افتتاح حساب ترکیه
شیک ترین گلدان های دکوری

با استفاده از شیک ترین گلدان های دکوری میتوانید دکور پذیرایی خودتان را صفایی داده و حسابی تغییرات ایجاد کنید. این مطلب از گزوه دکوراسیون شادمگ اطلاعات خوبی در خصوص گلدان های دکوری در اختیارتان قرار داده و به شما کمک می کند با توجه به سبک دکوراسیون منزل خود بهترین انتخاب را داشته باشید.

گلدان‌دکوری چیست و چه کاربردی دارد؟

به محل قرار دادن گل اصطلاحا گلدان گفته می‌شود، درون گلدان را معمولا با خاک پر کرده و درون آن گل می‌کارند.

شیک ترین گلدان های دکوری

اما گلدان تزئینی حتی از نظر شکل ظاهری هم با گلدان‌های معمولی تفاوت دارد. این وسیله شبیه یک کوزه، بطری یا چهره است که بر خلاف نمونه قبلی با خاک پر نمی‌شود. بلکه درون آن یک یا چند شاخه گل مصنوعی قرار داده می‌شود و به منظور زیبا کردن محل کار یا زندگی مورد استفاده قرار می‌گیرد.

مزایای شیک ترین گلدان های دکوری

قیمت آن‌ها نسبت به سایر لوازم تزئینی ارزان‌تر است. بنابراین ارزش خرید بالایی دارند.
به علت اینکه در سایزها و اندازه‌های مختلف تولید می‌شوند، آن‌ها را در هر جایی می‌توان استفاده کرد.
برخلاف گلدان‌های گل طبیعی اغلب درون آن‌ها گل مصنوعی قرار می‌گیرد که نیاز به مراقبت و نگهداری خاصی ندارند.

شیک ترین گلدان های دکوری
مدل‌هایی هستند که آن‌ها را به شکل چهره می‌سازند که بیشتر به شکل مجسمه هستند تا گلدان اما درون آن‌ها گل هم قرار می‌گیرد.

شیک ترین گلدان های دکوری از کجا بخریم؟

به طور کلی روش‌های زیادی برای خرید این وسیله وجود دارند که شما می‌توانید با توجه به سلیقه خود یکی از این روش‌ها را انتخاب کنید، زیرا هیچ قاعده و قانونی در این مورد وجود ندارد، اما با توجه به نظر سنجی صورت گرفته چیزی در حدود ۹۰ درصد مردم ایران دو روش را برای خرید خود انتخاب می‌کنند که در اینجا آن‌ها را توضیح می‌دهیم.

خرید حضوری: یکی از پرطرفدارترین روش‌های خرید در ایران می‌باشد که در آن شخص حتما باید از محل کار و زندگی خود خارج شده و به نزدیکترین فروشگاه فروش لوازم تزئینی نزدیک محل زندگی خود مراجعه کرده و گلدان تزئینی خود را انتخاب و خریداری کند. لازم به ذکر است باید در انتخاب خود نهایت دقت را داشته باشید، زیرا جنس فروخته شده به هیچ عنوان تعویض یا پس گرفته نمی‌شود.

شیک ترین گلدان های دکوری
خرید اینترنتی: یکی از راحت‌ترین و بی‌دردسر‌ترین روش‌های خرید می‌باشد. در این روش نیازی به خروج از منزل و محل کار خود ندارید، شما می‌توانید با مراجعه به یک فروشگاه اینترنتی معتبر از میان تنوع زیادی از محصولات گلدان مورد نظر خود را انتخاب و خریداری کنید. لازم به ذکر است در این روش شما هفت روز مهلت تست دارید و در صورت عدم رضایت می‌توانید، محصول مورد نظر خود را مرجوع کرده و آن را تعویض یا پول خود را پس بگیرید.

مدل های شیک ترین گلدان های دکوری جدید بزرگ و کوچک

اگر اهل مد روز در لوازم و وسایل دکوری باشید حتما می دانید که در خانه های مدرن امروزی برای زیباتر شدن دکوراسیون و چیدمان داخلی منزل از وسایل دکوری ساده و با اشکال خاص استفاده می شود. به عنوان مثال یک گلدان تزیینی باریک و بلند از جنس کریستال یا چینی سفید رنگ در عین سادگی نمایی فوق العاده به فضا می بخشد.

انتخاب بهترین مدل فرش مناسب اتاق خواب لاکچری و شیک

خانه هایی با دکوراسیون مدرن داخلی به نوعی استفاده از وسایل متفاوت را در تزیینات خود دارند. طرح هایی خاص و به گفته ی طراحان این مدل گلدان های دکوری که در این بخش مشاهده می کنید غیرقابل پیش بینی و جدید.

شیک ترین گلدان های دکوری

طرح گلدان شیک دکوری

گلدان دکوری یک وسیله ی بسیار زیبا و مهم در دکوراسیون محسوب می شود که تاثیر زیادی بر زیبایی قضا و محیط دارد.

یکی از محبوب ترین مدل گلدان شیک دکوری ، گلدان های سالونگ هست ، این نوع گلدان ها در متریال های مختلفی ساخته می شوند و معمولا به صورت ست سه تایی می باشند که در سایز ها و مدل مختلفی هستند همچنین گلدان دکوری سالونگ دهانه ی باریک و کوچکی دارند و بیشتر از جنس بلور می باشند .

گلدان های بامبو می باشند که سبک خاصی دارند و مناسب هر نوع دکوراسیونی نیست .

شیک ترین گلدان های دکوری

این نوع گلدان شیک دکوری قیمت بالایی دارند و بسیار زیبا هستند ، وزن آن ها بسیار سبک است و در انواع رنگ ها موجود می باشند .

در بین انواع گلدان دکوری امروزه گلدان های مجمسه ای بسیار ترند شده اند به صورتی که قالبا از جنس سرامیک یا سنگ می باشند ولی طرح آن ها صورتک های مختلف هست و گل ها در سر آن ها قرار میگیرند ، این سبک از گلدان شیک دکوری برای دکوراسیون های مدرن مناسب هستند و حالت امروزی تری دارند.

بهتر است در انتخاب رنگ گل به دکوراسیون خانه خود نگاه کنید و رنگ گل ها را با توجه به دکوراسیون منزل خود انتخاب کنید. در چنین شرایطی بهتر است رنگ گل را هماهنگ و بدون تضاد با رنگ محیط گزینش کنید یا اگر رنگ گل شبیه به رنگ محیط را نمی پسندید رنگی متضاد را برای گل های خانه در نظر بگیرید. برای نمونه اگر تِم دکوراسیون منزل شما آبی است هم می توانید از گل های آبی رنگ استفاده کنید و هم از گل های نارنجی رنگ کمک بگیرید. در شکل های زیر نمونه هایی از زیباترین مدل های گلدان در دکوراسیون خانه را مشاهده می کنید.

انواع شیک ترین گلدان های دکوری

تنوع زیادی در فروشگاه­ ها و بازار تنوع زیادی برای گلدان دکوری وجود دارد. شما می ­توانید با توجه به نیاز، سلیقه و نوع دکوراسیون بهترین نوع آن را خریداری کنید. اگر بخواهیم از نظر جنس و متریال بررسی کنیم؛ انواع گلدان دکوری عبارتند از:

گلدان شیشه ­ای: گلدان­ هایی شفاف و به رنگ­ های متنوع هستند که انتخاب را برای شما راحت می ­کند.

شیک ترین گلدان های دکوری
گلدان دکوری سرامیک و سفالی: این نوع گلدان می ­تواند دارای لعاب­ های زیبایی باشد که جلوه آن را چندین برابر می ­کند. همچنین انواع مختلفی از گلدان­ های سرامیکی طرح­دار وجود دارند که برای سبک­ های مختلف مناسب هستند.

شیک ترین گلدان های دکوریگلدان دکوری چوبی: این نوع گلدان­ ها خاص ­تر هستند و برای گل­ های مصنوعی و یا گل خشک جای خوبی هستند. همچنین در دکوراسیون روستیک و یا مدرن گلدان دکوری چوبی کاربرد دارد.

شیک ترین گلدان های دکوری
گلدان ترکیبی: این روزها گلدان­ های دکوری را می­بینیم که ترکیبی از متریال­ های مختلف مثل، چوب و شیشه و یا فلز و شیشه و… هستند. این نوع گلدان­ ها هم تنوع زیادی دارند و اگر به دنبال طرح­ های خاص ­تری هستید می ­توانید به آن فکر کنید.

همه چیز در مورد دکوراسیون بالکن ؛ از ایده های خلاقانه تا خطاهای بزرگ

شیک ترین گلدان های دکوری
گلدان چینی: گلدان­ های چینی سخت­ تر از گلدان ­های دکوری سفالی و سرامیکی هستند و همچنین طرح و رنگ مختلفی دارند.

شیک ترین گلدان های دکوری

خرید گلدان دکوری ؛ به این نکته ­ها توجه کنید!

برای خرید گلدان دکوری باید به موارد مختلفی توجه کنید تا از خرید خود راضی باشید. حتی اگر قرار است گلدان دکوری را به عنوان هدیه برای یکی از دوستان خود تهیه کنید بدون بررسی شرایط خرید نکنید؛ تا هدیه ­تان مورد استفاده قرار بگیرد. در هنگام خرید گلدان دکوری به این عوامل توجه کنید:

جنس گلدان: انتخاب جنس گلدان کمی به سلیقه شما ربط دارد و از طرفی هم به فضایی که قرار است در آن قرار بگیرد. همچنین نوع گل­هایی که احتمالا بخواهید در آن قرار دهید؛ طبیعی یا مصنوعی بودن آن اهمیت دارد.
سبک دکوراسیون: سبک و طراحی گلدان دکوری، باید با سبک دکوراسیون فضا تناسب داشته باشد. به طور مثال برای دکوراسیون مدرنی که در آن مبلمان و وسایل با جنس استیل استفاده شده است؛ یک گلدان فلزی و براق جالب­ به نظر می­ رسد.
فضای قرارگیری گلدان: اینکه یک گلدان چوبی و همرنگ با میز را روی آن قرار دهید، شاید خیلی زیبا نباشد. تضاد جنس بین میز و گلدان روی آن جذابیت بیشتری خواهد داشت. مثلا یک گلدان شیشه ­ای روی یک میز چوبی! همچنین به فرم گلدان و فضای قرارگیری آن توجه کنید.

شیک ترین گلدان های دکوری
ابعاد و اندازه: یک گلدان بزرگ برای یک میز جلومبلی نسبتا کوچک مناسب نخواهد بود، ابعاد و اندازه­ از اولین ویژگی­ های آن برای خرید گلدان دکوری است.
فرم و رنگ گلدان دکوری: برخی از افراد گلدان­ های ساده را دوست دارند و برخی گلدان­ های نقش و نگاردار را ترجیح می ­دهند.

خرید گلدان دکوری شیشه ­ای چطوره؟

شیشه یکی از متریال ­های جذاب در دکوراسیون است که مکن است افراد در انتخاب میز و یا انواع مبلمان به دلیل شکنندگی، کمتر آن را انتخاب کنند ولی گلدان دکوری اکسسوری است که شیشه ­ای آن طرفدار دارد. گلدان­ های شیشه ­ای در انواع مختلف ساده، رنگی و یا طرحدار تولید می ­شوند. شما می ­توانید گلدان دکوراتیو شیشه ­ای را برای دکور منزل خود خریداری کنید. فضاهایی مانند، روی میز ناهارخوری، روی میز تلویزیون، روی کنسول پذیرایی می ­تواند جایی برای قرار دادن گلدان دکوری شیشه­ ای باشد.

شیک ترین گلدان های دکوری

انتخاب گلدان شیک برای سینی پذیرایی

سینی پذیرایی یکی از عناصر مهم برای میز جلومبلی است که در پذیرایی از مهمان به شما کمک خواهد کرد، آنچه که سینی پذیرایی را جذاب می­ کند استفاده از چند عنصر تزیینی داخل آن است.

شما می­ توانید یک گلدان دکوری کوچک و زیبا را در سینی پذیرایی قرار دهید و داخل آن چند گل طبیعی زیبا و یا چند شاخه گل خشک قرار دهید. در انتخاب گلدان دکوری به تناسب رنگ و فرم و اندازه آن با سینی پذیرایی توجه کنید.

شیک ترین گلدان های دکوری

گلدان دکوراتیو مدرن، برای منزل مدرن!

انواعی از گلدان دکوراتیو مدرن در بازار وجود دارند که با کمی جستجو می­ توانید بهترین آن را برای منزل­تان بخرید. برخی از انواع گلدان دکوری مدرن به صورت چندتایی طراحی می­ شوند، چند گلدان مدرن و زیبا که می­ تواند اندازه ­هایی متفاوت داشته باشند. و یا گلدان­ های مدرن با فرم­ های کمی متفاوت که در کنار هم هارمونی زیبایی دارند.

خرید گلدان دکوراتیو لوکس

گلدان دکوراتیو لوکس برای افرادی که به اکسسوری­ های براق و مجلل علاقه­ مند هستند مناسب است. یک منزل با دکوراسیون لوکس باید اکسسوری­ هایی لوکس داشته باشد در نتیجه گلدان دکوراتیو لوکس انتخاب خوبی خواهد بود. رنگ­ های طلایی، نقره ­ای و یا مشکی برای گلدان­ های لوکس مناسب هستند.

ایده های آسان و شیک برای تزئین اتاق خواب

قیمت گلدان دکوری

وقتی تصمیم به خرید گلدان دکوری می­ گیرید؛ باید عوامل مختلف موثر بر قیمت آن را در نظر بگیرید تا با میزان بودجه ­ای که دارید، انتخاب خوبی انجام دهید. برخی از عوامل موثر بر قیمت گلدان دکوری عبارتند از:

شیک ترین گلدان های دکوری

  • نوع متریال مورد استفاده در ساخت گلدان دکوری
  • ابعاد و اندازه گلدان
  • تک و یا چندتایی بودن گلدان دکوری
  • روش ساخت گلدان دکوری

نکات طلایی هنگام خرید شیک ترین گلدان های تزیینی

زمانی که شما می‌خواهید یک گلدان انتخاب کنید مهم‌ترین نکته انتخاب اندازه و محل مناسب برای گلدان است. برای مثال برای میز پذیرایی گلدان‌های کوچک و سفالی گزینه‌های مناسبی هستند یا برای گوشه‌های منزلتان که فضای خالی دارد،

گلدان‌های بزرگ بهترین انتخاب هستند. برای انتخاب شیک‌ترین گلدان‌های تزیینی حتما به فضای منزلتان و همچنین سبک دکوراسیون آن توجه فراوان داشته باشید.

شیک ترین گلدان های دکوری

برخی افراد در مرحله اول خرید شلف دیواری چوبی را انجام می‌دهند سپس به سراغ تهیه گلدان دکوری می‌روند.

دکور بندی منزل و محیط کار با گلدان های تزیینی زیبا و خاص

گلدان های تزیینی زیبا و خاص : روش های مختلفی برای دکوراسیون منزل و محیط کار وجود دارد، که استفاده از گلدان ها یکی از آنهاست.

شیک ترین گلدان های دکوری

گلدان وسیله ای برای نگهداری گل و گیاهان در مکانی هست که باغچه وجود ندارد.

البته گلدان ها تنها وسیله برای نمایش گل ها نیستند، بلکه خود نیز جنبه ی دکوری و تزیینی دارند.

اگرمحیط منزل و یا محل کار شما تکراری شده است و حس می کنید چیزی کم دارد اما نمی دانید با چه وسیله ی مقرون به صرفه ای محیط خود را دیزاین کنید که از حالت یکنواختی در آید، بهترین گزینه می تواند تهیه چند گلدان تزیینی باشد.

طبق سلیقه و بودجه ای که دارید میتوانید با یک گلدان آرایی هوشمندانه محیط خود را تغییر دهید قرار دادن ای گلدان ها جلوی چشم شما مثلا روی میز نهار خوری و یا در محیط کار روی میز،می تواند معجزه کند.با هر ورودتان به اتاق آنها را خواهید دید که بخاطر جذابیت خاصشان انرژی به فضا می بخشند.

شیک ترین گلدان های دکوری

اما در انتخاب گلدان رنگ بندی آن نسبت به محیط و اندازه آن نسبت به میزی که قرار است گلدان ها روی آن قرار بگیرد دقت کنید.

باید رنگ گلدان ها ی شما و فضای خانه و حتی میزی که قرار هست وسایل دیگری روی آن قرار دهید تناسب داشته باشد و در نگاه اول حس خوبی به بیننده منتقل کند.

بهتر است برای تزیین میز هایی با ارتفاع کوتاه تراز گلدان هایی استفاده شود که حداقل ارتفاع آن نصف ارتفاع میز باشد تا حس تعادل را بیشتر به بیننده القا کند، و از گذاشتن گلدان هایی با ارتفاع بلند تر از میزرپرهیز شود.

روش نگهداری از گلدان دکوری

گلدان را دور از دسترس کودکان قرار دهید، زیرا با انداختن گلدان سلامتی کودک شما به خطر می‌افتد و امکان شکستگی آن چند برابر می‌شود.

شیک ترین گلدان های دکوری
گلدان‌های فلزی را نباید در مکان‌های خیس و مرطوب مانند حمام و سرویس بهداشتی نگهداری کرد. زیرا بعد از مدتی دچار زنگ زدگی می‌شوند.
گلدان را در مسیر رفت و آمد و جاهایی که احتمال سقوط کردن آن‌ها وجود دارد قرار ندهید. زیرا شانس شکسته شدن آن‌ها بیشتر می‌شود.
گلدان را در آشپزخانه بالای هود یا نزدیک گاز قرار ندهید، به خصوص اگر از روغن مایع بیشتر استفاده می‌کنید. زیرا پاک کردن چربی روغن روی گلدان کار ساده‌ای نیست.

چقدر این مطلب برای شما مفید بود؟

میانگین امتیازات ۴ از ۵

آیا این مفید بود؟

Thanks for your feedback!

نویسنده: سیده سمانه جلیلی

آخرین بروز رسانی

21 اردیبهشت 1401

بروز رسانی توسط

سیده سمانه جلیلی

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *