افتتاح حساب ترکیه

لباسشویی پاکشوما یا اسنوا؟ کدام بهتر است؟ دو برند تاپ در حوزه لوازم خانگی و لباسشویی ایران، اسنوا و پاکشوما نام دارند که می خواهیم در این مقاله بیشتر راجع به آن صحبت کنیم. بنابراین اگر قصد دارید سری به بازار بزنید و یک ماشین لباسشویی تهیه کنید، بهتر است حتما تا پایان این مقاله همراه ما باشید.

معرفی برند اسنوا و پاکشوما

اگر شما هم سری به بازار داخلی زده باشید، حتما بین انتخاب لباسشویی پاکشوما یا اسنوا تردید خواهید کرد. چراکه این دو برند، محصولاتی پرطرفدار در کالای ماشین لباسشویی دارند که باعث می شود تا در خرید آنها دچار تردید شوید. قبل از اینکه بخواهیم راجع به مقایسه لباسشویی پاکشوما یا اسنوا صحبت کنیم، اجازه دهید ابتدا این دو برند را برای شما معرفی نماییم. در این خصوص می توان گفت:

  • معرفی برند اسنوا: اسنوا که با نام Snowa (مخفف عبارت ارکان ساختار نوین ایرانیان) نیز می توانید آن را بشناسید، یکی از برندهای تجاری مطرح در لوازم خانگی ایرانی است که محصولات آن بسیار دیده می شود. این کمپانی اولین بار کار خود را در سال 1384 (18 سال قبل) شروع کرده است و علاوه بر ماشین لباسشویی، انواع یخچال ها، تلویزیون ها، اجاق های گاز، کولر آبی و ماشین ظرفشویی تولید می کند. اسنوا اکنون بیش از 1200 فروشگاه، 5 هزار پرسنل و بالغ بر 90000 متر مربع مساحت، کارخانه دارد که جزو شرکت های بزرگ تولید لوازم خانگی داخلی به شمار می آید. این شرکت به محصولات مدرن و جذاب خود معروف است.
  • معرفی برند پاکشوما: حال می توان به رقیب جدی این برند یعنی پاکشوما نیز اشاره کرد که با درنظر گرفتن سابقه فعالیت، 30 سال قدیمی تر از اسنوا بازگشایی شد. این کمپانی در گذشته با نام لیدی واش فعالیت می کرده و عمده فعالیت تخصصی آن از بدو تاسیس تاکنون در زمینه تولید انواع لباسشویی نیمه اتوماتیک می باشد. این عامل خود یک پوینت مثبت برای این برند در مقایسه لباسشویی پاکشوما یا اسنوا خواهد بود. عامل دیگری که می تواند پاکشوما را متمایز کند، ماشین های لباسشویی ارزان قیمت این کمپانی ایرانی است که برای اقشار عام مردم به شدت جذاب می باشد. به همین خاطر می توان گفت لباسشویی پاکشوما یا اسنوا هرکدام مزیت های خاص خود را دارند.
کاربرد چوب پلاست در ساختمان

آشنایی با برند پاکشوما و اسنوا

مقایسه لباسشویی پاکشوما یا اسنوا

با یک معرفی اجمالی از برندهای مذکور، حال نوبت آن است تا به مقایسه لباسشویی پاکشوما یا اسنوا بپردازیم. در این خصوص می توان گفت:

  • اگر بخواهیم از نظر فروش، لباسشویی پاکشوما یا اسنوا را مقایسه کنیم باید گفت پاکشوما در رتبه نخست قرار می گیرد؛ چراکه این کمپانی تولید کننده محصولاتی با قیمت های بسیار اقتصادی تر است که سبب می شود تا بیشتر مشتریان از این برند، محصولات خود را تهیه کنند.
  • برای کسانی که می خواهند به سراغ لوازم خانگی با هزینه کمتر بروند، پاکشوما گزینه جذاب تری خواهد بود؛ چراکه قیمت لباسشویی پاکشوما نسبتا کمتر از برند اسنوا می باشد. از سوی دیگر، برخی از محصولات برند پاکشوما، طراحی قدیمی تری داشته و به همین خاطر قیمت آن به شدت جذاب خواهد بود.
  • کسانی که به دنبال لوازم خانگی مدرن تر با جلوه های ظاهری جذاب تری هستند، می بایست به سراغ برند اسنوا بروند. همانطور که در بخش قبل هم گفتیم، این کمپانی یک شرکت جدید بوده، دیزاین و امکانات غالب کالاهای آن به روزتر است. با این حال همانطور که می توان انتظار داشت، قیمت لباسشویی اسنوا بیشتر خواهد بود.
  • از نظر تنوع، محصولات پاکشوما با 190 محصول در بازار، رتبه اول را دارد. در این بین، اسنوا 92 کالا را ارائه می کند. بنابراین اگر به دنبال انتخاب های بیشتری هستید، پیشنهاد می کنیم حتما لباسشویی های برند اسنوا را مشاهده کنید.

همچنین شما کاربران می توانید به قیمت لباسشویی دوو نیز در بازار نگاهی بیندازید. شاید بتوان گفت دوو یک کمپانی با مشخصات میانی بین این دو است که از نظر جلب رضایت مشتری توانسته است بهتر عمل کند.

آیا یوگا باعث عضله سازی می شود؟

مقایسه ماشین های لباسشویی پاکشوما و اسنوا

پرسش های متداول

در انتها راجع به برخی از پرسش های متداول شما کاربران پیرامون لباسشویی پاکشوما یا اسنوا می توان گفت:

  • تنوع محصولات در برند پاکشوما چگونه است؟

در واقع وجود کالاهایی که طراحی آنها قدیمی تر بوده از جمله ماشین های لباسشویی سطلی، یکی از دلایل متنوع بودن کالاها در این برند است. همین مدل ها، بیشترین فروش را برای برند پاکشوما داشته اند؛ چراکه با قیمت خوبی عرضه شده اند.

  • از نظر خریداران، لباسشویی از کدام برند بهتر است؟

با توجه به نظراتی که خریداران برای لباسشویی پاکشوما یا اسنوا ثبت کرده اند، رضایت آنها برای محصولات گران و ارزان قیمت پاکشوما بهتر بوده است. برای انتخاب های میانی، اسنوا عملکرد بهتری را در نظر مشتریان داشته است.

در یک جمع بندی کلی راجع به لباسشویی پاکشوما یا اسنوا می توان گفت پاکشوما محصولاتی با کمترین قیمت را ارائه می کند. بنابراین خانواده ها با اوضاع بد اقتصادی این برند را درنظر داشته باشند. همچنین کسانی که به ظاهر کالا و مدرن بودن آن بیشتر اهمیت می دهند، بهتر است به سراغ کالاهای اسنوا یا لباسشویی های گران قیمت تر پاکشوما بروند.

 

چقدر این مطلب برای شما مفید بود؟

میانگین امتیازات ۵ از ۵

آیا این مفید بود؟

Thanks for your feedback!

نویسنده: shadi hemati

آخرین بروز رسانی

31 مرداد 1402

بروز رسانی توسط

shadi hemati

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *