افتتاح حساب ترکیه
روش های حذف موهای زائد - لیزر موهای زائد در اصفهان

چه زن باشید و چه مرد، ممکن است از رویش موهای زائد در قسمت‌های مختلف بدنتان رنج ببرید. رفع مو زائد می‌تواند به یکی از اصلی‌ترین دغدغه‌های شما تبدیل شود. پیشرفت تکنولوژی و پزشکی باعث شده است که روش‌های زیادی برای رفع موهای زائد صورت و بدن به وجود آید‌. این روش‌ها چه از طریق جدیدترین دستگاه‌ها انجام شوند و چه روش‌های سنتی و ساده باشند باید به درستی انجام شوند؛ بنابراین باید اطلاعات کاملی از آن‌ها داشته باشید.

متقاضیانی که در اصفهان قصد از بین بردن موهای زائد خود را دارند کلینیک پوست و مو پارسی آماده ارائه خدمات لیزرموهای زائد در اصفهان به شما عزیزان می باشد.

در ادامه این مقاله به ۵ روش تضمینی برای رفع مو زائد بدن می‌پردازیم. پس در صورتی که دغدغه برطرف کردن موهای زائد برای شما نیز وجود دارد، در ادامه با ما همراه باشید.

لیزر موهای زائد

یکی از روش‌های تضمینی و محبوب برای رفع مو زائد، استفاده از لیزر است. لیزر، پرتوی نوری به صورت تکفام است که طول موج آن قابل تنظیم است و کاربردهای متعددی خواهد داشت. از لیزر می‌توان برای نواحی مختلف صورت و بدن استفاده کرد و بر اساس نیاز اثرات مختلفی از آن دید. هر تار مو یک ریشه حاوی رنگدانه ملانین دارد. زمانی که رشد مو فعال می‌شود این رنگدانه، رنگ تمام قسمت تار مو را تیره می‌کند.

لیزر موهای زائد، ملانین را مورد هدف قرار می‌دهد، بر روی آن متمرکز می‌شود و در نهایت ریشه مو را نابود خواهد کرد. هر چه موهای زائد فرد ضخیم‌تر و تیره‌تر باشند، نتیجه به دست آمده از لیزر نیز بهتر است. از آنجایی که در خود پوست نیز ملانین وجود دارد، هر چه رنگ پوست روشن‌تر باشد لیزر کمتر بر روی آن تاثیر می‌گذارد و آسیبی به پوست وارد نخواهد کرد. به عبارت دیگر بهترین کاندید برای انجام لیزر، افرادی با موی تیره و پوست روشن هستند.

ایمپلنت فول موس به همراه قیمت

فرق لیزر موهای ائد با دیگر روش های سنتی برای حذف موهای زائد

استفاده از تیغ و ژیلت

یکی از آسان‌ترین روش‌ها برای رفع موهای زائد، استفاده از تیغ یا ژیلت است. اگر چه این روش بسیار آسان است و در کمترین زمان موهای زائد را برطرف می‌کند، اما یک مشکل بزرگ دارد و آن رویش سریع موها است. مشکل دیگری که اصلاح با تیغ یا ژیلت به همراه می‌آورد، تیرگی پوست است. در این روش همراه با موهای زائد، لایه نازکی از پوست نیز برداشته می‌شود.

در قسمت زیر بغل و بیکینی پس از اصلاح و برداشته شدن بخشی از پوست، از لوازم بهداشتی استفاده می‌شود که منجر به تغییر رنگ پوست خواهد شد. علاوه بر این استفاده از تیغ و ژیلت باعث ضخیم شدن و تیرگی موهای زائد می‌شود. زمانی که موهای زائد شروع به رشد می‌کنند، ضخیم و تیره نیستند و اکثرا لطیف و کمی رنگی هستند. استفاده بیش از حد از تیغ باعث می‌شود که موهای زائد تیره‌تر شوند‌، رشد آن‌ها افزایش یابد و میزان آن‌ها چند برابر شود.

تیغ و ژیلت خطراتی مانند بریدگی و زخمی شدن را هم به همراه خواهند داشت؛ به همین دلیل اکثر افراد روش‌های دیگر و به خصوص لیزر را به آن ترجیح می‌دهند.

اپیلاسیون

اپیلاسیون با استفاده از وکس یک روش نیمه دائمی برای رفع مو زائد است. در این روش موهای زائد از ریشه خارج می‌شوند و رشد مجدد آن‌ها ۲ الی ۶ هفته طول خواهد کشید. مزیتی که اپیلاسیون نسبت به اصلاح با تیغ و ژیلت دارد این است که موها پس از رشد مجدد، نازک‌تر و نرم‌تر از قبل می‌شوند.

چگونه یک ادمین پاسخگویی اینستاگرام خوب پیدا کنیم؟

در این روش برای رفع مو زائد از موم یا وکس استفاده می‌شود. وکس معمولا از ترکیباتی مثل موم یا پارافین برای پایه، رزین برای چسبندگی، روان کننده‌هایی مثل روغن اسانسی به عنوان آبرسان و مواد خوشبو کننده تشکیل شده است. بسیاری از افراد برای داشتن پوستی بدون مو، صاف و شفاف از اپیلاسیون کمک می‌گیرند؛ در حالیکه این روش ممکن است با عوارض جانبی همراه باشد.

استفاده از لیزر برای رفع موهای زائد می‌تواند جایگزین بهتر و کم خطرتری برای اپیلاسیون باشد. علاوه بر این تنها با چند جلسه لیزر متوجه کاهش ۷۰ تا ۹۰ درصدی موهای زائد خود خواهید بود.

کرم موبر

یکی از به‌صرفه‌ترین روش‌ها برای رفع مو زائد، استفاده از کرم موبر است. از مزایای این کرم‌ها می‌توان به استفاده آسان و قیمت مناسب آن‌ها اشاره کرد. به همین دلیل افراد زیادی برای از بین بردن موهای زائد صورت و بدن خود از این روش استفاده می‌کنند. البته برای استفاده از این کرم‌ها باید نهایت دقت را به خرج دهید؛ چرا که در صورت استفاده غلط، مواد تشکیل دهنده آن‌ها می‌توانند منجر به التهاب و سوختگی پوست شوند.

در ترکیب کرم‌های موبر از مواد قلیایی منحصر به فردی استفاده می‌شود که با موهای زائد واکنش می‌دهند، کراتین آن‌ها را می‌شکنند و در نتیجه مو را از بخش زیرین پوست قطع می‌کند. معمولا در این روش، رویش مجدد موها حداقل ۴ روز طول خواهد کشید.

الکترولیز

الکترولیز روشی است که در آن از فرکانس‌های رادیویی با موج کوتاه استفاده می‌شود. در این روش، این فرکانس‌ها از طریق سوزن‌های ظریف و نازکی که به فولیکول مو وارد می‌شوند، توزیع خواهند شد. الکترولیز فولیکول مو را از بین می‌برد تا موی جدیدی رشد نکند. این روش رفع مو زائد باید توسط یک الکترولوژیست یا متخصص پوست انجام شود.

درد سينه چند روز قبل از پريود شروع می شود؟

برای از بین بردن موهای زائد با استفاده از الکترولیز باید چند جلسه درمان انجام شود. در این روش موهای زائد به طور دائم رفع نمی‌شوند؛ بلکه برای مدت طولانی رشد آن‌ها کند خواهد شد. الکترولیز عوارض شدیدی ندارد و شایع‌ترین عوارض آن، قرمزی و درد هستند.

بهترین روش حذف موهای زائد - لیزر موهای زائددر اصفهان

جمع بندی

همانطور که گفته شد همه روش‌های رفع مو زائد بدن و صورت به طور موقت هستند و پس از گذشت چند روز تا چند هفته موها مجددا رشد خواهند کرد. تنها روش دائمی که برای خلاصی از شر موهای زائد به وجود آمده، لیزر است. با استفاده از لیزر تنها در چند جلسه می‌توانید موهای زائد خود را برطرف کنید. از آنجایی که در این روش ریشه مو مورد هدف قرار می‌گیرد، نسبت به روش‌های دیگری مانند کرم موبر و استفاده از تیغ بسیار موثرتر خواهد بود.

علاوه بر این، لیزر بر خلاف سایر روش‌های رفع موهای زائد، هیچ عارضه‌ای به دنبال نخواهد داشت و یکی از کم خطرترین روش‌ها خواهد بود. برای انجام لیزر می‌توانید به کلینیک پارسی در اصفهان مراجعه کنید. این کلینیک مجهز به جدیدترین دستگاه‌های روز دنیا است و با کادر مجرب خود بهترین نتیجه را برای شما به همراه خواهد آورد‌.

برای دریافت مشاوره و نوبت می توانید با شماره ۰۳۱۳۴۳۹۴۵۸۸ تماس گرقته و یا برای اطلاعلت بیشتر به سایت clinicparsi.com مراجعه فرمایید.

چقدر این مطلب برای شما مفید بود؟

میانگین امتیازات ۵ از ۵

آیا این مفید بود؟

Thanks for your feedback!

نویسنده: shadi hemati

آخرین بروز رسانی

8 شهریور 1402

بروز رسانی توسط

shadi hemati

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *