بهترين عطر مردانه

عطر های محبوب مردانه نسبت به عطر های زنانه معمولا خشن تر ، سنگین تر ، تلخ تر و تند تر است که در نوبه خود باعث جذابیت بیشتر می شود. در اين مطلب از گروه استايل شادمگ چندین عطر و ادکلن پرطرفدار در بین آقایان را معرفی می‌کنیم تا به راحتی بتوانید رایحه مورد نظر خود را انتخاب کنید.

بهترین ادکلن مردانه را چطور انتخاب کنیم؟

ابتدا باید این را بدانیم، ادکلن مطلقی به نام بهترین ادکلن مردانه نداریم و ممکن است بهترین عطر مردانه برای هر فرد متفاوت باشد. برای انتخاب این عطر، باید آیتم های زیادی را در نظر بگیریم؛ اول سن و سال آن فردی که قرار است آن عطر را بزند. دوم شخصیت و نوع شغل آن فرد. سوم اینکه، این عطر قرار است در چه محلی استفاده شود.

بهترين عطر مردانه

611628796

مثلا بهترین عطر مردانه برای محل کار با بهترین ادکلن برای خواستگاری متفاوت است. نکته آخر اینکه این عطر قرار است در چه فصل و چه آب و هوایی استفاده شود. با جمع بندی تمام این موارد ۲۵ مورد از بهترین عطر های مردانه را برای شما در ادامه آورده ایم تا شما را به بهترین نحو ممکن راهنمایی کنیم. پس کمربند هایتان را ببندید تا با دنیای عطر های مردانه لوکس بیشتر آشنا شوید! و بهترین ادکلن مردانه را باهم بشناسیم.

در دنیای امروز اهمیت استفاده از عطر و ادکلن بسیار افزایش یافته است. از همین رو بیشتر برندهای معتبر سرتاسر دنیا اقدام به راه اندازی لاین صنعت عطر و ادکلن خود کرده‌اند. انتخاب عطر مناسب در گرو سلیقه و شخصیت افراد می‌باشد.

همچنین باید در انتخاب بهترین عطر مردانه و زنانه به مواردی چون اصل و اورجینال بودن عطر، نوع غلظت عطر، نت و رایحه های عطر و همچنین شرایط آب و هوا دقت کافی داشت. زیرا عدم توجه به یکی از موارد بالا موجب هزینه اضافی برای عطری می‌شود که به آن علاقه ندارید، یا با آن سازگار نیستید.

بهترين عطر مردانه

بیشتر عطرهای مردانه در نسخه ادوتویلت به تولید می‌رسند. زیرا پخش بوی زیاد عطر اهمیت بیشتری نسبت به ماندگاری عطر در میان آقایان دارد. البته این به این معنا نیست که عطرهای مردانه نسخه ادوپرفیوم و پرفیوم ندارند.

محبوب ترین عطرهای مردانه

نویر مشکی لالیک

لالیک یکی از برندهای معروف و معتبر حال حاضر عطرهای مردانه است که کار خود را در همین قرن جدید شروع کرده است و طول عمر آن کمتر از 2 دهه است. ادو تویلت مردانه نویر مشکی لالیک، با رایحه چوبی و آروماتیک، بسیار برای مردان جذاب است به طوری که افراد زیادی در سراسر دنیا از آن استفاده می‌کنند.

اگر به بوهای گرم و تلخ علاقه دارید بدون معطلی ادو تویلت مردانه نویر مشکی لالیک را انتخاب کنید.

بهترين عطر مردانه

این عطر برای فصل‌های پاییز و زمستان بسیار مناسب است. از نکات مورد توجه دیگر در این عطر بسته بندی جذاب آن است که این محصول را تبدیل به یک برند سرشناس کرده است.

بلك افغان

یکی از معروف ترین و بهترین ادکلن های مردانه است که طرفدارانی زیادی دارد این محصول از برندناسوماتو است.

“بلک افگانو” یا “بلک افغان” عطری است که بسیار خاص و منحصربه‌فرد طراحی شده است. طبع این عطر گرم و تلخ است که در فصل سرد بیشتر استفاده می شود ماندگاری این عطر ماندگاری بسیار طولانی مدتی و از پخش بوی بسیار عالی برخوردار است این عطری برای کسانی که حتی یکبار از آن استفاده کرده او را عطری ویران کننده ، تکرای نشدنی وصف کرده اند که اگر قیمت برایتان مهم نیست این عطر انتخاب بسیار مناسبی است.

بهترين عطر مردانه

 سووژ دیور

اگر به دنبال یک عطر محبوب هستید که بتوان آن را در همه روزهای سال استفاده کرد این عطر یک گزینه بسیار مناسب است. یکی از دلایلی که خرید عطر نام برده شده را به شما توصیه می‌کنیم رایحه جذاب آن است که خنک، ترش و تلخ است و به همین دلیل می‌تواند طیف گسترده‌ای از سلیقه‌ها را پوشش دهد.

ادو تویلت مردانه سووژ دیور دارای ترکیباتی طبیعی است که یک رایحه با اصالت را در اختیار مصرف کننده قرار می‌دهد و می‌توانید از آن هم در محیط‌های کاری و هم مجالس رسمی استفاده کنید.

بهترين عطر مردانه

ماندگاری بالای بوی ادو تویلت مردانه سووژ دیور موجب شده تا نظر خیلی‌ها به آن جلب شود و در بین آقایان به یکی از عطرهای محبوب بدل شود.

 لجند مون بلان

اگر دارای شخصیت آرامی هستید و دوست دارید این موضوع را در عطر خود هم نشان دهید، می‌توانید از این عطر استفاده کنید. ادو تویلت مردانه لجند مون بلان دارای ساختاری طبیعی و رایحه‌ای ملایم است که به همین دلیل، باعث شده تا طرفداران این عطر روز به روز در سراسر دنیا افزایش یابد.

بهترين عطر مردانه

نوع رایحه به کار رفته در ادو تویلت مردانه لجند مون بلان خنک، ترش و تلخ است که برای فصل‌ بهار و تابستان بسیار مناسب است. از ویژگی‌های جالب این عطر پخش شدن بو است که توانسته نظر مصرف کنندگان را به خود جلب کند.

بلو د شنل ادوپرفیوم مردانه

زمانی که صحبت از بهترین مارک ادکلن زنانه و مردانه می شود نمی توان از درخشش و ظرافت برند شنل چشم پوشی کرد. برند شنل به خاطر ظرافتی که در تغییر خط بوی عطرهای خود به کار می گیرد به شدت مورد توجه قرار گرفته است. عطر بلو د شنل یکی از عطرهای معروف در صنعت عطر سازی به حساب می آید که با رایحه ای کاملا متفاوت به عنوان عطری خاص و تک از سوی شرکت شنل در سال 2010 معرفی گردیده است.

کلکسیونی از بهترین و جدیدترین مدل روسری 1401 مناسب رنگ سال

ژاک پولژ عطار مشهور برند شنل این عطر را با رایحه ای خنک و تلخ چوبی مخصوص روز های گرم و معتدل تابستانی ساخته است.

اما نکته جالب توجه درباره عطر بلو د شنل این است که شما با کمک آن حتی در زمستان هم می توانید حسی مثبت و تاثیر گذار را از خود بر جای بگذارید. این عطر ادای احترامی است به مردانی که آزادی خود را محدود قوانین نمی دانند. رایحه این عطر ترکیبی از جوز، صندل، نعناع هندی، یاسمن، گریپ فروت، وتیور، بخور، فلفل صورتی، سدر، زنجبیل و دیگر مواد معطر چوبی می باشد .

بهترين عطر مردانه

نت ابتدایی : گریپ فروت، لیمو، پرتقال، نعناع، جوز، فلفل قرمز

نت میانی : گل یاس، زنجبیل، درخت سدر، درخت خس خس

نت پایانی : رزین لبدانوم، رزین کندر هندی، درخت پچولی، چوب صندل

عطر بلو دی شنل در گروه بویایی چوبی معطر و دارای طبعی تلخ و خنک می باشد.

بلک عود نیو پکیج لارن مزون

رایحه به کار رفته در تولید این عطر از نوع چوبی شرقی است که می‌توان آن را در گروه عطرهای گرم و تلخ دسته‌بندی کرد.

بهترين عطر مردانه

این عطر بیشتر در فصل‌های بهار و تابستان مورد استفاده قرار می‌گیرد. در پرفیوم اکسترکت مردانه بلک عود لارن مزون، نوت‌های جوز، بخور و زیره به کار رفته است که یک رایحه بی‌نظیر را در اختیار مصرف کننده قرار می‌دهد. این عطر برای حضور در مجالس مختلف مناسب است و شما می‌توانید از آن در مکان‌های مختلف استفاده کنید.

جیورجیو آرمانی آکوا دی جیو ابسولو

بسیاری از مجلات صنعت عطر، جورجیو آرمانی آکوا دی جیو ابسولو را عطری پرحرارت و وسوسه انگیز توصیف کرده اند که با رایحه قوی خود هوش و حواس مخاطبان شما را خواهد ربود. این عطر توسط آلبرتو موریلاس عطار مشهور ایتالیایی برند جورجیو آرمانی در سال 2018 رو نمایی شد. در معرفی عطر مردانه ACQUA DI GIÒ ABSOLUباید گفت که این عطر پیوند بین آب شیرین و گرمای چوب را جشن می‌گیرد. از نگاه این عطار مشهور جورجیو آرمانی بهم پیوستن آب و چوب با عصاره ای از نوعی بینش آگاه و عمیق‌تر، ما را به سفری درون دنیای جاودان مردانگی می‌برد.

جورجیو آرمانی آکوا دی جیو ابسولو رایحه ای بسیار دلپذیر و پرطرفدار دارد که با سرآغازی شیرین و شاداب از ترکیب رایحه میوه‌ها و همراهی مشک شروع می شود. با گذشت زمان رایحه میوه ای به آرامی ضعیف تر می شود و جای خود را به رایحه مشک می بخشد، در عین حال حسی شاداب و خنک از روایح دریایی به ترکیب عطر اضافه می گردند. رایحه میانی و پایه عطر رایحه ای شاداب، دریایی همراه طبعی نیمه شیرین و کمی میوه ای است که حسی بسیار به یاد ماندنی را برای شما به ارمغان می آورد.

بهترين عطر مردانه

نت اولیه: لیمو ترش، ترنج، آب دریا، سیب

نت میانی: رومارن (رزماری)، گل شمعدانی، اسطوخدوس

نت پایه: لوبیا تونکا، گالبانوم، نعنا هندی، نمونه های چوبی

این عطر در گروه بویایی چوبي معطر با طبعی ملایم و معتدل دارای ماندگاری بالا و پخش بویی زیاد می باشد و انتخابی مناسب برای فصول گرم به حساب می آید.

عطر ادکلن ورساچه اروس مردانه

شما وقتی ادکلن ورساچه اروس مردانه را به تیپ و استایل خود اضافه می کنید، در واقع در حال آماده کردن خود برای کسب موفقیت هستید. این عطر انتخاب مردانی اصیل اما بی پرواست که قصد تسخیر روح مخاطب خود را دارند. برند ورساچه اسم بهترین ادکلن مردانه خود را از Eros، خدای عشق و پسر آفرودیت الهام گرفته است.

بهترين عطر مردانه

ادکلن ورساچه اروس، با هدف به تصویر کشیدن و تحریک عواطف، احساسات درونی و شور و هیجان عشق در بخش های عمیق انسان طراحی و ساخته شد. طبق گفته خود دوناتلا ورساچه این عطر روح و DNA ورساچه را در ترکیبات مسحور کننده خود دارد و نمادی از کیفیت و اصالت عطرهای این برند به شمار می آید. اروس در سال 2012 توسط برند ورساچه به بازار عرضه شد و با رایحه‌ای از گیاهان معطر به همراه خود، تبدیل به یکی از بهترین عطر های مردانه تاریخ گردید.

رایحه چوبی و کمی شرقی، ماندگاری عطر و پخش بوی بالا، آن را به انتخابی قابل اعتماد برای استفاده در همه فصول سال مبدل کرده است. زمانی که بوی نت های این عطر به مشام شما می رسد حس شادی و هیجان در شما را به همراه خواهد داشت.

بهترين عطر مردانه

به مرور پس از گذشت نت های اولیه عطر، آمیزه ای از رایحه وانیل، علف وتیور، خزه‌ی اوک موس، چوب سدر ویرجینیا و چوب اطلس با کمی دقت حس می شود. این رایحه چوبی و شیرین، حس آرامش و تعادل روحی زیادی را برای شما به ارمغان می آورد.

نت اولیه : پرتقال، پتی دانه، لیمو

نت میانی : لوبیا تونکا، گل شمعدان

نت پایه : غلات هندی، گلسنگ، سدر، وانیل

این عطر در گروه بویایی معطر فوژه قرار دارد و دارای طبع معتدل می باشد.

گوچی گیلتی مردانه

اولین عطر لیست خارق العاده از بهترین عطر های مردانه عطر گوچی گیلتی مردانه است که با رایحه وسوسه انگیز و پر حرارت خود لقب بهترین عطر مردانه جهان را به خود اختصاص داده است، به گزارش مجله لوکس دیجیتال این عطر، همان عطری است که پسران بد سال ها منتظر آن بوده اند. اسم بهترین عطر مردانه گوچی، “گیلتی” به معنای گناهکار هم استعاره ای از قدرت های خارق العاده این عطر در اغوای مخاطب است.

25 مدل لباس بافتنی زنانه جدید و بروز | نکات مهم نگهداری لباس بافتنی

گوچی سال 2015 در کمال افتخار اين عطر را به تمام آقايانی كه عشق را دلیلی برای زندگی كردن می دانند تقديم كرده است. می توان گفت اين عطر آهنربایی قوی در جذب نظر اطرافيان به شما محسوب می شود و در ايجاد یک شخصيت كاريزماتيك از شما تاثیری شگرف دارد. طراحی بطری این عطر که آميخته از فلز و شيشه با رنگ خاكستری است برای آقايان اصالت بهترین برند عطر مردانه را به خوبی به نمایش می گذارد.

ترکیبات اين عطر آميزه ای از ليمو، اسطوخودوس، شكوفه پرتقال، سدر، نعناع هندی و ديگر مواد معطر شكوفه ای و جنگلی می باشد که رایحه ای اغواگر و مرموز را پدید آورده است.

بهترين عطر مردانه

نت اولیه: لیمو ترش، اسطوخودوس

نت میانی: شکوفه پرتغال، ریشه زنبق

نت پایه: سدر، نعناع هندی

گروه بویایی این عطر چوبی معطر می باشد و طبع معتدلی دارد.

پگاسوس پرفیوم دو مارلی

به جرأت می‌توان گفت که این عطر یکی از بهترین عطرهای شرقی است که توسط این شرکت فرانسوی تولید شده و در دسترس طرفداران بوهای وانیلی قرار گرفته است. بوی گرم و تلخ این عطر می‌تواند معرف حضور شما در هر محفلی باشد و توصیه می‌شود که از این عطر در فصل‌های پاییز و زمستان استفاده کنید.

بهترين عطر مردانه

پرفیوم د مارلی پگاسوس

طراحی بسیار زیبای این عطر در نگاه اول بسیار جذاب است، اما خرید عطر نام برده شده فقط این مزیت را ندارد و در کنار طراحی زیبا، ماندگاری آن هم بسیار بالا است و شما می‌توانید اطمینان داشته باشید که با تهیه این محصول یک کالای با ارزش را خریداری کرده‌اید.

اونتوس کرید

اگر به دنبال یک عطر مناسب مردانه برای روز هستید می‌توانید این عطر را انتخاب کنید. رایحه به کار رفته در این عطر از میوه و گیاهان معطر است که در نت ابتدایی آن نارنج، انگور سیاه، آناناس و سیب سبز به مشام می‌رسد و در نت میانی آن هم می‌توانید بوی گیاه پاتچولی، گل رز و یاسمین را احساس کنید.

بهترين عطر مردانه

همچنین نت پایانی با داشتن رایحه مشک، عنبر، اوک‌موس و وانیل یک تجربه بی‌نظیر را در اختیار مصرف کننده می‌گذارد. ادو پرفیوم مردانه اونتوس کرید دارای رایحه‌ای ملایم (متعادل)، تلخ و شیرین است که از آن می‌توانید در تمام فصول سال استفاده کنید.

وان میلیون پرایو پاکو رابان

اسپانیا خاستگاه یکی از عطرهای محبوب این روزهای دنیای آقایان است که در تهیه آن از رایحه‌های شرقی، تند، شیرین و گرم استفاده شده است که می‌تواند سلیقه مورد نظر خیلی از آقایان باشد. در ساختار اولیه این عطر از مرکبات، صمغ، گیاهان معطر، اسموکی، ادویه و چوب استفاده شده است که شان دهنده این است که با یک رایحه گرم، تلخ و شیرین مواجه هستیم.

بسته بندی متفاوت این عطر نظر کاربران را جلب کرده و شکلی مانند شمش طلا دارد که در واقع با خرید عطر ذکر شده یک محصول با ارزش طلا را خریداری کرده‌اید. ادو پرفیوم مردانه وان میلیون پرایو پاکو رابان با ماندگار بوی بالا و پخش بالایی که دارد یک محصول بی‌نظیر است.

 اینترلود آمواج

یکی از عطرهایی که در کشورهای عربی تولید می‌شود و از ماندگاری بسیاری بالایی نیز برخوردار است همین عطر است. کشور مبدأ ادو پرفیوم مردانه اینترلود آمواج کشور عمان است و این عطر از پخش بوی بالایی برخوردار است که در کنار ماندگاری بالا ارزش خرید محصول را بسیار بالا برده است.

بهترين عطر مردانه

رایحه به کار رفته در تولید این عطر گرم، تلخ و شیرین است که برای استفاده در فصل‌های پاییز و زمستان بسیار مناسب است. در تهیه این عطر از رایحه‌های گل، چرم، گیاهان معطر و چوب صندل استفاده شده است که می‌تواند مناسب سلیقه خیلی از افراد باشد.

بولگاری آکوا پور هوم

به لحظات آرامش بخش قدم زدن کنار اقیانوس فکر کنید؛ بوی خوش دریا مشام شما را پر کرده است و نسیمی خنک پوست شما را نوازش می کند، این نزدیک ترین توصیف از عطر خارق العاده آکوا پور هوم است. ادکلن آکوا بولگاری پور هوم یکی از بهترین عطر های مردانه است که توسط برند فوق العاده محبوب بولگاری در سال 2005 رونمایی شد. برند ایتالیایی BVLGARI در واقع نام یک جواهر فروشی لوکس و گرانبها در کشور ایتالیا، رم است که از زیر مجموعه های شرکت ال وی ام اچ می باشد. این برند ابتدا در زمینه جواهر فعالیت داشت و سپس اقدام به تولید عطر و لباس های متنوع هم کرد. هم اکنون عطر‌ بولگاری به اندازه جواهرات این برند از شهرت و کیفیت بالایی برخوردار است. بولگاری آکوا پرفروش ترین ادکلن این برند محسوب می گردد و سال هاست که به عنوان یکی از بهترین عطر های مردانه از آن یاد می شود. بوی لطیف و اعجاب انگیز این عطر اعتبار تازه‌ای به عطر های طبع خنک بخشید و تبدیل به الگویی تازه در ساخت عطرهای هم سبک خود گردید.

شروع ترکیب این عطر خنک شروعی دل انگیز با رایحه خنک و ترش، بویی برگرفته از برگ درخت نارنج، پرتقال و نارنگی ماندارین دارد و با گذر زمان نت های اولیه جای خود را با رایحه های اسطوخودوس، جلبک دریایی و گل پنبه عوض می کنند. در نهایت رایحه‌ای که تا پایان روز با شما همراه می ماند، رایحه ای از نعناع هندی، سدر، روایح چوبی، عنبر و مریم گلی کبیر است که تکمیل کننده رایحه این عطر مردانه می باشند.

لباس با پارچه مخمل کبریتی چی بدوزیم ؟ + 20 مدل خاص مانتو و کت

بهترين عطر مردانه

نت اولیه : پرتقال، برگ درخت نارنج، نارنگی ماندارین

نت میانی : اسطوخودوس،گل پنبه، جلبک دریایی

نت پایه : روایح چوبی، سالویا، کهربا، سدر، نعناع هندی

ادکلن مردانه بولگاری اکوا پور هوم در گروه مرکباتی قرار داشته و دارای طبعی خنک و طعمی ترش می باش

تام فورد عود وود

عود یکی از قدرتمندترین، گرانترین و پرطرفدارترین موادی است که می توانید در دنیای عطرسازی پیدا کنید. بنابراین عطر تام فورد عود یک عطر فوق العاده لوکس به حساب می آید. این عطر یکی دیگر از عطرهای تحت حفاظت و بایگانی شده برند سلطنتی و بسیار لوکس تام فورد است. این گروه شامل 12 عطر تخصصی، بی نظیر و اعجاب انگیز در جهان عطر می باشد که در سال 2007 ساخته شد. بسیاری از عطرسازان برند تام فورد را بهترین برند ادکلن مردانه می دانند.

اگر به شیشه‌ی عود وود نگاه کنید، روی پلاک طلایی ‌رنگی که به شیشه چسبیده است، نام تام فورد و در زیر آن نام عود وود را مشاهده خواهید کرد. رنگ بطری قهوه‌ای تیره است و با پلاک طلایی و دری که مثل یک کلاه روی آن قرار دارد، هماهنگی بسیار مناسبی دارد.

این عطر با توجه به نام و رایحه آن کاملا نشان از وجود عنصر عود و رایحه بسیار سنگین، ماندگار، کاملا خاص و بی نظیر دارد که به خوبی در ترکیب با رایحه های دیگر ادکلنی ماندگار با رایحه ای دل انگیز را پدید آورده است، به طوری که میتوان این اکسیر را بهترین ادکلن مردانه ساخته شده از عود دانست. ادوپرفیوم تام فورد عود وود با رایحه ای تند، تلخ و چوبی مخصوص شب های سرد و برفی زمستانی طراحی شده است.

بهترين عطر مردانه

این عطر یکی از بهترین ادوپرفیوم های مردانه و زنانه برای آن دسته از کسانی که متفاوت و منحصر به فرد بودن را دوست دارند به حساب می آید. این عطر دارای رایحه غالب و تلخ تنباکوست که با تندی ادویه جات مخلوط شده و در ادامه به عطر خوشی از ویسکی و عود به مشام می رسد. رایحه ویسکی و تنباکو در ترکیبات این عطر به وضوح حس می شود و ردی ماندگار و جادویی را از خود به یادگار می گذارد .

نت های پایه: وانیل، دانه تونکا، روایح چوبی، دارچین، چوب صندل سفید، خس خس، فلفل، سیچوان، کهربا، عود

این عطر در گروه بویایی شرقی چوبی قرار داشته و طبعی معتدل دارد.

ادوتویلت مردانه لیلا حاتمی

همان طوری که در جریان هستید مدتی است سلبریتی‌های ایرانی وارد دنیای عطرها شده‌اند و چند نفر از آن ها دارنده عطرهای خوشبو و ماندگاری با نام خودشان هستند؛ یکی از این نام ها ادوتویلت مردانه لیلا حاتمی است. این عطر یکی از عطرهای تلخ خوشبو و در رده قیمت اقتصادی است.

بهترين عطر مردانه

برای استفاده در فصل های گرم سال به آقایان جوان و میانسال به شدت توصیه می‌شود. این عطر مردانه جذاب در نوت اولیه رایحه نارنج ، فلفل سیاه و هل دارد. در ادامه به نت‌های میوه ای توت سیاه، سیب سبز و نعناع می‌رسد و در نهایت با نت پایانی خزه، عنبر و وتیور پایان می یابد.

ادوتویلت مردانه فور هیم نوید محمد زاده

یکی دیگر از سلبریتی های ایرانی که عطر ارائه شده توسط او در گروه عطرهای محبوب و پرفروش قرار دارد نوید محمد زاده است. نوید با ارائه دو عطر زنانه و مردانه با فرم شیشه و بسته بندی یکسان در بین طرفداران جوانش محبوبیت زیادی دارد.

ادوتویلت مردانه فور هیم از نوید محمد زاده با نت ابتدایی برگ بنفشه، ریحان و ترنج شروع می شود و در نت میانی به جز هندی و فلفل صورتی سری میزند و در نهایت با نت پایانی محبوب و پرطرفدار وتیور نعناع هندی پایان می‌یابد.

این عطر هم مناسب برای آقایان جوان و همچنین قابل استفاده در چهارفصل سال می باشد .

بهترين عطر مردانه

Web

قیمت ادوتویلت مردانه فور هیم در کلاس اقتصادی است و به عنوان یک عطر روزانه به صرفه می توانید روی آن حساب باز کنید.

ادوپرفیوم مردانه کلوز آپ مهران مدیری

مهران مدیری هنرپیشه محبوب و معروف ایرانی با ارائه 4 عطر مردانه و زنانه با نام های کلوزآپ ( زنانه و مردانه)، پلان (زنانه و مردانه) در لیست هنرمندان محبوب ایرانی است که ادکلن با نام خودش به بازار ارائه است.

ادوپرفیوم مردانه کلوز آپ با ماندگاری و پخش بوی خوب مناسب برای آقایان بالای 30 سال است. این عطر در خانواده عطرهای گرم و تلخ، به صرفه و در کلاس اقتصادی است

بهترين عطر مردانه

کلوزآپ در نت ابتدایی با رایحه مرکباتی و همراه با رایحه‌های نارنگی ماندارین، پرتقال و ترنج آغاز می‌شود و در بخش دوم و اسانس‌های میانی وارد خانواده بوهای فلفل، یاس، سدر و نعناع هندی میگردد. سپس با رایحه ای مشک، چرم، وانیل و عنبر به یک پایان ماندگار و سنگین می رسد.

چقدر این مطلب برای شما مفید بود؟

میانگین امتیازات ۵ از ۵

آیا این مفید بود؟

Thanks for your feedback!

نویسنده: سیده سمانه جلیلی

آخرین بروز رسانی

26 خرداد 1401

بروز رسانی توسط

سیده سمانه جلیلی

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *