افتتاح حساب ترکیه
ست کردن با لگ چرم

ست کردن با لگ چرم به این دلیل مهم است که این نوع از لگ برای جذاب تر دیده شدن نیاز به لباسهای اسپرت دارد. گروه استایل شادمگ اصول ست کردن با لگ چرم را به شما آموزش می دهد.

لگ چرم

لگ چرمی از آن دسته از لباس ها است که برای کمد لباس هر شخصی لازم است و شما می توانید استایل های مختلفی را با این شوار خلق کرده و اذت ببرید. اگرچه تا الان از شلوار چرمی استفاده نکرده اید، شاید ست کردن لگ چرمی و یا حتی پوشیدن آن برایتان ترسناک و نامعقول باشد. شما می توانید با ست کردن لگ چرمی با انواع لباس ها شیک به نظر برسید.

ست کردن با لگ چرم

چرم مصنوعی

چرم مصنوعی گزینه ای مقرون به صرفه است که می توانید برای لگ چرمی انتخاب کنید. به طور کلی بیشتر لگ های چرمی واقع در بازار و فروشگاه ها با چرم مصنوعی ساخته می شوند. چرم مصنوعی از پارچه های کشی مانند اسپندکس ساخته می شود که با نوعی پلی اورتان نیز ترکیب شده است.

مراقبت از چرم مصنوعی معمولاً آسان است. شما می توانید بدون آسیب رساندن به لگ چرمی خود که از چرم مصنوعی تهیه شده است، آن را در ماشین لباسشویی خود بشویید.

چرم طبیعی

اگر دنبال دوام و کیفیت هستید، سعی کنید لگ چرمی تهیه شده از چرم طبیعی را انتخاب کنید. لگ چرمی تهیه شده از چرم طبیعی به مراتب گرانتر از چرم مصنوعی است. به طور کلی چرم طبیعی، کیفیت بسیار بالایی دارد. از لحاظ قیمتی نیز از چرم مصنوعی گران تر است. در نتیجه اگر دنبال کیفیت بیشتر هستید برای ست کردن لگ چرمی خود می توانید چرم طبیعی را انتخاب کنید.

ست کردن با لگ چرم

ست کردن لگ چرمی و تشخیص اصالت

اگر قرار است هزینه ی بسیاری برای لگ چرمی خود کنید و از طبیعی بودن چرم مطمئن نیستید می توانید از شخصی که متخصص چرم است و در این زمینه فعالیت می کند کمک بگیرید. از آنجایی که چرم طبیعی اغلب کشش کمتری نسبت به چرم مصنوعی دارد، لگ چرمی تهیه شده از چرم طبیعی معمولاً دارای زیپ هایی در قسمت کمر یا ساق پا است تا پوشیدن آنها برای افراد راحت تر باشد.

کشسان بودن لگ چرمی

سعی کنید کشسان بودن لگ چرمی خود را بررسی کرده سپس آن را انتخاب کنید. در صورت تردید در اندازه و سایز خود، می توانید یک سایز بزرگتر برای خود انتخاب کنید تا در لگ چرمی خود کمی احساس آرامش کنید. به طور کلی چرم طبیعی و چرم مصنوعی هر دو از نظر فرم و استایل کاملاً جذب و خوابیده بر روی بدن نیستند.

به طور کلی لگ چرمی فارق از طبیعی یا مصنوعی بودنش در بعضی از قسمت های بدن مانند پشت زانو حالت چین خوردگی پیدا می کند و این حالت غیر قابل حذف است.

ست کردن لگ چرمی و انتخاب رنگ

با رنگ های تیره تر مانند مشکی و قهوه ای می توانید چین خوردگی ها را کمتر نشان دهید. لگ چرمی و قهوه ای به واسطه داشتن رنگ تیره، بد فرمی ها را کم تر نشان می دهند. این دو گزینه راحت ترین روش برای ست کردن لگ چرمی و استایلی زیبا هستند.

در عین حال شما می توانید لگ چرم مصنوعی را در رنگ های سفید، قرمز و طیف وسیعی از رنگ های دیگر پیدا کنید. اما ست کردن لگ چرمی با رنگ های روشن بسیار دشوارتر از رنگ های تیره است. به عنوان مثال شما می توانید لگ چرمی سورمه ای یا تیره را با بلوز صورتی یا پاستلی و کلی رنگ های دیگر ست کنید.

از بین بردن چروک کفش بدون آسیب رسیدن به بافت آن

ست کردن با لگ چرم

استفاده از کمربند

شما می توانید از کمربند بر روی لگ چرمی خود استفاده کرده تا راحت تر باشید. به طور کلی لگ چرمی مستعد حرکت کردن به سمت پایین است و اغلب هنگام پوشیدن این لگ ها نیاز به استفاده از کمربند دارید. کمربندها کمک می کنند تا این مشکل به حداقل برسد و به طور کلی پوشیدن این لگ های چرمی راحت تر می شوند.

ست کردن لگ چرمی و تاپ های بلند

سعی کنید تاپ های بلند که کمر، شکم و فاق لگ چرمی شما را می پوشانند انتخاب کنید. به طور کلی ساختار لگ چرمی مانند بسیاری از لگ های جذب مختلف است، اما در نهایت اختلاف آن ها در جنس متفاوت چرم می باشد. به همین دلیل، تاپ های کمی بلندتر برای لگ های چرمی بهترین ظاهر را دارند. از پوشیدن تاپ های کوتاه و برش خورده و چاک دار خودداری کنید.

ست کردن لگ چرمی و کفش مناسب

سعی کنید از پوشیدن صندل و کفش هایی که بسیار تابستانی هستند، برای ست کردن لگ چرمی دوری کنید. اکثر کفش ها می توانند با لگ چرمی شما از جمله بوت مچی، بوت ساق دار یا کفش های پاشنه بلند ست شوند، اما موارد کمی از جمله بعضی از کفش های تابستانی وجود دارند که با لگ های چرمی جالب نمی شوند.

ست کردن با لگ چرم

به طور مثال صندل هایی که پاشنه ی آن ها چوبی است بسیار تابستانی می باشند، اما لگ چرمی فقط به ماه های پاییز، زمستان و بهار محدود می شود پس ترکیب این دو جالب نخواهند شد. صندل های تخت توری تابستانی نیز برای ست شدن با لگ چرمی گزینه ی مناسبی نمی باشند.

حفظ تعادل در استایل

سعی کنید تعادل را بین لگ چرمی با کفش، تاپ و بلوز خود حفظ کنید. چرم به تنهایی می تواند اغوا کننده به نظر برسد اما ست شدن آن با لباس هایی با اشکال گشاد ترکیب را تغییر می دهد. شما می توانید در هوای سرد یک ژاکت کرکی یا بافتنی روی بلوز خود پوشیده و در هوای کمی گرمتر از یک تی شرت یا تاپی جذاب استفاده کنید .

تونیک ها و شمومیزها نیز می توانند در ست کردن لگ چرمی به شما کمک کنند. سعی کنید تعادل رنگ و همچنین استایل را حفظ کنید. رنگ های ملایم پاستلی حالتی زنانه و اسپرت تر ایجاد می کنند، در حالی که رنگ های تیره می توانند ساده و شیک تر به نظر برسند. پس سعی کنید متناسب با مکان مورد نظر رنگ لباس خود را انتخاب کنید.

ست کردن با لگ چرم

ست کردن لگ چرمی و انتخاب هوشمندانه تاپ و بلوز

سعی کنید در انتخاب تاپ کمی دقت کنید. بهتر است تاپ مورد نظر شما از قسمت سینه پوشیده تر باشد یا چاک های زیاد و به اصطلاح سکسی نداشته باشد. از آنجا که لگ چرمی کمی اغواکننده و سکسی است، انتخاب تاپ هایی که بیش از حد باز و اغوا کننده باشند گزینه ی مناسبی نمی باشند.

به طور کلی این را بدانید که نمایش منحنی های بدن شما هیچ مشکلی ندارد اما بهتر است از ست کردن لگ چرمی با تاپ هایی که کاملاً تنگ هستند، خودداری کنید. بهتر است از تاپ یا بلوز هایی که دارای چاپ های پررنگ هستند دوری کنید. اگرچه این بلوز ها ممکن است با سایر شلوار ها خارق العاده به نظر برسند، اما با لگ چرمی مطابقت نداشته و باعث می شود استایل شما بیش از حد شلوغ به نظر برسد.

انتخاب استایل در فصول مختلف

شما می توانید لگ چرمی خود را با ژاکت و کفش کتانی بپوشید. استفاده از بلوز های گشاد و شومیز های اور سایز راهی ساده برای ایجاد یک استایل راحت با لگ چرمی در پاییز یا زمستان هستند. اگر هوا بسیار سرد است می توانید از یک کت، کاپشن یا جلیقه روی لباس خود استفاده کنید. برای روزهای گرم می توانید از تی شرت های اورسایز و تاپ های گشاد استفاده کنید.

معرفی مدل های جدید و شیک پیراهن ساحلی زنانه + لباس ساحلی چیست و چه ویژگی هایی دارد ؟

ست کردن با لگ چرم

کت جین

شما می تونید لگ چرمی خود را با کت جین ست کنید. استفاده از کت جین برای ایجاد تضاد در استایل شما بسیار گزینه ی مناسبی است. کت جین، قسمتی از لگ چرمی و باسن شما را می پوشاند تا استایلی راحت تر داشته باشید. شما می توانید از کفش ورزشی Converse یا سایر کفش های کتانی برای خلق استایلی زیبا استفاده کنید.

استفاده از ژاکت کش باف و پشمی

شما می توانید از یک ژاکت کش باف پشمی بر روی تی شرت خود برای ایجاد ظاهری جذاب و متفاوت استفاده کنید. بهتر است از کفش ورزشی مشکی یا براق برای تکمیل استایل خود استفاده کنید. این استایل برای مسافرت نیز بسیار مناسب است.

برای فصول یا روزهایی که دمای هوا نوسان دارد می توانید از این استایل نیز استفاده کنید. می توانید از ژاکت کش باف پشمی کوتاه که دارای بند هستند و می توانید آن ها را گره بزنید استفاده کنید تا ظاهری جذاب تر داشته باشید.

ست کردن لگ چرمی و رنگ مشکی

اگر لگ چرمی مشکی رنگ دارید، می توانید از تاپ یا تی شرت مشکی نیز برای ست کردن لگ چرمی با بلوز خود استفاده کنید . به طور کلی اگر یک لگ چرمی تیره و یک تاپ مشکی در کمد خود دارید می توانید استایلی شیک و ساده را ایجاد کنید.

ست کردن با لگ چرم

نکته کلیدی در این استایل، وجود یک گزینه ی متضاد در لباس های شما، مانند یک ژاکت یا کمربند با رنگ متفاوت می باشد. از آنجا که لگ چرمی و بلوز شما یک رنگ است، می توانید تضاد رنگی را در کفش، کیف، اکسسوری و … ایجاد کنید.

پیراهن کلاسیک

شما می توانید لگ چرمی خود را با یک پیراهن کلاسیک و دکمه دار بپوشید. ترکیب لگ چرمی با پیراهن کلاسیک و دکمه دار ظاهری شیک، زیبا و ساده را برای شما ایجاد می کند. شما می توانید از کت بلیزر بلند بر روی پیراهن دکمه دار خود استفاده کنید.

این نوع لباس حتی ممکن است برای محط کار شما نیز مناسب باشد. این ترکیب را می توانید هو با کفش پاشنه بلند و هم با کفش تخت استفاده کنید. بهتر است متناسب با محیطی که قرار است بروید کفش خود را انتخاب کنید.

ست کردن با لگ چرم

استایل پاییزی و زمستانی

شما می توانید لگ چرمی خود را برای استایل های پاییزی و برای مهمانی ها در فصول سرد استفاده کنید. انتخاب ژاکت گشاد همراه با لگ چرمی بسیار زیبا به نظر می رسد. با استفاده از کمربند می توانید استایل خود را تکمیل کنید. ست کردن لگ چرمی با لباس های گرم برای ماه های زمستانی انتخابی مناسب است. به طور کلی لگ چرمی برای گرم نگه داشتن پاها گزینه ب بسیار مناسبی می باشد.

ست کردن لگ چرمی با چکمه بلتد

برای رفتن به قرار شام یا قرار های شبانه می توانید از چکمه بالای زانو استفاده کنید. شما می توانید از یک ژاکت با رنگ خنثی برای بالا تنه خود استفاده کنید. از آنجا که لگ چرمی کاملا جذب بدن است، به راحتی می توانید از چکمه های بلند استفاده کنید. چکمه ی مشکی جیر با لگ چرمی مشکی استایل بسیار جذابی خلق می کند. پس شما می توانید برای ست کردن لگ چرمی از چکمه های بلند استفاده کنید.

کفش مناسب برای ست کزدن با لگ چرم

بوت ساق کوتاه

قبل از هرچیز باید بگوییم که شلوارهای چرم مناسب زمستان هستند پس به هیچ وجه نباید با کفش‌هایی که مخصوص تابستان هستند پوشیده شوند مثلا صندل‌های تابستانی. بوت ساق کوتاه بهترین انتخاب برای این نوع شلوار است که می‌تواند هر جنسی داشته باشد و لازم نیست حتما بوت چرم بپوشید. بوت‌های جیر، ساتن و مخمل هم گزینه‌های مناسبی برای پوشیدن با شلوار چرم هستند.

لیست کامل اکسسوری عروس شیک و لاکچری برای عروس خانم ها

ست کردن با لگ چرم

پاشنه بلند و پنجه باریک

اگر دوست دارید استایلی خانمانه و مجلسی با شلوار چرم خود داشته باشید آن را با کفش مجلسی پاشنه بلند نوک تیز و پنجه باریک بپوشید. این کفش هم پاهای شما را کشیده‌تر نشان می‌دهد و هم تناسب بسیار خوبی با شلوار چرم زیبای شما به وجود می‌آورد. مدل‌های کلاسیک، زرق و برق‌دار و بند‌دار کفش پاشنه بلند همگی مناسب پوشیدن با این شلوار‌ها هستند.

کفش کتانی

شلوار چرم مخصوص کفش‌های مجلسی و پاشنه بلند نیست و لزومی ندارد که حتما با بوت و کفش رسمی همراه شود. شما می‌توانید شلوار خود را با کتانی‌های بنددار به خصوص رنگ سفید آن بپوشید و در عین خوش تیپ بودن راحت و فعال نیز باشید. البته این استایل بیشتر مناسب بیرون و گردش است.

ست کردن با لگ چرم

نکاتی در مورد ست کردن لگ

برای استایل با لگ بهتر است به چند نکته توجه داشته باشید. از جمله اینکه:

  • سایز مناسب لگ را برای خود انتخاب کنید.
  • قد لگ شما مناسب باشد، خیلی کوتاه یا بلند نباشد.
  • چکمه و بوت، صندل، کفش های عروسکی و بدون پاشنه مناسبترین مدل کفش برای ست کردن با شلوار لگ هستند.

ست کردن لگ چرمی و تشخیص اصالت

اگر قرار است هزینه ی بسیاری برای لگ چرمی خود کنید و از طبیعی بودن چرم مطمئن نیستید می توانید از شخصی که متخصص چرم است و در این زمینه فعالیت می کند کمک بگیرید. از آنجایی که چرم طبیعی اغلب کشش کمتری نسبت به چرم مصنوعی دارد، لگ چرمی تهیه شده از چرم طبیعی معمولاً دارای زیپ هایی در قسمت کمر یا ساق پا است تا پوشیدن آنها برای افراد راحت تر باشد.

ست کردن لگ چرمی و انتخاب هوشمندانه تاپ و بلوز

سعی کنید در انتخاب تاپ کمی دقت کنید. بهتر است تاپ مورد نظر شما از قسمت سینه پوشیده تر باشد یا چاک های زیاد و به اصطلاح سکسی نداشته باشد. از آنجا که لگ چرمی کمی اغواکننده و سکسی است، انتخاب تاپ هایی که بیش از حد باز و اغوا کننده باشند گزینه ی مناسبی نمی باشند.

به طور کلی این را بدانید که نمایش منحنی های بدن شما هیچ مشکلی ندارد اما بهتر است از ست کردن لگ چرمی با تاپ هایی که کاملاً تنگ هستند، خودداری کنید. بهتر است از تاپ یا بلوز هایی که دارای چاپ های پررنگ هستند دوری کنید. اگرچه این بلوز ها ممکن است با سایر شلوار ها خارق العاده به نظر برسند، اما با لگ چرمی مطابقت نداشته و باعث می شود استایل شما بیش از حد شلوغ به نظر برسد.

ست کردن با لگ چرم

چرم مصنوعی چیست؟

چرم مصنوعی گزینه ای مقرون به صرفه است که می توانید برای لگ چرمی انتخاب کنید. به طور کلی بیشتر لگ های چرمی واقع در بازار و فروشگاه ها با چرم مصنوعی ساخته می شوند. چرم مصنوعی از پارچه های کشی مانند اسپندکس ساخته می شود که با نوعی پلی اورتان نیز ترکیب شده است.

چگونه تعادل را بین لگ چرمی با کفش، تاپ و بلوز خود حفظ کنیم؟

چرم به تنهایی می تواند اغوا کننده به نظر برسد اما ست شدن آن با لباس هایی با اشکال گشاد ترکیب را تغییر می دهد. شما می توانید در هوای سرد یک ژاکت کرکی یا بافتنی روی بلوز خود پوشیده و در هوای کمی گرمتر از یک تی شرت یا تاپی جذاب استفاده کنید .

چقدر این مطلب برای شما مفید بود؟

میانگین امتیازات ۵ از ۵

آیا این مفید بود؟

Thanks for your feedback!

نویسنده: سیده سمانه جلیلی

آخرین بروز رسانی

8 خرداد 1401

بروز رسانی توسط

سیده سمانه جلیلی

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *