افتتاح حساب ترکیه

یکی از پرتکرارترین سؤالات اغلب افرادی که با لوازم پخت‌وپز سروکار دارند، این است که قابلمه خوب، چی بخریم؟! فارغ از اینکه برند قابلمه، در کیفیت ساخت آن بسیار مؤثر است، فاکتورهای مهم دیگری هستند که باعث می‌شوند یک قابلمه، به قابلمه‌ای نچسب و البته، مقرون‌به‌صرفه تبدیل شود. تنوع بسیار بالای قابلمه‌ها در بازار، سبب شده است تا انتخاب قابلمه مناسب، دشوار شود. اما نگران نباشید، کافی است سری به وب‌سایت ایمالز بزنید و با توجه به سلیقه خود و قیمت قابلمه‌ها، بهترین گزینه را از یکی از فروشگاه‌های فعال، انتخاب و خریداری نمایید. همچنین، با ما در ادامه این مقاله، همراه باشید تا به شما در انتخاب قابلمه کاسیو، سرویس قابلمه چدن خوب یا سرویس قابلمه دسینی باکیفیت، کمک کنیم.

کدام سرویس قابلمه برای خرید بهتر است؟

سرویس‌های قابلمه، نه‌‌تنها باید ازلحاظ راحتی موردتوجه قرار گیرند، بلکه بهداشت آن‌ها نیز باید قابل‌قبول باشد. انواع مختلفی از قابلمه‌ها، در برندهای داخلی و خارجی متفاوت، با قیمت‌های متفاوت و ساخته‌شده از مواد اولیه مختلف، در بازار موجود هستند تا بتوانند سلیقه درصد زیادی از مردم جهان را پوشش دهند. در ادامه، چند نمونه از سرویس‌های قابلمه مرغوب و محبوب که در وب‌سایت ایمالز نیز وجود دارند را معرفی خواهیم کرد.

قیمت انواع سرویس قابلمه آشپزخانه گرانیتی، چدن و استیل

سرویس قابلمه گرانیتی

قابلمه‌های گرانیتی، با ویژگی نچسب بودن، از بهترین سرویس‌های قابلمه موجود در بازار به شمار می‌آیند. این قابلمه‌ها، به میزان کمی از روغن نیاز دارند و به‌راحتی قابل شستشو هستند. نکته قابل‌توجه این است که قابلمه‌های گرانیتی، ازجمله سالم‌ترین سرویس‌های قابلمه محسوب می‌شوند.

سفری به سوی تغییر: کشف اسرار جراحی سینه و گام‌هایی به سمت زیبایی و اعتماد به نفس

سرویس قابلمه چدن

قابلمه‌های چدن، به‌عنوان یکی از مقاوم‌ترین سرویس‌های قابلمه شناخته می‌شوند. سرویس قابلمه چدن اصل، دارای وزن بالایی است؛ متأسفانه، نمونه‌های تقلبی با وزن کمتر نیز، وارد بازار شده‌اند که در خرید آن‌ها، باید بیشتر دقت نمایید. قابلمه‌های چدن، با محیط‌زیست سازگار بوده و دوام بالایی دارند، اما قیمت آن‌ها بالا است و قابلیت نگهداری از مواد غذایی را ندارند.

سرویس قابلمه استیل

سرویس قابلمه‌های استیل، به‌عنوان یکی از محبوب‌ترین قابلمه‌ها در بازار شناخته می‌شوند. این سرویس‌ها به دلیل قیمت مناسب و بهداشتی بودن، توجه مشتریان زیادی را به خود جلب کرده‌اند. استیل ضدزنگ، نوع مرغوب این قابلمه‌ها است و برای طبخ غذاهای آب‌دار و خورشتی، مناسب هستند. استیل، قابلیت پخش یکنواخت گرما را دارد، اما در استفاده از آن، حرارت باید به میزان مناسبی تنظیم شود تا غذا نسوزد. بهتر است از نوع استیل جدید، با روکش داخلی چدنی یا گرانیت، استفاده گردد.

قیمت سرویس قابلمه دسینی در ایمالز

سرویس قابلمه سرامیکی

پوشش سرامیکی برای قابلمه‌ها، تنوع در طرح و رنگ آن‌ها را فراهم کرده است. افرادی که علاقه‌مند به قابلمه‌های رنگی و طرح‌دار هستند، می‌توانند از سرویس قابلمه سرامیکی استفاده کنند. این قابلمه‌ها، سازگار با محیط‌زیست بوده و پخش یکنواخت حرارت دارند. همچنین، در تولید آن‌ها، از مواد مضر استفاده‌نشده است. اما توجه داشته باشید که قیمت قابلمه سرامیکی، می‌تواند بسیار بالا باشد.

ویژگی‌های یک سرویس قابلمه خوب

ازنظر اغلب مصرف‌کنندگان، قیمت قابلمه و نچسب بودن آن، مهم‌ترین ویژگی‌هایی هستند که از یک سرویس قابلمه گرانیتی یا سرویس قابلمه چدن اصل، انتظار دارند. اما دیگر چه ویژگی‌هایی می‌شناسید که می‌توانند در کیفیت و مرغوبیت یک قابلمه، تأثیرگذار باشند؟!

چگونه یک ادمین پاسخگویی اینستاگرام خوب پیدا کنیم؟

برخی دیگر از مهم‌ترین ویژگی‌های یک سرویس قابلمه خوب، عبارت‌اند از ماندگاری و دوام بالا، قیمت مقرون‌به‌صرفه، جنس و مواد اولیه مرغوب، درب محکم و با ماندگاری بالا، مقاومت بالا در برابر حرارت، دسته‌های ایمن و محکم، قابلیت استفاده در فر و… .

قیمت سرویس قابلمه کرکماز در ایمالز

بهترین مارک‌های سرویس قابلمه کدام‌اند؟

در حال حاضر، به دلیل تقاضای بالای مشتریان برای خرید سرویس‌های قابلمه از برندها و شرکت‌های مختلف، تولید سرویس‌های مختلفی ازجمله، سرویس‌های قابلمه چدنی، سرویس‌های قابلمه سرامیکی، سرویس‌ قابلمه‌های گرانیتی و…، صورت می‌گیرد. اما متأسفانه، برخی از شرکت‌ها به دنبال کسب سود بیشتر، به تولید محصولات تقلبی و دارای کیفیت پایین، اقدام کرده‌اند. بنابراین، در هنگام خرید، اعتبار فروشگاهی که از آن خرید می‌کنید را موردبررسی قرار دهید.

از بهترین برندهای سرویس قابلمه، می‌توانیم به موارد زیر اشاره‌کنیم.

برند ام جی اس

برند MGS (ام جی اس)، به‌عنوان یکی از بهترین و محبوب‌ترین برندهای واردکننده لوازم آشپزخانه، به‌ویژه قابلمه، شناخته می‌شود. این برند، در سال 1383 به‌عنوان بزرگ‌ترین واردکننده لوازم آشپزخانه در ایران، معرفی شد. اگر به دنبال بهترین مارک سرویس قابلمه چدن با قیمت قابلمه مناسب هستید، باید بدانید که برند MGS، یکی از محبوب‌ترین برندهای قابلمه چدنی، محسوب می‌شود.

برند نوا

برند نوا (NEVA) نیز یکی از محبوب‌ترین برندهای تولیدکننده سرویس قابلمه، محسوب می‌شود. این برند، یکی از برندهای معتبر ترکیه است که فعالیت خود را از سال 1998 آغاز کرده است. نوا، با ارائه محصولات باکیفیت، توانسته است مشتریان زیادی را به‌سوی خود جذب کند. اگر به دنبال بهترین برند سرویس قابلمه استیل و گرانیتی می‌گردید، باید بدانید که برند نوا، یکی از محبوب‌ترین برندهای قابلمه‌های استیل و گرانیتی است.

برند دسینی

امروزه کمتر کسی را می‌توان یافت که آوازه برند دسینی (Dessini) را نشنیده باشد. این برند، درواقع و برخلاف باور عموم، یک برند چینی است؛ اما به دلیل کیفیت بسیار بالا و شایعاتی که در مورد آن وجود دارد، برخی فکر می‌کنند که دسینی، یک برند ایتالیایی است. اگر به دنبال بهترین مارک سرویس قابلمه گرانیتی خارجی می‌گردید، باید بدانید که سرویس قابلمه دسینی، یکی از محبوب‌ترین برندهای خارجی قابلمه‌های گرانیتی است.

آشنایی با فیزیوتراپی تنفسی و بهترین زمان استفاده از آن

برند عروس

برند عروس (AROOS)، یک برند داخلی است که فعالیت خود را درزمینه تولید لوازم خانه و آشپزخانه، از سال 1378 در ایران آغاز کرده است. این برند، با ارائه محصولات باکیفیت و برطرف کردن نیازهای مشتریان، توانسته است به یکی از محبوب‌ترین برندهای لوازم‌خانگی، به‌ویژه سرویس‌های قابلمه با قیمت مناسب، در خاورمیانه تبدیل شود.

کلام پایانی

ازآنجاکه در بازار متنوع و گسترده امروزی، تشخیص جنس اصل و تقلبی از یکدیگر، کمی سخت شده است، یکی از بهترین روش‌ها برای خرید سرویس قابلمه اصل و باکیفیت، خرید از فروشندگان معتبر و باسابقه‌ای است که تجربه بالایی در فروش انواع لوازم آشپزخانه دارند. اگر به دنبال بهترین قابلمه کاسیو یا مناسب‌ترین قیمت قابلمه چدن می‌گردید، پیشنهاد می‌کنیم سری به وب‌سایت ایمالز بزنید تا با بررسی قیمت قابلمه‌ها ازجمله، قیمت قابلمه چدن، گرانیتی، استیل و…، از بهترین برندها، خریدی امن و راحت را تجربه کنید.

چقدر این مطلب برای شما مفید بود؟

میانگین امتیازات ۵ از ۵

آیا این مفید بود؟

Thanks for your feedback!

نویسنده: shadi hemati

آخرین بروز رسانی

25 بهمن 1402

بروز رسانی توسط

shadi hemati

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *