افتتاح حساب ترکیه

با داشتن فضای ناکافی برای نظم دادن به وسایل ضروری و مورد نیاز، همیشه یک چالش برای بسیاری از افراد است، اما با استفاده از شلف‌ها و ویترین، این مشکل قابل حل می‌شود. شلف‌ها علاوه بر اینکه روشی بسیار هوشمندانه و شیک برای افزودن جذابیت به یک دیوار خالی هستند، نقش پرکاربردی نیز در فضاها ایفا می‌کنند. آن‌ها نه‌تنها فضا را زنده می‌کنند، بلکه به محیط جان می‌بخشند. به وسیله شلف‌ها می‌توانید کتاب‌ها، مجسمه‌های تزیینی، گلدان و سایر اشیاء را به صورت منظم و زیبا قرار دهید.

این نوع محصولات محبوبیت بالایی در میان کلکسیونرها دارد. افرادی که علاقه‌مند به نگهداری اقلام مختلف مثل نسخ کتب نفیس، آرشیو فیزیکی فیلم و سریال، مدالها و جوایز، لوازم عتیقه و آنتیک و… دارند برای محافظت از این وسایل و همچنین نمایش آنها از ویترین‌های این محصولات استفاده زیادی دارند.

شلف‌ دیواری امروزه یک جایگاه ویژه در طراحی داخلی منازل دارند. این شلف‌ها در واقع نسخه به‌روز و مدرن طاقچه‌های قدیمی هستند که با طرح‌ها و مواد جدید به بازار عرضه می‌شوند.

شلف، قفسه و کتابخانه یکی از ابزار مهم در طبقه‌بندی وسایل و لوازم پرکاربرد منزل به حساب می‌آید که با انتخاب یک محصول مناسب، نمای جذابی به خانه اضافه خواهد کرد.

شلف SCJ207

شلف‌های دیواری خاص و چشمگیر

شلف‌ها، علاوه بر جنبه تزیینی، دارای جنبه کاربردی نیز هستند که می‌توانند در دکوراسیون منزل به کار گرفته شوند. با استفاده از این شلف‌ها، می‌توان در فضای خانه صرفه جویی کرده و وسایل خود را به صورت منظم و قابل دسترس قرار داد. شلف دیواری مشابه قاب عکس می‌باشد با این تفاوت که قاب عکس فقط برای یک عکس فضا ارائه می‌دهد اما شلف علاوه بر چندین قاب عکس، فضای مناسبی برای لوازم تزئینی مثل مجسمه و شمع و… فراهم می‌آورد.

چگونه خانم های میتواند با داشتن ساعت مچی کار ها را دقیق تر انجام دهند؟

این محصول برای کسانی که توان خرید مالی بوفه‌های تزئینی و فانتزی را ندارند و یا فضای کافی در منزل خود را در اختیار ندارند، ایده آل است. شلف‌ها به راحتی قابل نصب و تنظیم هستند و می‌توانند به شکلی زیبا و بی نظیر در دکوراسیون منزل شما جای بگیرند.

در صورتی که شلفی که در ذهن خود دارید در فروشگاه‌ها موجود نیست، نگران نباشید؛ زیرا شما می‌توانید با کشیدن طرح تقریبی آن، آن را با شکل و رنگ دلخواهتان به فروشگاه لمپاف سفارش دهید و بخواهید که برای شما ساخته شود. برخی از فضاهای خانه، مانند گوشه‌های اتاق خواب، اتاق پذیرایی و نشیمن، به طور معمول استفاده کمی دارند و بیشتر این فضاها هدر می‌روند. با استفاده از شلف‌ها می‌توانید از این فضاها بهره‌ برداری کنید و آن‌ها را به زیبایی محیط خانه خود اضافه کنید.

خرید چه نوع کتابخانه‌ای برای من مناسب است؟

برای انتخاب بهترین کتابخانه برای منزل، باید به سلیقه افراد، فضا و هزینه توجه کرد. کتابخانه‌ها در انواع مختلفی طراحی و تولید می‌شوند؛ از جمله کتابخانه‌های ایستاده، توکار، دیواری و همراه با میز تحریر. انتخاب درست یک کتابخانه علاوه بر مرتب سازی کتاب‌ها، تأثیر بسیاری در چیدمان و دکوراسیون منزل دارد و می‌تواند به عنوان یک المان دکوری زیبا در خانه ما قرار بگیرد.

محل قرارگیری کتابخانه

قبل از مراجعه برای خرید کتابخانه، بسیار مهم است که محلی که قرار است در آن قرار گیرد را به دقت بررسی و اندازه گیری نمایید. این امر به خصوص زمانی حائز اهمیت است که بخواهید کتابخانه را در اتاق خواب یا دفتر کار خود قرار دهید.

علاوه بر توجه به اندازه و ابعاد محل، لازم است به دکوراسیون و فضایی که در اختیار دارید نیز توجه کنید. انتخاب یک کتابخانه با طراحی و رنگی که با دیگر عناصر دکوراسیون سازگاری داشته باشد، به ظاهر کلی اتاق شما زیبایی و هماهنگی خاصی خواهد بخشید.

تاثیر ژلاتین در تولید ژله های میوه ای دراژه

همچنین، باید مطمئن شوید که کتابخانه فضای کافی برای جایگذاری تمام کتاب‌هایتان را فراهم می‌کند؛ بنابراین، در هنگام اندازه‌ گیری مکان مناسب برای کتابخانه، توجه به ظرفیت و قابلیت جایگذاری آن نیز حائز اهمیت است.

سایز و تعداد کتاب‌های کتابخانه

در انتخاب کتابخانه برای نگهداری کتاب‌ها، سایز و تعداد کتاب‌ها از نکات حیاتی است که باید در نظر گرفته شود. اگر شما دارای تعداد زیادی کتاب با ابعاد مختلف هستید، بهتر است یک کتابخانه با تعداد طبقات زیاد انتخاب کنید. اینگونه می‌توانید کتاب‌های خود را به راحتی مرتب سازی کنید و هر کتاب را در جای مناسب خود قرار دهید.

کتابخانه BCSJ112

کنسول، ویترین و بوفه

یکی دیگر از المان‌های کاربردی منزل کنسول، ویترین یا بوفه می‌باشد. این محصول برای قرارگیری وسایل پذیرائی، وسایل تزئینی و زیبا، ظروف لوکس و چشم نواز، قاب عکس و وسایل دکوراتیو دیگر طراحی شده‌است. استفاده از کنسول و بوفه محدود به عصر جدید نمی‌باشد و از قدیم مورد استفاده بوده. بطوریکه برخی از مدلهای موجود در بازار به شکل سنتی و نوستالژی می‌باشد. متولدین دهه 60 و 70 حتما به خاطر دارند که در خانه‌های خود یا اقوام کنسول و ویترین با نام مصطلح بوفه وجود داشت و داخل آن ظروف پذیرائی و تزئینی و لوازم آنتیک و قدیمی قرار می‌دادند.

C:\Users\titanium\Desktop\SCA718-1.jpg

آینه کنسول حصیری مدل SCA718

قفسه یا شلف ام دی اف

شلف‌ها یا قفسه‌های ام دی اف قابلیت سفارشی سازی و تنظیم طبق سلیقه مشتری را دارا هستند. علاوه بر این مدل‌های مختلف و متنوع متناسب با متدهای روز دکوراسیون داخل سایت فروشگاه لمپاف موجود است که قابلیت تغییر ابعاد و اندازه نیز برای این مدل‌ها فراهم می‌باشد.

این شلف‌ها در دو مدل دیواری و زمینی قابل تولید است که مدل دیواری آن بوسیله اتصالات محکم که داخل پکیج محصول قرار می‌گیرد به دیوار متصل می‌شود و مدل‌های زمینی با پایه‌های زیبا و متنوع (چوبی یا ام دی اف) تولید می‌شوند که زیبایی محصول را دوچندان می‌کند.

در رابطه با انگیزه برای مطالعه و درس خواندن چه می‌دانید؟

شلف‌های دیواری بدلیل تفاوت در مقاومت دیوارهای منازل، امکان قرارگیری وسایل سنگین را ندارند و توصیه می‌شود از وسایل تزئینی سبک و کتاب‌های کوچک برای تزئین آن استفاده شود.

قفسه BCJ150

نکات مهم برای خریداری شلف یا قفسه دیواری

قبل از خرید شلف یا قفسه، باید ابتدا به اندازه‌گیری‌های لازم بپردازید. به عبارت دقیق‌تر، باید عرض، ارتفاع و عمق قفسه را اندازه‌گیری کنید تا بتوانید مکان مناسبی برای نصب شلف در خانه پیدا کنید. اگر قصد دارید وسایل بزرگی را در شلف قرار دهید، بهتر است به دنبال مدلی با تعداد زیادی قفسه باشید. در کل، کارایی و نوع شلف، نقش مهمی در انتخاب آن خواهد داشت.

شلف‌ها به عنوان یکی از اجزای اساسی دکوراسیون داخلی، از مواد مختلفی ساخته می‌شوند. فلز، چوب، پلاستیک و شیشه از جمله موادی هستند که برای ساخت شلف‌ها استفاده می‌شوند. هر یک از این مواد ویژگی‌ها و مزایای خاص خود را دارند.

اگر به دنبال یک شلف با جلوه خاص هستید، شیشه گزینه مناسبی است. شلف‌های پلاستیکی معمولا برای استفاده در محیط‌هایی که نیاز به وسایل سبک دارند، مناسب هستند، اما برای قرار دادن کتاب‌ها و مجلات و اشیای سنگین‌تر، شلف‌های چوبی بهترین گزینه هستند.

سخن پایانی

محصولاتی از قبیل شلف و کتابخانه و قفسه کاربردهای فراوانی برای استفاده در منزل دارد و مهمترین جزء زیباتر نمودن فضای دکوراتیو منزل می‌باشند. همانطور که وجود فرش برای پر کردن فضای خالی کف منزل ضروری است، وجود شلف و کتابخانه و ویترین هم برای ایجاد جلوه بصری زیبا روی دیوارهای منزل مورد نیاز می‌باشد. این مسئله فقط به شلف دیواری محدود نمی‌شود و وجود کتابخانه و کنسول نیز زیبایی خاصی به دیوارهای منزل می‌بخشند. شما می‌توانید این محصولات را بصورت نقد و اقساط از فروشگاه لمپاف خریداری نمایید.

چقدر این مطلب برای شما مفید بود؟

میانگین امتیازات ۵ از ۵

آیا این مفید بود؟

Thanks for your feedback!

نویسنده: shadi hemati

آخرین بروز رسانی

20 آذر 1402

بروز رسانی توسط

shadi hemati

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *