افتتاح حساب ترکیه
بزرگترین مراکز خرید شمال

قطعا یکی از لذت های مسافرت به شهرهای شمالی کشور گشت و گذار در فروشگاهها و بازارهای محلی شهرهای شمالی است. گروه سفر شادمگ لیستی از بزرگترین مراکز خرید شمال را در اختیارتان قرارداده تا سردرگم نباشید.

معروف‌ترین و بزرگترین مراکز خرید شمال

بزرگترین مراکز خرید شمال جزء جاذبه‌های گردشگری شمال کشور تلقی می‌شوند. جذاب‌ترین قسمت مسافرت به شمال، گشت و گذار در بازارها و مراکز خرید است و این دقیقاً همان چیزی است که مسافران به دنبال آن هستند و از این فعالیت و لذت می‌برند.

برای آن دسته از افرادیکه با هدف خرید ویلا در شمال نیز به مازندران مسافرت می‌کنند شاید یک فرصت استثنایی باشد تا از بهترین مراکز خرید مازندراندر شهرهای مختلف دیدن کنند.

بازار ترکمن‌ها در شهر ساری

یکی از بهترین مراکز خرید مازندران در شهر ساری قرار دارد، بازار ترکمن‌ها بوده که یک بازار بزرگ و بسیار معروف است. بازار ترکمن‌ها به عنوان مرکزی برای ارائه بورس انواع لباس و پوشاک و همچنین صنایع دستی بومی مردمان این سرزمین شناخته می‌شود.

بزرگترین مراکز خرید شمال

اگر تصمیم دارید به مازندران سفر کنید، در شهر ساری می‌توانید از این بازار دیدن کنید و زیباترین سوغاتی‌ها و صنایع دستی را خریداری نمایید؛ وسایل تزئینی، پوشاک زنانه، لوازم آشپزخانه، بدلیجات و هزاران کالای دیگر، با زیبایی خاصی در بازار ترکمن‌ها در شهر ساری خودنمایی می‌کنند.

 بازار بزرگ ماهی فروشان ساری

یکی دیگر از بزرگترین مراکز خرید شمال در شهر ساری، یک بازار وسیع و بزرگ است که انواع ماهی و محصولات دریایی در آن ارائه می‌شود. این بازار که در ۶ کیلومتری اتوبان ساری به سمت قائم شهر واقع شده است، یک مرکز بزرگ برای این چنین محصولات دریایی می‌باشد.

بسیاری از گردشگران و مهمانان که اقامت کوتاه مدت در شهر ساری دارند، ماهی‌های تازه را از این بازار خریداری می‌کنند.

بزرگترین مراکز خرید شمال

 مرکز خرید اوت لت، آدیداس، تعطیلات

سه مرکز خرید اوت لت، آدیداس و تعطیلات از بزرگترین مراکز خرید شمال در شهر ساری هستند.

فاصله این مراکز خرید از یکدیگر بسیار کوتاه است و تقریباً می‌توان گفت سه مرکز خرید مدرن و لوکس هستند. برندهای معتبر برای لباس ورزشی، انواع پوشاک خانگی، کیف و کفش، لوازم خانگی و سایر کالاهای مورد نیاز اعضای خانواده در این سه مرکز خرید ارائه می‌شوند. اگر به شهر ساری سفر کردید از این سه مرکز خرید دیدن کنید.

بزرگترین مراکز خرید شمال

 مرکز خرید سالیان

مرکز خرید سالیان یکی دیگر از بزرگترین مراکز خرید شمال که اغلب به صورت چند شعبه در شهرهای مختلف فعالیت می‌‌کند، است.

در مدت کوتاهی پس از راه‌اندازی اولین شعبه از مرکز خرید سالیان، به تدریج سایر شهرها نیز اقدام به پذیرش شعبه از این مرکز خرید نمودند و هم اکنون شاهد آن هستیم که در شهرهای نور، چالوس و نمک آبرود می‌توانید مرکز خرید سالیان را در شهرها مشاهده کنید.

راهنمای کامل سفر به سرعین + معرفی بکر ترین جاهای دیدنی سرعین

تمام کالاهایی که مورد نیاز شما است و در سفر می‌خواهید تهیه کنید یا سوغاتی بخرید، در این مراکز خرید ارائه می ‌شوند.

 مرکز خرید دی

یکی از بهترین مراکز خرید مازندران که در شهر نور واقع شده است، یک مرکز خرید بزرگ با نام مرکز خرید دی می‌باشد. این مرکز خرید در زمینی به وسعت بیشتر از ۱۱ هزار متر مربع، ساخته شده است و هم اکنون یکی از بزرگترین مراکز خرید شمال شهرستان نور محسوب می‌شود.

امکانات رفاهی برای مشتریان نظیر پارکینگ اختصاصی، سرویس بهداشتی، کافی شاپ و غیره در این مرکز خرید وجود دارد. کالاهای مورد نیاز خود را از مغازه‌های لوکس این مرکز خرید در مازندران می‌توانید تهیه کنید.

بازارهای محلی و هفتگی در رامسر

به جرات می‌توان گفت یکی از بهترین مراکز خرید شمال که کمتر کسی است بتواند از آن صرف ‌نظر کند، بازارهای هفتگی و محلی در شهر رامسر هستند. هرچه از خوراکی، سوغاتی و غذاهای محلی، میوه‌ها، سبزیجات و ده‌ها محصول دیگر از مردمان شمال می‌شناسید را می‌توانید در بازارهای محلی و هفتگی رامسر جستجو کنید.

انواع خوراکی‌های خوشمزه مخصوص شمال کشور نظیر رب انار، انواع ترشی، زیتون، ماهی و میگو و صدها خوراکی دیگر به همراه صنایع دستی مردمان محلی در این بازارها ارائه می‌شوند. اگر شهر رامسر را برای سفر انتخاب کردید بازدید از بازارهای محلی و هفتگی را حتماً در برنامه روزانه خود قرار دهید.

بزرگترین مراکز خرید شمال

بازار روز نوشهر

یکی دیگر از معروف‌ترین و بهترین و بزرگترین مراکز خرید شمال بازار روز نوشهر است. در این بازار همانند یک بازار محلی شلوغ می‌توانید هر آنچه از نیاز روزانه احتیاج دارید را تامین کنید. انواع میوه و سبزیجات تازه، خوراکی‌های خوشمزه، ماهی، صنایع دستی و سوغاتی در این بازار در اختیار شما قرار می‌گیرد. اگر به شهر نوشهر سفر کردید پیشنهاد می‌کنیم زمان کافی برای گشت و گذار در بازار روز نوشهر اختصاص دهید.

به شما اطمینان می‌دهیم از این کار پشیمان نمی‌شوید و در هنگام خروج از بازار، خریدهای زیادی انجام داده‌اید. بازار روز نوشهر را به عنوان بهترین مراکز خرید مازندران فراموش نکنید.

مرکز خرید اروپا در شهر بابلسر

بزرگترین و معروف‌ترین و بهترین مراکز خرید شمال در شهر بابلسر، مرکز خرید اروپا نام دارد. یک محیط پیشرفته و آرامش‌بخش در این مرکز خرید، طراحی شده تا بازدیدکنندگان تجربه خرید لذت‌بخش را داشته باشند.

در این مرکز خرید می‌توانید رستوران، فروشگاه‌های لوکس که کالاهای مختلف را ارائه می‌دهند و امکانات رفاهی و تفریحی را مشاهده کنید. این مرکز خرید در بلوار طالقانی قرار دارد و از ساعت ۸ صبح تا حدود ۱۱ شب باز می‌باشد.

مجتمع تجاری ستاره شمال از بزرگترین مراکز خرید شمال

مجتمع تجاری ستاره شمال حدود ۲۱۰۰۰ مترمربع مساحت دارد و در ۶ طبقه، با معماری منحصر و زیبا اولین مجتمع در منطقه آزاد انزلی به حساب می‌آید. این مجموعه با گستره متنوعی از کالاها، از مقاصد خرید و جاهای دیدنی بندر انزلی به شمار می‌رود.

احکام روزه مسافر در ماه رمضان ؛ چطور سفر کنیم تا بتونیم روزه بگیریم ؟

بزرگترین مراکز خرید شمال

در طبقه همکف و اول که قسمت تجاری این مجتمع است، حدود ۴۸۰ واحد قرار دارد، طبقه دوم شامل سوئیت‌های اداری و سالن اجتماعات، طبقه سوم و چهارم سوئیت‌های اداری و اقامتی و در نهایت طبقه آخر که رستوران مجموعه است.

پاساژ ولیعصر در شهر محمود آباد

پاساژ ولیعصر یکی دیگر از بهترین مراکز خرید شمال در شهر محمودآباد است. این پاساژ نیز دارای تعداد زیادی فروشگاه بوده و امکانات رفاهی را برای مشتریان هنگام خرید فراهم می‌آورد. اگر به خرید لوازم و وسایل شخصی یا سوغاتی در شهر محمودآباد علاقه‌مند هستید، از پاساژ ولیعصر دیدن کنید.

بازار بزرگ الغدیر در شهر محمود آباد

بزرگترین مراکز خرید شمال در شهر محمودآباد، بازار بزرگ الغدیر است. این بازار نیز همانند بازار روز نوشهر یا بازارهای هفتگی و محلی در رامسر، تمام مایحتاج خانواده‌ها را فراهم می‌کند. شلوغی و ازدحام بازار بزرگ الغدیر در محمود آباد، شور و نشاط خاصی را برای مهمانان و مسافران، هنگام خرید به وجود می‌آورد. خوراکی‌های خوشمزه، صنایع دستی مردم محمودآباد و صدها کالای دیگر را می‌توانید از بازار بزرگ الغدیر خریداری کنید.

مرکز خرید ایران کتان از بزرگترین مراکز خرید شمال

مدتی است پای علاقمندان به خرید را به فروشگاه ایران کتان باز کرده و مشفقانه از آن‌ها استقبال می‌کند. اگر بخواهیم آدرسش را از نظر بگذرانیم و محل دقیقش را روی نقشه نشانه بگیریم باید بگوییم دارای شعبه‌های متفاوتی است که بیشتر آن‌ها در مازندران جای خوش کرده‌اند.

بزرگترین مراکز خرید شمال

دارای شعبه نور است و یک شعبه هم در نمک‌آبرود دارد که ستودنی است و تحسین برانگیز. شعبه‌ای هم در دل رامسر دارد که دقیقا در کناره‌های ساحل سکنی گزیده است. مراجعه به این شعبه ایران کتان هم فال است و هم تماشا، هم خیره می‌شوید به ساحلی که با روح و جانتان بازی می‌کند و هم روانه مرکز خریدی می‌شوید که سردمدار نمونه‌های موجود است.

بابلسر را هم اضافه کنیم به لیست شهرهایی که تاکنون گفتیم، چرا که پای ایران کتان به بابلسر هم باز شده تا این شهر هم از ایران کتان تهی نباشد و بتواند پرچمش را به اهتزاز در آورد.

پرونده مرکز خرید ایران کتان را به عنوان یکی از برترین مراکز خرید شمال همین جا می‌بندیم و به سراغ مرکز دیگری می‌رویم که نامش در میان همگان برجسته است.

مرکز خرید سله بن

باز هم به سراغ مرکز خرید آمده‌ایم که در شهرهای مختلف دارای شعبه است، شعبه کلارآباد را می‌توان به عنوان نخستین گزینه موجود مطرح کرد.
بابلسر از دیگر میزبانان سله بن است تا جای پای خود را در میان بزرگترین مراکز خرید شمال محکم کند و مدعی شود می‌توان رد برجسته‌ترین مراکز خرید شمال را در بابلسر مشاهده کرد.

فارغ از این که سله بن تا چه میزان توانسته صدایش را به شهرهای مختلف برساند و بساطش را وسیع‌تر از گذشته پهن کند، باید بگوییم آن‌چه آن را متمایز و شاخص می‌سازد، اجناسی است که چشم‌ها را بر ویترین مغازه‌ها میخکوب می‌کنند و وسوسه ورود به فروشگاه را در جان رهگذران زنده می‌سازند.

دیدنی های تالاب انزلی با لاله مرداب فوق العاده زیبا را از دست ندهید

بزرگترین مراکز خرید شمال

خلاقیت و نوآوری همان برگه برنده‌ای است که سله بن بدان متوسل شده تا چند گام از رقیبان پیشی بگیرد و جایگاهش را نفس زنان به سمت بالا، عوض کند.

مرکز خرید شی شی

یکی دیگر از مراکزی که نامش در رأس مراکز خرید شمال ثبت شده است، شی شی است، باز هم مرکزی است ارزشمند که تلاش کرده تمام نیاز خریداران را گرد هم آورد و خوش سلیقه‌ها را به بطن فروشگاه بکشاند. شی شی گنجینه‌ای است در دل محمودآباد، که می‌توان نگاه خود را به سمتش دوران کرد و به سوی آن گام برداشت.

بازار نرگسیه و رجایی

بازار نرگسیه و رجایی در همسایگی کاخ آغا محمد خان قاجار قرار دارد و از شلوغ‌ترین بازارهای ساری به حساب می‌آید.

بزرگترین مراکز خرید شمال

در بازار می‌توانید از شیر مرغ تا جان آدمیزاد را پیدا کنید. طلا، کاموا، میوه، تره‌بار، ابزار بزازی و کفاشی از اجناس این بازار محسوب‌ می‌شوند.

بزرگ‌ترین کاموا فروشی شمال کشور یعنی شهر کاموا در این بازار قرار دارد. قسمتی از این بازار مسجد جامع ساری است. بازار نرگسیه و رجایی نمونه قدیمی و اصیل مراکز خرید ساری است. این بازار قدیمی‌ترین بازار ساری به حساب می‌آید. زیبایی این بازار با شنیدن صدای اذان چند برابر می‌شود.

الماس قو ؛ بزرگترین مراکز خرید شمال

مرکز خرید قو الماس خاورمیانه، یکی از متفاوت‌ترین و هیجان‌انگیزترین و بزرگترین مراکز خرید شمال است. این مرکز خرید شیک و مجلل در مجتمع معروف قو الماس خاورمیانه، معروف به برج‌های عظیم‌زاده قرار دارد. این مجتمع دارای سه برج است که دو برج آن به واحدهای مسکونی و یک برج آن به یک هتل مجلل ۳۸ طبقه اختصاص دارد.

مرکز خرید قو الماس خاورمیانه در طبقه‌های زیرین برج‌‌های مسکونی قرار دارد که به خاطر طراحی بنا و معماری بی‌نظیرش، زبانزد و معروف است و جلوه خاصی دارد.

بزرگترین مراکز خرید شمال

این مرکز خرید دارای ۳ طبقه و ۴۸۶ واحد تجاری است که البته هنوز بخش‌هایی از آن به طور کامل به بهره‌برداری نرسیده‌است. گردشگران می‌توانند انواع پوشاک، کیف و کفش، لوازم آرایشی و بهداشتی را از این مرکز خرید تهیه و از امکانات رفاهی آن مانند شهربازی، فوت‌کورت و رستوران استفاده کنند و یک روز خاطره‌انگیز را کنار عزیزانشان رقم بزنند.

الماس خاورمیانه کدام مرکز خرید شمال است؟

مرکز خرید قو الماس خاورمیانه، یکی از متفاوت‌ترین و هیجان‌انگیزترین و بزرگترین مراکز خرید شمال است. این مرکز خرید شیک و مجلل در مجتمع معروف قو الماس خاورمیانه، معروف به برج‌های عظیم‌زاده قرار دارد.

چقدر این مطلب برای شما مفید بود؟

میانگین امتیازات ۵ از ۵

آیا این مفید بود؟

Thanks for your feedback!

نویسنده: سیده سمانه جلیلی

آخرین بروز رسانی

9 خرداد 1401

بروز رسانی توسط

سیده سمانه جلیلی

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *