افتتاح حساب ترکیه
تیپ لباس پسرانه بچه گانه

تیپ لباس پسرانه بچه گانه  اگر به درستی انتخاب شود ظاهر و تیپ فرزند شما بی نظیر و خاص به نظر می رسد البته در تهیه لباس کودک حتما باید علاوه بر توجه به زیبایی به راحتی این مدل لباس ها نیز توجه داشته باشید تا کودک شما در طول مهمانی ها با پوشیدن لباسش احساس راحتی بیشتری داشته باشد. گروه استایل شادمگ گزینه های زیبایی برای تیپ لباس پسرانه بچه گانه به شما پیشنهاد می کند.

لباس پسرانه بچه گانه

هنگامی که پدر و مادر ها به همراه فرزندان خود به مهمانی و مجالس مختلف دعوت می شوند، ممکن است با مشکلات بسیار زیادی روبرو شوند. یکی از اصلی ترین چالش هایی که در چنین مواقعی باعث می شود تا والدین دچار سردرگمی شوند آن است که راهکار ست کردن لباس کودک را نمی دانند.

تیپ لباس پسرانه بچه گانه

مسلما در مدت زمان کوتاهی که انان در اختیار دارند، نمی توانند سریعا برای یادگیری این راهکارها اقدام نمایند، به همین علت نیز به والدین توصیه می گردد که قبل از آن که به مهمانی و مجلسی مهم دعوت شوند، حتما با چند راهکار ست کردن لباس کودک آشنا شوند تا کار آن ها در آینده راحت باشد و دچار مشکل نشوند.

در ادامه مطلب، چند مورد از مهمترین راهکارهای تیپ لباس پسرانه بچه گانه را معرفی میکنیم.

تیپ لباس پسرانه بچه گانه

رنگ های ثانویه و اولیه را بشناسید

رنگ هایی که در چرخه ی رنگ در کنار یکدیگر قرار می گیرند و در اصطلاح به آن ها رنگ های ثانویه و اولیه میگوییم، ترکیب آنان با یکدیگر می توانند هماهنگی چشم نوازی داشته باشند.

تیپ لباس پسرانه بچه گانه

به همین خاطر نیز یکی از انواع راهکار ست کردن لباس کودک آن است که از رنگ های ثانویه و اولیه کمک بگیریم اما در ابتدا بهتر است چرخه ی رنگ را به طور کامل بشناسیم تا بتوانیم نحوه ی ست کردن را نیز بیاموزیم.

نکته ی مهمی که شما در رابطه با ست کردن رنگ ها در چرخه ی رنگ باید بدانید آن است که آن رنگ هایی که در این چرخه در کنار هم قرار گرفته اند، می توانند باعث ایجاد هماهنگی شوند اما حقیقت آن است که این رنگ ها معمولا بازتاب نور یکدیگر را کاهش می دهند.

به همین خاطر نیز اگر شما دوست دارید تا ست لباس کودکان شما تصویر چشمگیری داشته باشد، بهتر است از رنگ هایی استفاده کنید که در چرخه ی رنگ روبروی یکدیگر قرار گرفته اند.
این رنگ ها از آنجایی که دارای نوعی تضاد هستند، می توانند باعث ایجاد نوعی هارمونی رنگی جذاب شوند و نظر هر بیننده ای را به خود جلب کنند.

لباس های رنگی

برای مثال رنگ‌ها به موارد زیر تقسیم می شوند:

رنگ‌های اولیه:
زرد، قرمز و آبی
رنگ‌های ثانویه (ترکیبی):
قرمز + آبی = بنفش
قرمز + زرد = نارنجی
زرد + آبی = سبز

تیپ لباس پسرانه بچه گانه

به اکسسوری ها توجه کنید

وقتی که راجع به انواع راهکار ست کردن لباس کودک صحبت می کنیم، لازم نیست تا حتما لباس های کودکان شما به طور یکدست یکرنگ باشند.

12 مدل کفش زنانه ترند عید 1403 مناسب برای استایل شیک بهاری

چنین ست های لباسی در برخی از مواقع بسیار خسته کننده هستند و جلوه ی جالبی ندارند، به همین خاطر نیز از لحاظ زیبایی شناسی اگر رنگ های لباس کودک شما به طور سر تا پا یکسان هم نباشد، هیچ مشکلی وجود ندارد.

یک راهکار ست کردن لباس کودک در چنین مواقعی آن است که شما از اکسسوری هایی کمک بگیرید که رنگشان با لباس کودک هماهنگی و انطباق داشته باشد.چنین ست هایی بسیار جالب و چشم نواز هستند.

تیپ لباس پسرانه بچه گانه

برای مثال اگر شلوار کودک شما ابی میباشد و لباس او سبز میباشد، شما می توانید از کلاه و یا گل سر آبی برای ست شدن با شلوار او استفاده کنید.
کودکان نیز معمولا به چنین ترکیب رنگ هایی علاقه دارند. در چنین مواقعی سعی کنیید تا حد ممکن از رنگ های شاد استفاده کنید تا روحیه ی کودک شما شاداب شود.

پارچه های طرحدار مناسب انتخاب کنید

یکی از رایج ترین اشتباهاتی که بسیاری از پدر و مادرها به عنوان راهکار ست کردن لباس کودک از آن استفاده می کنند آن است که به سراغ لباس های طرح دار میروند طرح های نامناسبی دارند و سر تا پای کودک را با چنین لباس هایی میپوشانند!

این کار کاملا اشتباه است و از لحاظ زیبایی شناسی به هیچ عنوان توصیه نمی گردد.

تیپ لباس پسرانه بچه گانه

به همین علت نیز به افراد توصیه می گردد که اگر می خواهند به سراغ پارچه های طرحدار برای کودکان خود بروند.
بهتر است از پارچه هایی استفاده کنند که طرح های ان ها مناسب با روحیه ی کودکان می باشد و سر تا پای کودک را با لباس هایی با طرح یکسان نپوشانند.

برای مثال اگر تی شرت کودک دارای طرح های ریز قلب میباشد، شلوار او را متمایز از طرح قلب انتخاب کنند.
مثلا شلواری با طرح ساده و رنگی جذب در کنار طرح قلب لباس بسیار بهتر از آن است که در کنار لباس طرح دار، شلوار را نیز طرح دار انتخاب کرد.

چند نکته اساسی در مورد آشنایی با راهکار ست کردن تیپ لباس پسرانه بچه گانه

1- در هنگام انتخاب و آشنایی با انواع راهکار ست کردن لباس کودک، از خود آنها نیز نظر بخواهید.

گاهی کودکان بهتر از هر شخص دیگری می توانند لباس هایی را انتخاب کنند که دوست دارند آنها را در مهمانی های مختلف بپوشند.

تیپ لباس پسرانه بچه گانه
از طرفی دیگر مشورت کردن با خود کودکان و ارزش گذاری عقاید آنها باعث می شود تا انان احساس اعتماد بنفس پیدا کنند و شما نیز می توانید از این فرصت برای آموزش مبانی و اصول ست کردن لباس به آن ها استفاده کنید.

2- برای ست کردن لباس های کودک بهتر است به آب و هوا نیز دقت کنید.
برای مثال بهتر است در روزهای گرم سال از پوشاندن لباس هایی که رنگ آنها تیره می باشد، به طور جدی اجتناب کنید.
این رنگ ها بیشتر از رنگ های دیگر نور خورشید را به خود جذب میکنند و باعث ایجاد احساس گرمای بیشتری در کودکان میشوند.

3-یکی دیگر از راهکار ست کردن تیپ لباس پسرانه بچه گانه که میتوان آن را معرفی کرد آن است که از رنگ های ترکیبی کمک بگیرید.

تیپ لباس پسرانه بچه گانه
رنگ های ترکیبی دارای هارمونی بسیار زیبایی در کنار یکدیگر می باشند و با روحیه ی شاداب کودکان نیز هماهنگ هستند.

لباس رنگی

برای آنکه بتوانید از رنگ های ترکیبی به درستی استفاده کنید، باید در ابتدا آنها را بشناسید. به همین علت نیز به چند مورد از مهم ترین انان اشاره می کنیم:

مانتو شومیزی رو با چی ست کنیم ؟ استایل جذاب و راحت و دوست داشتنی

زرد + سبز = لیمویی
آبی + بنفش = نیلی
بنفش + آبی = ارغوانی
آبی + بنفش = یاسی
قرمز + بنفش = زرشکی
سبز+ آبی = آبی فیروزه‌ای

تیپ لباس پسرانه بچه گانه
آبی + سبز = سبز آبی (آبی آکواریومی)
سبز + آبی = لاجوردی
زرد + نارنجی = کهربایی
سبز + زرد  = زمردی

تیپ لباس پسرانه بچه گانه مطابق با استایل

ست کردن لباس بچه گانه بر اساس استایل کمی دشوار است.مثلا شما برای فرزندتان یک بلوز شیک و کت و کراوات انتخاب می کنید پس برای شلوار هم باید به سراغ شلوار پارچه ای مناسب بروید نه اینکه برای شلوار به سراغ جین یا شلوار مام استایل بروید زیرا شما یک سبک کلاسیک انتخاب نموده اید پس بهترین انتخاب همان شلوار پارچه ای و راسته می باشد .

تیپ لباس پسرانه بچه گانه

یا اینکه شما یک تیشرت انتخاب می کنید پس برای شلوار هم سراغ شلوار جین یا فشن بروید زیرا سبک شما اسپرت می باشد . شلوار پارچه ای نتیجه ی جالبی نخواهد داشت .

تیپ لباس پسرانه بچه گانه بر اساس جنس لباس

یکی دیگر از مواردی که برای ست کردن لباس به ما کمک میکند انتخاب جنس پارچه می باشد .

مثلا شما برای لباس پاییزی کودک یک بلوز بافت انتخاب می کنید و برای شلوار یک ساپورت یا شلوار پارچه ای انتخاب میکنید که اینگونه لباس پوشیدن بسیار نامناسب و ناهماهنگ می باشد ما باید برای شلوار هم از شلوار یا ساپورت بافت یا پشمی انتخاب کنید لباس تابستانه هیچ همخوانی با لباس زمستانی یا بلعکس ندارد .

تیپ لباس پسرانه بچه گانه

بالا تنه و پایین تنه باید هماهنگ شود که این هماهنگی به استایل و جذابیت فرزند شما کمک می شود .

تیپ لباس پسرانه بچه گانه متناسب با سن

شما باید با توجه به سن فرزندان لباس آنها را انتخاب کنید . نباید او را مجبور به پوشیدن بعضی لباسها که با شرایط سنی او منطبق نمی باشد کنید در چنین مواردی نه تنها کودک شما استایل مناسبی ندارد ، بلکه مورد تمسخر دیگر کودکان هم سن و سال خود قرار می گیرد و روحیه ی او به شدت تضعیف می شود.

تیپ لباس پسرانه بچه گانه

از طرفی دیگر ظاهر کودک شما با این لباس ها برای بزرگترها نیز جالب نیست و آنان این استایل نامناسب را نتیجه ی تصمیم گیری نادرست والدین کودک می دانند.

تیپ لباس پسرانه بچه گانه برای عروسی

یکی از دغدغه والدین بعد از لباس خودشان این است که پسر کوچک شان در مراسم های عروسی چه مدل لباسی باید بپوشد. لباس هایی که پسربچه ها در مراسم عروسی میتوانند بپوشند شامل ست پیراهن شلوار و ساس بند, کت و شلوار اسپرت و یا رسمی, ست پیراهن شلوار و جلیقه, ست پیراهن شلوار و پاپیون هستند.

تیپ لباس پسرانه بچه گانه

نکات مهم برای تیپ لباس پسرانه بچه گانه

اگر برای پسرتان دنبال مدل لباسی هستید که بتواند در مراسم عروسی بپوشد میتوانید از مدل لباس های زیر ایده بگیرید و خوشتیپ ترین پسر را در مراسم عروسی داشته باشید. خوشتیپ شدن پسربچه ها خیلی کار راحتی است آن ها با پوشیدن پیراهن مردانه ساده و شلوار کتان به همراه یک پاپیون بی نهایت خوشتیپ میشوند.

مدل لباس بچگانه به شما می‌گوید که باید یک پسربچه خوش تیپ داشته باشید و با تمام طرح‌هایی که در فروشگاه‌های لباس بچگانه می‌بینید داشتن یک مرد کوچک خوش‌پوش الزامی است.

تیپ لباس پسرانه بچه گانه

بانمک بودن ویژگی اصلی لباس های پسرانه است، از آن کفش‌های مردانه کوچک گرفته تا پاپیون‌های کشی یا شاید یک شلوارک شش جیب، همه آن چیزهایی است که برای داشتن یک پسربچه خوش تیپ نیاز خواهید داشت.

انتخاب استایل اداری برای خانم ها و آقایان | چطور استایل اداری جذاب داشته باشیم ؟

تیپ لباس پسرانه بچه گانه

اما مدل لباس بچگانه به شما چه توصیه‌ای دارد؟ کدام لباس‌های بچگانه امسال ویترین تمام فروشگاه‌ها را به خود اختصاص می‌دهد و شما به عنوان مادر و پدر خوش سلیقه کدام‌ها را باید به ست لباس پسر کوچک خود وارد کنید؟

چیزی که به هنگام خرید لباس پسرانه باید توجه کنید

رنگ های تیره تر برای پسران کمی فعال که به دست خود را کثیف و پارچه های ضخیم برای پسران که دوست بازی خشن را انتخاب نمایید.

برای الیاف طبیعی و یا طبیعی / مخلوط مصنوعی است. الیاف طبیعی مانند پنبه، بهتر خواهد لباس و احساس راحت تر است. هیچ چیز بدتر از پوشیدن خارش، لباس خارش وجود دارد. . پارچه های طبیعی نیز مقاوم در برابر آتش حیاتی است که به خصوص در پسران لباس خواب هستند.

تیپ لباس پسرانه بچه گانه

برای آماده کردن مردان کوچک خود برای یک مهمانی به اندازه کافی وقت بگذارید و درست مانند یک مرد خوش تیپ که برای یک ملاقات مهم حاضر می‌شود به او لباس بپوشانید.

مرتب بودن موها همانقدر برای رفتن به یک مهمانی اهمیت دارد که انتخاب یک لباس مجلسی پسرانه شیک. لازم نیست به صورت اغراق شده‌ای سراغ لباس‌های کاملا مردانه بروید، به این توجه کنید که پسر بچه شما در عین حال که باید شیک باشد، هنوز یک پسر کوچک است. پس یک شلوار کتان را با یک کت کوچک یا جلیقه ست کنید و پیراهن پسرانه کوچکی را انتخاب کنید.

برای ست لباس مجلسی پسرانه سراغ کفش کالج بروید و برای یک بار کتانی‌ها را کنار بگذارید، کالج پسرانه هم به اندازه کافی راحت است و هم برای یک ست رسمی و مجلسی مناسب تر.

 شلوار جین

می‌توانید یک شلوار جین را با تی شرت سفید ست کنید و با این ترکیب ساده متفاوت‌ترین کودک سال را داشته باشید یا تیپ مردانه خاصی را برای پسر کوچک خود انتخاب کنید که او را به راحتی در یک جشن تولد می‌تواند متفاوت کند، تمام این ست‌ها قوانینی دارد که می‌تواند با قواعد مد سال همراه شود و بهترین استایل پسرانه را درست کند.

لباس اسپرت تیپ مورد علاقه پسر بچه‌ها است، لباسی که با آن بازی می‌کنند و به مدرسه می‌روند. اما یک لباس اسپرت از یک تیپ معمولی و روزمره می‌تواند به یک تیپ زیبا و در عین حال بسیار راحت تبدیل شود .که نه تنها پسر شما را نامرتب و به هم ریخته نشان نمی‌دهد بلکه در آن می‌توان به راحتی حرکت کرد و احساس راحتی داشت.

تیپ لباس پسرانه بچه گانه

یکی از ساده‌ترین مدهایی که امسال برای پسربچه شما پیشنهاد می‌دهد انتخاب یک تی شرت پسرانه ساده است، تی شرت‌‌های ساده‌ای که در رنگ‌های مختلف می‌توانید به راحتی پیدا کرده و با لباس‌های دیگر ست کنید.

اگر به فکر خرید یک دست لباس پسرانه مد روز هستید، می‌توانید سری به جدیدترین کلکسیون‌های برندهای معروف لباس بچگانه بزنید، برندهایی مانند ارکسترا، بلوزو، پیانو و مکث.

باور کنید پوشاندن یک دست کت و شلوار پسرانه به تن پسر‌ های کوچولو یکی از با‌نمک‌ترین اتفاقات زندگی هر مادری است. یک ست تمام رسمی شامل کت و شلوار، جلیقه، پیراهن رسمی و کراوات یا پاپیون برای فسقلی‌های تهیه کنید و هر بار که به جشن ازدواج دعوت شدید یا خبر از نامزدی بود، استایل پسرتان را با این ست به روز کنید.

چقدر این مطلب برای شما مفید بود؟

میانگین امتیازات ۵ از ۵

آیا این مفید بود؟

Thanks for your feedback!

نویسنده: سیده سمانه جلیلی

آخرین بروز رسانی

5 خرداد 1401

بروز رسانی توسط

سیده سمانه جلیلی

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *