افتتاح حساب ترکیه
مدل جدید کمربند زنانه

با افزایش و تنوع مدل جدید کمربند زنانه ، خانم‌ها بیش از گذشته می‌توانند این اکسسوری را به عنوان یک عنصر شیکپوشی و استایل به کار روند اما لازمه این کار آشنایی با اصول اولیه کمربند است. گروه استایل شادمگ این اصول را به شما آموزش داده است.

کمربند زنانه

شما بانوان خوش پوش ایرانی می توانید با انتخاب درست یک کمربند با یک تیر دو نشان بزنید؛ یعنی هم لباس خود را از ناحیه کمری محکم بر روی تن خود ببندید و هم باعث جذابیت تیپ و ظاهر خود خصوصا در مهمانی های رسمی و جشن های مهم زندگی تان شوید!

مدل جدید کمربند زنانه

برای خرید کمربند زنانه با توجه به انواع و اقسام مدل های موجود در بازار بهتر است با لیست بیست در ادامه این مطلب همراه شوید تا شما را با نکاتی مهم در این خصوص بیشتر آشنا نماییم.

تاثیر کمربند زنانه در استایل

انتخاب سایز کمربند زنانه مناسب با فرم اندام می توان تاثیر بسزایی در خوش اندام تر دیده شدن بانوان بگذارد. برای مثال کمربندهای ضخیم برای خانم هایی مناسب است که دارای بالاتنه بلند هستند که باعث می شود بالاتنه کوتاه ‌تر و پایین تنه بلندتر به نظر برسد در نتیجه تناسب در اندام شما برقرار خواهد شد. از طرف دیگر، زنان با بالاتنه کوتاه با کمربندهای باریک بهتر به نظر می‌رسند.

یک کمربند خوب می تواند شما را لاغر و کشیده نشان دهد و برجستگی های بدنتان را زیباتر نمایان کند. کمربند اصولا باید روی باریک ترین قسمت کمر بسته شود.

نکات مهم هنگام خرید کمربند زنانه

نوع استایل

اولین نکته در خصوص خرید کمربند زنانه توجه به تناسب مدل کمربند با تیپ و استایل شما بانوان عزیز است.
برای این منظور شما عزیزان باید برای داشتن کمربند بر روی لباس های مجلسی خود از کمربندهای مجلسی و برای استایل های کژوال و اسپرت خود از مدل های اسپرت کمربندها استفاده نمایید.

 

مدل جدید کمربند زنانه
برای راحتی خیال خودتان پیشنهاد می کنیم که در اولین فرصت اقدام به خرید چند مدل از هر دو نوع کمربند اسپرت و مجلسی برای خود کنید.
راستی یادتان باشد اگر بتوانید موفق به ایجاد یک تناسب میان جذابیت های ظاهری کمربند خود با طلا و جواهرات خود نیز برقرار کنید، خیلی به جذابیت تیپ و استایل خود کمک کرده اید؛
برای این منظور اگر از طلا و جواهرات بزرگ استفاده می کنید، حتما بهتر است از کمربندهای عریض نیز بهره گیری کنید و اگر نه خیلی اهل استفاده از طلا و جواهرات و این ها نیستید، می توانید از همان کمربندهای معمولی استفاده کنید.

جنس کمربند

نکته دوم برای انتخاب کمربند زنانه توجه به جنس آن می باشد.
برای این منظور شما عزیزان در بازار با کمربندهای مختلف: فلزی، چرمی (طبیعی و مصنوعی)، جیر، بافته شده، کشی،‌ پلاستیکی و … مواجه خواهید شد.
توصیه ما به شما این است که در این خصوص با توجه به جنس لباسی که برای پوشش خود انتخاب کرده اید، عمل نمایید.
البته که یادتان باشد عمدتا از کمربندهای فلزی با توجه به طرح و رنگ آنان در تیپ و استایل های رسمی استفاده می شود.

مدل جدید کمربند زنانه
ضمن اینکه یادتان باشد توجه به کیفیت دوخت کمربند و همچنین سوراخ های ایجاد شده بر روی آن نیز بسیار لازم و ضروری می باشد.
پیشنهاد مطالعه: راهنمای خرید ست کیف و کفش زنانه

کالکشن مدل های مانتو بهاره ۱۴۰۳ شیک و با کلاس

انتخاب سایز کمربند

فاکتور مهم بعدی در انتخاب و خرید کمربند زنانه توجه به سایز محصول است.
برای این منظور شما هم باید به طول کمربند انتخابی خود توجه کنید و هم عرض آن را در نظر داشته باشید.
از نظر طولی کمربندهای زنانه هم می توانند بصورت فری سایز در بازار بفروش رسانده شوند و هم با اندازه های مشخص که برای دور کمرهای مختلف تدارک دیده شده اند.
از نظر عرضی نیز یک کمربند می تواند نازک، پهن و یا معمولی باشد.
پیشنهاد ما به آن دسته از بانوانی که دارای نیم تنه بالایی کشیده و پُری هستند، استفاده از کمربندهای عریض می باشد.
برای ان دسته از بانوانی هم که کوتاه قامت هستند و از نیم تنه بالایی لاغری برخوردار هستند، کمربندهای باریک بهترین گزینه بحساب آورده می شوند.

مدل جدید کمربند زنانه
یادتان باشد اگر قرار است متناسب با سایز دور کمر خود کمربند زنانه تان را خریداری فرمایید، حتما ۵ سانتی متر به اندازه دور کمرتان افزوده و محصولی متناسب با عدد بدست آمده را تهیه فرمایید.

نحوه بسته شدن کمربند

از دیگر موارد حائز اهمیت در خرید یک کمربند زنانه توجه به نحو بسته شدن آن بر روی کمر یا باسن است.
در این خصوص نیز کمربندها از تنوع بسیار زیادی برخوردار هستند؛ برخی از آن ها بصورت قفلی و برخی دیگر بصورت گره ای، دکمه ای، بندی، چسبی، سگک، پین و … می باشند.
انتخاب در این خصوص بسته به سلیقه و میزان راحتی هر یک از شما بانوان عزیز و خوش تیپ ایرانی خواهد داشت.
مدل جدید کمربند زنانه

تعیین رنگ و طرح کمربند

اینکه کمربند زنانه شما از چه رنگ و طرحی برخوردار باشد، یک موضوع کاملا شخصی است.
با این حال اما بد نیست بدانید که در میان تمام رنگ ها این کمربندهای تیره هستند که امکان استفاده از آنان بر روی هر نوع لباس و استایلی امکان پذیر است.
علی ایحال فراموش نکنید که هیچ قانون خاصی در انتخاب رنگ و طرح کمربندهای زنانه وجود ندارد و اینکه رنگ کمربند شما متناسب با رنگ لباستان باشد و یا در تضاد کامل با آن قرار داشته باشد، یک امر کاملا سلیقه ای می باشد.
در خصوص طرح کمربند اما ترجیحا بهتر است اگر از لباس های طرح دار استفاده می کنید، کمربندتان کاملا ساده و فاقد طرح باشد.
و اگر هم از پوششی فاقد طرح و کاملا ساده استفاده می کنید، بهتر است که کمربندتان دارای طرح باشد.

قیمت کمربند زنانه

قیمت کمربند زنانه با در نظر گرفتن تمامی نکات گفته شده در این مطلب مشخص می شود.

مدل جدید کمربند زنانه
با این حال اما فراموش نکنید که برای اطمینان خاطر خود از کیفیت محصول انتخابی تان بهتر است همواره آن را از فروشگاه های معتبر تهیه فرمایید.
حواستان باشد که در انتخاب یک کمربند زنانه ایده آل باید به فرم بدنی خود نیز گوشه چشمی داشته باشید.

چگونه مدل جدید کمربند زنانه و دخترانه انتخاب کنیم؟

کمربند، تکمیل‌کننده استایل: به هیچ وجه این ایده که کمربند جدیدتان، مدلی کاملا متفاوت با سایر آیتم‌های استایل‌تان باشد را امتحان نکنید. اگر چه کمربندها تطبیق‌پذیرند؛ اما از طرفی اکسسوری‌هایی واقعا خاص هستند و گاهی پیدا کردن مدل جدید کمربند زنانه و دخترانه مناسب، حتی از پیدا کردن یک جفت کفش ایده‌آل هم سخت‌تر است. به همین خاطر قبل خرید باید استایل، سبک یا آیتم‌هایی که قرار است با کمربند جدیدتان بپوشید را مشخص کرده باشید و سپس به دنبال یک مدل جدید کمربند بگردید که تکمیل‌کننده تیپتان باشد. در نتیجه از ترکیب دو استایل خودداری کنید که احتمالا نتیجه خوبی نخواهید گرفت.

هر چیز که برای داشتن یک استایل کژوال باید بدانید

هماهنگی آیتم‌ها با مدل کمربند

عرض مناسب انتخاب کنید: مدل‌های جدید کمربند پهن به خانم‌هایی که بالاتنه آنها بلند و کشیده است، کمک می‌کند که اندام‌شان متعادل‌تر به نظر برسد. در مقابل، خانم‌هایی که عرض بالاتنه آن‌ها کوتاه‌تر است، با پوشیدن مدل‌های جدید کمربند با عرض باریک، زیباتر دیده می‌شوند؛ زیرا دور کمر یا قسمت میانی بدن‌شان کاور نمی‌شود و در نتیجه قدشان بلندتر و کشیده‌تر نشان داده می‌شود.

اهمیت عرض کمربند در انتخاب مدل جدید

مدل جدید کمربند زنانه

به کمربند مانند یک جواهر نگاه کنید: اگر از پوشیدن جواهرات سایز بزرگ، چانکی یا عتیقه طلایی رنگ خوشتان نمی‌آید، احتمالا طرفدار کمربندهای بزرگ، چانکی یا آنتیک هم نخواهید بود. از این حرف اینطور برداشت نکنید که باید حتما کمربندتان با جواهرت‌تان ست باشد. همین که این دو آیتم در کنار هم خوب به نظر رسند، کافی است.

روش‌های استفاده از کمربند زنانه

وجود رنگبندی، جنس و مدل‌های متنوع برای کمربند با وجود گسترده کردن انتخاب، می‌تواند کار انتخاب کمربند را مشکل‌تر کند و مهم‌تر از آن پاسخ به این سوال که هر نوع کمربندی را باید با چه لباسی بپوشید دشوارتر خواهد شد. البته همیشه می‌توان با کمک آزمون و خطا به انتخاب‌های مناسبی رسید اما بر اساس این اصول می‌توانید کمربند جدید خود را با لباس‌های درستی بپوشید:

روی خط طبیعی کمر: اصولی‌ترین و کلاسیک‌ترین راه برای بستن کمربند بستن آن روی خط طبیعی کمر است یعنی باریک‌تری قسمت بالاتنه. این روش را هم با کمربند باریک و هم با کمربند عریض می‌توان پیاده کرد مخصوصا اگر لباس شما گشاد و یکدست باشد با این کار روی کمر باریک خود تاکید می‌کنید.

بالاتر از خط طبیعی کمر: در این روش که به آن روش امپایر هم گفته می‌شود کمربند در زیر برجستگی سینه بسته می‌شود. چنین کمربندی باید کاملا ساده و باریک باشد تا اندام را زیباتر جلوه دهد. البته این نوع کمربندها باید به لباس متصل شوند چون نمی‌توان آن را در این محل نگه داشت.

روی خط باسن: بستن کمربند روی خط باسن از قدیمی‌ترین روش‌های استایل است، برای این کار کافی است کمربندی را شل ببندید و اجازه دهید روی خط باسن قرار بگیرد. یک کمربند باریک ساده برای این کار مناسب است اما می‌توان از کمربندهای عریض‌تر هم استفاده کرد.

مدل جدید کمربند زنانه

راهنمای خرید کمربند برای خانم ها

خرید کمربند زنانه بر اساس فرم اندام

چه بخواهید مد روز به نظر برسید چه هدفتان فقط تغییر دادن یک استایل ساده است یک کمربند به تنهایی می تواند آن را برایتان انجام دهد و به چیز دیگری نیاز ندارید. اگر فقط دو کمربند لازم داشته باشید یکی کمربند پهن و دیگری کمربند باریک است. کمربند پهن با تقسیم کردن کمر یک سیلوئت زیباتر برای اندام شما می سازد.

کمربند باریک بهترین انتخاب برای تبدیل یک استایل ساده مثل کت و شلوار به یک استایل خاص و هوشمندانه است. این دو نوع کمربند بیش از انواع دیگر استفاده می شوند چون ساده و کلاسیک هستند و مثل بیشتر کمربندها خیلی توی چشم نمی زنند. برای انتخاب یک کمربند مناسب بهتر است فرم اندام خود را نیز در نظر بگیرید، زیرا هر نوع کمربند برای یک فرم اندام خاص طراحی شده است.

هدف اصلی ما از به کاربردن کمربند در استایل معمولا باریک نشان دادن کمر و ایجاد تناسب اندام است. اگر بالاتنه بلندی دارید می‌توانید از هر دو مدل کمربندها چه باریک و چه پهن استفاده کنید ولی اگر بالاتنه شما کوتاه است بهتر است فقط از کمربندهای باریک استفاده کنید. اگر اضافه وزن دارید و میخواهید شکم شما کوچکتر به نظر برسد از کمربندهای رنگ تیره استفاده کنید.

ایده های فوق العاده جذاب برای ست کردن با رنگ‌ های پاستلی

 تازگی و خلاقیت

کمربندهای ساده و بدون طرح و با رنگ های خنثی به کمربندهایی با طرح های شلوغ ارجحیت دارند چون زمان ندارند و در هر شرایطی می توان از آن ها استفاده کرد پس اگر محدودیت بودجه دارید به یک یا دو کمربند ساده با رنگ های سالید مثل مشکی، آبی تیره، قهوه ای و … اکتفا کنید.

سایزبندی کمربند زنانه

سایز کمربندهای زنانه به طول کمربند بستگی دارد و بر اساس اینچ و سانتی متر دسته بندی می‌شود. خانم‌هایی که در نظر دارند کمربند مورد علاقه خود را اینترنتی بخرند باید با نحوه سایزبندی کمربندها آشنایی لازم را داشته باشند. به طور مثال برای سایز خیلی کوچک معمولا طول کمربند بین ۲۴ تا ۲۶ اینچ است، کمربندهای ۳۲ تا ۳۴ اینچ برای سایز مدیوم مناسب است. سایز بزرگ کمربندها ۳۶ تا ۳۸ اینچ هستند. حتما قبل از خرید کمربند زنانه، دور کمر را ۵ سانتیمتر بزرگ‌تر بگیرید تا از اندازه بودن کمربند خود اطمینان داشته باشید.

به شکل اندام خود توجه کنید

اگر اندم سیبی شکل دارید (یعنی کمر ضخیم) بهترین کمربند برای شما یک کمربند با رنگ تیره است که کمی حالت کشسانی داشته باشد و هرچه پهن تر باشد بهتر است و کمرتان را باریک تر نشان می دهد.

مدل جدید کمربند زنانه
چنانچه کمرتام صاف است (اندام مستطیلی یا مثلثی ) باید با لباس هایی کمربند ببندید که از پایین تنه حالت گشادی دارند تا خطوط کمر بهتر تعریف شود.
خط کمر مشخص دارید (اندام ساعت شنی یا گلابی شکل) می توانید از هرنوع لباس و کمربندی که دوست دارید استفاده کنید. برای تاکید بیشتر روی کمر خود می توانید از رنگ های روشن تر استفاده کنید. استفاده از کمربند گشاد اندام شما را صاف نشان می دهد و توصیه نمی شود.

ارتفاع کمر

اگر بالاتنه کوتاهی دارید از کمربندهای باریک تر و همرنگ لباستان استفاده کنید. کلا قد کوتاهی هم دارید باریک ترین کمربند با رنگ مشابه لباس برای شما گزینه خوبی است. چنان چه بالاتنه بلندی دارید از کمربندهای عریض تر با رنگ متضاد لباس استفاده کنید.

چطور بپوشیم؟

راه های مختلفی برای استفاده از کمربند وجود دارد که بستگی به استایل و شکلی دارد که می خواهید داشته باشید. اگر می خواهید یک استایل مد روز بسازید یک لباس مجلسی ساده بپوشید و با بستن کمربندی که زیبا و زینت دار است توجه ها را به کمر خود جلب کنید. اگر می خواهید ساده و شیک باشید بهترین راه هماهنگ کردن رنگ ککمربند با رنگ کفش ها یا کیف یا جواهرات است. از هماهنگی رنگی زیاد پرهیز کنید، دو گزینه کافی است.

مدل جدید کمربند زنانه

جنس و مدل کمربند زنانه

بعد از اینکه توضیحات ما درمورد اصول انتخاب کمربند زنانه را خواندید و با سایزبندی کمربندهای زنانه آشنا شدید، بهتر است مدل و نوع کمربند خود را نیز انتخاب کنید. انواع کمربند زنانه را در زیر شرح می‌دهیم:

کمربند زنانه چرم: کلاسیک‌ترین و قدیمی‌ترین مدل‌های کمربند زنانه، کمربندهای چرم هستند. چرم این مدل کمربندها می‌تواند طبیعی یا مصنوعی باشد. بهتر است رنگ‌های تیره این کمربندها را انتخاب کنید و دقت داشته باشید که سگک کمربند چرم باید ظریف و ساده باشد.

کمربند زنانه جیر: این کمربندها نسبت به کمربندهای چرم غیررسمی‎تر هستند و برای ست شدن با استایل روزمره و اسپرت مناسب هستند.

مدل جدید کمربند زنانه

کمربندهای فانتزی و فلزی: این کمربندها بیشتر برای استفاده همراه لباس‌های مجلسی و شب کاربرد دارند.

 

چقدر این مطلب برای شما مفید بود؟

میانگین امتیازات ۵ از ۵

آیا این مفید بود؟

Thanks for your feedback!

نویسنده: سیده سمانه جلیلی

آخرین بروز رسانی

21 تیر 1401

بروز رسانی توسط

سیده سمانه جلیلی

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *