افتتاح حساب ترکیه

یکی از مواردی که افراد را در مواجهه با برنامه‌ها و خریدهای اینترنتی دچار مشکل و چالش می‌کند، پرداخت در داخل اپ‌استور است. شاید این مسئله برای بسیاری از کاربران فضای مجازی پیش‌آمده باشد که قصد خرید برنامه‌ای را از اپ‌استور داشته و یا برای انجام یک بازی نیازمند افزایش امتیاز پولی هستند.

تحت این شرایط به دلیل عدم ساپورت و نداشتن کارت اعتباری دراین‌خصوص، علناً قادر به انجام این موارد نخواهید بود. برای رفع این مشکل می‌توانید با خرید گیفت کارت اپل اقدام به شارژ دلاری حساب خود نمایید.

با استفاده از این روش که جزو روش‌های پرداخت اصلی در آپ استور است، قادر خواهید بود با انواع گوشی‌های اپل همچون آیفون، مک‌بوک و آیپد خریدهای مربوط به برنامه‌ها را انجام دهید. ما در طی این مقاله قصد داریم به این موضوع پرداخته و در حد توان مطالب مفید جامعی دراین‌خصوص ارائه نماییم.

C:\Users\rayangostar\Desktop\APPLE-ENGLAND.png

گیفت‌کارت چیست؟

گیفت‌کارت‌ها در واقع همان کارت هدیه هستند که در آن مبلغ اعتبار مشخصی لحاظ شده است. این کارت‌ها در دو نوع فیزیکی و مجازی به کاربران عرضه می‌شود. این گیفت‌کارت‌ها به طور معمول با هدفی خاص، برای شرکتی خاص تولید و به کاربران آن ارائه می‌شود.

با استفاده از این کارت‌ها کاربران قادر خواهند بود خریدهای خود را در فضای مجازی و برنامه اپ‌استور انجام دهند. خرید گیفت کارت اپل برای کاربران محصولات این کمپانی این امکان را ایجاد می‌کند که از طریق اپ‌استور و آیتونز اقدام به خرید برنامه‌های مختلف نمایند.

گیفت‌کارت اپل چیست؟

همان‌طور که گفته شد، گیفت‌کارت‌ها به‌عنوان یک کارت پیش پرداختی که مبلغ مشخصی در آن لحاظ شده، برای انجام خرید برنامه‌های مختلف از اپ‌ها مورداستفاده است. گیفت‌کارت اپل که با نام آیتونز نیز شناخته می‌شود با قابلیت‌هایی که به آن اشاره شد، این امکان را برای کاربر فراهم می‌کند که بدون نیاز به حساب‌های بین‌المللی مثل مسترکارت، ویزاکارت یا پی پال قادر به استفاده از سرویس‌های مختلف شرکت اپل باشند.

استثنایی‌ترین خریدها با جشنواره بلک فرایدی و تجربه تخفیفات تکراری نشدنی تا 99%  با سایت رسمی خرید فالوور اینستاگرام

با خرید گیفت کارت اپل کاربر قادر خواهد بود از اپلیکیشن اپ‌استور برای خرید برنامه‌های لازم درگوشی‌های اپل اقدام و هزینه لازم آن را از گیفت‌کارت پرداخت کند. قیمت گیفت‌کارت‌های اپل از ۲ تا ۲۰۰ دلار است که کاربران باتوجه‌به نیاز خود می‌توانند این محصول را با مبلغ مشخص خریداری نمایند.

انواع گیفت‌کارت‌های اپل

به‌طورکلی گیفت‌کارت‌ها در دو نوع فیزیکی و مجازی قابل‌عرضه به کاربران است. این مسئله در مورد گیفت‌کارت‌های کمپانی اپل نیز صدق می‌کند. این کمپانی برای تسهیل خرید گیفت‌کارت‌های خود آن را با نرخ‌های متفاوت، متناسب با نیاز کاربران ارائه می‌کند.

گیفت‌های با نرخ پایین‌تر مناسب کاربرانی است که به‌ندرت نیاز به استفاده از سرویس‌های اپل دارند. به‌مراتب کارت‌های گران‌تر این شرکت برای کاربرانی که از امکانات و خدمات بیشتر اپ‌استور استفاده می‌کنند، گزینه مناسبی خواهد بود. در ادامه به پرفروش‌ترین گیفت‌کارت‌های اپل اشاره خواهیم کرد.

  • ۱۰ دلاری
  • ۱۵ دلاری
  • ۲۵ دلاری
  • ۵۰ دلاری
  • ۱۰۰ دلاری

البته باید این نکته را مجدداً خاطرنشان کرد که شروع قیمت خرید گیفت کارت اپل از ۲ دلار آغاز و تا ۲۰۰ دلار نیز ارائه می‌شود.

چرا گیفت‌کارت اپل بخریم؟

کاربران ایرانی که از محصولات اپل در کشور استفاده می‌کنند، برای انجام برخی کارها نیازمند استفاده از شارژ در حساب کاربری هستند. باتوجه‌به اینکه در ایران خدمات اپل ساپورت نمی‌شود، برای انجام این امور مجبور به استفاده از گیفت‌کارت‌های اپل هستید.

چرا که برخی از برنامه‌ها، اپلیکیشن‌ها و بازی‌ها در محصولات اپل نیازمند استفاده از شارژ حساب کاربری هستند. تحت این شرایط تنها گزینه رفع این چالش برای کاربران ایرانی خرید گیفت کارت اپل و استفاده از آن خواهد بود. از جمله گزینه‌های مهم استفاده از گیفت‌کارت اپل شامل موارد زیر خواهد بود:

ترجمه ناتی چیست؟ شرایط و هزینه های آن

خرید درون برنامه‌ای بازی‌ها و اپلیکیشن‌ها

بسیاری از بازی‌ها و اپلیکیشن‌ها را نمی‌توان به‌صورت رایگان نصب نمود و برای انجام آن باید هزینه پرداخت کرد. این مسئله بیشتر در محصولات کمپانی اپل شایع است. تحت این شرایط برای نصب و راه‌اندازی برخی از این موارد، نیازمند پرداخت درون‌شبکه‌ای هستید. گیفت‌کارت‌های اپل برای رفع مشکل در چنین شرایطی، گزینه بسیار مناسب و عاقلانه‌ای خواهد بود.

ساخت اکانت پرمیوم

با پیشرفت‌های بسیار در فضای مجازی و استفاده از ابزار مختلف در این زمینه، بسیاری از سرویس‌ها درصدد ارائه خدمات ویژه و کامل‌تر به کاربران خود هستند. به همین دلیل اکانت‌های عادی پاسخگوی این موارد نیست.

در نتیجه می‌بایست اقدام به ارتقای اکانت به نوع اکانت پرمیوم نمود. با استفاده از گیفت‌کارت اپل، کاربرانی که از محصولات این کمپانی استفاده می‌کنند قادر به خرید بسیاری از اشتراک سرویس‌ها خواهند بود.

دسترسی به فیلم و سریال‌های به‌روز دنیا

از جمله ویژگی‌های مهم که شرکت اپل در محصولات خود گنجانده است، پلتفرم‌های فیلم سریال و موسیقی است. اگر شما هم جزو کاربران علاقه‌مند به استفاده از این اپ‌ها هستید، می‌توانید با خرید گیفت کارت اپل به دنیایی از فیلم، سریال و موسیقی‌های روز دسترسی داشته باشید.

چطور از گیفت‌کارت اپل استفاده کنیم؟

قبل از خرید گیفت‌کارت حتماً به کشور اپل آیدی و کشور گیفت‌کارت توجه داشته باشید. چرا که هر دو باید با هم یکی باشد تا بتوانید از گیفت‌کارت اپل استفاده کنید. بعد از خرید این محصول با ورود به آیتونز طبق مراحل زیر اقدام به شارژ حساب اپل آیدی خود نمایید.

  • کپی‌کردن کد ۱۶ رقمی که توسط فروشنده ارائه می‌شود.
  • ورود به اپ‌استور و کلید بر روی عکس خود در قسمت بالا و راست صفحه
  • با مشاهده Redeem Gift card of code بر روی آن کلیک کنید.
  • در این مرحله درخواست رمز اپل آیدی از کاربر خواسته شده که باید آن را وارد نمایید.
  • باتوجه‌به گیفت‌کارت خریداری شده شما می‌بایست کد خواسته شده را وارد کنید. درصورتی‌که کارت مجازی باشد، گزینه enter your code manually و در صورت استفاده از کارت فیزیک از طریق دوربین
  • واردکردن کد ۱۶ رقمی و کلید بر روی گزینه Redeem
تأثیرات خستگی بر بینایی: بررسی پدیده مالیدن چشم نوزادان

بعد از انجام این مراحل به کمک گوشی آیفون، حساب کاربری شما در اپل آیدی شارژ شده و شما مجاز به استفاده از خدماتی می‌شوید که نیازمند شارژ حساب کاربری است.

برای خرید گیفت کارت اپل و دیگر محصولات موجود در این زمینه می‌توانید به سایت‌های معتبری همچون فروشگاه A4G4 مراجعه کنید. این مجموعه این گیفت کارت‌ها را با بهترین قیمت در اختیار مشتریان قرار می‌دهد و طول فعالیت خود توانسته رضایت افراد زیادی را جلب کند.

کلام پایانی

گیفت‌کارت اپل یک نوع کارت اعتباری است که بسته به مبلغ پرداخت شده برای آن، با اعتبار دلاری قابل‌استفاده خواهد بود. خرید گیفت کارت اپل برای کاربرانی که محصولات کمپانی اپل را استفاده می‌کنند، به بازار عرضه شده است.

این کارت برای کاربران ایرانی در بسیاری اوقات گزینه مهم و کاربردی خواهد بود. باتوجه‌به اینکه در ایران بسیاری از خدمات اپل ساپورت نمی‌شود، کاربران در برخی اوقات نیازمند استفاده از شارژ در حساب کاربری خود هستند. ضمن اینکه نصب برخی از اپلیکیشن‌ها، بازی‌ها و… بدون داشتن موجودی در حساب کاربری اپل آیدی امکان‌پذیر نخواهد بود. به همین دلیل گیف کارت اپل در چنین مواردی بسیار مهم و کاربردی عمل می‌کند.

چقدر این مطلب برای شما مفید بود؟

میانگین امتیازات ۵ از ۵

آیا این مفید بود؟

Thanks for your feedback!

نویسنده: shadi hemati

آخرین بروز رسانی

9 اسفند 1402

بروز رسانی توسط

shadi hemati

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *