افتتاح حساب ترکیه

استفاده از یک ماشین لباس شویی با کیفیت به شما کمک می‌کند تا بتوانید علاوه‌بر لباس‌هایی تمیزتر در مصرف آب و هزینه‌های مستقیم و جانبی صرفه جویی کنید، به همین دلیل بهتر است تا پیش از اقدام به خرید، ابتدا با لیستی از بهترین و پرفروش ترین ماشین لباسشویی در ایران سال 1402 آشنا شوید تا در ادامه بتوانید بهترین انتخاب و خرید را تجربه کنید.

بهترین ماشین لباسشویی در ایران سال 1402

هر ساله در ایران تعداد برندهای موفق ایرانی در زمینه تولید ماشین لباسشویی بیشتر می‌شود و به دلیل ارتقا سطح گارانتی و خدمات پس از فروش، عده زیادی به برندهای ایرانی اعتماد می‌کنند و نسبت به خرید لباسشویی ساخت ایران اقدام می‌کنند.

ماشین لباسشویی پاکشوما 9 کیلویی مدل BWF 40916

اگر در خانواده‌‎ای زندگی می‌کنید که تعداد شما 4 و بالاتر است یا در طول هفته تعداد لباس‌های بسیاری برای شستن برای شما جمع می‌شود، پس خرید یک ماشین لباسشویی 9 کیلویی می‌تواند گزینه بسیار مناسبی باشد. ماشین لباسشویی پاکشوما 9 کیلویی مدل BWF 40916 به دلیل اینکه به موتور پر قدرت و در عین حال کم مصرف اینورتر BLDC مجهز شده است، به شما اجازه می‌دهد تا در کوتاه‌ترین زمان ممکن به بهترین کیفیت از شست‌وشو و خشک‌شویی دست پیدا کنید. در کنار تمام ویژگی‌ها و قابلیت‌هایی که برند پاکشوما برای ماشین لباسشویی 9 کیلویی مدل BWF 40916 قرار داده، دریافت برچسب انرژی ++A هم نشان دهنده ارزش بالای خرید این محصول به حساب می‌آید. البته ویژگی مناسب بودن قیمت ماشین لباسشویی پاکشوما هم در این محصول لحاظ شده است.

مزایای خرید ماشین لباسشویی پاکشوما مدل BWF 40916

  • صدای آهسته کمتر از 60 دسی بل
  • 16 برنامه اصلی به علاوه 5 برنامه کمکی
  • گرید انرژی ++A
  • سیستم شستشو اقتصادی
  • سیستم شستشو خودکار
  • قابلیت اضافه کردن لباس حین کار
  • کاسه با حجم بالای پذیرش لباس
کلینیک زیبایی دکتر بیوت؛ خدمات تخصصی زیبایی درمانی

ماشین لباسشویی پاکشوما 7 کیلویی مدل BWF40714

اگر احساس می‌کنید که خرید یک ماشین لباسشویی با کاسه متوسط می‌تواند پاسخگو نیازهای شما باشد و در کنار آن قیمت ماشین لباسشویی هم برای شما مهم است، پس چه بهتر که از میان انواع ماشین لباسشویی پاکشوما به فکر خرید ماشین لباسشویی پاکشوما 7 کیلویی مدل BWF40714 باشید. این دستگاه کاملا شبیه دستگاه‌های بزرگ‌تر و حجیم‌تر خود به موتور با دوام BLDC مجهز شده که می‌تواند سرعت چرخشی برابر با 1400 دور بر هر دقیقه داشته باشد و علاوه‌بر این‌ها به 16 برنامه اصلی شست‌وشو و 5 برنامه کمکی هم مجهز شده است. قابلیت اضافه کردن لباس حین کار مانند مدل‌های بزرگ‌تر و گران قیمت‌تر از جمله مزیت‌های این محصول پر فروش از پاکشوما به حساب می‌آید که می‌تواند در عمر دستگاه تاثیر مثبت بالایی داشته باشد و در ادامه به دلایل خرید لباسشویی پاکشوما اضافه کند.

مزایای خرید ماشین لباسشویی پاکشوما مدل BWF40714

  • قابلیت اضافه کردن لباس حین کار
  • تعداد برنامه‌های بالا و متنوع برای داشتن بهترین شست‌وشو
  • مجهز به سیستم عیب یاب هوشمند

ماشین لباسشویی پاکشوما 9.6‌ کیلویی مدل PTN 9604 AJ

اگر به فکر خرید یک ماشین لباسشویی اقتصادی و ارزان قیمت هستید، ماشین لباسشویی پاکشوما 9.6‌ کیلویی مدل PTN 9604 AJ گزینه مناسبی است که می‌توانید به آن فکر کنید. این ماشین لباسشویی دارای دو کاسه متفاوت برای شست‌وشو و خشک کن با ظرفیت‌هایی به ترتیب 9.6 کیلوگرم و 4 کیلوگرم است و طراحی آن شبیه مدل‌های قدیمی است؛ اما برند پاکشوما در ساخت آن از فناوری به‌روز استفاده کرده است، بنابراین جای نگرانی ندارد.

معرفی 6 تا از بهترین سایت های موفقیت و انگیزشی در ایران

مزایای خرید ماشین لباسشویی پاکشوما مدل PTN 9604 AJ

  • قیمت پایین
  • گنجایش مناسب
  • موتور با سرعت چرخش قابل قبول

ماشین لباسشویی ایکس ویژن 10 کیلویی مدل TV102-AD

اگر حجم لباس‌های شما و اطرافیان بیش‌تر از سایر خانواده‌هاست و ماشین لباسشویی دستگاه پر مصرف خانواده شما محسوب می‌شود، پس لازم است تا از ماشین لباسشویی‌ای با حداکثر ظرفیت و حداقل میزان مصرف انرژی استفاده کنید تا در طولانی مدت متحمل هزینه‌های جانبی آب و برق نشوید؛ به همین دلیل ما پیشنهاد می‌کنیم تا در میان انواع ماشین لباسشویی از برند ایکس ویژن، برای خرید  ماشین لباسشویی مدل TV102-AD اقدام کنید.

مزایای خرید ماشین لباسشویی ایکس ویژن مدل TV102-AD

  • 15 برنامه شست‌وشو
  • گرید انرژی +++A
  • سیستم شستشو خودکار
  • قابلیت افزودن لباس در زمان شست‌وشو

ماشین لباسشویی اسنوا 8 کیلویی سری اکتا مدل SWM-84557

این ماشین لباسشویی در کنار زیبایی ظاهری، صفحه نمایش LED جهت نمایش زمان و عملکرد شست‌وشو به موتور قدرتمند دیجیتال اینورتر با 14 مدل برنامه متنوع برای شست‌وشو مجهز شده که می‌تواند با توجه به کاسه پذیرش لباسی که دارد، با یک بار شست‌وشو در کوتاهترین زمان ممکن حجم بالایی از لباس‌های شما را شست‌وشو داده و خشک کند. این ماشین لباسشویی صدای بسیار آهسته‌ای دارد و گرید انرژی +++A هم نشان دهنده عدم افزایش میزان مصرف برق و هزینه‌های آن است.

مزایای خرید ماشین لباسشویی اسنوا مدل SWM-84557

  • سیستم شستشو اقتصادی
  • سیستم ضد چروک
  • شستشوی سریع 19 دقیقه
  • کم مصرف‌ترین موتور

سخن آخر

قیمت لباسشویی، میزان مصرف انرژی، تعداد قابلیت‌های مجهز شده و برند تولید کننده  از جمله مولفه‌های مهم و قابل ارزشی هستند که در انتخاب ماشین لباسشویی تاثیر بالایی دارند؛ اگر شما در فکر خرید ماشین لباسشویی با امکانات و کیفیت مناسب هستید؛ می‌توانید به برندهای معروفی مانند پاکشوما، اسنوا و ایکس ویژن که در چند سال اخیر از میزان رضایت بالایی برخوردار بوده‌اند، اعتماد کنید و از آن‌ها خرید کنید. در حقیقت برندهای ایرانی مدت زیادی است که در زمینه تولید لوازم خانگی فعالیت می‌کنند و این روزها از اعتبار خوبی هم برخوردار هستند؛ بنابراین می‌توان از آن‌ها برای تکمیل لوازم خانه استفاده کنید.

بهترین مرکز فروش صندلی ماساژور در تهران!

چقدر این مطلب برای شما مفید بود؟

میانگین امتیازات ۵ از ۵

آیا این مفید بود؟

Thanks for your feedback!

نویسنده: shadi hemati

آخرین بروز رسانی

26 بهمن 1402

بروز رسانی توسط

shadi hemati

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *