آموزش سایه چشم

آموزش سایه چشم از آن جهت مهم و کاربردی است چون چشم یکی از مهمترین بخش ها برای زیباتر جلوه کردن صورت است. گروه زیبایی شادمگ روش هایی برای کشیدن سایه چشم ملایم و دخترونه به شما آموزش داده است.

آموزش سایه زدن چشم به روش ساده را یاد بگیرید

چشم ها اولین عضو صورت هستند که ظاهر می شوند. یکی از موثرترین راه ها برای زیباتر شدن چشم ، دانستن ترفند سایه زدن است که می توانیم چشم های خود را چندین برابر زیباتر کنیم. به همین دلیل ما می خواهیم آموزش سایه های چشم مختلف را با هم یاد بگیریم پس با 2 رخ همراه باشید.

آموزش سایه چشم

در نگاه اول ، آموزش سایه چشم ممکن است یک کار سخت باشد. امکان دارد فکر کنید که کاربرد سایه چشم به تخصص احتیاج دارد یا باید توسط آرایشگر حرفه ای انجام شود! اما این اشتباه است. استفاده از سایه چشم فقط یک ترفند دارد. با یادگیری این ترفندها می توانیم به جذابیت چشم خود بیفزاییم.

خانم هایی که به تمیزی و ساده بودن آرایش خود اهمیت ویژه ای میدهند باید در نظر داشته باشند که اصول و یادگیری سایه زدن چشم نیاز به مهارت خاصی ندارد و با کمی تمرین و حوصله میتوانید حرفه ای شوید در نظر داشته باشید برای یک آرایش معمولی هم نیاز به سایه چشم دارید پس با ما همراه باشید.

آموزش سایه زدن چشم به روش ساده را یاد بگیرید

مرحله اول

این زیر ساخت است. برای یادگیری سایه چشم ، ابتدا باید ساخت پایه را یاد بگیریم. اصلی ترین نکته در آموزش سایه چشم آماده سازی دور چشم است. زیرا اصل کار که می خواهیم انجام دهیم مربوط به این بخش است. یکی از شرایطی که باعث می شود سایه چشم به بهترین شکل انجام شود ، انتخاب بهترین مارک های سایه چشم است.پس دقت کنید که چه مارکی را میخرید.

آموزش سایه چشم

کارهایی که باید برای زیرسازی انجام دهیم:

ناحیه اطراف چشم ها را پاک کنید.
مرطوب کننده یا کرم دور چشم بزنید.
از یک پرایمر چشم استفاده کنید.

مرحله دوم:

انواع مدل های سایه چشم را انتخاب کنید. نحوه سایه چشمان شما به موارد زیادی مرتبط است. اجازه دهید ابتدا به این سوال پاسخ دهیم:

با این سایه چشم می خواهید کجا بروید؟

مهمانی
عروسی
دورهمی دوستانه
دانشگاه یا اداره و…..

آموزش سایه چشم

برای زیر سازی سایه چشم چه کار کنیم ؟

  • ناحیه اطراف چشم را پاک کنید.
  • مرطوب کننده یا کرم دور چشم بزنید.
    از یک پرایمر چشم استفاده کنید.
آموزش مرحله به مرحله ساخت پرایمر چشم در خانه ؛ کم هزینه و فوق العاده

یکی از عواملی که باعث می شود تا سایه زدن چشم به بهترین روش ممکن انجام شود، انتخاب بهترین مارک های سایه چشم است.

آموزش سایه چشم

انواع مدل سایه چشم

  • سایه ساده
  •  ملایم
  • سایه چشم اسموکی
  • انواع سایه چشم عروس
  • سایه برای پلک افتاده
  •  دخترانه
  •  مدل دال
  • سایه چشم ترکیبی

شرایط های محیطی مختلف برای سایه زدن چشم

تصور کنید صبح شما با یک مدل سایه چشم عروس همکار خود را می بینید. واقعاً نظر شما چیست؟ بنابراین حالا بیایید بسته به شرایط مناسب ، یک نوع سایه چشم از لیست زیر انتخاب کنیم.

آموزش سایه چشم

در ادامه این مقاله ، انواع مختلف آموزش سایه چشم را جمع آوری کرده ایم. در نتیجه ، پس از مراحل فوق ، می توانید ببینید که چگونه سایه چشم خود را با توجه به انتخابی که انتخاب کرده اید ، انتخاب می کنید.

سایه چشم ساده و ملایم

با یک براش تخت، پشت هر دو پلک راپرایمر می زنیم.
بعد با کمک یک رنگ سایه چشم طبیعی و همرنگ با پوست خودمان، کل پشت پلک ها را سایه می زنیم. این کار را می توانیم به کمک نوک انگشت یا براش آرایشی مناسب انجام بدهیم.

نکته مهم: برای کشیدن سایه چشم بعد از زیرسازی بهتر است روشن ترین رنگ سایه را انتخاب کنیم. همینطور می توانیم از سایه چشم براق یا هایلایتر هم استفاده کنیم.

رنگ سایه چشم که در این اینجا استفاده می کنیم باید کمی تیره تر از رنگ سایه قبلی باشد. استفاده از رنگ های تیره باعث بزرگتر به نظر رسیدن چشم های ما می شود.

از سایه تیره باید در قسمت بالای پلک و جایی که پلک چشم به صورت عمیق و چین خورده است و همچنین گوشه خارجی چشم استفاده کنیم.

آموزش سایه چشم
بعد از کشیدن سایه چشم آن سایه را فید می کنیم.
برای گوشه چشم بهتر است بیشتر از رنگ های مشکی، قهوه ای و کلا رنگ های تیره متناسب با رنگ لباس یا رنگ پوست کنیم.

آموزش فید کردن سایه چشم

فید کردن سایه چشم به معنای محو شدن مرز بین دو یا چند رنگ در سایه چشم است. برای این کار از برس های آرایشی استفاده می کنیم و مرز بین دو یا چند رنگ سایه چشم را محو می کنیم. برس مناسب برای تغذیه سایه ها ، برس با سر گرد است.

برای فید کردن چشم ساده روی پلک و لبه های چشم ، برس را عقب و جلو ببرید تا رنگ سایه چشم یکنواخت شود. فید کردن باید به آرامی و با کمک برس انجام شود و به پلک ها فشار وارد نکنید. برای فید کردن دو رنگ سایه چشم ساده ، برس را در دایره های نزدیک و کوچک روی پلک بچرخانید ، به این ترتیب که رنگ سایه ها به خوبی با یکدیگر ترکیب شده و اصطلاحاً فید شوند.

مدل بافت مو دخترانه جدید و ساده برای انواع موهای بلند و کوتاه

چقدر باید فید کردن را ادامه دهیم

این حرکت را تکرار کنید تا زمانی که رنگ بین دو سایه چشم از بین برود. درست وقتی مرز بیم دو رنگ از بین می رود ، کار فید کردن سایه چشم به پایان می رسد. از سایه ای که در گوشه خارجی چشم خود استفاده کردیم مقدار بسیار کمی را زیر چشم قرار داده و با یک برس گرد آن را کاملا فید می کنیم.

آموزش سایه چشم

حالا داخل چشم را چکار کنیم

قسمت داخلی چشم باید مطابق با مدل آرایش شود. اما چطور؟ اگر چشمان بزرگی داریم بهتر است یک مداد سیاه داخل چشم بکشیم و اگر چشمان ریز داریم بهتر است از مداد سفید برای بزرگتر نشان دادن چشم استفاده کنیم. استفاده از پرایمر چشم باعث می شود آرایش چشم ما مدت طولانی ثابت بماند و ظاهر بهتری داشته باشد.

آموزش سایه زدن چشم اسموکی

سایه چشم اسموکی چشم را چشمگیر و رویایی می کند. اما این روش تکنیک آرایشی نیاز به کمی تمرین دارد ، اما می توان اطمینان داشت که نتیجه نهایی مسلما چیز خوبی است که تمام توجه را به سمت خود جلب می کند.

ما می توانیم از هر رنگی برای سایه چشم اسموکی استفاده کنیم. اما حداقل به سه تناژ از یک سایه نیاز داریم. سایه چشم اسموکی کلاسیک ، که بسیار محبوب و مورد استفاده قرار می گیرد ، از دو سایه سیاه و خاکستری استفاده می کند. همچنین رنگ های قهوه ای و برنز بسیار محبوب هستند.

اگر چشمان سبزی داریم با سایه اسموکی خاکستری و بنفش تیره بسیار زیبا و فریبنده می شویم. چشمان آبی هم با آرایش اسموکی طلایی و مسی، و چشمان قهوه ای با سایه های سورمه ای و خاکستری بسیار دلفریب و زیبا می شوند. ما باید سه تناژ از هر رنگی که می خواهیم را انتخاب کنیم:

آموزش سایه چشم

استفاده از رنگ های بیش از اندازه براق در سایه چشم اسموکی ممنوع است. اگر پوست خیلی روشنی داریم از سایه چشم خیلی تیره استفاده نکنیم بهتر است.

  • یک رنگ روشن
  • یک رنگ متوسط برای زمینه
  • رنگ تیره اسموکی

استفاده از هایلایتر

هایلایتر در اینجا روشن ترین سایه چشم است که ما انتخاب کرده ایم. هایلایتر را با یک برس سایه مخصوص به گوشه داخلی چشمهای خود ، در هر دو قسمت پلک بالا و پایین می زنیم. کمی از سایه زیر ابروها بزنید و از ابتدا تا انتهای ابروها را بکشید.

سایه تیره را بردارید

رنگ تیره سایه را با کمک برس آرایش روی خط مژه بالایمان میکشیم. تیره ترین رنگ باید نزدیک ریشه مژه ها زده بشود. سپس به تدریج آن را به سمت بالا و در ناحیه چین پلک پاک می کنیم. مقدار کمی سایه تیره را روی خط مژه پایینی می زنیم. اما ما فقط باید به بیرون ضربه بزنیم. سایه را به قسمت داخلی مژه های پایین بزنید و تا وسط پلک ادامه دهید. نباید تمام چین و چروک پلک ها را با سایه تیره بپوشانیم زیرا این کار باید با رنگ متوسط انجام شود.

ترفندهای آرایشی استفاده از مداد سفید | معجزه هایی که با مداد سفید روی صورتتون می تونید انجام بدید !

استفاده از سایه متوسط

ما سایه متوسط نیمه پلک به سمت چین پلک می کشیم. از این سایه باید در بخشی از پلک استفاده شود که به سایه تیره می رسد. به همین ترتیب می توانیم این رنگ را به سمت بالا و پشت چین پلک و رنگ سایه روشن پخش کنیم.سایه تیره

چرا باید این کار را انجام دهیم؟ هدف این است که به تدریج سایه چشم را از مژه تا ابرو روشن کنیم. مقدار کمی از این سایه را روی سایه تیره مژه های پایین بزنید. ما باید از سایه مشابه زیر بقیه مژه های پایین استفاده کنیم.

آموزش سایه چشم

سایه زدن چشم مدل دال

مراحل اولیه آموزش سایه چشم مدل دال مانند آموزش انواع مدل سایه چشم است. بعد از زیر سازی باید:

با استفاده از آکوای مشکی، روی بن انتهایی مژه یک خط ایجاد کنیم. سپس یک خط دیگر در بالای آن به گونه ای ایجاد کنیم که حرف دال ایجاد شود.سپس، لبه های خط چشم دال را فید می کنیم.باید از رنگ قهوه ای برای قسمت میانی پلک واز یک رنگ روشن تر برای گوشه های داخلی چشم استفاده کنیم.

آموزش سایه زدن چشم با پلک افتاده

پلک های افتاده چشم ها را کوچک تر نشان می دهند و اگر روش درست سایه چشم برای پلک های افتاده را ندانیم، پلک های ما افتاده تر از قبل خود را نشان می دهند و از زیبایی صورت مان نیز می کاهند.اما این موضوع اصلا نگرانی ندارد. چون بسیاری از افراد مشهور هم هستند که با این موضوع دست و پنجه نرم می کنند اما در عین حال بهترین و زیبا ترین حالت خود را دارند. ما در این قسمت می خواهیم با هم نحوه سایه زدن چشم با پلک افتاده را در این افراد مرور کنیم و رموز آن ها را برای رفع این مشکل با هم ببینیم.

آموزش سایه چشم

افتادگی پلک باعث کوچکتر نشان دادن چشم می شود و اگر روش صحیح سایه چشم را برای افتادگی پلک نمی دانیم ، پلک های ما بیش از قبل افتاده به نظر می رسد و زیبایی صورت ما را کاهش می دهد. اما این اصلاً جای نگرانی نیست. ندارد. زیرا افراد مشهور زیادی هستند که با این مسئله دست و پنجه نرم می کنند اما در عین حال در بهترین و زیباترین حالت خود هستند.

آموزش آرایش چشم با سایه چشم لایت

 

چقدر این مطلب برای شما مفید بود؟

میانگین امتیازات ۴ از ۵

آیا این مفید بود؟

Thanks for your feedback!

نویسنده: سیده سمانه جلیلی

آخرین بروز رسانی

7 تیر 1401

بروز رسانی توسط

سیده سمانه جلیلی

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *