بهترین مرکز لیزر موهای زائد

ویژگی‌های بهترین مرکز لیزر موهای زائد

جلسه مشاوره قبل از لیزر

این واقعا به شما بستگی دارد تمامی سوالات و نگرانی های خود را قبل از انجام لیزر موهای زائد از پزشک متخصص لیزر مو های زائد بپرسید، همچنین در این جلسه نیاز است که جواب آزمایش ها شما توسط متخصص مورد نظر مورد بررسی قرار می گیرد و توصیه های پزشکی لازم و مراقبت های قبل از لیزر موهای زائد به شما داده می شود.

مراقبت های قبل از لیزر

تمام افرادی که متقاضی لیزر موهای زاید بدن خود می‌باشند لازم است تا اقداماتی را قبل از آن انجام دهند تا اثربخشی لیزر به بهترین شکل ممکن باشد. نکات مهم و مراقبت‌های قبل از لیزر موهای زائد به شرح زیر می‌باشد:

  1. اولاً قبل از انجام لیزر درمانی، نباید ناحیه تحت درمان را در معرض نور خورشید یا تخت آفتاب قرار دهید. هر زمان که قرار گرفتن در معرض نور خورشید برایتان اجتناب ناپذیر است، باید از یک ضد آفتاب با SPF 30 استفاده کنید.
  2. تقریبا از 24 ساعت قبل از انجام حذف موهای زائد از مصرف کافئین خودداری کنید زیرا مصرف کافئین می‌تواند شما را دچار اضطراب و تنش بیشتری کند.
  3. روز قبل از لیزر موهای زائد با ژیلت اصلاح کنید. هنگامی که برای مشاوره اولیه خود می روید، پزشک متخصص و تکنسین های کادر درمان دقیقاً به شما خواهند گفت که چه زمانی باید در آماده سازی قبل از لیزر بدن خود را اصلاح کنید، اما اکثر کلینیک‌ها توصیه می کنند یک یا دو روز قبل از جلسه این کار را انجام دهید. لیزر، موها را در مرحله رشد فعال هدف قرار می‌دهد و تراشیدن، مو را ترغیب به ورود به این مرحله می‌کند.
  4. با پوست تمیز برای لیزر کردن آماده شوید و به این منظور قبل از شروع اولین جلسه درمان، پوست خود را با پاک کننده ملایم بشویید. تمام مواد آرایشی، خاک و چربی را از روی پوست خود پاک کنید و حواستان باشد که قبل از درمان از مرطوب کردن منطقه درمان خودداری نمایید.
  5. از وکس و موم استفاده نکنید. شش هفته قبل از درمان باید از کندن مو با موچین، اپیلاسیون یا سفید کردن موها با دکلره خودداری کنید. حفظ ریشه و رنگدانه مو برای موفقیت در لیزر درمانی ضروری است.
رزرو بهترین هتل‌های 4 ستاره مازندران با تخفیف

لیزر موهای زائد فقط در مرحله رشد فعال مو را هدف قرار می‌دهد، بنابراین بسیاری از افراد بین 4 تا 10 جلسه برای رسیدن به نتایج مطلوب در هر نقطه از بدن نیاز دارند، به طور کلی فاصله بین جلسات لیزر بین یک تا دو ماه می‌باشد.

مراقبت های بعد از لیزر

مانند هر روش درمانی دیگر، توصیه های بعد از لیزر موهای زائد بدن نیز به کنترل یا کاهش عوارض کمک می‌کند. در این میان برخی عوارض شایع‌تر است و البته به خوبی قابل درمان است؛ از جمله:

درد و سوختگی سطحی: انتخاب یک دستگاه مناسب با فناوری بالا و داشتن کولینگ قدرتمند، در کاهش درد و سوختگی نقش مهمی دارد. همچنین مهارت اپراتور نیز در تنظیم طول موج و بسامد مناسب برای پوست و موی شما، به کاهش درد کمک می‌کند.

پس از انجام لیزر نیز استفاده از پماد زینک یا کمپرس یخ توصیه می‌شود. همچنین دقت کنید که به هیچ وجه در برابر نور مستقیم خورشید قرار نگیرید. بخش‌های لیزر شده پوست خود را با لباس بپوشانید.

قرمز و ملتهب شدن پوست: این مشکل طبیعی است و معمولا تا دو ساعت بعد از لیزر احساس آفتاب سوختگی خواهید داشت. حتی ممکن است نسبت به لمس پوست نیز حساس شوید.

به جز نکاتی که در کنترل درد موثر است، استفاده از پماد یا تزریق استروئیدهای موضعی یا پماد آنتی‌بیوتیک نیز به کاهش التهاب پوست کمک خواهد کرد. پوست‌های تیره‌تر احتمالا با احساس سوختگی بیشتری روبرو خواهند شد. همچنین جالب است بدانید که لیزر موهای زائد در از بین بردن موهای سفید نیز موثر است. به همین خاطر بسیاری از افراد برای لیزر موهای زائد سفید به کلینیک ها مراجعه می کنند.

افزایش باردهی گیلاس با تکنیک‌های مدرن

مشکلات پوستی مانند تغییر رنگ، تاول، آکنه: این مشکلات پوستی معمولا نادر هستند و پس از مدتی رفع خواهند شد. در این میان رسیدگی به پوست، مصرف آنتی‌بیوتیک‌ها و استفاده از لوسیون‌ها و پمادهای تجویز شده توسط پزشک، به کاهش این مشکلات کمک خواهد کرد.

در پوست‌های حساس ممکن است تغییر رنگ یا لک شدن، نیاز به زمان بیشتری برای از بین رفتن داشته باشد. سعی کنید برای انجم لیزر موهای زائد، حتما به یک کلینیک معتبر با دستگاه مناسب مراجعه نمایید و زیر نظر یک پزشک کار لیزر را انجام دهید.

لیزر موهای زائد پا

هزینه لیزر موهای زائد

    1   .مواد مصرفی برای لیزر موهای بدن در کلینیک لیزر

در بسیاری از دستگاه ها برای پایین تر آوردن هزینه ها به طور مثال محل اتصال هندپیس به دستگاه قابل تعویض نیست. این یک ایراد محسوب نمی شود اما رعایت مثال بهداشتی را کمی سخت تر می کند. به طور مثال برای یک مراجعه کننده ناحیه تناسلی لیزر شده و برای مراجعه کننده بعدی صورت باید لیزر شود.

    2   . نوع کلینیک لیزر موهای زائد

بدون شک انتخاب بهترین کلینیک  لیزر موهای زائد بر هزینه ی لیزر تاثیر گذار می باشد. امکانات رفاهی  که به مراجعین در کلینیک لیزر ارائه می شود،‌ مجموعا از جمله از عوامل تاثیر گذار بر لیزر موهای زائد می باشد.

   3    . نوع دستگاه لیزر برای از  بین بردن موهای زائد

نوع دستگاه لیزر موضوع مهم دیگری است که بر لیزر موهای  زائد تاثیر گذار می باشد. برخی از دستگاه های لیزر قدرت بالاتری در از بین بردن موهای زائد دارند و همچنین  در  صورت استفاده از آن ها عوارض کم تری چون سوختگی برای فرد وجود خواهد داشت. از جمله بهترین دستگاه های لیزر نیز می توان به دستگاه لیزر موهای زائد الکساندرایت کندلا اشاره نمود.

کاپ قاعدگی چیست؟ با مزایا، معایب و روش استفاده از آن آشنا شوید

لیزر موهای زائد در مرکز تخصصی پوست  و  مو دکتر مهدوی نیا

در کلینیک زیبایی دکتر مهدوی  نیا که یکی از بهترین مراکز لیزر موهای زائد تهران می باشد،  کلیه ی خدمات لیزر ُ  مادلینگ صورت ،‌لیفت نخ و کاشت مو انجام می شود که شما عزیزان با اطمینان خاطر می توانید این  مرکز را برای انجام خدمات لیزر و … انتخاب نمایید. لیزر موهای زائد در مرکز تخصصی پوست و مو دکتر مهدوی نیا توسط دستگاه لیزر  الکساندرایت کندلا انجام  می شود که  استفاده از این دستگاه لیزر برای  از بین بردن  موهای زائد  می تواند تجربه ی شگفت انگیزی را برای شما به همراه داشته باشد.

امروزه مراکز تخصصی و کلینیک های زیبایی با بهره گیری از دستگاه هایی مجهز طبق استانداردهای جهانی و همچنین بکارگیری پزشکان زیبایی خبره، مشغول به ارائه ی خدمات زیبایی و درمانی به بیماران هستند که برای افزایش مراجعین خود و شناخته تر شدنشان می توانند در وب سایت های شخصی مختص به کلینکشان اقدام به تبلیغات نمایند. بدون شک برای کسب بازده از تبلیغات نیاز به آژانس سئو سایت می باشد. بدون شک استفاده از خدمات طراحی سایت و سئو تاثیر بسیاری بر مراجعین و محبوبیت کلینیک ها خواهد داشت.

 

چقدر این مطلب برای شما مفید بود؟

میانگین امتیازات ۵ از ۵

آیا این مفید بود؟

Thanks for your feedback!

نویسنده: سیده سمانه جلیلی

آخرین بروز رسانی

8 اردیبهشت 1401

بروز رسانی توسط

سیده سمانه جلیلی

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *