانی سال سفارشات چاپ انواع تقویم، سررسید و سالنامه افزایش می‌یابد. همین موضوع باعث می‌شود برخی از شرکت‌های چاپ نتوانند سفارشات مشتریان خود را به موقع تحویل دهند. سالنامه برگ از آن دست شرکت‌هایی است که تعهد زیادی در افزایش سرعت تحویل دادن سفارشات مشتریان دارد.

کیفیت بالای برگه‌ها و جلد از دیگر ویژگی‌های شرکت سالنامه برگ است. این نکته برای تمامی محصولات این شرکت در نظر گرفته می‌شود. شما می‌توانید هر تعداد سالنامه و سررسید را که نیاز داشته باشید، با قیمت مناسب از سالنامه برگ دریافت کنید.

کیفیت چاپ هم یکی دیگر از ویژگی‌های محصولات این شرکت است. پخش شدن جوهر و یا بی‌کیفیت بودن چاپ یکی از مشکلاتی است که در برخی از شرکت‌های چاپ سررسید و سالنامه وجود دارد. اما در سالنامه برگ با چنین مشکلی مواجه نخواهید بود.

چقدر این مطلب برای شما مفید بود؟

میانگین امتیازات ۵ از ۵

آیا این مفید بود؟

Thanks for your feedback!

نویسنده: shadi hemati

آخرین بروز رسانی

27 دی 1402

بروز رسانی توسط

shadi hemati

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *