افتتاح حساب ترکیه
استایل قد بلند ها

بافتن لباس مناسب برای استایل قد بلند ها  کمی دشوار است چون اگر این دسته از افراد استایل مناسبی را انتخاب نکنند و خوب لباس نپوشند بسیاری از مردم  آنها را “دراز بدقواره” می خوانند!. گروه استایل شاد مگ این دغدغه بلند قدها را رفع کرده و با این مطلب به آنها در انتخاب لباس مناسب کمک می کند.

لباس مناسب استایل قد بلند ها

تصور بسیاری از ما این است که خانم های بلند قد راحت تر لباس مناسب اندام خود را پیدا می کنند و گزینه های بیشتری دارند اما این موضوع همیشه هم صادق نیست اتفاقا گاهی لباس مورد نظر خانم های بلند قد برای آنها کوتاه است.

خانم های کوتاه قد می توانند مشکل ارتفاع را با کوتاه کردن لباس حل کنند اما چنین امکانی برای خانم های بلند قد وجود ندارد، به همین دلیل گاهی قدبلندها مجبور به خرید لباس های بزرگتری می شوند که در نتیجه آن، اندام آنها بزرگتر به نظر می رسد.

در این مطلب به بیان اصول انتخاب لباس متناسب با اندام خانم های قد بلند می پردازیم تا با سهولت هر چه تمام لباس مناسب خود را انتخاب کرده و بپوشند.

مانتوی مناسب استایل قد بلند ها

اگر قد بلندی دارید مانتو هایی را استفاده کنید که قدشان تا زانو یا بلندتر باشد، مانتوهای خیلی کوتاه مناسب شما نیستند چرا که پاهایتان را بلندتر از آن چیزی که هستند نشان داده و توازن اندامتان را بهم می زنند.

استایل قد بلند ها

مانتوهای خیلی گشاد هم نپوشید چرا که شما را درشت تر نشان می دهند.

شلوار مناسب استایل قد بلند ها

خانم های قد بلند محدودیتی در انتخاب شلوار گشاد یا تنگ ندارند، البته با یک شلوار جین جذب می توانید کشیدگی پاهایتان را به خوبی نشان بدهید. همچنین اگر شلوارتان کمی کوتاه است نگران قد کوتاه شلوارتان نباشید، می توانید زیبایی کفش تان را بیشتر نشان دهید.

لباس های تک رنگ ممنوع

اگر قد بلند هستید لباس های تک رنگ نپوشید چرا که قدتان بلندتر دیده می شود، پس از رنگ های متضاد استفاده کنید تا بالا تنه و پایین تنه به 2 نیمه تقسیم شود، این کار باعث شکسته شدن خط دید افراد شده و در نتیجه تعادل بصری ایجاد می شود.

در استایل قد بلند ها کیف بزرگ به دست بگیرید

کیف های کوچک اندام شما را درشتر نشان می دهد پس بهتر است از کیف های کمی بزرگ و متناسب با اندامتان استفاده کنید.

ضرورت استفاده از اکسسوری های بزرگ

خانم های قد بلند بهتر است از اکسسوری های بزرگی مثل گوشواره ها و گردنبندهای بزرگ استفاده کنند تا استایلشان جذابیت بیشتری داشته باشه و قد بلندشان در مرکز توجه قرار نگیرد.

ایجاد تعادل با کمربند پهن

برای اینکه اندامتان بیش از اندازه کشیده به نظر نیاید به منظور ایجاد تعادل بصری از کمربند پهن در ناحیه گودی کمر استفاده کنید.

بلوزهای طرحدار و موجدار در اولویت باشد

برای اینکه بلندی قدتان در نگاه اول کمتر به چشم بیاید پیشنهاد می شود از لباس های لایه لایه و با الگو و حاشیه طرحدار و موجدار استفاده کنید تا توجه ها به جای بلندی قد شما به بالاتنه شما معطوف شود.

استایل قد بلند ها

انتخاب پیراهن های ماکسی و بلند

انتخاب و استفاده از پیراهن های ماکس و بلند زنانه به ویژه برای مهمانی ها، استایل خیابانی و زیر مانتو ظاهر شما را زیباتر و جذاب تر کرده و بلندی قد شما را از مرکز توجه ها دور می کند.

پوشیدن کفش پاشنه بلند

برخی بر این باورند که افراد قد بلند اجازه پوشیدن کفش پاشنه بلند را ندارند، ما در مجموعه وبلاگ پیرکاردین به عنوان یکی از مجموعه های فعال در عرصه مُد و طراحی لباس به شما این اطمینان را می دهیم که پوشیدن کفش های زنانه با پاشنه 3 تا 5 سانت، جذابیت اندام بانوان قد بلند را بیشتر می کند.

استایل قد بلند ها

همچنین می توانید یک صندل پاشنه یک سره با لژ کوتاه را برای پوشیدن انتخاب کنید.

بوت بالای زانو برای استایل قد بلند ها

توصیه می شود افراد قد بلند بوت های بالای زانو بپوشند، بهتر است برای خرید یک بوت چرم با جزییات شیک و زیبا برنامه ریزی کنید.

بلند قدها چه لباس هایی را نباید بپوشند

اگر قد بلند هستید در سبک پوشش خود به هیچ عنوان از شلوارک کوتاه، دامن خیلی کوتاه، کفش پاشنه بلند بالای 15 سانتی متر، لباس راه راه عمودی، لباس اپل دار، پیراهن با چین های زیاد و شلوار پارچه ای کوتاه استفاده نکنید.

لباس های مناسب برای استایل قد بلند ها

لباس های مردانه و زنانه مناسب برای قد بلندها کدام است؟ هنگام خرید لباس برای قد بلندها چه نکاتی لازم است در نظر گرفته شود؟ در ادامه باهم چند مورد از باید و نبایدهای خرید انواع لباس زنانه و مردانه را بررسی خواهیم کرد.

 لباس های چند لایه بپوشید

ترکیب لباس های چند لایه باعث می شود استایل متوزان تری داشته باشید. برای ست کردن لباس های چند لایه آقایان می توانند از ترکیب هایی مثل ترکیب پیراهن روی تیشرت و یا کت های جین روی پیراهن استفاده کنند.

خانم ها نیز می توانند هنگام خرید لباس زنانه از ترکیب هایی مثل مانتوهای جلو باز در کنار شومیزهای چهارخانه یا جین استفاده کنند تا کمی حجم دار تر بنظر برسند و در کنار خوشتیپ بودن از قد بلندشان نیز لذت ببرند.

 قد بلندها، شلوار جین راسته یا واید بخرید

شلوارهای واید و راسته باعث می شوند حجم پاهای شما بیشتر به نظر برسد و در نتیجه استایل بهتری به نمایش خواهید گذاشت. شلوار بگ برای افراد قد بلند هدیه ای بود که در سال های اخیر دنیای مد و فشن به دختران قد بلند اعطا کرد!

آقایان قد بلند نیز می توانند از شلوارهای جین راسته استفاده کنند. شلوار جین راسته را می توانید با خرید پیراهن مردانه طرح دار یا ساده به راحتی ست کنید و مطمئن باشید که در بهترین حال خودتان هستید.

مهمترین نکات خرید شال و روسری نخی مجلسی ؛ اصول شستشوی روسری نخی

استایل قد بلند ها

هر چقدر شلوارهای واید و راسته دوست و همراه قد بلندها هستند، شلوارهای جذب و کوتاه می توانند دشمن خونی استایل شما باشند! در نتیجه هنگام خرید شلوار زنانه لازم است حتما به این نکته توجه کنید.

اگر قد بلند و لاغر هستید، به هیچ وجه سراغ شلوارهای جذبی که ساق پای شما را به نمایش می گذارند نروید؛ چرا که این تصور را برای دیگران ایجاد می کنید که شما آنقدر قد بلند هستید که شلوار سایز مناسبتان را پیدا نکرده اید!

شلوارهای مام استایل یا مام فیت نیز می توانند به افزایش حجم پاهای شما کمک کنند به شرط آنکه بیش از حد کوتاه نباشند. در نتیجه شلوارهای جذب کوتاه برای استایل قد بلندها ممنوع است.

کت تک یا کت و شلوار را در استایل قد بلند ها جای دهید

کت و شلوار از آن دسته لباس هایی است که بنظر من از ابتدا برای قد بلندها طراحی شده است. اگر قد بلند هستید و از کت یا کت و شلوار استفاده نمی کنید، قدر موهبتی که پروردگار به شما اعطا کرده است را نمی دانید! پوشیدن کت باعث می شود شانه های پهن تری داشته باشید و بهتر به نظر برسید.

نکته ای که در پوشیدن کت یا کت و شلوار باید در نظر بگیرید این است که از ترکیب رنگ های متضاد برای ست کردن استایلتان استفاده کنید. مثلا برای ست کردن استایل با کت و شلوار مشکی، پیراهن سفید تهیه کنید.

این مطلب نیز می تواند برای شما مفید باشد: خرید شلوار مردانه

اگر خانم هستید و قصد دارید کت بپوشید نیز بهتر است کتی را انتخاب کنید که با دیگر اجزای استایلتان مثل مانتو، تفاوت رنگی داشته باشد.

استایل قد بلند ها

 از لباس های یقه هفت بگذرید

لباس های یقه هفت، باعث می شود گردن شما کشیده تر و بلند تر بنظر برسد و این مساله به بلندتر دیده شدن قد شما منجر می شود. در نیتجه پوشیدن لباس های یقه هفت به تنهایی را کنار بگذارید و سعی کنید ازمدل های دیگر لباس مثل یقه های قایقی یا گرد استفاده کنید تا به جای بلندتر نشان دادن گردنتان به عریض تر شدن شانه ها کمک کنید.

 از مانتو یا پالتوهای بلند استفاده کنید

اگر شما به عنوان خانم یا آقایی قد بلند از لباس های بلند استفاده نکنید، این لباس ها در ویترین فروشگاه ها خاک خواهند خورد! زیرا که لباس های بلند در استایل برای افراد قد کوتاه جایی ندارد.

استایل قد بلند ها

مانتوهای جلو باز، بلند و رنگارنگی که به صورت اورسایز عرضه می شوند بهترین انتخاب برای استایل تابستانی خانم های قد بلند به شمار می روند. بارانی های بلند را نیز می توانید برای فصل های سرد سال مثل پاییز یا زمستان استفاده کنید و از داشتن قد بلندتان لذت ببرید.

پالتوهای زمستانی مردانه و کت های ترنچ نیز بهترین انتخاب برای استایل آقایان قد بلند خواهد بود.

در استایل قد بلند ها از لباس های اورال و پیراهن های بلند غافل نشوید

از جمله های لباس های مناسب برای قد بلندها می توان به انواع مدل های سرهمی یا اورال اشاره کرد. سرهمی های زنانه می توانند قد بلند شما را به رخ بکشند به شرط آن که بیش از حد جذب یا فیت نباشند. از سرهمی های زنانه می توانید در زیر مانتو یا برای دورهمی های دوستانه و خانوادگی استفاده کنید و مطمئن باشید که شیک و خوشتیپ هستید.

هنگام خرید پیراهن زنانه نیز انتخاب از بین مدل های پیراهن بلند و ماکسی می تواند قد بلند شما را زیباتر به نمایش بگذارد.

 قد بلندها، لباس های یقه اسکی را دریابید

همانطور که لباس های یقه هفت می توانند شما را قد بلندتر از چیزی که هستید نشان دهند، لباس های یقه اسکی به متوزان تر شدن قد شما کمک می کنند و بهترین انتخاب برای ست کردن با انواع پالتو و کت های زمستانی هستند.

 کت یا پالتوهای دو ردیف دکمه دار تهیه کنید

کت و پالتوهای دو ردیف دکمه دار یا دو طرفه، انتخاب بسیاری خوبی برای ست کردن استایل قد بلندهاست. این مدل لباس ها باعث می شوند که بدن شما حجیم تر و قد شما متناسب تر بنظر برسد. اگر از رنگ های روشن نیز برای ست کردن این مدل کت و پالتوها استفاده کنید می توانید اطمینان داشته باشید که یک قد بلند خوش پوش و جذاب هستید!

قدرت اکسسوری ها و جواهرات را در استایل قد بلند ها دست کم نگیرید

در هر شرایطی استفاده از اکسسوری ها می تواند باعث خوشتیپ تر شما شود اما در مورد استایل برای قد بلندها این مساله حیاتی تر است. استفاده از اکسسوری ها مختلف مانند عینک آفتابی، دکمه های سرآستین، دستمال های جیبی، ساعت مچی یا جواهرات زنانه باعث می شود توجه و تمرکز نگاه افراد در قسمت های مختلف استایل شما پخش شود و توجه افراد به بلندی قدتان جلب نشود.

استایل قد بلند ها

لباس های رنگ روشن را انتخاب کنید

کم ترین مساله ای که برای پوشیدن لباس باید در نظر داشته باشید رنگ لباس هاست. لباس های رنگ روشن عموما باعث حجیم تر به نظر رسیدن اندام شما خواهند شد و رنگ های تیره شما را لاغرتر نشان می دهند. در نتیجه لازم است برای این که پر تر و عریض تر به نظر برسید، جای لباس های رنگ روشن را در کمد لباس هایتان باز کنید.

 لباس های هم رنگ نپوشید، کنتراست ایجاد کنید

این مورد از جمله اصلی ترین نکاتی است که برای ست کردن لباس برای قد بلندها باید مد نظر داشته باشید. لباس های یک رنگ باعث می شود چشم یک راستای خاص را دنبال کند و قد شما بلندتر دیده شود، استفاده از رنگ های متضاد و با کنتراست بالا باعث حواس پرتی چشم می شود و مساله برای شما اتفاق خوبی خواهد بود.

استایل قد بلند ها

 لباس با طرح های عمودی در استایل قد بلندها جایی ندارد

طرح های عمودی نیز مانند لباس های هم رنگ باعث می شوند که چشم در راستای قد شما کشیده شود و توجه ها را به اندازه قد شما جلب می کند در نتیجه از جمله توصیه هایی که برای استایل قد بلندها وجود دارد این است که از لباس هایی با طرح های عمودی دوری کنید و در عوض پوشش هایی با طرح های افقی را به کمد لباستان دعوت کنید.

مدل یقه لباس زنانه و کاربردهای جذابش رو متناسب با استایل خودتون بشناسید

در نتیجه هنگام خرید پیراهن مردانه یا مانتوهای زنانه این مورد را در نظر بگیرید که لباس های شما طرح های عمودی یا شلوغ نداشته باشند.

از لباس های حجم دار، پفی و ضخیم استفاده کنید

لباس های حجم دار و پفی انتخاب خوبی برای قد بلندها هستند. در بین پوشش های زمستانی می توانید به سراغ کاپشن های بادی و پافرها بروید. همچنین استفاده از لباس های تکه دوزی یا لایه دوزی شده نیز می تواند به هر بیشتر خوش استایل بودن قد بلندها کمک کند.

استایل قد بلند ها

 لباس های جذب دشمن استایل قد بلند ها هستند

برای اینکه ظاهر شما هر چه بهتر به نظر برسد لازم است که پوشیدن لباس های فیت و جذب دوری کنید. لباس های جذب شما را قد بلندتر از چیزی که واقعا هستید نشان می دهد و احتمالا این مساله برای شما خوشایند نخواهد بود. همچنین اگر در کنار قد بلند بودن لاغر نیز هستید، این مدل لباس ها شما را لاغرتر و قد بلندتر جلوه می دهند که اتفاق خوبی نیست و لازم است از این مدل استایل ها دوری کنید.

کیف های بزرگ و حجیم استایل شما را متوازن تر نشان خواهد داد

استفاده از کیف های حجیم و بزرگ زنانه مانند کیف های مدل هوبو یا کیسه ای باعث می شود که بالاتنه شما حجم بیشتری بگیرد و متوازن با قد بلند شما به نظر برسد. کیف های زنانه دوشی بزرگ بهترین انتخاب برای خانم های قد بلند هستند.

آقایان قد بلند نیز می توانند از کیف های دوشی مسنجری و کج برای استایل های روزمرشان استفاده کنند.

استایل قد بلند ها با بوت و نیم بوت های ساقدار

بوت های ساقدار مثل بوت های سوارکاری جزو زیباترین عناصر استایل های زمستانی دخترانه هستند و می توانند تکمیل کننده و تیر آخر شما برای ست کردن لباس برای قد بلندتان باشند. شما می توانید بوت های بالای زانو را با پالتوهای زنانه پشمی و جلوباز ست کنید و از استایل زمستانی شیکتان لذت ببرید.

کفش های طرح دار بپوشید

استفاده از کفش های طرح دار باعث می شود نگاه اطرافیان در برخورد با شما به سمت پایین و پاهایتان جلب شود و این مساله می تواند خبر خوبی در جهت ست کردن استایل برای قد بلندها باشد. خرید کفش های طرح دار با رنگ های خاص می تواند توجه افراد را از قد بلند شما به سمت پایین بکشاند.

استایل آقایان قد بلند

بسیاری از نکاتی که برای انتخاب پوشش برای خانم‌های بلندقد به آن‌ها اشاره شد، در مورد آقایان نیز صادق است. پیشنهادهای زیر می‌توانند برای انتخاب پوشش آقایان بلندقد مفید باشند:

استایل قد بلند ها

کت و شلوارهای تک‌رنگ تیره آقایان را بلندقدتر نشان می‌دهند. از همین روی آقایانی که باید از چنین لباسی، خصوصاً در محل کار خود، استفاده کنند باید با استفاده از برخی ترفندها از چنین عدم تناسبی بکاهند. یکی از این ترفندها استفاده از کمربند است. کمربندی که رنگ روشن‌تری نسبت به رنگ کت و شلوار دارد انتخاب مناسبی است. استفاده از کراوات‌های پهن نیز باعث تناسب بیشتر خواهد شد.
پوشیدن پیراهن‌ها و کت و شلوارهایی که راه‌راه عمودی دارند به هیچ وجه برای افراد قدبلند توصیه نمی‌شود.

لباس راه راه افراد قدبلند

لباس راه راه عمودی برای افراد قدبلند مناسب نیست و آن‌ها را قدبلندتر نشان می‌دهد.
مردان قدبلند بهتر است کفش‌هایی را انتخاب کنند که نوک گرد دارند تا نوکی کشیده.
در صورتی‌که پیراهن آقایان قدبلند دارای جیب در ناحیه‌ی سینه باشد، ظاهر آن‌ها را کوتاه‌تر از آن‌چه که هست نشان خواهد داد.

استایل قد بلند ها

Mobile

استفاده از لباس‌های چندلایه در آقایان نیز همانند خانم‌ها، باعث تناسب اندام بیشتر می‌شود. پوشیدن یک جلیقه، ژیله یا چیزی شبیه آن می‌تواند از بلندی قد کاسته و ظاهری بهتر را نشان دهد. استفاده از شال‌گردن نیز می‌تواند در همین زمینه مؤثر واقع شود.
به‌طور کلی بهترین طرح کت و شلوار برای مردان قدبلند طرحی است که شامل خطوط افقی و یا چهارخانه باشد.

استایل مناسب خانم های قد بلند

زمانی که یک خانم قدی بلندتر از نرمال جامعه دارد، در صورت حضور در هر مکانی، به احتمال زیاد بسیاری از نگاه‌ها را به‌خود جلب می‌کند. این جلب توجه زمانی بیشتر می‌شود که سایر قسمت‌های اندام او، مانند گردن، انگشت‌ها و … نیز کشیده‌تر از حد معمول باشند. این نکته شاید برای برخی از خانم‌هایی با این خصوصیت خوشایند به نظر نیاید، اما با در نظر داشتن برخی نکات در انتخاب لباس می‌توان تا حدی از کشیده به نظر رسیدن کاست و ظاهری متناسب‌تر داشت. نکات زیر می‌توانند در انتخاب پوشش مناسب به خانم‌های قدبلند کمک کنند:

بهتر است از پوشیدن لباس‌های تک‌رنگ خودداری شود. لباس‌های چهارخانه و همچنین لباس‌هایی که دارای خطوط افقی هستند باعث می‌شوند تا فرد کوتاه‌قدتر به نظر برسد.
استفاده از مانتوهای کمربنددار برای لباس بیرون و همچنین لباس‌های مجلسی کمربنددار برای میهمانی‌ها انتخاب خوبی برای متناسب به نظر رسیدن افراد قدبلند است.
یکی از اشتباهات رایج که سبب می‌شود افراد بلندقد بلندتر به نظر برسند، استفاده از کیف‌های کوچک است. بهتر است بلندقدها برای متناسب جلوه کردن از کیف‌های بزرگ استفاده کنند.

کیف‌های کوچک گزینه‌های خوبی برای خانم‌های قدبلند نیستند.

استفاده از اکسسوری‌های غیرظریف نیز تأثیر به‌سزایی در بهبود ظاهر افراد بلندقدها دارد. به عنوان مثال اکثر افراد بلندقد دارای گردنی کشیده هستند. استفاده از گردن‌بندهای شلوغ و رنگارنگ می‌تواند این کشیدگی را کمتر کند. استفاده از دست‌بندهای بزرگ و زمخت نیز می‌توان کشیده بودن دست‌ها را بپوشاند.

استایل قد بلند ها
افراد بلندقد لازم است در انتخاب کفش نیز دقت کافی به خرج دهند. البته این سخن بدین معنی نیست که این افراد هرگز نباید از کفش پاشنه‌بلند استفاده کنند، اما بهتر است که کفش انتخابی این افراد بیش از ۳ سانتی‌متر پاشنه نداشته باشد. از طرف دیگر، پاشنه‌ی کفش باید در تناسب با اندازه‌ی آن باشد.

بدین معنی که کفش کوچکی را با پاشنه‌ی بلند انتخاب نکنیم. البته پوشیدن کفش پاشنه‌کوتاه نه تنها زیباست بلکه برای سلامت پاها نیز مفیدتر است.
برای انتخاب شلوار مناسب بهتر است سراغ شلوارهای فاق‌کوتاه نرفت. در صورتی‌که شلوار دارای طرح باشد، قد را کوتاه‌تر نشان می‌دهد. از طرفی بهتر است رنگ شلوار انتخابی با رنگ مانتو یا پیراهن متفاوت باشد.
استفاده از لباس‌های چندلایه ترفند دیگری است برای متناسب نشان دادن ظاهر افراد بلندقد. برخی از لباس‌ها، خود به‌گونه‌ای طراحی شده‌اند که دارای یک پوشش زیرین و یک پوشش رویی برای جذابیت بیشتر هستند. چنین لباس‌هایی برای افراد قدبلند بسیار مناسب هستند.

تیپ اسپرت دخترانه با حجاب شیک و لاکچری ؛ لاکچری تر از حجاب استایل ها شوید

نکته‌ی مهم برای استایل قد بلند ها

یکی از نکاتی که هم آقایان و هم خانم‌های قدبلند باید به آن توجه داشته باشند این است که به هنگام خرید لباس، حتماً آن را پرو کرده و به سایزهای درج شده روی لباس‌ها اعتماد نکنند. گذشته از این برندهایی هستند که لباس‌هایی مخصوص افراد بلندقد تولید می‌کنند. برندهای زارا و H&M از جمله‌ی این برندها هستند.

اگرچه ظاهر زیبا خوشایند بسیاری از افراد است، و اگرچه با درنظر گرفتن نکات ذکر شده می‌توان تا حدی بسیاری به ظاهری متناسب و زیبا دست یافت، به‌طور کلی ظاهر انسان آن‌قدر درخور اهمیت نیست که دغدغه و حتی دلهره‌ی شبانه‌روز فرد شده و اعتماد به نفس او را از بین ببرد.

اگر شما قدی بیش از اندازه بلند دارید، شاید بهتر باشد ضمن در نظر گرفتن پیشنهادهای این مقاله، ظاهر خود را آن‌گونه که هست بپذیرید و بدانید که هیچ معیار قطعی‌ای برای زیبایی از آغاز زندگی بشر تا کنون تعریف نشده و به احتمال زیاد هرگز تعریف نخواهد شد.

رنگ لباس استایل قد بلند ها

برای انتخاب رنگ لباس به رنگ های روشن فکر کنید. با پوشیدن رنگ روشن عرض بدن خود را بزرگتر نشان می‌دهید. از پوشیدن لباسهایی با رنگ تک، مخصوصا رنگ های تیره و مشکی خودداری کنید.

استایل قد بلند ها

این گونه پوشش باعث می‌شود شما لاغرتر به نظر بیایید و قد شما را هم بلند تر نشان می‌دهد. استفاده از رنگ های مکمل و متضاد را نیز به شما پیشنهاد می‌کنیم.

طرح لباس استایل قد بلند ها

برای طرح لباس افراد قد بلند سعی شود از شکل هایی با خطوط افقی و شکسته استفاده کنید، این خطوط باعث ایجاد توازن در شما می‌شود.

این خطوط و طرح ها صرفا مخصوص لباس تان نیست، لوازمی که به همراه لباس استفاده می‌کنید مثل کراوات، هم اگر دارای خطوط افقی و شکسته باشند کفایت می‌کنند.

پوشیدن لباس های طرح دار بالاتنۀ شما را کوتاهتر از آنچه که هست نشان می‌دهد.

لباس های چند لایه نیز می‌تواند یک انتخاب خوب برای افراد قدبلند باشد، مثلاً پوشیدن جلیقه می‌تواند استایل شما را جذاب تر کند.

پوشیدن لباس یقه هفت، گردن شما را کشیده تر از آنچه که هست نشان می‌دهد و این باعث می‌شود قدتان نیز بلند تر از معمول به نظر برسد.

اگر می‌خواهید کت و شلوار بخرید، پیشنهاد می‌کنیم کت و شوار دو دکمه استفاده کنید.

در مورد خرید کفش هم می‌توانید از کفشهایی که سرپنجه های گرد دارند انتخاب کنید.

جنس لباس افراد قد بلند

سعی کنید لباس های تان از پارچه‌های زخمت تهیه شده باشند، پوشیدن لباس های نازک و نرم برای شما مناسب نمی‌باشد. لباس هایی که نقش و نگارهای شلوغ دارند نیز برای پوشش افراد قد بلند مناسب هستند.

چند نکته مهم استایل قد بلند ها

عدم محدودیت برای انتخاب شلوار یا دامن

خوشبختانه، خانم های بلند قد، برعکس خانم های کوتاه قد، محدودیتی برای انتخاب شلوار یا دامن ندارند. استفاده از دامن یا شلوار کوتاه، بلند، تنگ و گشاد هیچ یک موجب برهم زدن توازن اندام خانم های بلند قد نمی شود.

استایل قد بلند ها

استفاده از شلواری بلند با یک بلوز ساده با جنسی لطیف اندام خانم های بلند قد را زیباتر نشان می دهد. حتی استفاده از شلوارهای جیب دار و حجیم، هر چند در مورد خانم های کوتاه قد موجب چاق تر به نظر رسیدن آنها می شود، اما برای خانم های بلند قد هیچ مشکلی ایجاد نمی کند.

رنگ و طرح لباس استایل قد بلند ها

خانم های بلند قد برای استفاده از لباس های چند رنگ و طرح دار محدودیتی ندارند. معمولا به خانم های کوتاه قد توصیه می شود لباس های تک رنگ و ساده بپوشند، اما خانم های بلند قد می توانند لباس هایی با طرح های شلوغ، درشت و رنگی انتخاب کنند. آنچه باید همواره مد نظر خانم های بلند قد باشد، این است که باید از مردانه به نظر رسیدن اندامشان جلوگیری کنند. به همین دلیل هم استفاده از لباس های ظریف با طرح های زنانه گزینه بهتری است.

اندام تان را تقسیم بندی کنید

برعکس خانم ها کوتاه قد، اندام خانم های بلند قد گاه بیش از اندازه دراز و حتی بی انتها به نظر می رسد. به همین دلیل برای جلوگیری از این امر، باید تا حد ممکن در اینگونه اندام ها تعادل بصری ایجاد کرد. برای مثال استفاده از کمربندهای ضخیم می تواند گزینه خوبی برای تقسیم بالاتنه و پایین تنه شما باشد. همچنین خانم های بلند قد باید از زیورآلات بزرگ و ضخیم، مانند گردنبندهای بزرگ استفاده کنند. با اینکار، گردن آنها بیش از حد بلند به نظر نمی رسد جذابیت های بصری بیشتری برای چشم اطرافیان ایجاد می شود.

از کیف های کوچک پرهیز کنید

هر چه کیف شما کوچکتر باشد، اندام شما بزرگتر به نظر خواهد رسید. بعضی از خانم های بلند قد که از کیف های رودوشی خیلی کوچک استفاده می کنند، اندام خود را غول آسا جلوه می دهند. معمولا توصیه می شود خانم های بلند قد از کیف های بزرگ و دستی استفاده کنند.

از کفش پاشنه بلند نترسید

برخی خانم های بلند قد تصور می کنند باید همیشه کفش های تخت بپوشند. اما این قاعده صحیح نیست. شما می توانید در میهمانی ها به تناسب پوشش کلی خود یک کفش پاشته بلند مناسب انتخاب کنید. البته بهتر است این کفش رنگی باشد و پاشنه آن بیش از 3 الی 4 سانتی متر نباشد. در غیر اینصورت، پاهای شما به شکل نامتوازنی بلند به نظر خواهد رسید.

چقدر این مطلب برای شما مفید بود؟

میانگین امتیازات ۴ از ۵

آیا این مفید بود؟

Thanks for your feedback!

نویسنده: سیده سمانه جلیلی

آخرین بروز رسانی

27 فروردین 1401

بروز رسانی توسط

سیده سمانه جلیلی

1 دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *