افتتاح حساب ترکیه

اگر شما نیز می‌خواهید که پوستی همیشه زیبا و یکدست داشته باشید؛ لازم است که حتما روتین‌های مراقبتی لازم را در خصوص آن انجام دهید. یکی از مواردی که در تمام روتین‌های پوستی باید مدنظر قرار گرفته و به آن اهمیت داده شود؛ استفاده از کرم ضدآفتاب است. ضرورت استفاده از کرم ضدآفتاب، برای مراقبت از سلامت پوست، یکدستی، عدم بروز چین‌وچروک و لک‌های پوستی و … تعریف شده و باید حتما با انتخاب محصول ضدآفتاب مناسب نوع پوست خود، به‌درستی از آن استفاده کنید.

در این مطلب قصد داریم که نگاهی به دلایل مهم توصیه به استفاده از کرم ضدآفتاب بیندازیم. با ما همراه بمانید.

دلایل استفاده از کرم‌های ضدآفتاب

دلایل مختلفی باعث می‌شود که توصیه اکید به خرید انواع ضدآفتاب و استفاده صحیح از آن‌ها داشته باشیم. از جمله این دلایل می‌توان به موارد زیر اشاره داشت:

جلوگیری از چین‌وچروک‌های ریز تا درشت

یکی از عوارض اصلی تابش مستقیم نور خورشید روی پوست، چین‌وچروک‌های ریز پوستی است. به این شکل اگر پوست شما بدون محافظت کرم ضدآفتاب، در معرض تابش نور خورشید باشد، رفته‌رفته، شاهد بروز چین‌وچروک‌های پوستی خواهید بود که باعث پیری زودرس شده و حتی آرایش کردن چشم‌ها نیز این مشکل را به‌صورت کلی برطرف نخواهد کرد. به یا داشته باشید، اگرچه این شکل از چین‌وچروک‌ها را می‌‎‌توان به‌وسیله کرم‌های دور چشم کاهش داد، اما پیشگیری همیشه بهترین راه‌حل خواهد بود که می‌توانید از سنین کم در نظر داشته و به‌طورکلی اجازه ندهید که تابش مستقیم نور خورشید، باعث آسیب رسیدن به پوست اطراف چشم‌های شما شود.

چگونه به یزد سفر کنیم، با قطار یا هواپیما؟

پیشگیری از ایجاد لک‌های پوستی

ایجاد لک‌های پوستی، یکی از آثار قرارگرفتن طولانی‌مدت در زیر نور خورشید است که باعث می‌شود تا صورت دچار لک‌های پوستی و کک‌ومک شود. بعد‌ها باید برای پوشاندن این مشکل پوستی، از کرم‌پودر و پنکیک‌های حرفه‌ای استفاده کنید که هزینه‌های آرایشی زیادی نیز برای شما خواهند داشت. اما راه‌حل ساده‌تر این است که به‌سادگی از کرم ضدآفتاب استفاده کرده و پوست خود را در برابر چنین آسیب‌هایی محافظت کنید.

جلوگیری از ابتلا به سرطان پوست

قطعا یکی از ریسک فاکتور‌های قابل‌توجه ابتلا به سرطان پوست، قرارگرفتن بدون حفاظت در برابر تابش نور خورشید و اشعه مضر UVA و UVB است. از این روی لازم است که حتما از کرم‌های ضدآفتاب مناسب برای زمانی که از منزل خارج می‌شوید استفاده کرده و به این شکل از پوست صورت خود در مقابل تابش اشعه آسیب‌رسان محافظت کنید. در نظر داشته باشید که حتی لب‌ها نیز باید در برابر تابش نور خورشید محافظت شده و از آن جایی که نمی‌توانید از کرم ضدآفتاب روی لب‌های خود استفاده کنید، کافی است که مقداری بالم لب به لب‌های خود بزنید. توصیه می‌کنیم که با خرید جدیدترین بالم‌های لب از خانومی، بهترین مراقبت از لب‌های خود را به عمل بیاورید تا در برابر تابش اشعه مضر نور خورشید آسیب‌ندیده و بهترین شرایط خود را حفظ کنند.

حفظ رنگ روشن پوست

تابش نور خورشید، ممکن است برای بعضی از انواع پوست‌ها، موجب تیره شدن پوست شده و غالبا این تیرگی با چیزی که از برنزه شدن جذاب پوست انتظار داریم، در شرایط معمولی، متفاوت است. از این روی اگر مایل نیستید که رنگ پوست شما تیره شده و شفافیت طبیعی خود را از دست بدهد؛ بهتر است که به‌هیچ‌وجه بدون ضدآفتاب در معرض تابش نور خورشید؛ حتی در حالتی که هوا ابری باشد، قرار نگیرید. شما می‌توانید به‌راحتی با بهره‌بردن از تخفیف خوب محصولات برند “ساین اسکین” در خانومی، ضدآفتاب موردنیاز خود را از این برند خریداری کرده و از آن به طور مرتب روی پوست خود استفاده کنید. به این شکل موفق خواهید شد که بهترین مراقبت از پوست خود در برابر تابش اشعه مضر نور خورشید را به عمل‌آورده و بتوانید از رنگ فعلی آن مواظبت کنید. در نظر داشته باشید که چنین تغییر رنگی، باعث خواهد شد تا بخشی از زیبایی پوست خود را ازدست‌داده و صورت شما دارای لکه‌های تیره و متوسط زیادی شود.

راهنمای کامل برای نوشتن رزومه ادمینی حرفه‌ای

خرید بهترین کرم‌های ضدآفتاب از خانومی

اگر به دنبال خرید محصولات ضدآفتاب قوی و باکیفیت هستید که ضمن محافظت از پوست در برابر تابش اشعه مضر نور خورشید، به سلامت و زیبایی پوست شما نیز کمک کنند، پیشنهاد می‌کنیم که نگاهی به برند‌های مختلف ایرانی و خارجی در فروشگاه اینترنتی خانومی انداخته و بهترین محصول مناسب پوست خود را از میان آن‌ها، انتخاب کنید. به این شکل می‌توانید به‌راحتی محصولات مختلف را با هم مقایسه کرده و مشخصات آن‌ها را با دقت مطالعه کرده و بهترین را از میان محصولات موجود با تضمین بهترین قیمت، خریداری کنید. شما چه تجربه‌ای در این باره دارید؟

لینک مطلب در داروخانه 24

چقدر این مطلب برای شما مفید بود؟

میانگین امتیازات ۴ از ۵

آیا این مفید بود؟

Thanks for your feedback!

نویسنده: شادی همتی

آخرین بروز رسانی

20 دی 1401

بروز رسانی توسط

شادی همتی

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *