افتتاح حساب ترکیه
جدیدترین مدل پیراهن دخترانه

گروه استایل شادمگ اینبار به شما جدیدترین مدل پیراهن دخترانه بچه گانه را مطابق رنگ سال ۱۴۰۱ پیشنهاد می دهد تا با ایده گرفتن از این لباسها و دوختن این مدلها پرنسس های کوچکتان را زیبا و رویایی کنید.

جدیدترین مدل پیراهن دخترانه 2021

همه دختر بچه‌ها عاشق پیراهن هستند مخصوصا پیراهن‌هایی که دامن‌های چین‌دار و یا پفی داشته باشد.

پیراهن‌های دخترانه 3 تا 12 سال مدل‌های مختلف و رنگ‌های شادی دارد که بسیار زیبا و جذاب می‌باشند. این نوع پیراهن‌ها معمولا مناسب جشن‌های تولد، مهمانی‌ها و عروسی‌ها می‌باشد.

مدل پیراهن دخترانه چه رنگی بخریم؟

زمانی که شما پا در فروشگاه می گذارید با دنیایی از رنگ ها مواجه می شوید. البته این را هم بگوییم که همه ی رنگ های شاد به دختران جذاب شما می آید، اما بهتر است به رنگ پوست کودک خود توجه کنید، ببینید رنگ لباس به تناژ پوست دختر زیبای شما چقدر نزدیک است.

اگر دختر شما پوست سفیدی دارد، خوب به نظر ما بهتر است رنگی را انتخاب کنید که که مخالف رنگ پوست دختران باشد تا سفیدی پوست او بیش تر جلوه کند.

البته دخترانی که رنگ پوست روشن و یا به اصطلاح بور دارند به قول گفتنی همه ی رنگ ها به آن ها می آید.

اگر اهل ست کردن خانوادگی هم هستید که خیلی عالی می شوید و انتخاب شما را بسیار راحت تر می کند کافی است یک مدل و یک رنگ را انتخاب کنید و بعد کل خانواده مانند آن بپوشید.

مدل های ترند روسری و شال پاییزه 1402 برای شیک پوشان

این یک کار فوق العاده جذاب است که زیبایی و محبوبیت شما را دوچندان می کند. البته این نکته را نیز متذکر شوم، مادران عزیز اگر مدل لباس شما برای دختر شما بسیار زنانه است و متناسب با سن او نیست، لزومی در انتخاب مدل لباس مانند لباس خودتان نیست، فقط کافی رنگ لباس را ست کنید.

جدیدترین مدل پیراهن دخترانه جدیدترین مدل پیراهن دخترانه جدیدترین مدل پیراهن دخترانه جدیدترین مدل پیراهن دخترانه

یک نکته دیگر این است که شما رنگ لباس خود را با رنگ لباس دخترانه فرزند خود ست کنید، اگر شما لباس مشکی برای خود انتخاب کرده اید هیچ لزومی ندارد که برای کودک خود لباس رنگ مشکی انتخاب کنید.

رنگ های شاد برای آن ها انتخاب کنید. رنگ های شاد در روحیه فرزند شما بسیار موثر است. بیش از آنکه به فکر جذاب بودن و نگاه اطرافیان باشید به روحیه فرزند خود و راحتی آن توجه کنید.

انواع مدل پیراهن دخترانه

سارافون دخترانه

یک انتخاب بسیار درست می باشد، هم از لحاظ زیبایی و جذابیت و راحتی و هم از لحاظ اقتصادی.

جدیدترین مدل پیراهن دخترانه جدیدترین مدل پیراهن دخترانه جدیدترین مدل پیراهن دخترانه جدیدترین مدل پیراهن دخترانه جدیدترین مدل پیراهن دخترانه جدیدترین مدل پیراهن دخترانه

اگر شما یک سارافون دخترانه ساده با رنگ های سفید و یا بنفش و … رفته اید بهتر است یک تی شرت طرح دار و رنگارنگ انتخاب کنید. نباید هم تی شرت و هم سارافون مثل هم باشند. چون هر دو جلوه خود را از دست می دهند.

اگر شما یک سارافون جدید مدل پیراهن دخترانه طرح دار و رنگارنگ انتخاب کرده اید پس بهتر است تی شرت یا بلوز ساده برای آن انتخاب کنید.

جدیدترین مدل پیراهن دخترانه جدیدترین مدل پیراهن دخترانه جدیدترین مدل پیراهن دخترانه جدیدترین مدل پیراهن دخترانه جدیدترین مدل پیراهن دخترانه جدیدترین مدل پیراهن دخترانه

ست دخترانه

ست دخترانه یکی از نمونه لباس ها که برای مجالس غیر رسمی یا کم تر رسمی می توانید از جدیدترین مدل پیراهن دخترانه انتخاب کنید.

در فصل های گرم سال می توانید به سراغ رنگ های خنک بروید، مثل آبی روشن، لیمویی و سبز روشن و … در فصل سرد سال از رنگ های گرم استفاده کنید، مثلاً رنگ قرمز، بنفش و قهوه ای و … استفاده کنید.

مانتو شومیزی رو با چی ست کنیم ؟ استایل جذاب و راحت و دوست داشتنی

جدیدترین مدل پیراهن دخترانه جدیدترین مدل پیراهن دخترانه جدیدترین مدل پیراهن دخترانه

می توانید یک بلوز دخترانه با رنگ زرد را با یک دامن با رنگ بنفش ست کنید. در ست دخترانه باید به ترکیب رنگ توجه کنید. ترکیب رنگ ها زیبایی را دو چندان می کند.

کمی زرق و برق خوب است

یکی از مهم‌ترین اصولی که موقع انتخاب لباس مجلسی دخترانه باید مد نظر داشته باشید؛ زمان و رسمیت مجلسی است که قرار است فرزندتان در آن شرکت کند.

فرض کنید قرار است به همراه دخترتان به یک جشن ازدواج بروید. در این صورت قاعدتا زمان مهمانی، شب است و میزان رسمیت مراسم بالاست.

جدیدترین مدل پیراهن دخترانه جدیدترین مدل پیراهن دخترانه

برای اینکه بتوانید بهترین لباس را در این موقعیت انتخاب کنید، سعی کنید سراغ لباس‌هایی بروید که کمی زرق و برق دارند.

معمولا پیراهن و لباس مجلسی دخترانه مناسب برای جشن‌های مهم از پارچه‌های لطیف و براقی مثل ساتن تهیه می‌شود و ممکن است با تور، اکلیل یا نگین‌های کوچک تزئین شده باشد. این تزئینات زیبایی دو چندانی به دختر کوچولوی شما خواهد داد.

اگر به تولد دعوت شد چه بپوشد؟

همه مهمانی‌ها کاملا رسمی نیستند و قرار هم نیست لباسی که یک دختر بچه در تولد دوستش یا بازدید عید از منزل خاله‌هایش می‌پوشد، تور داشته باشد و از ساتن تهیه شده باشد. برای مهمانی‌های نیمه‌رسمی و ساده‌تر از مراسم نامزدی یا جشن ازدواج، می‌توانید از روش‌های زیر برای خوش‌استایل کردن فرزندتان استفاده کنید:

  •  از خرید انواع سارافون و سرهمی دخترانه برای جشن تولدها و دیدار اعضای فامیل غافل نشوید. سرهمی‌های راحت و آزاد برای دختربچه‌های فعال انتخاب‌های خوبی هستند و سارافون به راحتی می‌تواند یک لباس به‌صرفه و اقتصادی باشد.
دستبند و ساعت رو اینطوری ست کنید | 12 اصل مهم ست کردن دستبند و ساعت

اگر یک سارافون سرمه‌ای، سفید یا طوسی روشن برای دخترتان بخرید، در آینده می‌تواند این لباس را با انواع و اقسام تی‌شرت‌های رنگارنگ یا بلوزهای ساده بپوشد.

جدیدترین مدل پیراهن دخترانه جدیدترین مدل پیراهن دخترانه جدیدترین مدل پیراهن دخترانه جدیدترین مدل پیراهن دخترانه جدیدترین مدل پیراهن دخترانه

نکته مهم اینجاست که اگر سارافون او طرح‌دار است، بهتر است برای خوش‌پوشی بیشتر سراغ بلوزها و تی‌شرت‌های ساده بروید. برعکس این قانون هم برای جدیدترین مدل پیراهن دخترانه صدق می‌کند.

  •  بلوز و دامن یکی دیگر از ست‌هایی است که می‌توانید برای مجالسی با درجه رسمیت کمتر سراغشان بروید. سعی کنید در فصل‌های گرم سراغ ترکیب رنگ‌های خنک بروید؛ مثلا آبی کاربنی را کنار سرخابی یا لیمویی_سبز بنشانید و در فصل‌های سرد از بلوز و دامن‌هایی با رنگ‌های گرم استفاده کنید. مثلا یک دامن قرمز را با یک دامن زرد ترکیب کنید.
  • تا جایی که امکان دارد از شلوار جین برای مراسم رسمی که قرار است بچه‌ها در آن شرکت کنند استفاده نکنید. جین برای ست‌های روزمره انتخاب خوبی است؛ اما استایلیست‌ها درباره استفاده از این جنس پارچه در مراسم رسمی نظر مثبتی ندارند.

جدیدترین مدل پیراهن دخترانه

 

مدل پیراهن دخترانه چه رنگی بخریم؟

بهتر است به رنگ پوست کودک خود توجه کنید، ببینید رنگ لباس به تناژ پوست دختر زیبای شما چقدر نزدیک است.

چه موقع برای کودکان از استایل شلوار جین استفاده کنیم؟

تا جایی که امکان دارد از شلوار جین برای مراسم رسمی که قرار است بچه‌ها در آن شرکت کنند استفاده نکنید. جین برای ست‌های روزمره انتخاب خوبی است؛ اما استایلیست‌ها درباره استفاده از این جنس پارچه در مراسم رسمی نظر مثبتی ندارند.

 

 

چقدر این مطلب برای شما مفید بود؟

میانگین امتیازات ۵ از ۵

آیا این مفید بود؟

Thanks for your feedback!

نویسنده: سیده سمانه جلیلی

آخرین بروز رسانی

5 فروردین 1401

بروز رسانی توسط

شادی همتی

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *