افتتاح حساب ترکیه

یکی از دغدغه‌ های همیشگی افراد به خصوص خانم ها، داشتن پوستی زیبا و جوان است. ممکن است شما هم این دغدغه را داشته باشید و به دنبال استفاده از روش‌ ها و دستگاه‌ های مختلفی برای از بین بردن چین و چروک صورت و جوانسازی پوست خود باشید. امروزه کلینیک‌ های زیادی در زمینه زیبایی پوست و مو افتتاح شده اند که از دستگاه‌ های مختلفی برای زیبایی صورت استفاده می‌ کنند به همین منظور این کلینیک ها نیاز به خرید دستگاه زیبایی دارند.

زمانی که به این کلینیک ها مراجعه می‌ کنید متوجه می‌ شوید که تنوع تجهیزات و دستگاه‌ های زیبایی بسیار زیاد است و شما باید به دنبال موثرترین دستگاه زیبایی باشید. برای کلینیک ها نیز این مسئله حائز اهمیت است که از بهترین و پرفروش ترین دستگاه زیبایی صورت استفاده کنند تا مشتریان بیشتری جذب نمایند. در ادامه با ما همراه باشید تا به بهترین دستگاه های زیبایی پوست اشاره کنیم.

بهترین دستگاه های زیبایی پوست

آیا شما هم به دنبال داشتن پوستی صاف و جوان هستید؟ با استفاده از دستگاه زیبایی می‌ توانید سلول‌ های پوستی خود را ترمیم کنید تا زیباتر و جوان‌ تر به نظر برسید. برای استفاده از دستگاه‌ های زیبایی پوست می‌ توانید به کلینیک‌ های مختلف مراجعه کنید یا این دستگاه‌ ها را خریداری نمایید. در ادامه به بهترین دستگاه‌ های زیبایی پوست اشاره می‌ کنیم.

اتوی صورت

برای جلوگیری از ایجاد مشکلات پوستی مثل آکنه، چروک، بزرگ شدن منافذ، خشک شدن و کدری پوست باید به طور مرتب پوست را پاکسازی کنید. انتخاب یک وسیله موثر و استاندارد که بتواند به خوبی لایه‌ های مرده پوست را بردارد و کار پاکسازی را انجام دهد، از اهمیت بالایی برخوردار است. اتوی صورت که با نام اسکرابر پوست اولتراسونیک نیز شناخته می‌ شود، یک دستگاه برقی است که از آن برای پاکسازی منافذ پوست استفاده می‌ شود.

کود اوره برای درخت هلو

این دستگاه زیبایی علاوه بر پاکسازی، باعث جذب بهتر و موثرتر مواد پوستی، کاهش چین و چروک و سفت و لیفت شدن صورت خواهد شد.

تونل ال ای دی

دستگاه تونل ال ای دی که با نام فوتون درمانی نیز شناخته می‌ شود، از طول موج های به خصوصی برای کاربردهای مختلف استفاده می کند. دیودهای ساطع کننده نور که بر روی پایه ال ای دی قرار دارند، انرژی را به نوری کارآمد و قدرتمند تبدیل می کنند و از آن برای جوانسازی مجدد صورت، کاهش التهاب و از بین بردن باکتری های مضر پوست استفاده خواهند کرد. نور LED در زمان برخورد با سلول ‌های پوستی باعث تحریک تولید الاستین و کلاژن خواهد شد.

درماپن

میکرونیدلینگ با درماپن یک روش زیبایی جدید است که در این روش برای تحریک کلاژن سازی، سوزن های ظریفی را به پوست وارد می‌ کنند. با ورود سوزن‌ ها به پوست، کانال و منافذ ریزی بر روی پوست به وجود می‌ آید که پوست آن ها را زخم در نظر می‌ گیرد و برای ترمیم آن ها وارد عمل می‌ شود. از این رو، مقدار زیادی فاکتور رشد تولید می‌ کند و در نتیجه مقدار فراوانی کلاژن ساخته می‌ شود.

از درماپن برای جوانسازی، رفع چین و چروک، کوچک کردن منافذ، از بین بردن جای زخم و اسکار، برطرف کردن استرچ مارک و درمان لک استفاده می شود. همچنین می توانید همزمان با استفاده از این دستگاه زیبایی، از مواد پوستی استفاده کنید تا جذب بهتری داشته باشند.

دستگاه پلاژن

پلاژن یک دستگاه زیبایی برای پاکسازی، اکسیژن رسانی، جوانسازی و لایه برداری پوست صورت، گردن و بدن است. از این دستگاه در مراکز زیبایی، مطب‌ های پزشکی و کلینیک ‌های مختلف برای افزایش سلامت پوست استفاده می ‌شود. با استفاده از آن می ‌توان چربی ‌هایی که در زیر چشم به وجود می ‌آیند را هم برطرف نمود. تحقیقات نشان داده ‌اند که دستگاه پلاژن کاملا بدون خطر و عوارض است؛ چرا که به صورت غیر تهاجمی به درمان پوست می ‌پردازد.

آشنایی با بهترین درگاه های پرداخت برای سایت های وردپرسی

دستگاه هیدرودرمی

دستگاه هیدرودرمی با خاصیت آبرسانی خود باعث افزایش کلاژن‌ سازی و شفاف و جوان شدن پوست خواهد شد. این دستگاه زیبایی می تواند به سرعت پوست را آبرسانی کند و چین و چروک و خشکی آن را برطرف نماید. بعد از استفاده از این دستگاه زیبایی متوجه افزایش رطوبت و جوان شدن پوست خود خواهید شد. معمولا به افرادی که به صورت ژنتیکی پوست خشکی دارند و کرم ها و ماسک‌ ها تاثیر چندانی بر روی آن ها ندارند، استفاده از دستگاه هیدرودرم پیشنهاد می شود.

با استفاده از این روش می‌ توانید قسمت‌ های مختلف بدن از جمله صورت، گردن، دست ها و غیره را آبرسانی کنید.

دستگاه لیفتینگ میکروکارنت

دستگاه لیفتینگ میکروکارنت که با نام ماساژور گرمایی نیز شناخته می شود، یک دستگاه برای جوانسازی و لیفتینگ پوست است. این دستگاه زیبایی که از جدیدترین تکنولوژی روز دنیا استفاده می کند در آمریکا، اروپا و آسیا طرفداران زیادی پیدا کرده است. از آنجایی که عمل های زیبایی هزینه و عوارض زیادی دارند، بسیاری از افراد استفاده از دستگاه میکروکارنت را برای افزایش زیبایی و لیفتینگ صورت خود ترجیح می دهند.

این روش مقرون به صرفه است و نتیجه شگفت انگیزی دارد. از دستگاه لیفتینگ میکروکارنت می ‌توان در کلینیک‌ های زیبایی، سالن‌ های آرایشی یا خانه استفاده کرد و افتادگی و شل شدگی پوست را برطرف نمود.

میکرودرم

میکرودرم یک روش غیر شیمیایی و غیر تهاجمی برای جوانسازی و پاکسازی پوست است. در این روش بدون اینکه هیچ جراحی یا عملی بر روی مراجعه کننده انجام شود، همه سلول های مرده از سطح پوست او جمع آوری می شوند و پوستی سالم و جوان جایگزین آن خواهد شد. اگر چه میکرودرم کاملا سطحی به نظر می رسد، اما به خوبی به عمق پوست نفوذ می کند و مشکلات آن را برطرف می کند.

شورتکس یا شورت پریودی چیست و چه ویژگی های باید داشته باشد

از میکرودرم برای رفع آفتاب سوختگی، رفع کدری پوست، یکدست کردن پوست، از بین بردن جای جوش و زخم، لیفت صورت و کنترل غدد چربی استفاده می شود.

جمع بندی

اگر پوست شما دچار چین و چروک، آکنه، افتادگی، آفتاب سوختگی یا مشکلاتی از این قبیل شده است، نگران نباشید. امروزه دستگاه های زیبایی زیادی تولید شده اند که می توانند تمامی مشکلات پوستی شما را برطرف کنند و پوستی زیبا و جوان به شما هدیه دهند. برای استفاده از این تجهیزات می توانید به کلینیک های زیبایی مراجعه کنید یا با خرید آن ها، در خانه تحت درمان قرار بگیرید. با یک بار استفاده از این دستگاه ها متوجه تغییر و زیبایی صورت خود خواهید شد. برای اطلاع از قیمت انواع دستگاه های زیبایی و شرایط استفاده از آنها می توانید به وبسایت فروشگاه دلتا مراجعه کنید و یا با شماره تلفن 02166408728 تماس بگیرید.

چقدر این مطلب برای شما مفید بود؟

میانگین امتیازات ۵ از ۵

آیا این مفید بود؟

Thanks for your feedback!

نویسنده: shadi hemati

آخرین بروز رسانی

11 آذر 1402

بروز رسانی توسط

shadi hemati

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *