کلاه ترند بهار و تابستان 1401

کلاه ترند بهار و تابستان 1401 یکی از اکسسوری های جذاب برای شروع فصل گرماست که می تواند علاوه بر زیبایی و جذابیت در شما، عاملی برای جلوگیری از  برخورد مستقیم نور آفتاب با پوست و در نهایت گرمازدگی باشد. گروه استایل شادمگ در این مطب ضمن معرفی انواع کلاه ، کلاه ترند بهار و تابستان 1401 را به شما معرفی کرده است.

تاریخچه‌ی کلاه‌

کلاه‌ها در گذشته نشان دهنده‌ی موقعیت اجتماعی افراد بودند و آیتمی ضروری برای افراد بودند. یکی از اولین کلاه‌ هایی که ثبت شده، توسط مردی در عصر برنز پوشیده شده بود که بدن منجمد شده‌ی او در کوهی بین اتریش و ایتالیا پیدا شده بود. کلاه او از پوست خرس به همراه یک بند در قسمت چانه ساخته شده از چند تکته پوست چسبیده به هم بود؛ چیزی شبیه به یک کلاه روسی.

کلاه ترند بهار و تابستان 1401
امروزه استفاده از کلاه‌ها علاوه بر خاصیت زیبایی، ویژگی‌های دیگری را نیز ارائه می‌کنند. در ارتش، کلاه‌ها ممکن است مشخص کننده‌ی ملیت، شاخه‌ی خدمت یا درجه‌ی افراد باشند. همچنین استفاده از کلاه می‌تواند عملکرد محافظتی در برابر اجسام، نور خورشید یا سرما را داشته باشد.

انواع کلاه ترند بهار و تابستان 1401 و راز انتخاب بر اساس فرم صورت

۱. کلاه خزدار (Furry Hats)

کلاه‌های خزدار یک راه حل عالی برای گرم ماندن در روزهای سرد زمستانی هستند. اگر اکسسوری‌های خزدار از علایق شما هستند، پس باید بدانید که امسال سال شماست! از بوت گرفته تا کیف و کلاه، آیتم‌های خزدار بسیار زیادی هستند که می‌توانید برای استایل پاییز و زمستان امسالتان انتخاب کنید.

کلاه ترند بهار و تابستان 1401

برندهایی از جمله Givenchy و Anna Sui مدل‌های مختلفی از کلاه‌های خزدار را برای زمستان امسال طراحی کرده‌اند. رنگ‌های سفید، قهوه‌ای و مشکی از رنگ‌هایی هستند که به آسانی با هر استایلی قابل ست کردن هستند.

۲. کلاه بینی (Beanie)

ساده، کژوال، گرم، کاربردی و تولید آسان از ویژگی‌های اصلی این مدل کلاه است. با توجه به محبوبیت این کلاه مخصوصا در بین سنین جوانان، تعجبی ندارد که جز ترندهای امسال باشد. از Chanel گرفته تا Altuzarra، این کلاه در مدل‌ها و طرح‌های مختلف طراحی و به دنیای مد بازگشته است. کلاه بینی مشکی، تزئین شده توسط یک گل صورتی بافتنی از طراحی‌های شنل و کلاه‌های بینی اورسایز و بزرگ از طراحی‌های آلتوزارا هستند.

کلاه ترند بهار و تابستان 1401

مزیت این مدل کلاه این است که شما می‌توانید به سادگی آن را با لباس‌های مختلف بپوشید و جلوه‌ی ساده اما جذابی به استایل خود بدهید؛ مخصوصا اگر استایل شما کژوال و اسپرت باشد، می‌توانید آن را با یک کاپشن یا هودی و شلوار جین بپوشید.

۳. کلاه لبه‌دار (Baker’s Boy Hat)

اگر از طرفداران سریال پیکی بلایندرز هستید، امسال سال شماست. از زمان سلطنت الیزابت اول، بر سر اسم این کلاه‌ها بحث‌هایی وجود دارد .

کلاه ترند بهار و تابستان 1401

هنوز هم با نام‌های مختلفی از جمله «کلاه پسر نانوا» یا «کلاه پسر پیش‌خدمت» شناخته می‌شود ست کردن یک کلاه لبه‌دار شاید مقداری سخت به نظر برسد اما ترکیب کردن آن به همراه یک کت بسیار جذاب و شیک خواهد بود؛ مخصوصا اگر کت شما چرمی و کوتاه باشد.

۴. کلاه لبه پهن (Widened Hat)

کلاه‌های پارچه‌ای با لبه‌های پهن در چند سال اخیر در بین مردم و برای استایل‌های خیابانی بسیار محبوب شده‌اند. این کلاه‌ها به طور کلی برای فصل تابستان انتخابی بسیار زیبا و شیک هستند اما برای روزهای سرد می‌توانید کلاهی را انتخاب کنید که لبه‌ی آن بیش از اندازه پهن نباشد تا جلوه‌ی خاص و کلاسیک استایلتان را حفظ کند.

کلاه ترند بهار و تابستان 1401

همچنین این کلاه در روزهای بارانی از صورت شما محافظت خواهد کرد و مانع خیس شدن صورت شما می‌شود. کلاه‌های لبه پهن طراحی‌‌های بسیار متنوعی دارند و از آن‌ها برای موقعیت‌های رسمی و مهمانی‌ها نیز می‌توانید استفاده کنید.

۵. کلاه کپ (Baseball Cap)

بدون شک کلاه کپ یا کلاه بیسبال یک اکسسوری جادوانه است. اگر به استایل کژوال و اسپرت علاقه دارید و دوست دارید با اضافه کردن یک آیتم به لباس‌هایتان، زیبایی بیشتری به استایل خود بدهید، حتما از کلاه کپ استفاده کنید.

کلاه ترند بهار و تابستان 1401

کلاه‌های کپ جز دسته کلاه‌هایی هستند که تقریبا همه پسند و محبوب به حساب می‌آیند و طرفداران بسیار زیادی دارند. امروزه طراحی‌های بسیار زیادی از این کلاه‌ها وجود دارد و شما می‌توانید طبق سلیقه و لباس‌هایتان، هر رنگ و مدلی را انتخاب کنید؛ برای مثال کلاه مشکی ساده انتخابی کلاسیک و جذاب خواهد بود.

اما اگر به اکسسوری‌های خاص علاقه دارید، می‌توانید مدل‌هایی را انتخاب کنید که توسط زنجیر، حلقه یا جواهرات تزئین شده باشند و یا طرح‌های گرافیکی روی خود داشته باشند. کلاه کپ را می‌توانید با هودی، سویشرت، دورس و حتی پالتو ست کنید و استایلی شیک داشته باشید.

اینطوری لباس پوشیدنتون اشتباهه ؛ درستش اینه که بهتون می گیم !

۶. کلاه سطلی (Bucket Hat)

کلاه‌های سطلی ممکن است خیلی مدرن به نظر نرسند؛ اما یک اکسسوری شیک و محبوب هستند که می‌توانید توسط آن‌ها هم استایلی ساده و کژوال و هم استایلی نوستالژیک و خاص داشته باشید.

کلاه ترند بهار و تابستان 1401

شما می‌توانید یک کلاه سطلی را با یک ژاکت، پالتو، هودی و دورس ست کنید. همچنین این کلاه در بهار و تابستان نیز جلوه‌ی جذابی به استایل شما می‌دهد و می‌توانید رنگ‌ها و طرح‌های مختلف آن را با لباس‌هایتان امتحان کنید.

۷. کلاه ترپر یا کلاه روسی ( Trapper Hat )

کلاه‌های ترپر یک راه عالی برای محافظت از سر و گوش‌هایتان در برابر سرما هستند؛ همچنین شما با بستن بندهای زیر چانه‌ی آن می‌توانید مطمئن شوید که در هنگام وزش باد از روی سرتان نمی‌افتد. کلاه‌های ترپر می‌توانند از جنس‌های مختلفی مانند خز یا چرم ساخته شده باشند که شما می‌توانید طبق سلیقه و استایلتان آن را انتخاب کنید.

کلاه ترند بهار و تابستان 1401

این کلاه‌ها انتخابی عالی برای روزهای خیلی سرد و زمستانی هستند.

۸. روسری (Hair Kerchief)

روسری یا سربند احتمالا شیک‌ترین ترند سال ۲۰۲۱ محسوب می‌شود. روسری‌ها به طور کلی ظاهری منحصر به فرد به شما می‌دهند.

کلاه ترند بهار و تابستان 1401

شما می‌توانید آن‌ها را مانند سربند یا باندانا استفاده کنید و یا زیر گردنتان گره بزنید تا ویژگی نوستالژیک و خاص بودن را به استایلتان اضافه کنید.

۹. کلاه برت، فرانسوی یا هنری (French/Beret Hat)

فرقی نمی‌کند که این کلاه را با چه اسمی بشناسید، در هر صورت باید بدانید که اگر دوست دارید استایلی کلاسیک، شیک و خیر کننده داشته باشید، حتما استفاده از این کلاه را در نظر بگیرید.

کلاه ترند بهار و تابستان 1401

اگر موهای کوتاهی دارید، این کلاه جذابیت خاصی به صورت شما خواهد داد. کلاه فرانسوی را با یک پالتو یا بارانی بلند، نیم بوت پاشنه‌دار و آرایش صورت ملایم بپوشید. مطمئن باشید با این استایل از دیدن خود در آینه سیر نخواهید شد!

انواع کلاه ترند بهار و تابستان 1401

کلاه‌های تابستانی عموماً برای پوشاندن سر به طور کامل و یا پوشاندن قسمتی از آن، برای محافظت موها و پوست سر در برابر آفتاب یا فقط برای زیبایی استفاده می‌شوند.

هر کدام از این فرم‌های کلاه دارای نام و تاریخچه و کاربرد منحصر به فرد خودشان هستند.

کلاه بیسبال

این کلاه که اغلب به کلاه ورزشی مشهور است، کلاهی کژوال با پارچه‌ی نخی و لبه‌‌ی پهن منحنی شکل یا صاف و تاجی گرد است.

کلاه ترند بهار و تابستان 1401

کلاه‌های بیسبال اغلب در قسمت پشت سر به یک کش یا چسب مجهز می‌شوند که برای تنظیم اندازه‌ی کلاه روی سر افراد استفاده می‌شود. سبک فعلی کلاه بیسبال در اواخر دهه‌ی ۱۹۲۰ توسط بیب روت (Babe Ruth) بازیکن نیویورک یانکی رواج پیدا کرد.

کلاه ترند بهار و تابستان 1401  کلاه بولر

کلاه بولر کلاسیک یک کلاه نمدی، سفت و گرد است. این کلاه در ایالات متحده با نام دربی نیز شناخته می‌شود؛ نامی برگرفته از کنت ادوارد جورج دربی که آن را بر سر می‌گذاشت.

کلاه ترند بهار و تابستان 1401

بسیاری از بازیگران کلاه بولر را بر سر گذاشته‌اند و آن را از ویژگی‌های بارز شخصیت‌های خود ساخته می‌دانستند. یکی از معروف‌ترین آن‌ها چارلی چاپلین است.

کلاه کاکتیل از کلاه ترند بهار و تابستان 1401

این کلاه کوچک زنانه و عجیب و غریب در مناسبت‌های رسمی استفاده می‌شود و جایگزین کلاه لبه پهن است که معمولاً با پر و نقاب تزیین می‌شود.

کلاه ترند بهار و تابستان 1401

کلاه هامبورگ (کلاه لبه‌دار)

کلاه نمدی نیمه‌رسمی مردانه که مشخصه‌ی آن گودی قسمت مرکزی و لبه‌ی نسبتاً باریک و برجسته آن است و به طور سنتی در رنگ‌های سیاه یا خاکستری تولید می‌شود. اسم این کلاه از امپراتوری آلمان گرفته شده و از آن به عنوان کلاه شکار هم یاد می‌شود.

کلاه ترند بهار و تابستان 1401

کلاه هامبورگ در اواخر قرن نوزدهم توسط ادوارد هفتم به عنوان یک جایگزین کمتر رسمی برای کلاه‌های بولر و بوتر رواج یافت.

کلاه باکت (کلاه سطلی)

این کلاه یک کلاه پارچه‌ای ضد آب است که معمولاً به عنوان کلاه ماهیگیری شناخته می‌شود.

کلاه ترند بهار و تابستان 1401

کلاه کابوی (کلاه گاوچرانی)

کلاه کابوی جزئی از لباس کابوی آمریکایی است و دارای یک قسمت مرکزی گود شده و یک لبه پهن در اطراف آن است. این کلاه لبه پهن که برای سوارکاری استفاده می‌شود، عمدتاً از سنت گاوچران‌های مکزیکی گرفته شده است.

کلاه ترند بهار و تابستان 1401

این کلاه بسیار کاربردی است زیرا پهنای آن می‌تواند هم در برابر آفتاب و هم در برابر باران از صاحب کلاه محافظت کند.

کلاه ترند بهار و تابستان 1401 ؛ کلاه فدورا (کلاه شاپو)

فدورا یک کلاه نرم نمدی است که دارای یک قسمت مخروطی شکل کوتاه است و لبه‌ی آن دارای عرض متوسط ​​است. اصطلاح فدورا در سال ۱۸۹۱ مورد استفاده قرار گرفت. این واژه در سال ۱۸۸۲ از فیلمنامه‌ای نوشته‌ی ویکتورین ساردو به همین نام گرفته شده‌ است. سارا نقش شاهزاده خانم فدورا، قهرمان کمدی را بازی کرد که کلاهی با این شکل به سر داشت.

این کلاه بیش از هر چیز به دلیل استفاده منظم افراد مشهور از جمله آل کاپون، فدریکو فلینی، فرانسوا میتران، همفری بوگارت، هریسون فورد، دن آیکروید، جان بلوشی در فیلم برادران بلوز و رابرت انگلوند مشهور شد.

معرفی چند مدل تاج عروس شیک و لاکچری + راهنمای انتخاب

کلاه نیوزبوی

اگر سریال پیکی بلایندرز را دیده باشید قطعاً این کلاه را که شخصیت نقش اول سریال بر سر دارد، می شناسید؛ یک کلاه کژوال که در اواخر قرن نوزدهم از پشم نرم و پارچه‌ای محکم در آمریکای شمالی به وجود آمد. قسمت فوقانی این کلاه هشت ضلعی بوده و در بالای تاج آن یک دکمه وجود دارد.

کلاه ترند بهار و تابستان 1401

این سبک در اواخر قرن نوزدهم و اوایل قرن بیستم در اروپا و آمریکای شمالی در میان پسران و مردان بزرگسال رایج بود. همانطور که از نام این کلاه پیداست، معمولاً روزنامه‌نگاران از آن استفاده می‌کنند.

کلاه برت (کلاه فرانسوی)

برت که به کلاه «باسک» هم شهرت دارد، یک کلاه پارچه‌ای بدون لبه است. این کلاه که در ابتدا در محیط ارتش استفاده می‌شد، بعدها به عنوان اکسسوری کژوال مورد استفاده قرار گرفت. باسک در میان دهقانان کشور باسک، کلاه سنتی ملی است.

کلاه ترند بهار و تابستان 1401

کلاه ترند بهار و تابستان 1401 ؛ کلاه کلاچ (کلوش)

این کلاه زنانه که تقریبا شبیه به یک زنگوله است، در دهه‌های ۱۹۲۰ و ۱۹۳۰ حداکثر محبوبیت را داشت. اولین نمونه‌های حصیری آن توسط ملکه‌ی اتریش در وین و توسط دوشس بزرگ توسکانی خریداری شد.

کلاه ترند بهار و تابستان 1401

کلاه بوتر (کلاه قایقرانی)

بوتر نوعی کلاه نیمه‌رسمی تابستانی است که یک تاج و لبه‌ی صاف و مسطح و نواری در اطراف تاج دارد که در اواخر قرن ۱۹ و اوایل قرن ۲۰ محبوبیت داشت و کوکو شانل آن را در میان زنان رواج داد.

کلاه ترند بهار و تابستان 1401

معمولاً در انواع ایتالیایی و فرانسوی مانند کلاه حصیری یا کانوتیر شناخته می‌شود. استفاده از آن در ابتدا با ورزش قایقرانی در ونیز برای حفاظت از سر در برابر گرما و آفتاب همراه بود.

کلاه ترند بهار و تابستان 1401 ؛ کلاه پاناما

این کلاه یک کلاه اکوادوری است و به طور سنتی با دست با الیافی که از برگ‌های لطیف یک نخل کوتاه بافته می‌شود که در اسپانیایی به نخل توکیلا معروف است. نام این کلاه از شهر پاناما که برای قرن‌ها بندر تجاری اصلی اسپانیا بوده، گرفته شده است. پروسه بافت این کلاه، بسته به کیفیت آن، از یک روز تا هشت ماه به طول می‌انجامد.

کلاه ترند بهار و تابستان 1401

در سال ۲۰۱۲ ، بافت سنتی پاناما در میان دارایی‌های شفاهی و ناملموس مردم اکوادور شناخته شد. ازجمله تفاوت‌های این کلاه با فدورا می توان به ریشه گیاهی پاناما و سبک‌تر بودن آن اشاره کرد.

کلاه ترند بهار و تابستان 1401 ، ویزور

ویزور یک کلاه ورزشی که به آن آفتابگیر نیز گفته می‌شود و نوعی کلاه بدون تاج است که به سادگی از یک قسمت لبه‌دار و بند دور سر تشکیل شده‌ است. قسمت فوقانی این کلاه پوشیده نیست و تنها از صورت در برابر آفتاب محافظت می‌کند.

کلاه ترند بهار و تابستان 1401

این نوع کلاه برای محافظت از چشم در برابر نور مستقیم خورشید در ورزش‌های خارج از منزل (به ویژه گلف، تنیس، والیبال و سافت‌بال) طراحی شده است و تهی بودن قسمت فوقانی امکان تهویه را فراهم می‌کند. البته امروز ویزور اغلب توسط افراد غیر ورزشکار در ساحل و سایر رویدادهای آفتابی در فضای باز هم استفاده می‌شود.

کلاه فلت (کلاه تخت)

کلاه تخت، کلاه گردی است با لبه سفت کوچک در قسمت جلوی آن که ریشه‌ی انگلیسی دارد. این کلاه در ایرلند به عنوان کلاه شالیزار، در اسکاتلند به عنوان bunnet، در ولز کلاه Dai، در نیوزیلند کلاهی برای فرد برش‌دهنده‌ی پنیر و در ایالات متحده به عنوان کلاهی برای راننده شناخته شده‌است.

کلاه ترند بهار و تابستان 1401

معمولاً از جنس پشم، توید (رایج‌ترین) و پنبه است.

کلاه ترند بهار و تابستان 1401

حالا که تا اینجای مطلب با مدل‌های مختلف کلاه آشنا شدید، به سراغ کلاه‌های ترند در تابستان ۲۰۲۱ می‌رویم و بررسی می‌کنیم که طراحان بزرگ دنیای مد در تابستان امسال چه کلاه‌هایی را برای سرمان در نظر گرفته‌اند.

بولرهای بزرگ نینا ریچی

در لوک‌بوک این فصل نینا ریچی، کلاه‌ها نقش بزرگی را ایفا می‌کنند و به کاکشن کاملاً مفهومی و کارتونی آن کمک می‌کنند. سیلوئت کلاه بهاری ارائه شده از نوع کلاه‌های لبه‌دار اورسایز بوده و در رنگ‌های سفید، آبی، سبز نئون یا اسطوخودوس و یک کلاه با طرح چاپی کمرنگ ارائه شده‌اند.

کلاه ترند بهار و تابستان 1401

کلاه‌های سفید تام براون از انواع کلاه ترند بهار و تابستان 1401

کالکشن این فصل تام براون با مدل‌هایی با ظاهری تماماً سفید و یکنواخت فوق‌العاده چشمگیر بود؛ کلاه‌هایی که همگی از پشم سفید قلاب‌بافی شده بودند. از جمله سیلوئت‌های موجود در این مجموعه کلاه‌ها می‌توان به آفتابگیرهای لبه‌دار، کلاه‌های بوتر و کلاه‌های کوهنوردی یا سطلی اشاره کرد.

کلاه ترند بهار و تابستان 1401

 نماینده‌ی سافرجت (طرفدار حق رأی زنان) در کریستین سیریانو

کریستین سیریانو هدفش این بود که با مجموعه بهار خود رأی‌دهندگان دموکرات را تحریک کند و این هدف به ترند پوشش‌های سری که او قصد تولیدشان را داشت نیز تعمیم داده شد.

نحوه ست کردن دورس با لباس های پاییزه و زمستانی | استایل شیک و لاکچری پاییزه یعنی این !

کلاه ترند بهار و تابستان 1401

کلاه‌های تخت و لبه‌دار بوتر، به خصوص وقتی که با سیلوئت‌ لباس‌های قدیمی پوشیده شوند که روی آن‌ها کلمه‌ی «رأی» نوشته شده، ما را به یاد جنبش سافرجت می‌اندازد. همه‌ی کلاه‌ها نوشته سیاسی آشکاری ندارند بلکه بعضی از آن‌ها ساده و شیک، به صورت تک‌رنگ یا با طرح‌های چاپی جالبی همراه بودند.

 کلاه‌های کژوال سلین (دد کپ) از انواع کلاه ترند بهار و تابستان 1401

کلاه‌های کپ دهه‌ی ۹۰ به عرصه دنیای مد بازگشته‌اند. کالکشن سلین در یک استادیوم در فضای باز ارائه شد، بنابراین مدل‌ها برای محافظت خود در برابر آفتاب به کلاه‌های تابستانی نیاز داشتند. مانند لباس‌های این کالکشن، کلاه‌ها نیز اسپرت و کژوال و در عین حال لاکچری و لوکس بودند، از جمله کلاه‌های بیسبال پارچه‌ای و کلاه‌های باکیت (کلاه ماهیگیری).

کلاه ترند بهار و تابستان 1401

 باکیت‌های جذاب اترو، فیلوسوفی، آنا سوئی و سلین

ما به قدری در فشن‌شوها و لوک‌بوک‌ها شاهد کلاه‌های باکیت بوده‌ایم که مطمئن هستیم که کلاه محبوب تابستانی سال جدید خواهد بود. از کلاه‌های باکیت به سبک قومی برند اترو گرفته تا نمونه‌های حصیری و چاپی جذاب برند فیلوسوفی، کلاه‌های باکیت بی‌نظیری برای هر سبک سلیقه‌ای وجود دارد.

کلاه ترند بهار و تابستان 1401

کالکشن آنا سوئی نیز شامل کلاه‌های باکیت بود که آن را به یکی از معدود ترندهای کلاه بهار ۲۰۲۱ تبدیل کرده است. با این حال، برخلاف حال و هوای کژوال و غیر رسمی سلین، باکیت‌های آنا سوئی به لطف چاپ‌های گل‌گلی یا طرح‌های قلاب‌بافی، زنانه و راحت هستند.

 تفریح زیر نور خورشید با اترو، زیمرمن و جیسون وو (کلاه حصیری)

در میان ترند کلاه تابستانی ۲۰۲۱ تعداد زیادی کلاه آفتابی حصیری یا سنتی را شاهد نبودیم، اما خوشبختانه زیمرمن برای فصل گرم و آفتابی پیشنهاداتی به ما داد. این کالکشن تماماً شامل لباس‌های تعطیلات شاد و سبک بود که پوشیدن آن‌ها با کلاه‌های حصیری لبه‌دار شیک و آسان است. هر کلاه در امتداد حاشیه‌ی لبه‌اش با یک نوار قهوه‌ای تزیین شده که ساختار کلاسیک‌تری به کلاه‌ها می‌دهد و آن را برای استفاده در شهر و در تعطیلات مناسب می‌کند.

کلاه ترند بهار و تابستان 1401

کالکشن جیسون وو هم کلاه‌های لبه پهنی در چهارچوب کژوال به ما ارائه داد. این کلاه‌های آفتابی باکت از پارچه ساخته شده اند و احتمالاً برای استایل خیابانی و کژوال مناسب‌ترند.

کلاه ویزور فندی، ورساچه و دیوید کوما

آخرین ترند کلاه که در اینجا به آن می‌پردازیم ویزورها بودند که در فشن شوهای فندی و دیوید کوما شاهد آن‌ها هستیم. ورساچه همچنین ویزورهای لبه پهن با طرح چاپی شلوغ و روسری پیچیده شده به دور آن را ارائه داد.

کلاه ترند بهار و تابستان 1401

در دیوید کما، ویزورها کمی اسپرت‌تر بودند با تم ورزش تنیس اما لاکچری و لوکس تا آن‌جایی که شاهد کلاه پارچه‌ای پوشانده شده با کریستال‌ها هستیم. در فندی اما ویزورها مجلل‌تر به نظر می‌رسند، ساخته شده از پارچه سفید با لبه‌ی بسیار پهن.

طراحی جدید از کلاه شنا

یکی از راه‌های محافظت از مو در برابر کلر و خشکی آب دریا و استخر استفاده از کلاه شنا است. به نظر می‌رسد که طراحی‌های مربوط به سال ۱۴۰۱ بسیار خلاقانه است چرا که از انواع کلاه‌های شنا با طراحی‌های جدید در استایل‌های روزمره و رسمی استفاده خواهد شد. به طور مثال انواع کلاه شنا به صورت قلاب بافی یا با استفاده از پارچه‌های چرم برای استفاده در بهار ۱۴۰۱ از طرف برندهای مطرح طراحی و تولید پوشاک از جمله جورجیو آرمانی مورد معرفی قرار گرفته شده‌اند.

کلاه ترند بهار و تابستان 1401

کلاه پستچی از انواع کلاه ترند بهار و تابستان 1401

کلاه پستچی محبوبیت بسیار زیادی در بین عموم افراد دارد و به صورت دوره‌ای می‌تواند مورد استفاده در سبک‌های مختلف قرار بگیرد. در قرن ۱۵ میلادی از کلاه‌های پستچی به عنوان کلاه‌های نانوایی یا روزنامه‌نگاری یاد می‌شد. کلاه پستچی برای بهار ۱۴۰۱ به علت استفاده آن توسط تیلور سویفت و برایان جانسون محبوبیت بسیار بالایی را به دست آورده است.

کلاه ترند بهار و تابستان 1401

انواع رنگ‌های مختلف از کلاه پستچی قابل تهیه است. همچنین شما می‌توانید از انواع رنگ‌های بهاری در کلاه خود استفاده کنید و آن را در کنار سایر رنگ‌های روشن بهاری ترکیب کنید.

کلاه لئونی

آخرین مدل از کلاه ترند برای بهار ۱۴۰۱ کلاه لئونی است که برای آقایان گزینه مناسبی جهت استفاده در استایل‌های روزمره می‌باشد. در نظر داشته باشد که ترکیب رنگ‌های مختلفی برای کلاه لئونی در بازار موجود است که شما با توجه به لباس‌های خود می‌توانید گزینه مناسب را انتخاب کنید. خرید و ترکیب کلاه لئونی رنگ خنثی مانند انواع رنگ‌های سرمه‌ای،مشکی و … در کنار سایر آیتم‌ها می‌تواند چالش کمتری را به هنگام ترکیب داشته باشد. پس اگر به دنبال یک کلاه مناسب برای بهار ۱۴۰۱ هستید با تهیه کلاه لئونی تغییر جذابی در استایل خود ایجاد کنید.

چقدر این مطلب برای شما مفید بود؟

میانگین امتیازات ۴ از ۵

آیا این مفید بود؟

Thanks for your feedback!

نویسنده: سیده سمانه جلیلی

آخرین بروز رسانی

21 تیر 1402

بروز رسانی توسط

سیده سمانه جلیلی

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *