افتتاح حساب ترکیه

انتخاب بهترین برند پروتز سینه یکی از معیارهای موقیت در انجام پروتز سینه است که باید با انواع مارک های پروتز سینه آشنا باشید. برای مطالعه با ما همراه باشید.

هنگامی که صحبت از تقویت فرم بدن به میان می آید، کاشت سینه یکی از محبوب ترین روش ها در بین زنان است. امروزه جراحی بزرگ کردن سینه با استفاده از پروتز سینه مانند جراحی زیبایی بینی یا لیپوساکشن رایج شده است. همچنین در زنانی که تحت درمان جراحی سرطان سینه مانند ماستکتومی یا لامپکتومی قرار گرفته اند، استفاده می شود. این پروتز ها دارای مزایای فیزیکی متنوعی از جمله بهبود تقارن و تعادل و همچنین مزایای روانی مانند بهبود اعتماد به نفس هستند. با این حال، انواع مختلف پروتز سینه انتخاب بهترین مارک پروتز سینه را سردرگم می کند. بنابراین در این مقاله به معرفی انواع برند پروتز سینه و بررسی آن ها می پردازیم.

بهترین برند پروتز سینه

انواع برندهای پروتز سینه

  • پروتز سینه مارک منتور
  • پروتز سینه مارک ناگور
  • پروتز سینه مارک آریون
  • پروتز سینه مارک پلی تک
  • پروتز سینه مارک موتیوا
  • پروتز سینه مارک سیلیمد برزیلی
  • پروتز سینه مارک آلرگان
  • پروتز سینه مارک سینترا

منتور (mentor)

پروتز منتور (Mentor) ساخت کشور آمریکا است. مارک منتور پروتزهای بسیار باکیفیتی را با سایز های متنوع، شکل های گوناگون و جنس متفاوت تولید کرده است که با توجه به وضعیت سینه های هر شخص و بسیاری از فاکتورهای دیگر تعیین می گردد. انواع پروتز منتور علاوه بر پروتز های سالین، پروتز های سیلیکونی را با نام های تجاری MemoryGel، MemoryGel Xtra و MemoryShape ارائه می دهند که یکی از آنها ایمپلنت SPECTRUM نام دارد. منتور با فعالیت مستمر با همین نام به مدت سی سال طرفداران خود را پیدا کرده است. منتور یکی از بهترین برندهای پروتز سینه است که پروتزهای آب نمکی و سیلیکونی تولید می کند. هدف محصولات این برند بهبود ظاهر سینه (بزرگ کردن سینه) و همچنین ترمیم سینه پس از ماستکتومی (بازسازی سینه) است.

معرفی و روشهای تشخیص ساعت سیکو اصل

سیلیمد برزیلی (silimed)

ماموریت سیلیمد که از سال 1978 در بازار حضور دارد، کمک به جراحی پلاستیک، ترویج تحقیقات و مطالعات علمی و توسعه فن آوری برای پاسخگویی به نیازهای مختلف بیماران است. تمامی محصولات سیلیمد با مواد اولیه با کیفیت و تکنولوژی روز تولید می‌ شوند که تمامی گواهی‌ های لازم برای کار را تضمین می‌ کند.

مارک موتیوا (motiva)

موتیوا یک برند معتبر پروتز سینه است که ساخت یک شرکت آمریکایی استفاده می شود. این شرکت مدتی است که وجود داشته است و هزاران زن از پروتز های عالی خود بسیار راضی هستند.

مارک میتوا

این شرکت به خانم‌ ها وعده پروتز هایی را می‌ دهد که طبیعی‌ ترین ظاهر و احساس ممکن را به سینه‌ ها می‌ دهند که با حرکات بدن آنها نیز سازگار است. از انواع این مدل پروتز می توان به موارد زیر اشاره کرد:

  • پروتز موتیوا کرست: بالاترین طرح موجود
  • پروتز موتیوا کامل: متوسط رو به بالا
  • پروتز موتیوا دمی: متوسط رو به پایین
  • پروتز موتیوا مینی: کوچک ترین طرح موجود

مارک پلی تک (polytech)

پروتز سینه پلی تک متعلق به یک شرکت آلمانی است که با ژل های سیلیکونی پر می گردد، به طوری که به هیچ عنوان احتمال پارگی آن وجود ندارد. از انواع این مدل پروتز سینه می توان به موارد زیر اشاره کرد:

  • پروتز پلی تک Microthane
  • پروتز پلی تک POLYtxt
  • پروتز پلی تک MESMO
  • پروتز پلی تک POLYsmooth

مارک ناگور (nagor)

ناگور (Nagor) یکی از برندهای دیگر است که پروتز های سینه با کیفیت بالا با لایه های الاستومر سیلیکونی با کارایی بالا برای افزایش یکپارچگی پوست ارائه می دهند. این پروتز ها دارای یک لایه مانع منحصر به فرد SiloGard برای به حداقل رساندن انتشار ژل هستند. مجموعه آنها شامل بیش از 270 گزینه و فناوری پروتز است که نوید می دهد سینه هایی پرتر و طبیعی با گارانتی مادام‌العمر به شما بدهد. شرکت ناگور پروتز های صاف و بافت دار را با طیف وسیعی از ارتفاع، برجستگی و سبک ارائه می دهد.

آلرگان (Allergan Natrelle)

آلرگان یکی از بزرگ ترین و شناخته شده ترین برندهای دنیاست که در تولید محصولات پرکننده پوستی و تزریقی نیز شهرت دارد.

5 نکته مهم سفارش و خرید کابینت برای بالکن

مارک سینترا (OPUS Sientra)

سینترا پروتزهای سینه سیلیکونی گرد و قطره ای را تولید می نماید.

بهترین مارک پروتز سینه کدام است؟

پروتز ها در اشکال، جنس و اندازه های بسیار متنوعی هستند و به گونه ای خاص طراحی شده اند که حرکت، احساس و وزن تا حد امکان مشابه سینه های طبیعی باشد. به این ترتیب، همه تولیدکنندگان پروتز از کوچکترین تا بزرگترین سایز پروتز سینه را در هر دو گزینه پرکننده سیلیکونی و نمکی ارائه می دهند.

نحوه انتخاب مارک پروتز سینه بر اساس چه فاکتورهایی است؟

با توجه به اینکه همه برندهای موجود در حال حاضر پروتز سینه ایمن و با کیفیت هستند، ممکن است تعجب کنید که چرا برخی از افراد از یک نام تجاری ایمپلنت نسبت به دیگری حمایت می کنند. برخی از بیماران به دلیل تبلیغاتی که دیده‌ اند، از یک نام تجاری استقبال می‌کنند – یا شاید یکی از دوستان یا خویشاوندان آن برند پروتز را داشته باشد. اما مهم است به یاد داشته باشید که انتخاب جراح شما تأثیر بسیار بیشتری بر نتایج زیبایی سینه های شما خواهد داشت.اگر تمایل دارید درمورد بزرگترین سایز پروتز سینه بدانید پیشنهاد می کنم این مقاله را از دکتر حریری جراح متخصص پروتز سینه بخوانید.

نحوه انتخاب پروتز سینه

پروتز موتیوا بهتره یا منتور

یافتن بهترین برندهای سینه گامی حیاتی در مسیر دست یافتن به نتیجه مورد نظر شماست. پروتزهای موتیوا بهترین پروتزهای سینه سیلیکونی هستند که با استانداردهای بسیار بالا برای تضمین طول عمر و کیفیت تولید می‌ شوند. در واقع مقایسه بین پروتز های موتیوا و منتور می تواند برای هر دو پروتز ناعادلانه باشد، زیرا هر دو واقعا بهترین در بازار هستند.

بهترین مارک پروتز سینه موجود در بازار کدام است؟

اگرچه سازندگان پروتز ها ممکن است از نظر شکل، حس و دوام کمی متفاوت باشند، اما ویژگی های اصلی یکسان است. هر شرکت طیف وسیعی از حجم ها، پروفایل ها و بافت های پروتز را به مشتریان و بیماران ارائه می دهد. تا آنجا که ما می توانیم در اینجا توضیح دهیم، در واقع، طرفداری از برند پروتز سینه یک موضوع شخصی است. هیچ پروتز درستی برای همه بیماران وجود ندارد. در حالی که ممکن است شما ظاهر و کیفیت پروتز های یک برند را دوست داشته باشید، دوست یا همکار شما ممکن است به پروتز دیگری علاقه داشته باشد. بنابراین با توجه به آن که نمی توان به طور مطلق تنها یک برند را به عنوان بهترین پروتز سینه معرفی کرد، به آنچه پزشکتان می گوید دقت کنید. پزشکان نه تنها ترجیحات شخصی شما را در نظر می گیرند، بلکه هر آنچه را که قبل، در حین و بعد از پروسه پروتز سینه لازم است، در نظر می گیرند. او به شما کمک می کند تا بهترین اندازه، شکل و برند سینه را انتخاب کنید. بنابراین، اجازه دهید پزشک شما برند مناسب را برای شما انتخاب کند.

بهترین رنگ برای اتاق خواب از نظر روانشناسی (و بدترین‌ها)

برند پروتز سینه کدام کشور بهتر است؟

خانم ها می توانند برای بزرگ کردن سینه هایشان از پروتز سینه استفاده کنند. انتخاب یک برند مناسب یکی از تصمیمات مهمی است که باید هنگام تصمیم به انجام عمل کاشت سینه بگیرید. هر پروتز پستان در هر کشوری که تولید می شود، باید دارای بالاترین معیارهای ایمنی در تولید، معاینه و آزمایشات بالینی باشد.

انتخاب مارک، سایز و جنس پروتز بر عهده پزشک است یا بیمار؟

بهترین پروتز سینه برای هر شخص با توجه به شرایط جسمی، فرم سینه ها و انتخاب جراح تعیین می گردد. اکثر برندهای پروتز سینه که توسط جراحان ما استفاده می شود، با تضمین کیفیت بالا و مناسب آرامش خاطر را برای بیماران خود فراهم می کنند.

جمع بندی

به لطف دهه ها تحقیق مداوم و پیشرفت در مواد و طراحی پروتز، امروزه پروتز های سینه از ایمن ترین و آزمایش شده ترین دستگاه های پزشکی موجود در بازار هستند. اندازه و شکل پروتز سینه شما بیشترین تاثیر را بر روی نتایج قابل مشاهده شما در سینه های شما خواهد داشت، در حالی که مواد پر کننده بر احساس سینه شما تاثیر می گذارد. بنابراین شما می توانید با دکتر وحید حریری، جراح پستان و فلوشیپ جراحی زیبایی که یکی از جراحان حاذق و توانمند با رزومه معتبر و دارای سابقه کار در خارج از کشور هستند، در این مورد با اطمینان خاطر مشورت کنید.

 

برچسب ها : پروتز سینه

چقدر این مطلب برای شما مفید بود؟

میانگین امتیازات ۵ از ۵

آیا این مفید بود؟

Thanks for your feedback!

نویسنده: شادی همتی

آخرین بروز رسانی

8 آذر 1401

بروز رسانی توسط

شادی همتی

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *