افتتاح حساب ترکیه

هرچقدر افراد بیشتری محتوای شما را دریوتیوب دنبال کنند در افزایش واچ تایم یوتیوب و افزایش درآمد بیشتر موثر است. هرچه بینندگان بیشتر روی محتوای شما وقت بگذارند رتبه بندی شما بالاتر خواهد رفت. بنابراین یکی از دغدغه های مهم همه یوتیوبرها افزایش واچ تایم یوتیوب است. در این مقاله قصد داریم راه های افزایش واچ تایم یوتیوب را برای شما شرح دهیم. پس با ما همراه باشید.

راه های افزایش واچ تایم ویدئو یوتیوب

یکی از شرایط کسب درآمد از طریق یوتیوب 1000 سابسکرایبر و 4000 ساعت واچ تایم است. حال سوال پیش می آید که چگونه می توانیم واچ تایم ویدئوهای خود را افزایش دهیم؟ راه های افزایش واچ تایم یوتیوب شامل:

1- عنوان جذاب انتخاب کنید

انتخاب عنوان باید به گونه ای باشد که مخاطب را به دیدن ویدئو ترغیب کند. در انتخاب عنوان حتما از کلمه کلیدی استفاده کنید. عنوان هایی را انتخاب کنید که بیشتر مورد سرچ مخاطبان قرار می گیرد.

2- تامنیل جذاب طراحی کنید

تامنیل عکس های کوچکی هستند که افراد قبل از کلیک بر روی ویدئو و تماشای آن، آن را می بینند. هنگامی که شخصی موضوع محتوای شما را سرچ می کند هزاران ویدئو برای آن نمایش داده می شود که اگر محتوای شما تامبنیل جذابی داشته باشد افراد ترغیب می شوند که در بین هزاران ویدئو، ویدئو شما را انتخاب کرده و مشاهده کنند. تامنیل ها اطلاعات زیادی درباره محتوا و هر آنچه که افراد قرار است مشاهده کنند می دهد بنابراین سعی کنید کاوری طراحی کنید که جذاب و یونیک باشد.

چگونه زبان آلمانی را در خانه یاد بگیریم؟

3- صحبت هایتان را طولانی و خسته کننده نکنید

ویدئوهای شما باید به گونه ای کامل و مختصر باشد که حوصله مخاطب را سرنبرد و توجه بیشتری را به ویدئوها جلب کند. ویدئوهایی که افراد در آن صحبت های اضافه می کنند و آن را بی دلیل کش می دهند حوصله مخاطب را سر می برد و در همان دقایق اول ویدئو را می بندد. بنابراین سعی کنید صحبت هایتان را طولانی نکنید و هر آنچه که می خواهید در ویدئو بیان کنید را به صورت کاملا مختصر و شیوا توضیح دهید.

4- پلی لیست ایجاد کنید

ویدئوهای مرتبط با هم را در یک پلی لیست قرار دهید. این کار هم باعث می شود افراد سریع تر ویدئوهای مدنظر خود را پیدا کنند هم اینکه می توانید چندین ویدئو را به صورت پست سر هم به مخاطبان نشان دهید و همین امر موجب افزایش واچ تایم یوتیوب می شود. همچنین می توانید در انتهای هر پلی لیست یک پلی لیست دیگر را به آن پیوند بزنید که باعث می شود افراد به جای دیدن یک ویدئو تعداد زیادی از ویدئوهای شما را تماشا کنند و مدت زمان تماشای ویدئوهایتان بالاتر برود.

5-  الگوهای رفتاری خود را تغییر دهید

ممکن است بعد از مدت زمانی متوجه بشوید که ویدئوهای شما به اندازه قبل واچ تایم و ویوو دریافت نمی کند. این شاید بدان معنی باشد که ویدئوهایتان برای مخاطبان تکراری شده و لازم است الگوهای رفتاری خود را عوض کرده و یک ایده جدید طراحی کنید. به عنوان مثال می توانید بکگراند ویدئوهای خود را عوض کنید، نور و رنگ آن ها را تغییر دهید، از موزیک های جدید استفاده کنید و…

آوافون مرکز فروش آیفون قسطی با گارانتی و واردات قانونی

6- واچ تایم خریداری کنید

اگر به تازگی اقدام به تاسیس کانال کرده اید دریافت واچ تایم زیاد و افزایش رتبه بندی زمان زیادی را از شما خواهد گرفت. همچنین اگر تعداد ویوو ها و واچ تایم ویدئوهای شما کم باشد افراد در بین هزاران ویدئو که برایشان نمایش داده می شود ترجیح می دهند ویدئویی را مشاهده کنند که توسط تعداد بیشتری از افراد دیده شده و محبوبیت بیشتری دارد.

بنابراین با خرید واچ تایم یوتیوب می توانید به افراد این دید را بدهید که ویدئوهای شما مورد توجه تعداد زیادی از افراد قرار گرفته و آن ها را تشویق به دیدن ویدئوهای خود بکنید.

فالوکمپ یکی از سایت های معتبری است که می توانید علاوه بر خرید واچ تایم از بسته های دیگر آن مانند خرید ویوو و سابسکرایبر هم استفاده کنید.

7- از کلمات کلیدی طولانی استفاده کنید

استفاده از کلمات کلیدی کوتاه به دلیل وجود رقابت زیاد بین آن ها شانس دیده شدن شما در بین وتعداد زیادی ویدئو را کاهش می دهد اما کلمات کلیدی طولانی به دلیل اینکه توسط تعداد کمتری از افراد استفاده می شود شانس بیشتری برای دیده شدن دارید. برای پیدا کردن این کلمات می توانید از قابلیت پیشنهاد خود یوتیوب استفاده کنید و کلماتی که بیشتر توسط کاربران سرچ شده اند را پیدا کنید و از آن ها در قسمت عنوان، تگ ها و توضیحات استفاده کنید.

8- ویدئو خود را با یک مقدمه جذاب شروع کنید

ویدئو خود را باید به گونه ای شروع کنید که مخاطبان ترغیب به دیدن ادامه آن بشوند. در همان 30 ثانیه ابتدای ویدئو شروع خود را طوفانی آغاز کنید. آغاز خشک و خالی و به دور از جذابیت می تواند باعث شود که مخاطبان ویدئو شما را ویدئو مناسبی نبینند و آن را ببندند. برای جذاب تر شروع کردن ویدئو می توانید کمی شوخی و ظنز را هم وارد ماجرا کنید و موضوعی که می خواهید در ادامه ویدئو راجب آن صحبت کنید را بیان کنید. همچنین خلاصه ای از قسمت های جذاب ویدئو که قرار است مشاهده کنند را در ابتدا نشان دهید.

اهمیت و مزایای مشاوره پیش از ازدواج

بیشتر بخوانید: گام به گام اینفلوئنسر شدن + 10 نکته کلیدی

9- از کارت های متصل کننده استفاده کنید

بر روی ویدئوهایتان می توانید از کارت هایی که ویدئوهای دیگرتان را به ویدئو درحال مشاهده متصل می کند استفاده کنید. استفاده از این کارت ها دیدن سایر ویدئوها را نیز به مخاطبان پیشنهاد می دهد و افراد می توانند با کلیک بر روی ویدئو، سایر ویدئوهای شما را نیز مشاهده کنند. این کار به افزایش ویوو و واچ تایم ویدئوهایتان بسیار کمک خواهد کرد.

سخن آخر

همانطور که مطالعه کردید واچ تایم به مدت زمان دیده شدن یک ویدئو گفته می شود و هر چه این مدت زمان بیشتر باشد رتبه بندی آن ویدئو بیشتر می شود. راه هایی که در این مقاله عنوان کردیم می توانند در افزایش واچ تایم یوتیوب بسیار کمک کننده باشند. با به کارگیری این ترفندها می توانید به تعداد واچ تایم و درآمد بیشتری برسید. اگر شما هم راه هایی را برای افزایش واچ تایم یوتیوب می شناسید با ما درمیان بگذارید.

 

چقدر این مطلب برای شما مفید بود؟

میانگین امتیازات ۵ از ۵

آیا این مفید بود؟

Thanks for your feedback!

نویسنده: شادی همتی

آخرین بروز رسانی

20 شهریور 1401

بروز رسانی توسط

شادی همتی

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *