پذیرایی سفید طلایی

به کارگیری رنگ طلایی در سبک مدرن باعث می شود این سبک به سمت تجمل کشیده شود  اما ترکیب این رنگ با سفید معرکه می شود. گروه دکوراسیون شادمگ این بار سراغ پذیرایی سفید طلایی رفته و شما را دعوت میکند از ترکیب زیبای این دو رنگ و معجزه آن در دکوراسیون لذت ببرید.

چرا ترکیب رنگ طلایی و سفید

پیش از اینکه به سراغ جادوی رنگ‌های سفید و طلایی در طراحی پذیرایی برویم، بهتر است کمی بیشتر درباره این دو رنگ بدانیم.

رنگ طلایی

طلایی رنگی گرم و طیفی از خانواده رنگ زرد است و از ترکیب رنگ‌های زرد و کرم به دست می‌آید. قدرت، ثروت و اعتبار از جمله نمادهای این رنگ گرم به شمار می‌روند. همین امر رنگ طلایی را به یک رنگ لوکس و مجلسی تبدیل کرده است.

رنگ سفید

سفید رنگی خنثی و نماد پاکی و خلوص است. رنگ سفید به دلیل اینکه با همه رنگ‌ها قابل ترکیب است، کاربرد بسیاری در طراحی دکور دارد. این رنگ خنثی انتخاب اول بسیاری از افراد با سلیقه‌های گوناگون است.

ترکیب رنگ سفید و طلایی در ایجاد حس قدرت، زیبایی و ظرافت جادو می‌کند. این روزها سفید و طلایی را در سبک‌های گوناگون دکوراسیون داخلی می‌توانید مشاهده کنید. این دو رنگ کاربردی نه تنها در سبک‌های کلاسیک و مجلل، بلکه در سبک‌های مدرن پذیرایی سفید طلایی هم به کار برده می‌شوند.

ترکیب طلایی و سفید یک ترکیب رنگی رایج در طراحی دکور تالارهای عروسی است که طراوت و شکوه را به همراه دارد. اما در طراحی داخلی هم این ترکیب رایج را می‌توان در طراحی مبل کلاسیک و مبلمان مدرن استفاده نمود.

پذیرایی سفید طلایی

دکور سفید طلایی را در قسمت‌های گوناگون یک خانه می‌توان به کار برد؛ از جمله: آشپزخانه، هال و پذیرایی سفید طلایی ، اتاق خواب و سرویس بهداشتی. اما نکته قابل توجه انتخاب درست و اصولی این دو رنگ، به ویژه طلایی، در بخش‌های مختلف دکوراسیون است.

دکوراسیون سفید طلایی برای اتاق پذیرایی یکی از پرطرفدارترین و لوکس‌ترین‌ دکوراسیون ها به شمار می رود اما اندکی بی‌دقتی کافیست تا یک پذیرایی شیک و روح‌نواز را به یک پذیرایی بد‌ترکیب و زننده تبدیل کنیم. تا انتهای این مقاله همراه ما باشید تا از ریز و درشت این ترکیب جادویی با‌خبر شوید.

چرا رنگ سفید و طلایی با یکدیگر به خوبی هماهنگ می شوند؟

وقتی پای رنگ طلایی به میان می‌آید، تصویر یک فضای لوکس و دلنشین در ذهن شکل می‌گیرد. پیوستن یک رنگ خنثی مانند دکوراسیون طوسی یا سفید به طلایی برجستگی و درخشش آن را ملایم‌تر می‌کند. حالا اگر این ترکیب جادویی در دکوراسیون پذیرایی سفید طلایی پیاده شود، روح مهمانان را نوازش خواهد‌ داد.

هر چه بیشتر در طراحی دکوراسیون پذیرایی از رنگ سفید استفاده شود، فضا بزرگ‌تر، روشن‌تر و دلبازتر به نظر می‌رسد. در دکوراسیون مدرن و سبک‌های مینیمالیستی این رنگ بیشتر و در سطح گسترده‌تری به کار می‌رود.

پذیرایی سفید طلایی

سفید معمولا اولین انتخاب در افراد با سلیقه‌های متفاوت است. زیرا علاوه‌بر نشان دادن سادگی، روشنایی و گستردگی فضا، کار انتخاب لوازم منزل و اجزای دکور را راحت‌تر می‌کند. البته، استفاده از رنگ سفید به تنهایی و بیش از حد ممکن است برای برخی افراد خسته‌کننده و بی روح به نظر برسد.

بنابراین، ترکیب یک رنگ گرم مانند طلایی با سفید یک ترکیب شیک و چشم‌نواز را پدید می‌آورد. اما کاربرد طلایی در سبک‌های گوناگون دکوراسیون متفاوت است.

چه رنگ‌هایی سفید و طلایی را کامل می‌کنند؟

دکوراسیون پپذیرایی سفید طلایی با دیوارهای سنگی، فرش سفید و مشکی و میز جلومبلی گرد طلایی و نقره ای

طلا در طبیعت از دل زمین استخراج می‌شود و به خوبی با رنگ‌های گرم هماهنگ می‌شود. بهتر است در طراحی دکوراسیون پذیرایی سفید طلایی خود از چنین رنگ‌های گرمی استفاده کنید:

  • سربی تیره
  • قهوه‌ای شکلاتی
  • سبز زیتونی تیره
  • قرمز
  • رنگ بژ

سعی کنید گرم‌ترین طیف رنگی را از خانواده رنگ‌های ذکر شده انتخاب کنید. به این ترتیب ترکیب این رنگ‌ها با طلایی و سفید، تضاد دلچسبی را به وجود می‌آورد. اگر قصد دارید در بخشی از منزل خود از اکسسوری‌ها یا لوازم طلایی استفاده کنید، بهتر است برای پس زمینه از رنگ‌هایی مانند قرمز، قهوه‌ای یا خاکستری استفاده کنید.

ممکن است در دکوراسیون یک پذیرایی به سبک کلاسیک، رنگ طلایی در سطح گسترده به کار برده‌شود. به عنوان مثال، رنگ کاغذ دیواری، پرده‌ها، میز و صندلی، تابلوها و لوازم تزیینی و همه اجزا ممکن است کاملا طلایی یا ترکیبی از آن باشد.

در سبک کلاسیک، از رنگ طلایی براق در نقش و نگار‌های چوبی و منبت‌کاری‌ها و همچنین در تابلوها و پرده‌ها استفاده می‌شود. این باعث می‌شود که فضای پذیرایی مجلل و سلطنتی جلوه کند.

پذیرایی سفید طلایی در سبک مدرن

در دکوراسیون سبک مدرن، برای بیشتر اجزای پذیرایی از جمله دیوارها و میز و صندلی‌ها رنگ سفید در نظر گرفته می‌شود. در این سبک، رنگ طلایی به میزان کمتر و بیشتر در قسمت‌های حاشیه‌ای به کار می‌رود.

دکور شب یلدا 1401 را اینجوری خلاقانه و جذاب ، با کمترین هزینه بچینید

برای مثال، حاشیه تابلوها، حاشیه میز و صندلی‌ها و مبل‌ها و انواع اکسسوری زینتی به رنگ طلایی است. در دکوراسیون پذیرایی مدرن بیشتر از رنگ طلایی مات استفاده می‌شود. از این‌رو، فضای پذیرایی از حالت سلطنتی پرزرق و برق درآمده و به فضایی ساده‌تر و در عین حال شیک تبدیل می‌شود.

پذیرایی سفید طلایی

نورپردازی برای پذیرایی سفید طلایی

از آنجا که درخشش و میزان انعکاس نور رنگ‌های سفید و طلایی بسیار است، نحوه نورپردازی اهمیت بسیاری دارد. بنابراین، اگر مثلا در نقاط طلایی از نور بسیار زیاد استفاده شود، فضایی آزاردهنده برای چشم ایجاد می‌شود.

در فضای پذیرایی می‌توان از لوسترهای مناسب در بالای میزهای پذیرایی استفاده کرد. همچنین استفاده از آباژور و نور مخفی در برخی از حاشیه‌ها می‌تواند فضای دلنشینی را شکل دهد. البته که میزان شدت نور و تعداد لوستر در دکوراسیون داخلی و چراغ‌هایی زینتی تاثیر بسزایی در نتیجه نهایی خواهد‌ داشت.

پیشنهاد‌ها برای پذیرایی سفید طلایی چشم نواز

در این بخش چند پیشنهاد خاص برای دکوراسیون اتاق پذیرایی خاص شما داریم! بد نیست اگر می‌خواهید سراغ رنگ‌های سفید و طلایی بروید، این گزینه‌های پیشنهادی را در ذهن داشته‌باشید.

جادوی فلزات طلایی دکوری را به خاطر بسپارید!

دکوراسیون پذیرایی سفید طلایی با مبل ال شکل طوسی و میزجلومبلی مشکی، کفپوش چوبی و فرش طوسی

تقریبا می‌توان گفت هیچ خانه‌ای وجود ندارد که فلزات طلایی در آن جلوه‌گر نباشند. در حال حاضر فلزات جزئی از ترندهای دکوراسیون هستند.

کافیست تکه‌ای فلز طلایی را وارد اتاق پذیرایی کنید تا منبعی از نور و درخشندگی را به ارمغان آورد. یک شمعدان فلزی، آباژوری سفید با پایه و حاشیه فلزی یا یک گلدان طلایی مات یا براق از بهترین گزینه‌ها هستند. مات یا براق بودن رنگ طلایی به سلیقه شما و سبک به کار رفته در دکوراسیون بستگی دارد.

این اکسسوری‌های تزیینی را در کنج‌های اتاق و یا در قسمت‌های کانونی می‌توانید به کار ببرید اما یادتان نرود که حفظ تعادل، عامل مهمی در خودنمایی طراحی پذیرایی با رنگ‌های سفید و طلایی است.

از دیوارها و سقف‌ها غافل نشوید!

در بسیاری از اوقات سقف‌ها نادیده گرفته ‌می‌شوند و سفید و ساده باقی می‌مانند. غافل از اینکه سقف‌ها هم در جلوه‌گری دکور پذیرایی تاثیر بسیاری دارند. اگر اتاق پذیرایی و غذاخوری اختصاصی و رسمی دارید، سقف طلایی معجزه خواهد‌ کرد.

حتی اگر اتاق پذیرایی با یک پلان باز به فضای نشمین متصل می‌شود، باز هم سقف طلایی انتخابی هوشمندانه خواهد‌بود. سقف پذیرایی را می‌توان به شکل‌های گوناگون طراحی کرد. گچبری طلایی یا استفاده از ابزارهای تزیینی طلایی در طراحی سقف پذیرایی سفید طلایی ، یکی از این راهکارها است.

پذیرایی سفید طلایی

البته در این بخش باید انتخاب یک لوستر مناسب را هم در نظر گرفت. لوستر را می‌توان یکی از مهم‌ترین عناصر شاخص در دکور سفید و طلایی به شمار آورد. قرار دادن یک لوستر فلزی طلایی و یا انواع دیگر آن هم با توجه به سبک منتخب باید انجام شود.

به علاوه، اندازه لوستر و میزان نوردهی آن در بالای میز غذاخوری از نکات قابل‌توجه در این مورد است. این انتخاب باید به گونه‌ای صورت گیرد که نه تنها زننده نباشد، بلکه فضای لوکس و دلنشینی را ایجاد کند.

میز غذاخوری و اجزای آن

میز ناهارخوری یا غذاخوری را هم می‌توانید به رنگ طلایی انتخاب کنید، اما این بهترین گزینه نیست. بهتر است میز شما کاملا طلایی نباشد و در بخش‌هایی از طرح یا حاشیه و پایه‌های آن طلایی به کار رفته باشد.

صندلی‌های میز هم بهتر است به همین روش انتخاب شوند. البته همه این‌ها به سبک دکور شما و میز و صندلی انتخابی‌تان بستگی دارد. به اینکه قرار است میز و صندلی از سبک‌های ساده و مدرن انتخاب شوند یا سبک‌های کلاسیک.

پذیرایی سفید طلایی

انتخاب اجزای روی میز هم قطعا تاثیر بسزایی به همراه دارد. می‌توانید با انتخاب ظروف دارای رنگ طلایی جلوه‌ی بیشتر و درخشان‌تری به میز می‌دهد. یک رانر یا رومیزی با ترکیبی از سفید و طلایی هم انتخاب مناسبی است.

پیش از انتخاب کاغذ دیواری طلایی به این بخش توجه کنید

اگر می‌خواهید برای دیوارهای دکور طلایی و سفید خود کاغذ دیواری انتخاب کنید، بی‌گدار به آب نزنید. اگر آگاهی لازم در این زمینه را ندارید، هرگز سراغ آن نروید. قبل از هر اقدامی برای این موضوع نکات زیر را دنبال کنید.

بهتر است استفاده از کاغذ دیواری پذیرایی سفید طلایی را به یک دیوار محدود کنید. دیوار مورد نظر را با توجه به مبلمان جلوی آن و در کل همخوانی کل اجزا و فضای اتاق با آن قسمت انتخاب کنید.
وقتی صحبت از رنگ طلایی به میان می‌آید، لزوما به به معنی انتخاب آن به عنوان رنگ اصلی نیست. از آن‌جا که طلایی رنگی برجسته است، استفاده از آن باید با ظرافت خاصی همراه باشد.

پس بهتر است رنگ پس‌زمینه و اصلی کاغذ دیواری رنگی مخالف آن باشد که طرح‌های طلایی ظریفی در آن دیده شود. به عنوان مثال، در دکوراسیون پذیرایی سفید طلایی یک کاغذ دیواری سفید با نقش‌ها و خطوط طلایی ظریف بهترین گزینه است.

نکات خرید لوستر آشپزخانه متناسب با دکوراسیونتان

اصول و استراتژی‌های طراحی چون با سلیقه در ارتباط است می‌توانند کاملا متفاوت از هم باشد. مثلا، می‌تواند در یک یا چند دیوار از کاغذ دیواری طلایی به عنوان رنگ اصلی و برجسته استفاده کنید. سایر لوازم و اکسسوری‌ها را هم می‌توانید مطابق با آن به کار ببرید.

تنوع در طرح و نقش کاغذ‌دیواری‌ها شاید کمی انتخاب را سخت کند. کاغذ دیواری‌های دارای طرح‌های هندسی این‌روزها یکی از پرطرفدارترین‌ها برای سبک مدرن است. این کاغذ دیواری‌ها با زمینه سفید و خطوط هندسی طلایی گزینه جالبی هستند.

اگر کاغذ دیواری‌های با طرح‌های پرزرق و برق‌تر را می‌پسندید، باید به سبک دکور پذیرایی سفید طلایی توجه داشته‌ب اشید. این نوع کاغذ دیواری‌ها معمولا برای سبک‌های کلاسیک و مجلل‌تر به کار می‌روند.

پذیرایی سفید طلایی

نکته مهم

کاغذ دیواری‌ها و دیوارپوش سه بعدی یکی دیگر از ترندهای دکوراسیون این روزهاست. البته، این‌گونه کاغذ دیواری‌ها فقط باید برای یک دیوار که نقطه کانونی خواهد بود، استفاده شوند. زیرا، طرح کاغذ دیواری‌های سه بعدی معمولا شلوغ و بسیار گسترده است.

در بعضی موارد در سبک‌های مدرن با توجه به سلیقه افراد می‌توان تمام دیوارها را با کاغذ دیواری پوشاند. اما برای یک پذیرایی سفید و طلایی شیک این روش توصیه نمی‌شود.
کاغذ دیواری‌های با طرح‌های درشت و بزرگ هم طرفداران خود را دارد. البته در استفاده از این نوع طرح‌ها باز هم نکته مهم به کارگیری به جا و گزیده است. به طوری که، فقط برای دیوار شاخص و برای طراحی دکوراسیون ستون پذیرایی از این طرح‌ها استفاده شود.

ممکن است بخواهید فقط دیوار را پر کنید و بدون ایجاد شلوغی آن را از سادگی در بیاورید. در این صورت، می‌توانید کاغذ دیواری‌هایی با طرح‌های نزدیک به دیوار اتاق و دیوارپوش پذیرایی انتخاب کنید.

در نهایت، آنچه که در انتخاب کاغذ دیواری برای یک پذیرایی سفید و طلایی مهم است، هماهنگی تمام اجزای فضاست. اول از همه اینکه چه سبکی را برای دکور و چیدمان انتخاب می‌کنید اهمیت دارد.
در گام‌های بعدی نکته حائز اهمیت این است که فضا به نحوی طراحی شود که مناسب پذیرایی از مهمان باشد. بنابراین، طراحی دیوار پذیرایی به کمک کاغذ دیواری نباید به گونه‌ای انتخاب شود که مهمان را دچار سردرگمی ناراحتی کند.

11 تکنیک برای پذیرایی سفید طلایی

مقیاس رنگ طلایی تو دکور یک خونه مدرن

تو دکوراسیون مدرن، از رنگ طلایی معمولا تو قاب ها و تزیینات دیواری، فریم مبلمان و همین طور ساختار و سازه لوستر استفاده میشه. رنگ طلایی کنار رنگ های سرد و متمایل به خنثی تو طیف رنگ های آبی و سبز جلوه خیلی زیبایی پیدا میکنه و درخشش اون بیشتر به چشم میاد.

با اینکه تو این آموزش در مورد دکوراسیون مدرن سفید و طلایی با هم گپ می زنیم، اما بد نیست بدونین حتی تو دکوراسیون کلاسیک و نئوکلاسیک هم برای اینکه دیزاین خلوت و آرامش بخش به چشم بیاد. بهتره از طلایی به میزان متعادل، تو لبه ها و اکسسوری هایی با مقیاس کوچیک یا تزیینات سقفی و دیواری به صورت محدود استفاده بشه.

یک نمونه خوب رو که با وجود ارتفاع مناسب، ابعاد و نورگیری خوب، باز هم همه جا رو طلایی نپاشیده! ببینید.

پذیرایی سفید طلایی

 طلایی مات و براق

اصولا درخشش شدید و ویژگی براق بودن رنگ طلا، برای دکورهای کلاسیک و سلطنتی گزینه خیلی مناسب تری هست و اگر خیلی علاقه دارید که فضا کاملا مدرن به چشم بیاد، بهتره از طلایی مات و بدون درخشش تو دکور منزل یا فضای کارتون استفاده کنید.

به صورت خلاصه، هرقدر میزان استفاده از طلایی به صورت گسترده تری هست، بهتره رنگ اون بیشتر متمایل به مات باشه و از تونالیته های طلایی مثل مسی و کاراملی استفاده بیشتری بشه. اما تو ابعاد کوچیک مثل لبه و حاشیه ها، میشه از طلایی براق هم کمک گرفت.

نام رنگ ها به فارسی و انگلیسی، لازم است این رنگ ها را بشناسید!

 متریال های طبیعی در پذیرایی سفید طلایی

یکی از راهکارهای عالی و شیک استفاده از ترکیب رنگ سفید و طلایی تو دیزاین مدرن، به کار بردن اون کنار متریال های طبیعی هست.

چوب های ساده و خام (بدون هیچ نوع منبت و کار و تزیینات که مخصوص دکور کلاسیک هست)، سنگ های رگه دار مثل مرمر یا ماربل و البته شیشه در ابعاد وسیع از اون گزینه هاییه که خیلی خوب میتونه با حاشیه ها و رنگ های طلایی هماهنگ بشه

رنگ های متناسب با دیزاین سفید طلایی

ترکیب ایده آل این دو رنگ، در یک فضای مدرن قرار گرفتن اون ها در کنار رنگ های آبی یا فیروزه ای تیره هست. فراموش نکنین که هرقدر تمایل دارین فضای داخلی تون مدرن تو به چشم برسه، بهتره از رنگ های کمتری استفاده کنین.

پذیرایی سفید طلایی

 نور

ترکیب رنگ های طلایی با مشکی و سفید تو دکوراسیون مدرن میتونه خیلی شیک و زیبا بشه، اما یه شرط بزرگ و مهم داره! فضاتون باید نورپردازی خوبی داشته باشه.

دقت کنین که داریم در مورد خونه و فضای زندگی صحبت می کنیم، وگرنه ترکیب رنگ سیاه و سفید و طلایی تو نور کم و شاعرانه خیلی هم شیک و لوکس هست اما برای آتلیه عکاسی!

دکوراسیون سفید طلایی در فضای کوچک

هرقدر فضا کوچک تر هست، بهتره از رنگ طلایی به میزان کمتری استفاده کنین. به این نکته هم توجه داشته باشین که رنگ طلایی تو دکوراسیون مدرن نباید تو بخش های مختلف دکور مدرن کوچک پخش بشه و این کار باعث شلوغی فضا و متمایل شدن اون به سمت دیزاین کلاسیک میشه.

چیدمان پاییزی منزل با ایده هایی جذاب و بدون هزینه

مبل و المان های بزرگ دکوراتیو سفید و طلایی

خب احتمالا لازم به گفتن نیست که می دونین ترکیب رنگ های سفید و طلایی بیشتر تو دکوراسیون کلاسیک به چشم میخوره و خصوصا اگر رنگ سفید کاملا خالص نباشه و از سفید شیری، استخوانی، هلی، کتانی و سایر تونالیته های سفید استفاده شده باشه، یه ترکیب ایده آل و جذاب برای مبلمان استیل هست.

اما برای دیزاین سفید و طلایی تو دکوراسیون مدرن بهتره این رنگ بیشتر تو گوشه ها و کلاف مبلمان یا تزیینات اون به کار بره.

استفاده از رنگ طلایی در کنار سفید تو اکسسوری ها و تزیینات خصوصا تو مقیاس کوچیک بهترین انتخاب هست، هم جلوه جذابی در کنار رنگ سفید داره و هم فضا رو به سمت دکور کلاسیک نمی بره

پذیرایی سفید طلایی

 

 پرده، کوسن و رومیزی در پذیرایی سفید طلایی

پارچه های نفیس و ارزشمند مثل مخمل یا ابریشم برای اینکه کنار این ست های رنگی سفید و طلایی بشینن گزینه های خیلی خوبی هستن، مثلا بخش هایی از کوسن، رومیزی و رانر یا پرده ها رو میتونین از این جنس ها انتخاب کنین.

کابینت سفید طلایی

استفاده از رنگ طلایی تو دکور آشپزخونه و کابینت ها خیلی باید هوشمندانه و با دقت باشه. قبلا هم تو آموزش ها و مشاوره های دکوراسیون اتود براتون نوشتیم که شلوغ کردن آشپزخونه با رنگ ها و دکوراتیو های متعدد اصلا کار درستی نیست .

لازمه از رنگ طلایی یا هر نوع رنگ شاخصی مثل رنگ های تیره، با احتیاط و به صورت منطقی و البته با توجه به دیزاین پذیرایی استفاده بشه.

می دونین که آشپزخونه های ایرانی خودشون به اندازه کافی خورده ریز و ملزومات و اکسسوری های پخت و پز توشون پیدا میشه و دیگه اضافه کردن رنگ های براق اونم به میزان زیاد می تونه خیلی کار رو دشوار و دکور رو شلوغ و نازیبا جلوه بده.

پذیرایی سفید طلایی

پس اگر خیلی به این رنگ تو دکور آشپزخونه و کابینت ها علاقه مندین، می تونین از اون به شکل حاشیه ای و نواری اطراف کابینت ها، روی لبه مبلمان مثل صندلی های اپن یا جزیره آشپزخانه و نهایتا یه بخش هایی از بین کابینتی ها استفاده کنین.

حالا اگر ساکن ایران هستین، یک واقعیت مهم هم که لازمه بهش توجه داشته باشین اینه که با معماری و ساخت و سازهایی که ما داریم، عموما آشپزخونه های ایرانی نور خیلی کمی دارن و اگر رنگ طلایی رو توی اون با رنگ های متمایل به تیره مثل چوب یا پارکت های تیره رنگ ترکیب کنین، جلوه تیره و دلگیری پیدا میکنه.

ترکیب ایده آل ترکیب طلایی و سفید تو آشپزخونه، کابینت های هایگلاس سفید با لبه و نوار طلایی رنگ، ترجیحا با اجرای بدون دستگیره و در کنار سنگ کابینت سفید رنگ هست.

پذیرایی سفید طلایی

 کاغذ دیواری سفید و طلایی

کاغذ دیواری های مدرن با زمینه سفید و تونالیته طلایی رنگ خیلی ملایم و به میزان کم رو می تونین به عنوان تزیین یکی از دیوارهای پذیرایی به کار ببرین. اما اینکه میزان طلایی تو این کاغذ دیواری چقدر باشه بستگی زیادی به ابعاد فضا و نور پردازی و همین طور ست رنگی مبلمان منزل تون داره.

اگر رنگ طلایی تو کاغذ دیواری به میزان زیادی به کار رفته، بهتره که از کاغذ دیواری سفید طلایی فقط برای بخش هایی از دیوار و در واقع با کاربرد اکسنت وال استفاده کنین و بقیه بخش های دیوار رو ساده در نظر بگیرین.

 اتاق سفید طلایی

این از اون گزینه های خیلی مهم برای کاربرد سفید در کنار طلایی هست. شاید تو خونه هایی که عکس هایی از چیدمان و جهیزیه هاشون رو در شبکه های اجتماعی به نمایش میذارن! سرویس خواب های سفید طلایی زیادی رو دیده باشه که عموما هم به سبک کلاسیک و حتی سلطنتی هستن.

و یک سرویس سلطنتی که توی اون رنگ های طلایی هم به کار رفته یکی از گزینه های خیلی نامناسب برای دکوراسیون فضای کوچیکی مثل اتاق خواب هست.

پذیرایی سفید طلایی
طراحی یک دکور مدرن با زمینه سفید و حاشیه ها و اکسسوری های طلایی، میتونه دکور اتاق خواب تون رو از شلوغی و آشفتگی نجات بده و در کنار یک تزیین دیواری شیک با رنگ های سبز و فیروزه ای تیره (اگر نور خوبی دارید) یا آبی روشن (اگر نور کمی در اتاق خواب دارید)، یک جلوه بسیار زیبا ایجاد کنه.

چرا ترکیب رنگ طلایی و سفید در پذیرایی زیبا است؟

ترکیب رنگ سفید و طلایی در ایجاد حس قدرت، زیبایی و ظرافت جادو می‌کند. این دو رنگ کاربردی نه تنها در سبک‌های کلاسیک و مجلل، بلکه در سبک‌های مدرن پذیرایی سفید طلایی هم به کار برده می‌شوند.

چه رنگ‌هایی سفید و طلایی را کامل می‌کنند؟

سربی تیره، قهوه‌ای شکلاتی، سبز زیتونی تیره، قرمز و رنگ بژ

چقدر این مطلب برای شما مفید بود؟

میانگین امتیازات ۵ از ۵

آیا این مفید بود؟

Thanks for your feedback!

نویسنده: سیده سمانه جلیلی

آخرین بروز رسانی

18 بهمن 1400

بروز رسانی توسط

سیده سمانه جلیلی

1 دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *