فرنچ ناخن در خانه

فرنچ ناخن در خانه محبوب ترین و آسانترین مدل طراحی ناخن است که می توانید با استفاده از آموزش مانیکور فرنچ ناخن با روش های مختلف به راحتی در خانه آن را انجام دهید. مراحل انجام این کار راحت را گروه زیبایی شادمگ در اختیارتان گذاشته است.

فرنچ ناخن چیست و چه کاربردی دارد ؟

بیشتر ما همیشه به دنبال خلق طرح و رنگ‌های جدیدی از طراحی ناخن هستیم. اما فرنچ با ظاهر کلاسیک و مینیمالش، انتخابی ابدی و جذاب برای همه موقعیت‌هاست. از قرارهای رسمی و کاری تا مهمانی‌های مجلل و باشکوه، فرنچ ناخن، انتخابی هوشمندانه و فوق‌العاده است.

فرنچ ناخن در خانه

شاید در وهله اول رسم خطوط فرنچ در لبه ناخن‌ها کار سختی به نظر برسد. اما نگران نباشید، در تمام این سالها، روش‌های بسیار راحت و دردسترسی برای فرنچ ناخن به وجود آمده است. حتی نخستین تلاش‌های شما برای فرنچ ناخن‌هایتان ممکن است با شکست روبرو شود. اما تسلیم نشوید. با چند بار تکرار و تمرین روش مخصوص فرنچ ناخن‌هایتان را کشف می‌کنید. برای آشنایی با اصول اولیه فرنچ ناخن و ترفندهای راحت آن، در ادامه مقاله با ما همراه شوید.

پیشنهاد ما به شما این است که از رنگ لاک ۱۴۰۲ بیشتر در طراحی های ناخن تان استفاده کنید تا به روز و زیبا شوید.

اصول اولیه فرنچ ناخن در خانه

ناخن‌ها به خودی خود آماده پذیرش مواد لاک و طراحی ناخن نیستند. به همین دلیل، قبل از اقدام به استفاده از هرگونه لاک و مواد طراحی بر سطح ناخن‌ها، باید آنها را تمیز و آماده کنید.

ناخن‌هایتان را تمیز کنید

قبل از هرکاری برای فرنچ ناخن هایتان، لازم است آنها را تمیز کنید. برای این کار لاک قبلی خود را کاملا پاک کنید. با مواد شوینده دستانتان را بشویید.
در آخرین مرحله با استفاده از پد الکی، سطح ناخن‌ها را از چربی و آلودگی احتمالی تمیز کنید. وجود چربی بر سطح ناخن‌ها، باعث کاهش عمر لاک و لب پر شدن آنها می‌شود.

به ناخن‌هایتان شکل دهید

فرنچ، برای هر شکل و حالتی از ناخن زیبایی خاصی به دنبال دارد. حتی بلند و کوتاه بودن ناخن هم نمی‌تواند مانعی برای فرنچ کردن آنها باشد.
با استفاده از سوهان مخصوص، ناخن‌هایتان را حالت دهید و به شکل دلخواه در آورید. در آخر لبه‌های ناخن را کاملا صاف کنید تا خطوط فرنچ شما مرتب و یکدست شوند.

اگر می‌خواهید تمام اصول فرنچ ناخن را رعایت کنید، خوب است بدانید شکل اصولی و کلاسیک فرنچ، ناخن‌هایی با بلندی متوسط و سر مربعی شکل است.

فرنچ ناخن در خانه

سطح ناخن‌هایتان را بخراشید

خراش دادن سطح ناخن با استفاده از سوهان بافت درشت، یکی از ترفندهای مهم داشتن لاک با دوام است. برای این کار، سوهان را به آرامی روی سطح ناخن‌ها بکشید تا بافت روی ناخن محو شود.

کوتیکول ناخن را عقب بزنید

برای شروع، ناخن‌هایتان را در ظرفی از آب ولرم قرار دهید و 5 تا 10 دقیقه صبر کنید. سپس دستانتان را خارج کرده و خشک کنید. مقداری کرم مرطوب کننده و آبرسان به دستتان بمالید و روی ناخن‌ها ماساژ دهید.
این کار باعث نرم شدن کوتیکول‌های ناخن می‌شود و کار شما را راحت‌تر می‌کند. حالا با استفاده از عقب زن یا سر سوهان، کوتیکول‌ها را به سمت عقب هدایت کنید.

از بیس لاک استفاده کنید

بعد از عقب زدن کوتیکول‌ها، یکبار دیگر دستانتان را بشویید. سپس با استفاده از پد الکی چربی اضافه سطح ناخن را تمیز کنید. براش لاک را به مواد بیس لاک آغشته کنید و از قسمت پایین ناخن، به صورت یکدست، براش را به سمت بالا هدایت کنید. در این مرحله دقت کنید که تمام سطح ناخن را به بیس لاک آغشته کنید.

وجود بیس لاک به عنوان پایه، باعث یکدست شدن سطح ناهموار ناخن‌ها می‌شود. همچنین طول عمر لاک را روی سطح ناخن افزایش داده و از زرد شدن ناخن‌ها جلوگیری می‌کند. خوب است بدانید بیس لاک تعداد دفعات ترمیم دیزاین ناخن را به حداقل می‌رساند.

بیس لاک دبورا، بدون نیاز به لامپ UV روی ناخن‌ها خشک می‌شود و برای پاک کردن آن نیز دچار مشکل نمی‌شوید. این بیس لاک غلظت تنظیم شده و فوق‌العاده‌ای دارد و با یک حرکت براش، تمام سطح ناخن را پوشش می‌دهد. همین ویژگی، باعث ایجاد سطوح هموار و یکدستی بر سطح ناخن می‌شود. استفاده از این محصول ضمن درخشش بی‌نظیری که به ناخن‌هایتان می‌بخشد، ماندگاری لاک‌ها را تا بیش از 10 روز افزایش می‌دهد.

هر آنچه در مورد بوتاکس صورت باید بدانید

فرنچ ناخن در خانه

لاک زمینه را استفاده کنید

بعد از اینکه مطمئن شدید بیس لاک روی ناخن‌ها کاملا خشک شده است، نوبت به استفاده از لاک زمینه می‌رسد. لاک زمینه مورد استفاده در فرنچ ناخن، معمولا رنگ‌های نود، بژ، صورتی بسیار کمرنگ و تناژهای کرم رنگ است. با توجه به استایل و رنگ پوستتان، رنگ زمینه را انتخاب کنید؛ براش را به لاک آغشته کرده و به صورت یکدست روی ناخن‌هایتان بزنید.

چگونه مانیکور فرنچ را در خانه انجام دهیم ؟

اگر در دنیای ناخن ها تازه کار هستید، این چیزی است که باید بدانید. مانیکور فرنچ همیشه معمولاً شامل یک پایه صورتی رنگ و نوک سفید است که این سبک پیچیده و عالی است و هرگز از مد نمی افتد ، بیایید با این برنامه آموزشی دنیای مد نمناک شروع کنیم.

1. آموزش فرنچ ناخن در خانه

مواد لازم:

یک کاسه آب داغ
یک حوله
لاک بیس و پایه
لاک سفید
لاک صورتی خیلی روشن
برق ناخن یا تاپ کات

1. آماده سازی ناخن ها:

کاسه را با آب گرم پر کنید و برای یک دقیقه دست تان را در آن قرار دهید و خیس کنید که این کار به رهایی از تمام روغن ها و پوست های خشک کمک می کند و باعث می شود که مانیکور شما برای مدت بیشتری سالم بماند .

فرنچ ناخن در خانه

2. زدن لاک بیس:

هنگامی که ناخن های شما خشک شدند، باید از یک لاک پایه استفاده کنید و این گام زمانی مهم است که شما یک مانیکور فرنچ انجام می دهید چون ناخن های طبیعی مشخص هستند و می خواهید همه چیز صاف و زیبا به نظر برسد، پس بگذارید تا قبل از شروع مرحله جدید کاملا خشک شود .

3. نوک ناخن را انجام دهید :

از لاک ناخن سفید برای نوک ناخن استفاده کنید. انگشت خود را روی یک سطح صاف قرار دهید، آن را به پهلو متمایل کنید، برس را در جایی که می خواهید نوک فرنچ شما شروع شود، قرار دهید و سپس آن را بکشید و نگران آن نباشید که آن را به طرف دیگر متصل کنید، چون روش متقاطع از این کار مراقبت خواهد کرد.

قلم مو را در طرف دیگر قرار دهید و دقیقاً همان چیزی را که در ابتدا انجام دادید، تکرار کنید که این باعث ایجاد یک خط صاف و یکنواخت می شود و سپس هر گونه برق اضافی را تمیز کنید و بگذارید ناخن هایتان خشک شوند.

4. زدن لاک روی ناخن:

یک لاک ناخن صورتی ملایم انتخاب کنید و آن را روی ناخن هایتان بزنید که این سایه همه رنگ ها را با هم ترکیب می کند و مانیکور شما را خیلی طبیعی تر می کند .

5. زدن برق ناخن:

برای ماندگاری بیشتر فرنچ یک لایه برق ناخن شفاف به ناخن های خود بزنید و وقتی که خشک شد، روغن کوتیکول را برای هیدراته کردن روی آن بزنید.

2. آموزش مانیکور فرنچ ناخن معکوس

مانیکور فرنچ معکوس یکی از داغ ترین طراحی های ناخن است! این کار به سادگی شامل کشیدن شکل ماه گرد بر روی تخت ناخن است که بقیه ناخن شما را نیز در بر می گیرد. انجام این کار آسان است و زمان زیادی را صرف نخواهید کرد.

مواد لازم فرنچ ناخن در خانه

لاک بیس
یک لاک با سایه روشن
یک لاک با سایه تیره تر
برق ناخن

1. لاک بیس را بزنید:

با زدن یک لایه نازک از یک لاک پایه رقیق و نازک شروع کنید چون این کار به لاک ناخن اجازه می دهد تا به راحتی به ناخن ها بچسبند. هم چنین از ناخن های شما در برابر رنگ آمیزی محافظت می کند و مانیکور شما را از پوسته شدن در امان نگاه می دارد .

فرنچ ناخن در خانه

2. استفاده از اولین لاک ناخن:

لاک ناخن مورد علاقه خود را بزنید- این می تواند هر چیزی باشد – از فلزی گرفته تا یک رنگ خالص. یک لایه نازک و زیبا از آن به ناخن های خود بمالید.

3. بالا بردن آن:

وقت آن است که دومین رنگ خود را وارد کنید و از مقدار کمی لاک ناخن استفاده بکنید و آن را به کار ببرید در حالی که برس کمی برای هماهنگ کردن شکل پوست خود به دست می دهید و به جای رفتن به سمت تخت ناخن، یک فضای کوچک را باید با اولین رنگ لاکتان نشان دهید.

4. زدن برق ناخن:

برای ماندگاری مانیکور باید از یک برق ناخن استفاده کنید تا مطمئن شوید که برای مدتی طولانی بدون ترک خوردن و یا پوسته شدن می ماند و ببینید چقدر زیباست.

3. آموزش فرنچ ناخن در خانه با چسب نواری

چگونه می توان با استفاده از چسب مانیکور فرنچ انجام داد؟ اگر یک مبتدی هستید و می خواهید فرنچی به زیبایی فرنچ آرایشگر ها انجام دهید از چسب نواری استفاده کنید:

تشخیص لوازم آرایشی اصل از تقلبی با چند روش ساده | مچ فروشنده رو اینطوری بگیرید

مواد لازم:

یک لاک پایه شفاف صورتی
چسب نواری
لاک سفید
برق ناخن

1. زدن لاک بیس:

با یک لایه لاک پایه شروع کنید و شما می توانید از یک رنگ با ته رنگ صورتی و یا یک رنگ خنثی با ته رنگ بزنر یا هر نوع رنگ ترجیحی خود استفاده کنید و یک لایه رنگ دل خواه خود را بر روی تمام ناخن های تان بمالید و بگذارید تا خشک شود.

2. نوار چسب را ببرید:

تنها کافیست نواری از نوار چسب را بردارید و ناخن هایتان را با آن بپوشانید و تنها نوک ناخن های خود را باز بگذارید – جایی که لاک ناخن سفید می آید و سپس لاک سفید را بزنید و این مرحله را برای تمام ناخن ها تکرار کنید .

3. کندن نوار چسب:

حالا چسب را به آرامی از روی ناخن ها بردارید و بیش از حد محکم فشار نیاورید وگرنه پایه لاک خود را خراب خواهید کرد.

4. زدن برق ناخن.

4. مانیکور فرنچ با استفاده از باند لاستیکی

اگر موادی مانند نوار چسب یا باند را ندارید، می توانید همیشه از یک کش لاستیکی برای زدن فرنچ استفاده کنید.

فرنچ ناخن در خانه

مواد لازم:

باند لاستیکی
لاک سفید
لاک بیس
برق ناخن

1. زدن لاک بیس:

با زدن لاک بیس خود شروع کنید – می توانید از یک رنگ صورتی یا برنزه استفاده کنید و لایه نازکی را بمالید و بگذارید تا خشک شود.

2. آماده سازی نوک ناخن ها:

باند های لاستیکی را بچرخانید و آن را در اطراف ناخن هایتان بچسبانید و یک شکاف کوچک در بالای جایی که لاک ناخن سفید می رود، قرار دهید.

3. لاک نوک ناخن:

با دقت ناخن سفید خود را روی نوک ناخن ها بزنید و باند لاستیکی این کار را خیلی آسان تر می کند تا حتی نوک ناخن ها را هم مرتب کند.

4. باند لاستیکی را بردارید:

دقت کنید که لاک قبل از کشیدن باند لاستیکی به طور کامل خشک شده باشد و آن را بلند کنید و به سمت بالا بکشید.

5. برق ناخن:

مانیکور خود را با یک لایه برق ناخن تمام کنید!

5. مانیکور فرنچ ناخن ژل

شما می توانید کیت مانیکور فرنچ ژلی را خریداری کرده و مانیکور فرنچ با کیفیتی را درست در خانه خود انجام دهید.

مواد لازم:

بافر ناخن
ژل پایه
لاک ژل سفید
برق ناخن ژل
دستمال مرطوب بدون الکل
لامپ LED

آموزش گام به گام فرنچ ناخن در خانه

1. آماده سازی ناخن ها:

قبل از این که لاک ناخن خود را بزنید، ناخن های تان را بافر بزنید و پس از انجام این کار، آن ها را با دستمال مرطوب بدون الکل پاک کنید که این باعث می شود از بافت فرسوده خلاص شوید و مطمئن شوید که ناخن های شما خوب و صاف هستند و همچنین با این مرحله یک پیوند بهتر به دست خواهید آورد.

فرنچ ناخن در خانه

2. زدن لاک پایه:

یک لایه لاک ژل پایه نازک بزنید و برای 30 ثانیه در لامپ LED قرار دهید تا خشک شود .

3. زدن لاک نوک ناخن ها :

سپس لاک ژل سفید را بر روی نوک ناخن ها بمالید و از یک طرف به طرف دیگر حرکت کنید. همچنین دقت کنید که تمام گوشه های ناخن را لاک بزنید تا از هرگونه پریدگی و بی نظمی جلوگیری کنید و همچنین می توانید از نوارهای راهنما یا نوار چسب استفاده کنید و زمانی که این کار انجام شد، برای 30 ثانیه دیگر ناخن ها را در دستگاه LED قرار دهید .

4. زدن برق ناخن :

هنگامی که لاک نوک های ناخن انجام شد، یک لایه از برق ناخن ژلی را بزنید و آن ها را مجددا در لامپ LED قرار دهید .

چندین مدل فرنچ ناخن در خانه

مدل فرنچ ناخن وابسته به سلیقه و تمایل افراد و همین طور اندازه و وضعیت ناخن‌ها از تنوع بالایی برخوردار است.دیزاین فرنچ ناخن بر اساس این مدل‌ها، رنگ‌های انتخابی و مراسم مدنظر انجام می‌شود. ایده‌های زیادی برای مدل فرنچ ناخن ارائه شده که با هم به بررسی و مشاهده بهترین و جدیدترین آنها می‌پردازیم.

مدل ناخن فرنچ گرد

مدل ناخن فرنچ گرد بیشتر برای دست‌های کشیده و مدل‌های ساده ناخن در نظر گرفته می‌شود. در این مدل نوک ناخن بصورت گرد مرتب سازی شده و سفید رنگ است. طرح‌های مدنظر و رنگ‌های متنوعی را می‌توان برای صدفی ناخن در این مدل فرنچ ناخن در نظر گرفت.

فرنچ ناخن در خانه

این مدل فرنچ ناخن ظرافت و زیبایی خاصی به دست بخشیده و قابلیت هماهنگی با هر تیپ و استایلی را دارد. از این رو این مدل در راس انواع دیزاین فرنچ ناخن برای خانم‌ها قرار دارد.

برای 1402 این رنگ مو ها ترند شدن ؛ خاص و جذاب

مدل فرنچ ناخن کوتاه

همانطور که در ابتدای مطلب معرفی فرنچ ناخن اشاره شد از این مدل برای تمامی حالت‌های ناخن می‌توان استفاده کرد. فرنچ ناخن کوتاه برای مرتب و ایجاد نظم بین تمامی ناخن‌های یک دست انجام می‌شود. تمامی تکنیک‌های فرنچ ناخن با جزئیات کمتر در این حالت اجرا می‌شود.

از این مدل فرنچ ناخن بیشتر برای شرکت در محیط‌های کاری و اداری استفاده شده و قابلیت ست کردن این مدل ناخن با استایل‌های مختلف وجود دارد.

مدل فرنچ ناخن جدید

مدل فرنچ ناخن 2020 و مدل فرنچ ناخن 2019 در کنار ترند فرنچ ناخن سال جدید از تازه ترین مدل‌های این سبک طراحی ناخن به شمار می‌آیند. استفاده از رنگ‌های سال و مدل ناخن ترند شده در سال جدید برای طراحی ناخن در فرنچ سال جدید به چشم می‌خورد.

انتخاب مدل فرنچ ناخن سال جدید با توجه به استایل انتخابی برای بانوان در این سال در نظر گرفته می‌شود. این مدل دیزاین فرنچ ناخن بیشتر برای بانوان مد طلب و تابع ترند‌های سال جدید جذابیت دارد.

مدل ناخن فرنچ رنگی

در مدل فرنچ رنگی شما با دیزاین جدیدی رو به رو هستید. در واقع این مدل تلفیقی از تکنیک‌های فرنچ و طراحی ناخن را به همراه دارد. نوک ناخن‌های رنگی و صدفی‌های بی رنگ یا برعکس از بیشترین مدل فرنچ ناخن جدید در سال‌های اخیر است.

علاوه بر این دیزاین صفحه ناخن با لاک‌های رنگی در کنار نوک ناخن سفید رنگ نیز در ردیف مدل‌های فرنچ ناخن رنگی قرار گرفته است.

فرنچ ناخن در خانه

مدل فرنچ ناخن تیز

دیزاین فرنچ ناخن در این حالت با ظاهر نوک تیز ناخن‌ها همراه است. این مدل فرنچ برای افراد علاقمند به ناخن‌های نوک تیز و بلند کاربرد دارد. فرنچ ناخن تیز و بادامی شکل با رنگ‌ها و طرح‌های مختلف از نمونه‌های جدید دیزاین فرنچ ناخن به شمار می‌آید.

فرنچ ناخن در خانه

تفاوت رنگ در قسمت بالایی ناخن که بخش تیز مانند آن است در این مدل فرنچ یک ایده خاص و جذاب می‌باشد. اوصولا از رنگ‌های تضاد یا هارمونی یک رنگ خاص برای اجرای این ایده استفاده می‌شود.

دیزاین فرنچ ناخن با طرح‌های مختلف

در این مدل فرنچ ناخن طرح و رنگ‌های به کار رفته از اهمیت بالایی برخوردارند. مدل فرنچ ناخن با طرح قلبی شکل، فرنچ ناخن با ترکیب رنگ سفید و مشکی، دیزاین فرنچ ناخن با طرح گلایتر و شاین و مواردی مشابه آنها را می‌توان در دسته دیزاین فرنچ ناخن قرار داد.

فرنچ ناخن در خانه

چگونه می توان مانیکور فرنچ خود را طولانی تر نگه داشت؟

حالا که تمام تلاش خود برای انجام فرنچ در خانه را کردید، باید مطمئن شوید که مدتی طول می مانند . در اینجا چند نکته و اقدامات احتیاطی وجود دارد که برای ماندگاری بیشتر مانیکور تان لازم است:

ناخن های خود را با استفاده از یک چوب پنبه و سرکه سفید (یا الکل) قبل از اعمال پوشش پایه پاک کنید. این کار به حذف روغن های طبیعی و ساخت محصولی کمک می کند که می تواند مانعی بین ناخن های شما و لاک باشد .
شکل دادن ناخن ها به شکلی که شبیه به شکل کوتیکول شما است باعث می شود کمتر بشکنند.
زمانی که لاک می زنید، دقت کنید که لایه نازک باشد و همچنین مهم است قبل از این که لاک دومی را به کار ببرید، برای اولین لاک صبر کنید تا کاملاً خشک شود .
اگر می خواهید مانیکورتان از ترک خوردگی یا لکه دار شدن دور بماند، ایده خوبی است که هر روز یک لایه خیلی نازک برق ناخن بزنید و این کار باعث می شود که آن ها براق به نظر برسند .
اگر ظرف می شورید، از دستکش استفاده کنید و فوراً با یک حوله دست هایتان را خشک کنید به جای آن که بگذارید با هوا خشک شود .

نکته فرنچ ناخن در خانه

مطمئن شوید که در پوست اطراف ناخن خود لاک نزده اید که این باعث می شود رنگ ناخن شما بلند شود و منجر به پوسته پوسته شدن یا شکستن آن شود .


بطری لاک خود را بالا و پایین تکان ندهید و به جای آن، آن را بین دو دست بچرخانید تا از شر حباب های هوا خلاص شوید .
بیش از حد صبر نکنید تا برق ناخن را بزنید، چون وقتی روی لاک ناخن تقریباً خشک کار کنید، بهتر عمل می کند و برق ناخن به داخل نفوذ می کند و به آن اجازه می د هد تا با پایه شما ترکیب شود .
خانم ها !! دست شما هرگز یک روز مرخصی نمی گیرند پس بنابراین مراقبت از آن ها ضروری است .

چقدر این مطلب برای شما مفید بود؟

میانگین امتیازات ۵ از ۵

آیا این مفید بود؟

Thanks for your feedback!

نویسنده: سیده سمانه جلیلی

آخرین بروز رسانی

7 آبان 1402

بروز رسانی توسط

سیده سمانه جلیلی

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *