افتتاح حساب ترکیه
شیائومی بوک ایر 13

شیائومی بوک ایر 13 باریک‌ترین لپ تاپ شیائومی تا به امروز می‌باشد که حدود ۱۲ میلی متر ضخامت دارد. گروه تکنولوژی شادمگ در این مطلب مشخصات و ویژگی های کامل این غول فناوری شیائومی را برای شما آماده کرده است.

شیائومی بوک ایر 13

شرکت شیائومی پس از معرفی یک لپ تاپ گیم، لپ تاپ دیگری را تحت سری ردمی بوک ایر ارائه داد که دارای پردازنده نسل دهم می باشد و دارای دو ظرفیت رم 8 و 16 می باشد. لپ تاپ ردمی بوک ایر 13 RedmiBook Ai دارای نمایشگر 2.5K، طراحی سبک و حداقلی، حافظه 512 گیگابایتی SSD و رم 8 گیگابایتی می باشد و با سیستم عامل ویندوز 10 مایکروسافت پشتیبانی می شود.

شیائومی بوک ایر 13

نمایشگر آن دارای نسبت صفحه به بدنه 89 درصدی می باشد و باتری آن 41 وات ساعتی می باشد که نسبت به فعالیتی که دارید می تواند 8 تا 12 ساعت دوام داشته باشد و از شارژ پورت USB-C پشتیبانی می نماید. همچنین توصیه می شود از لپ تاپ ردمی بوک 12 در سایت می مالز مشاهده فرمایید.

این محصول اخرین لپ تاپ سبک شرکت شیائومی می باشد که تقریبا در بخش عمده آن از لپ تاپ های شرکت اپل الگو گرفته شده است. رنگ آن نقره ای است و نوار مشکی رنگ ضخیمی حاشیه آن را تشکیل می دهد. شرکت شیائومی به پنل 13.3 اینچی با نسبت 16:9 و رزولوشن 1600 در 2560 بسنده کرده است. نمایشگر این لپ تاپ تمامی طیف های رنگی sRGB را پشتیبانی می نماید و حداکثر روشنایی آن تا حد 300 نیتی می باشد که از زوایای مختلف دید خوب و روشنی دارد و زاویه دید 178 درجه ای ارائه می دهد.

به علاوه، نسبت به مدل های قبلی که ارائه داده بود نسبت صفحه به بدنه را تا میزان 89 درصد ارتقا داده است.

لپ تاپ ردمی بوک ایر 13 xiaomi re3dmibook air

در دل این لپ تاپ از پردازنده قدرتمند نسل دهم اینتل i5-10210Y به کار رفته است. شایان ذکر است بدانید این لپ تاپ دارای نسخه ای با رم 16 گیگابایتی می باشد که از پردازنده i7-10210Y در آن استفاده شده است. این محصول در ابعاد 297.5 در 212 در 12.99 میلی متر می باشد و وزن آن تنها 1.05 کیلوگرم می باشد که در ساختار آن تنها دو پورت USB TYPE-C و یک هدفون جک 3.5 میلی متری قرار داده شده که در سمت راست آن جای گرفته است. این محصول در حال حاضر در چین عرضه شده است و خبری از عرضه آن به صورت گلوبال نمی باشد، اما انتظار می رود به زودی به کشور های جهانی ارسال شود.

شیائومی بوک ایر 13

همینطور لازم به ذکر است لپ تاپ ردمی بوک ایر 13 Xiomi redmibook air از شبکه بی سیم وای فای 6.0 وفناوری بلوتوث 5.1 پشتیبانی می نماید و دارای یک سیستم حرارتی خنک کننده می باشد که کمک شایانی در خنک نگه داشتن دستگاه به هنگام بازی ها و استفاده های چندگانه می نماید.

نگهداری از باتری لپ تاپ ؛ 8 عامل که قاتل باتری شماست

مشخصات لپ تاپ ردمی بوک ایر 13

  • برند شیائومی
  • مدل RedmiBook Air 13
  • ابعاد 297.5 در 212 در 12.99
  • وزن 1.05 کیلوگرم
  • سیستم عامل ویندوز 10
  • باتری 41 وات ساعتی
  • سایز 13.3 اینچ
  • وضوح 2560X1600
  • پردازنده نسل دهم اینتل i5-10210Y
  • رم 8، حافظه داخلی 512 SSD
  • وای فای 6، بلوتوث 5
  • دو پورت USB و هدفون جک 3.5 میلی متری

شیائومی بوک ایر 13

مشخصات شیائومی بوک ایر 13

شیائومی بوک ایر 13 دارای نمایشگر 13.3 اینچی E4 OLED با وضوح 2880 در 1800 پیکسل، روشنایی 600 نیت و نرخ تازه‌سازی تصویر 60 هرتز است. صفحه نمایش دستگاه با حاشیه‌های باریکی احاطه شده و از استانداردهای Dolby Vision و VESA Display HDR500 پشتیبانی می‌کند.

لپ تاپ دارای طراحی 2 در 1 با لولای 360 درجه و نمایشگر لمسی است که باعث می‌شود کاربران بتوانند از آن در شکل‌های مختلفی استفاده کنند. همانطور که در ابتدای مطلب گفتیم، با دستگاه باریک و سبکی مواجه هستیم که فقط 1.2 کیلوگرم وزن و 12 میلی‌متر ضخامت دارد.

شیائومی همچنین لپ تاپ خود را به اسپیکرهای استریو دوگانه با پشتیبانی از Dolby Atmos و همچنین میکروفون‌های دو واحدی مجهز کرده است. یک صفحه کلید با نور پس زمینه و تاچ‌پد شیشه‌ای نیز روی آن وجود دارد. از دیگر مشخصات قابل توجه آن می‌توان به سنسور اثر انگشت تعبیه شده روی دکمه پاور و یک دوربین 8 مگاپیکسلی اشاره کرد.

در داخل، این دستگاه به پردازنده‌های نسل دوازدهم Core i7 اینتل و پردازنده گرافیکی Iris Xe اینتل مجهز شده است و از حداکثر 16 گیگابایت رم LPDDR5 و 512 گیگابایت حافظه SSD پشتیبانی می‌کند. یک هیت سینک VC بزرگ برای دفع گرما در آن وجود دارد. توان دستگاه نیز توسط یک سلول باتری 58.3 وات ساعت با پشتیبانی از شارژ سریع 65 وات تامین می‌شود.

از نظر نرم‌افزاری نیز، این لپ تاپ سیستم عامل ویندوز 11 را اجرا می‌کند.

شیائومی بوک ایر 13

در نهایت، گزینه‌های اتصال شیائومی بوک ایر 13 شامل WiFi-6E، بلوتوث 5.2، دو پورت تاندربولت 4 و جک صدا می‌شود.

شیائومی بوک ایر 13 با پردازنده Core i5 حدود 691 دلار قیمت دارد و مدل i7 آن با قیمت 774 به فروش می‌رسد. همچنین این دستگاه در رنگ سفید زیبایی به فروش می‌رسد.

لپ تاپ سبک و باریک با کارت گرافیک مجزا NVIDIA GeForce 940MX

ظریف با بدنه تمام فلزی
صفحه FULL HD
پردازنده Intel ® Core ™ i5-6200U
کارت گرافیک NVIDIA GeForce 940MXو 1G GDDR5
256GB PCIe × 4 NVMe SSD
حاشیه های فوق باریک
عمر طولانی باتری 9.5 ساعت

بدنه فلزی، طراحی مدرن و مختصر

به لطف قطعات کاملاً تطبیق پذیر مادربردها پیچیده تر نیز شده اند. فناوری ویژه اتصال صفحه های نمایش آنها را از این هم باریکتر کرده است. به واسطه استفاده از باتری های پرتراکم دستگاه حداقل انرژی را مصرف می کند به علاوه چنین باتریهایی فضای بسیار کمتری اشغال می کنند. شیائومی توانسته است با بهره مندی از این نوآوری ها خطی از لپ تاپهای پرتابل را تولید کند که عملکرد قوی و اندازه کوچک را در یک جا جمع کرده است. این دستگاه تقریباً در هر کوله پشتی یا کیفی جای می گیرد. حمل آن حتی با یک دست نیز آسان است و همیشه به خاطر ظاهر خوش ترکیبش توجهات را جلب می کند.

نحوه سرچ عکس در گوگل چگونه است ؟

شیائومی بوک ایر 13

قطعاتی با بالاترین کیفیت

هدف شیائومی رسیدن به بالاترینهاست حتی در چیزهای کوچک. پردازنده پرقدرت از Intel ® Core ™ و رم DDR4 و GDDR5 و درایو SATA SSD و کارت گرافیک مجزای NVIDIA GeForce 940MX. بازی های جدید و پرقدرت انجام دهید، بدون هیچ دشواری و تأخیری ویدئو بسازید و ویرایش کنید. شما دیگر نیاز نیست بین قابلیت حمل و عملکرد یکی را انتخاب کنید.

حق انتخاب بین نسخه های متعدد لپ تاپ با اندازه صفحه “12.5 تا 13.3”
کارت گرافیک قدرتمند NVIDIA GeForce 940MX و Intel HD
پردازنده های پرقدرت Intel Core i5 و Intel Core m3

گرافیک روشن و واقع گرایانه

به ندرت می توان لپ تاپ کوچکی را یافت که کارت گرافیک مجزا داشته باشد. نوت بوک ایر “13.3 شیائومی به یک پردازنده گرافیک جدا مجهز شده است که وظیفه پردازش عکسها و بازی های 3D را با کیفیت بالا دارد و به لطف آن عملکرد لپ تاپ در حین بازی 2.1 برابر شده است. تصویر واقع گرایانه HD و افکتهای انیمیشن ملایم باعث می شود شما از بازی مورد علاقه خود کمال لذت را ببرید.

پردازنده های پرقدرت Intel Core

نسل جدید پردازنده های Intel Core در مقایسه با نسل قبلی 18 درصد سریعتر هستند. مصرف انرژی کمتر و در عین حال عملکرد بهتری دارند از این رو شما می توانید ویدئوها را با کیفیت 4K و بدون هیچ تأخیری ببینید. نسخه “13.3 نوت بوک ایر شیائومی دارای یک پردازنده پرقدرت Intel Core i5 است اما شما می توانید مدل “12.5 را انتخاب کنید که از پردازنده آرامتر Intel Core m3 بهره می برد.

بالاترین فرکانس تا 2.7GHz
پردازنده Intel Core i5-6200U
گرافیک مجزای NVIDIA GeForce 940MX

شیائومی بوک ایر 13

غرق در تصویر با صفحه نمایش Full HD و قاب باریک

صفحه نمایش Mi Notebook Air دارای یک قاب فوق باریک است که عرض آن تنها 5.71 میلیمتر است و این در ترکیب با رزولوشن 1920×1080 تأثیر شگفت انگیزی را خلق می کند و به شما کمک می کند تا بهتر بر روی تصویر تمرکز داشته باشید. شیشه محافظ سنتز شده با سختی بالا (7H در معیار Mohs) ساخته شده است که باعث می شود صفحه نمایش نسبت به خش مقاوم باشد.

فناوری ویژه لایه سازی ضخامت فاصله هوا بین صفحه نمایش و لایه محافظ را چهار برابر کاهش داده است که به همین دلیل احتمال تابش های زننده ناشی از انکسار نور کاهش می یابد.

چه در خانه و چه در بیرون حتی در زیر نور روشن آفتاب از تصویر با کیفیت لذت ببرید.

ترفندهای عکاسی با موبایل + نکات هنری ویژه حرفه ای ها

رزولوشن 1920×1080 Full HD resolution
شیشه محافظ یاقوت کبود
حاشیه فوق باریک 5.71 میلیمتری

باتریهایی با تراکم انرژی بالا

چنین نوت بوک کوچکی با چنین عمر باتری! خیر جادو نیست، دانش است. بدین منظور شیائومی از باتریهایی با تراکم انرژی بالای 578Wh / L استفاده نموده است که باعث شده است باتریها بسیار سبک وزن شوند و شما بتوانید از طریق یک درگاه USB Type-C از قابلیت شارژ سریع بهره ببرید. اکنون این امکان وجود دارد که این دستگاه را ظرف تنها نیم ساعت تا %50 شارژ کنید.

عمر 9.5 ساعت باتری، شارژ سریع. این دستگاه برای استفاده در هر زمان و هر مکانی چه در خانه، در حال راه رفتن و حین مسافرت مناسب است.

صدایی فراگیر از تولیدکننده اتریشی AKG Acoustics

می دانیم که شما دوست دارید مستقیماً از روی لپتاپ به موزیک گوش فرا دهید و ویدئو تماشا کنید. برای بالا بردن کیفیت صدا و غنی و قوی تر کردن باس، این دستگاه مجهز به اسپیکرهایی از کارخانه اتریشی AKG Realtek ALC255 است. فناوری برتر Dolby Audio ™ صدا را طبیعی تر و متوازن تر می کند.

شیائومی بوک ایر 13

رابط غنی

تمام لپ تاپ های برتر نسل جدید از درگاه USB Type-C استفاده می کنند و نوت بوک شیائومی استثناء نیست. شما می توانید از آن برای شارژ دیگر افزارها، انتقال داده ها و همچنین خروجی تلویزیون استفاده کنید. به علاوه مدل “12.5 Mi Notebook Air دارای یک خروجی HDMI ، یک درگاه USB 3.0 و جک هدفون 3.5 میلیمتری است. چنین تنوعی در درگاه ها و خروجی ها انتخاب شما را به طور چشمگیری گسترش می دهد. برای مثال شما می توانید از یک نمایشگر اضافه برای کار یا تفریح استفاده کنید.

آداپتور چندمنظوره هوشمند

این آداپتور شما را قادر می سازد که هارد اکسترنال، USB فلش، پرینتر و نمایشگر اضافی و هر دستگاه دیگری که به درگاه USB مجهز است به لپتاپ خود وصل کنید.

باز کردن سریع قفل با Mi Band 2

سریعترین راه برای باز کردن قفل لپتاپ بدون وارد کردن رمز استفاده از Mi Band 2 است. هنگامی که Mi Band 2 بر روی دست شماست نوت بوک خود را روشن کنید قفل آن به طور خودکار باز می شود.

علاوه بر کوچک بودن و عملکرد قوی Mi Notebook Air راهکارهای نوآورانه بسیاری دارد که باز کردن قفل با دستبند یکی از آنهاست.

حافظه نسل جدید
درایورهای SATA SSD مدرن
نمایشگر بدون درز و حاشیه باریک 5,59 mm
کیبورد Full-size
چند لمسی
صدای فراگیر نسخه پیشرفته Dolby
WiFi 2×2 دو برابر سریعتر
کوچک و قابل حمل

شیائومی بوک ایر 13

یک لپ تاپ قدرتمند، نوآورانه کم صدا به اندازه یک مجله.

با وزنی کمی بیشتر از یک کیلوگرم؛ عمر طولانی باتری و کاربردهای گسترده نوت بوک ایر شیائومی دستیار ناگزیرتان خواهد شد که به راحتی در کیف یا کوله شما جای می گیرد.

چقدر این مطلب برای شما مفید بود؟

میانگین امتیازات ۵ از ۵

آیا این مفید بود؟

Thanks for your feedback!

نویسنده: سیده سمانه جلیلی

آخرین بروز رسانی

15 آبان 1401

بروز رسانی توسط

سیده سمانه جلیلی

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *