افتتاح حساب ترکیه

در بین تمام عطر و ادکلن‌ها، عطرهایی جزء پرطرفدارترین و محبوب‌ترین‌ها هستند که گرم باشند. این نوع از عطرها انواع متفاوتی دارند و مطمئنا انتخاب یک گزینه از بین آن‌ها کار سختی است. تفاوت عطر و ادکلن‌های گرمی باهم تنها در میزان درصد اسانس و کیفیت رایحه‌هایی است که در آن‌ها استفاده شده است. البته کیفیت محصولات تولیدی متفاوت است و دلیل آن وجود شرکت‌هایی است که به سبب کم کردن هزینه‌ها محصولاتی با کیفیت پایین تولید می‌کنند. عطرهای گرمی در رایحه‌های مرانه و زنانه در بازار وجود دارند. در اصل می‌توان گفت اسانس‌هایی که در این گونه عطرها مورد استفاده قرار می‌گیرند تنها رایحه گرمی نیست. ممکن است ترکیبی از چند رایحه مجزای دیگر مثل تلخ یا شیرین باشد. عطر گرم حس گرمی و آرامش می‌دهد. سبب جذابیت می‌شود و حس سبکی فوق‌العاده‌ای به شخص می‌دهد.

عطر گرمی چی خوبه؟

ویژگی‌های عطرهای گرم زنانه و مردانه

  • احساس خوشایندی به شخص می‌دهد.
  • اسانس ادویه و رایحه شیرین در آن حس می‌شود.
  • این نوع از عطرها گرانقیمت هستند.
  • از ادویه، گل‌ها و چوب‌های شرقی تهیه می‌شود.
  • ماندگاری بالایی دارند.

معروف‌ترین و پر طرفدارترین عطرهای گرم مردانه

  1. عطر بلک افغان

عطر بلک افغان عطری فوق‌العاده خاص و گرم است. این عطر مردانه طرفداران بی‌شماری در سراسر دنیا دارد. طراحی خاص شیشه بلک افغان جذابیت آن را چندین برابر می‌کند. وجود درب چوبی طبیعی نشان از اصل بودن محصول دارد. جهت لذت بردن از اسانس فوق‌العاده این محصول حتما آن را روی پوست و در محل نبض بزنید.

عطر بلک افغان

  1. ادوپرفیوم تام فورد Tobacco Vanille

یکی از محبوب‌ترین و مشهورترین عطرهای گرم مردانه ادوپرفیوم تام فورد است. این محصول عطری تلخ و جذاب بوده که برای آقایان شیک پوش با سلیقه خاص مناسب است. این درحالی است که تمایل برخی از خانم‌ها به استفاده از این عطر زیاد است.

  1. ادکلن دارک ماسک
بهترین هدیه برای قدردانی و تشکر؛ 10 ایده ارزشمند و ماندگار!

دارک ماسک از پرفروش‌ترین عطرهای گرم در ایران است. این محصول تولید برند ژک ساف بوده و رایحه‌ای مشابه ابرکرومبی اند فیچ فیرس دارد. این عطر گرم مردانه از نت‌های چوب و گیاهان معطر تولید شده است.

معروف‌ترین و پر طرفدارترین عطرهای گرم زنانه

  1. کارولینا هررا گودگرل

کارولینا هررا گودگرل نیز می‌تواند در دسته بندی عطرهای گرم زنانه قرار گیرد. حسی که بعد از استفاده این عطر به شما دست خواهد داد چیزی جزء حس آرامش نیست. ادکلن گود گرل از نت‌های گلی و دانه‌های معطر تشکیل پیدا کرده و ظاهری فوق‌العاده جذاب به شکل کفش پاشنه بلند دارد.

  1. عطر ایفوریا

ایفوریا از معروف‌ترین و پرفروش‌ترین عطرهای زنانه گرم است. این عطر رایحه‌ای بی‌نظیر از نت‌ها گلی و مشکی داشته و بهترین انتخاب برای هدیه دادن می‌تواند باشد. ظاهر عطر ایفوریا بسیار زیبا بوده و طراحی بی‌نظیر آن چشم‌ها را به سمت این عطر جذاب می‌کشد.

  1. عطر تیری موگلر آلین

از دیگر عطرهای گرمی که مورد توجه بانوان شیک‌پوش و خاص پسند است، می‌توان به عطر آلین اشاره کرد. این عطر بسیار زیبا از نت‌های چوب، گلی و کهربا تولید شده و به سبب زیبایی چشمگیرش مناسب برای هدیه دادن است.

سخن نهایی

همانطور که گفته شد عطرهای گرمی زیادی وجود دارند که مناسب برای استفاده خانم‌ها و آقایان هستند. این نوع از عطرها علاوه بر داشتن ماندگاری بالا، حس آرامش خاصی را نیز به شخص می‌دهد. عطرهای گرم انواع مختلفی دارند که بر اساس سلیقه افراد می‌تواند انتخاب و مورد استفاده قرار گیرد. بهترین راه شناخت راین عطرها و انتخاب بر اساس رایحه‌ها به سلیقه خود است.

بررسی کامل تلویزیون دوو مدل DSL-65SU1810

چقدر این مطلب برای شما مفید بود؟

میانگین امتیازات ۵ از ۵

آیا این مفید بود؟

Thanks for your feedback!

نویسنده: شادی همتی

آخرین بروز رسانی

22 دی 1401

بروز رسانی توسط

شادی همتی

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *