افتتاح حساب ترکیه

دوو یک شرکت کره‌ای تولیدکننده لوازم برقی است که محصولات زیادی از جمله تلویزیون، یخچال فریزر، ماشین ظرفشویی و… تولید و با قیمت مقرون به صرفه‌ای روانه بازار می‌کند. این برند خصوصا در ایران به دلیل اینکه محصولات بسیاری دیگر از برندهای قدیمی همچون سامسونگ و ال جی با قیمت بالایی به فروش می‌رسند، به خاطر کیفیت قابل قبول و قیمت مقرون به صرفه‌اش محبوب شده است. در این مطلب قصد داریم درباره یکی از بهترین و جدیدترین تلویزیون‌های دوو یعنی مدل DSL-65SU1810 با شما صحبت کنیم. این تلویزیون هوشمند65 اینچی کیفیت تصویر بالایی دارد و از نظر کیفیت صدا نیز می‌توان به آن نمره قابل قبولی دارد. اما یقینا همه ویژگی‌های این تلویزیون به همینجا ختم نمی‌شود. در این مطلب قصد داریم سیر تا پیاز را درباره مدل DSL-65SU1810 بررسی کنیم و ویژگی‌ها و امکاناتش را به شما معرفی کنیم. اگر شما هم دوست دارید بیشتر درباره این موضوع بدانید و یا قصد خرید تلویزیون دوو مدل DSL-65SU1810 را دارید، با ما تا انتهای این مقاله همراه باشید.

آشنایی با تلویزیون هوشمند دوو مدل DSL-65SU1810

اگر به دنبال یک تلویزیون با استانداردهای جهانی، کیفیت بالا و قیمت مقرون به صرفه هستید، تلویزیون هوشمند 65 اینچی دوو مدل DSL-65SU1810 به عنوان یکی از جدیدترین تلویزیون‌های دوو، بهترین انتخاب برای خرید است. این تلویزیون وضوح تصویر 4K دارد و جزئیات تصویر را با دقت بالایی به نمایش در می‌آورد.

این محصول یک پنل IPS دارد که مقاومت و عمر صفحه نمایش را بالا می‌برد. مدل DSL-65SU1810 همچنین به HDR مجهز است که تمام رنگ‌های موجود در صفحه نمایش را با دقت و وضوح بالایی نشان می‌دهد. ویژگی بعدی این کالا وجود سیستم عامل اندروید 9 است و رابط کاری هوشمند هوما دارد. این رابط کاربری به نوعی بومی محسوب می‌شود و قابلیت‌های متنوعی دارد. این رابط کاربری از زبان فارسی پشتیبانی می‌کند و کارش این است که فرمان‌های صوتی را پشتیبانی کند. پس شما می‌توانید با دادن دستورات صوتی، تلویزیون خود را کنترل کنید. زمانی که این تلویزیون را خریداری می‌کنید یک ریموت هوشمند نیز همراه آن به دست شما می‌رسد.

بهترین برند پروتز سینه کدام است؟

قابلیت بعدی این تلویزیون مجهز بودن به Screen Mirroring است که با کمک آن می‌توانید موبایل خود را به تلویزیون وصل کرده و محتویات آن را به نمایش بگذارید. البته این وسیله به بلوتوث نیز مجهز است که از طریق آن نیز می‌توانید وسایل دیگر را با تلویزیون کانکت کنید.

یکی دیگر از ویژگی‌هایی که این تلویزیون دارد، جابه‌جایی زمان است. این مزیت به کاربران اجازه می‌دهد تا براساس برنامه خودشان تلویزیون نگاه کنند. برای کسانی که برنامه کاریشان شلوغ و نامنظم است، این مساله می‌تواند یک مزیت بزرگ باشد تا آنها هم فرصت تماشای برنامه‌های موردعلاقه خود را داشته باشند. ماشین زمان برنامه‌های تلویزیونی را ضبط می‌کند تا بعدا هر زمان که خواستید بتوانید آنها را تماشا کنید.

کیفیت صوت و تصویر در تلویزیون هوشمند دوو مدل DSL-65SU1810

این تلویزیون هوشمند دارای دو بلندگوی 15 وات است که از استانداردهای صوتی بسیار بالایی پشتیبانی می‌کنند. درواقع کیفیت صوتی این وسیله را نسبت به قیمتش باید بسیار مناسب دانست. این کالا همچنین از سیستم صوتی دالبی دیجیتال پشتیبانی می‌کند و به خروجی صوتی کواکسیال نیز مجهز است که این مساله انتقال صدا به بلندگوها را راحت‌تر انجام می‌دهد. دالبی دیجیتال درواقع نام یک شرکت در زمینه سیستم صوتی است که در تولید محصولاتش بر کاهش میزان نویز تمرکز کرده است. محصولات این شرکت صدا را از نویز به خوبی تفکیک می‌کنند و کیفیت تجربه صوتی کاربر را بالا می‌برند.

از نظر کیفیت تصویر نیز تلویزیون هوشمند دوو مدل DSL-65SU1810  نسبت به قیمتش وضعیت بسیار خوبی دارد. وضوح تصویر در این تلویزیون 4K است و کنتراست و دقت تشخیص رنگ‌ها نیز در آن بالاست. یعنی هنگام استفاده‌های روزمره و دیدن فیلم و سریال و ویدئو با این تلویزیون، بهترین تصویر را خواهید داشت.

سفری به سوی تغییر: کشف اسرار جراحی سینه و گام‌هایی به سمت زیبایی و اعتماد به نفس

آیا تلویزیون هوشمند دوو مدل DSL-65SU1810 بخریم؟

در این مقاله درباره تلویزیون هوشمند 65 اینچی دوو مدل DSL-65SU1810 صحبت کردیم و ویژگی‌های اصلی آن را بررسی نمودیم. این کالا یکی از جدیدترین محصولات تولید شده توسط شرکت کره‌ای دوو است که مانند دیگر محصولاتش قیمت مقرون به صرفه‌ای دارد و امکانات استاندارد و خوبی را هم به کاربران ارائه می‌دهد. این محصول از نظر طراحی نیز بسیار زیباست. بنابراین اگر قصد خرید تلویزیون دارید، DSL-65SU1810 می‌تواند گزینه خوبی برای خرید باشد. البته بهتر است قبل از تصمیم‌گیری سری به وبسایت مه‌سنتر بزنید، مدل‌های دیگر تلویزیون دوو یا هر برند دیگری که بخواهید را در این وبسایت بررسی و مقایسه کنید و در نهایت بهترین تصمیم را برای خرید تلویزیون بگیرید. باید بدانید که مه‌سنتر نمایندگی رسمی شرکت دوو است و تمامی محصولات دوو را با گارانتی اصالت کالا و همچنین بهترین خدمات پس از فروش ارائه می‌دهد. اگر نکته دیگری درباره این موضوع وجود دارد که در این مطلب بدان اشاره نشد و یا اگر تجربه استفاده از این تلویزیون هوشمند را دارید؛ اطلاعات و تجربیات خود را با ما و دیگر خوانندگان به اشتراک بگذارید تا دیگران هم بهره ببرند. امید است این مطلب برایتان مفید بوده باشد و بتوانید از آن استفاده کنید.

چقدر این مطلب برای شما مفید بود؟

میانگین امتیازات ۵ از ۵

آیا این مفید بود؟

Thanks for your feedback!

نویسنده: shadi hemati

آخرین بروز رسانی

7 اسفند 1402

بروز رسانی توسط

shadi hemati

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *