افتتاح حساب ترکیه
جدیدترین مدل میز عسلی

جدیدترین مدل میز عسلی همیشه دغدغه طرفداران تغییر دکوراسیون بوده است. با تغییر مدل مبلمان ها همیشه مدل های مختلفی از میز عسلی و جلو مبلی هم ترند می شوند. اگر می خواهید از جدیدترین مدل میز عسلی خبر دار شوید این مطلب از گروه دکوراسیون شادمگ را کامل مطالعه کنید.

میز عسلی چیست؟

میز عسلی از جمله وسایلی است که در کنار مبلمان دیزاین خانه را تکمیل می کند چرا که مبلمان فارغ از هر سبکی ، به تنهایی چندان دلچسب نیست و یک چیزی کم دارد.

میزهای عسلی اولین بار در کشور انگلستان در دوره رنسانس ساخته شده است . یک تفاوت فاحشی که ، بین میزهای عسلی گذشته با امروزه است ارتفاع آن بود که ارتفاع مدل قدیمی به نسبت خیلی زیاد بود. همچنین مردم باهوش و پر تلاش ژاپنی از همان ابتدا ، بر روی میزهای با پایه های کوتاهی که خیلی شبیه نمونه امروزی ست ، غذا و نوشیدنی می خوردند و در واقع یک جزو جدا نشدنی روزمره آنها بوده است و جالب این جا است که تا امروز این شیوه غذا خوردن به همراه میز عسلی با آن ها همراه بوده است. تاریخچه نشان می دهد که وجود میزهای عسلی به ۱۰۰سال پیش بر می گردد.

جدیدترین مدل میز عسلی

شاید میز عسلی را قابل استفاده ندانید اما اگر بدانید چه مدل از انواع مدل های میزهای عسلی دیزاین خانه تان را کامل می کند تازه متوجه کاربرد آنها در چشم نوازی و زیبایی منزلتان خواهید شد.

کاربرد میز عسلی

در هنگام دورهمی هایتان وقتی چایی یا میوه به مهمانتان تعارف می کنید تازه متوجه می شوید نیاز به جایگاهی برای گذاشتن فنجان و بشقاب دارید. همچنین کاربرد دیگر این میزها ، ریختن چایی یا شربت و هر نوع موادی که باعث ایجاد لکه بر روی مبل ، فرش و لباس می شود را فوق العاده به حداقل می رساند.

مدل های مختلف و متنوعی از میزهای عسلی در بازار وجود دارد .مثلا مدل هایی چون سلطنتی ، مدرن ، کلاسیک و فانتزی با جنس هایی از چوب ، فلز(معمولا استیل ضد زنگ یا آلومینیوم)، یا ترکیبی از فلز و چوب و… که در طرح ها و شکل های مختلف و اندازه های متفاوت برای هر سلیقه ای ساخته می شود تا جوابگو هر نیازی باشد و به شما برای تکمیل فضایی زیبا و شیک کمک کند.

جدیدترین مدل میز عسلی

شما می توانید بر اساس رنگ کوسن ها ، مبلمان وپرده ها همچنین سبک آن ها و غیره ، رنگ ، طرح و سبک میز عسلی را مشخص کنید.

شما می توانید در چیدمان منزل یا محل کارتان اشیایی مثل گلدان های شیک یا مجسمه های زیبا و یا آباژور های رومیزی قرار دهید فقط به این نکته توجه کنید ؛ وزن اشیایی که روی میز عسلی میگذارید را بسنجید .با خود فکر کنید آیا میز عسلی تحمل وزن این جسم را دارد یا نه.

جدیدترین مدل میز عسلی

یکی از طراحی های چند وقت اخیر ، تولید میزهای های تاشو است که یکی از نوآوری های جالبی است که در رنگ های نقره ای سیاه، سفید و طوسی در کنار رنگ های دیگر تولید میشود. وکیوم این مدل میز ها آن ها را در برابر آسیب های احتمالی حفظ می کند.

پرکاربرد ترین وسیله دکوراسیون

میز عسلی یکی از پرکاربرد ترین و بهترین وسایل در دکوراسیون خانه و جزو جدا ناپذیر از مبلمان خانه است. این میزکاربرد ها مختلفی دارد در هنگام مهمان داشتن به عنوان یک وسیله برای پذیرایی میباشد. و در هنگام نشستن روی میز به یک وسیله برای قرار دادن وسایل های مورد نیاز خود هستید پس نبودن این میز باعث اذیت شدن شما نیز میشود.

جدیدترین مدل میز عسلی

همانطور که میز عسلی جزوی از مبلمان خانه هست پس در هنگام خرید این میز حتمی باید دقت کنید ارتفاع میز را با توجه به ارتفاع مبلمان خانه انتخاب کنید اگر میز از مبل بزرگتر باشد باعث بروز مشکل و کاهش زیبایی خانه میشود. پس اندازه ی میز باید باتوجه به اندازه ی مبلمان انتخاب شود.

اگر مبلمان شیک و زیبایی برای خانه ی خود خریده اید و قصد خرید میز عسلی دارید حتمی این میز را هم با مبلمان خانه هماهنگ کنید. رنگ و طرح آن با مبل ها هماهنگ باشد همچنین در هنگام خرید این میز به جنس آن نیز حتمی توجه کنید بهترین میز از نظر جنس میز های جوبی هستند. زیرا چوب ها در طبیعت باعث ایجاد فضایی زیبا و همچنین روحیه بخش هستند و در دکوراسیون خانه نیز استفاده از چوب باعث ایجاد فضایی شیک و زیبا میشود.

انتخاب بهترین مدل فرش مناسب اتاق خواب لاکچری و شیک

جدیدترین مدل میز عسلی

پس میز عسلی چوبی یکی از بهترین میز ها هست که باعث ایجاد فضایی شیک در خانه میشود.برای اینکه یک دکوراسیون خانه شیک و بدون نقض داشته باشیم باید به چند نکته بیشتر توجه کنیم وقتی صحبت از مبلمان خانه میشود باید پارچه مبل و طرح و رنگ آن با میز عسلی هماهنگ باشد تا زیبایی بیشتری داشته باشند.

میز عسلی در کجا کاربرد دارد ؟

خرید میز عسلی برای هر مکانی می‌تواند مناسب باشد و آن فضا را کامل کند چرا که این میزها کاربردهای زیادی دارند و میتوان در همه جا متناسب با نیاز از آن ها استفاده کرد ،به عنوان مثال مرسوم ترین کابرد آن ها کنار مبلمان در اتاق های پذیرایی و نشیمن می باشد .

معمولا قیمت میز عسلی برای مبلمان پایین می باشد اما بستگی به نوعی که شما انتخاب کردید نیز دارد. میز های عسلی کنار مبل یا روبه‌روی مبل باید متناسب با دکوراسیون باشد و اندازه ی آن ها به نسبت فضایی که در دسترس دارید باشد تا یک ترکیب عالی را به وجود بیارید.

جدیدترین مدل میز عسلی

از طرفی خرید میز عسلی برای اتاق خواب و کنار تخت خواب نیز کاربردی هست و میتواند بر روی آن وسایل مورد نیاز خود را کنار تخت تان داشته باشید و به اتاق تان نظم و زیبایی بدهید .

خرید میز عسلی برای اتاق مطالعه هم مناسب هست به طوری که روبه روی صندلی قرار دهید و در آنجا به مطالعه بپردازید ، همچین می توانید میز عسلی را در بالکن ها شیک و آراسته نیز همراه صندلی های مناسب قرار دهید تا بعد از یک روز کاری و سخت به استراحت و نوشیدن چای در آنجا بپردازید ، همانطور که بالاتر گفتیم قیمت میز عسلی وابسته به اندازه ، جنس و مدل آن می باشد .

جدیدترین مدل میز عسلی

چگونه میز عسلی مناسب خانه خود انتخاب کنیم؟

این میز ها در انواع رنگ و طرح ساخته شده اند که میتوانید با توجه به سلیقه و سبک دکوراسیون خانه ی خود میز را انتخاب کنید یکی از بهترین وشیکترین میز های عسلی میز سفید رنگ است این میز ها هم ظاهر بسیار زیبایی دارند و هم با همه ی سبک های خانه و مبلمان خانه هماهنگ میشوند.

داشتن میز عسلی برای کسانی که در خانه ی خود مبل دارند الزامی است. زیرا در هنگام مطالعه روی مبل و تماشای تلویزیون و هرکاری که روی مبل انجام دهید به این میز ها نیاز دارید.
اگر در هنگام خرید میز به همه ی وسایل های خانه توجه کنید و میز مناسب برای خانه انتخاب کنید فضایی بسیار زیبا و شیک برای دکوراسیون خانه ی شما ایجاد میکند.

جدیدترین مدل میز عسلی

اگر شیک پسند هستید و بدنبال طراحی دکوراسیون زیبا و مدرن برای خانه خود هستید از میز عسلی های مدرن چوبی و سفید رنگ انتخاب کنید تا هم بتوانید از کاربرد های مختلف آن استفاده کنید و هم دکوراسیون خانه ی شمارا زیبا و شیکتر کند.در این پست سعی میکنیم به شما کمک کنیم بتوانید بهترین میز عسلی با توجه به سبک و طرح مبلمان خود انتخاب کنید و34 مدل میز عسلی بسیار زیبا و شیک قرار داده ایم که بتوانید باهم مقایسه و انتخاب کنید.

طراحی شگفت انگیز انواع میز عسلی ها

در مقابل هر مبلی یک میز جلو مبلی قرا می گیرد اما کنار آن مخصوص میز عسلی است، میزی کوچک و سبک که اغلب توجه زیادی به آن نمی شود. در این پست با جدیدترین مدل میز عسلی ام دی اف، چوبی، فلزی و شیشه ای آشنا خواهید شد که قطع به یقین تمام نگاه ها را برای چند لحظه محسور زیبایی و طراحی شگفت انگیز خود می کنند، پیشنهاد می کنم حتما تا انتهای مطلب همراه ما باشید.

شاید میز عسلی برای خیلی ها مهم نباشد، خصوصا خانه های آپارتمانی کوچک که کلا قید استفاده از میز عسلی را میزنند آنهایی هم که فضای کافی دارند اغلب به مدل های ساده ای که همراه ست مبل یا میز جلو مبلی عرضه می شود بسنده می کنند. میز عسلی فرصتی مناسب برای اضافه کردن نقطه ای جذاب و هیجان انگیز در دکوراسیون خانه است.

جدیدترین مدل میز عسلی

وقتی چیدمان اتاق نشیمن خود را همه جوره تکمیل کردید، برای حسن ختام کار، قرار دادن حتی یک عدد میز عسلی با طراحی خاص و ویژه مانند مدل های زیر، کاری بی نهایت هوشمندانه و مثبت است. در بین تمامی مدل ها، از میز عسلی ام دی اف گرفته تا میزهای شیشه ای و فلزی باید بدنبال نمونه هایی باشید که خلاقیت، کارایی و زیبایی را یکجا در اختیارتان قرار دهند.

دکور شب یلدا 1401 را اینجوری خلاقانه و جذاب ، با کمترین هزینه بچینید

میزهای بغل مبلی

میزهای بغل مبلی، بچه هاي شیطان و بازیگوشی هستند کـه وقتی در دکوراسیون داخلی خانه حضور دارند فضا را پویا تر و با نشاط تر می‌کنند . وقتی هم کـه نیستند، جای خالی شان حسابی معلوم اسـت. درست اسـت کـه میزهای بغل مبلی بـه نسبت میزهای جلو مبلی، جثه ي نحیف تر و ظریف تر دارند اما این باعث نمی‌شود تا تاثیرشان کمتر ازآن باشد.

جدیدترین مدل میز عسلی

تفاوت میز عسلی و میز جلو مبلی

میز جلو مبلی میزی ست که تقریبا بزرگ تر از میزعسلی است و بزرگی آن در حدی است که می توانید ظرف میوه و شیرینی و سینی رام بعد از پذیرایی از مهمان رویش بگذارید و بر خلاف میز عسلی جای ثابتی دارد ( رو به روی مبل سه نفره قرار می گیرد).

توجه داشته باشید که اگر منزلتان مکانی شلوغ و پررفت و آمد است از میز های عسلی با لبه های تیز استفاده نکنید و نمونه های لبه گرد پیشنهاد ما به شماست تا خدایی نکرده کودکی به علت اصابت با آن ها دچار آسیب نشود.

جدیدترین مدل میز عسلی

حواستان باشد نباید با میزهای عسلی بزرگ فضای بین مبل ها را از بین ببرید چرا که فضا شلوغ ، حس بدی در شما ایجاد می کند و انرژی مثبت در چنین فضایی از جریان می ایستد. میز های عسلی کوچک طرفداران زیادی دارند علاوه بر ویژگی کاربردی تر و شیکی که دارند ، در زمان نیاز برای استفاده ، جا به جا کردنشان به نسبت راحت تر است.

جدیدترین مدل میز عسلی

سعی کنید میز عسلی و جلو مبلی را باهم ست کنید و اگر فضای کمی در اختیار دارید از میزهای عسلی پله ای استفاده کنید و اگر فضای باز و بزرگی در اختیار دارید بهتر است از میزهای عسلی همسطح استفاده کنید تا سطح زیادی را تحت پوشش قرار دهد.

حواستان باشد در انتخاب جلو میزی و میز عسلی از یک سبک استفاده کنید مثلا نمی توان میزهایی با پایه های طرح گل منبت کاری شده را برای مبلمان سبک مدرن انتخاب کنید بلکه این میز ها برای سبک کلاسیک و سلطنتی مناسب هستند.

جدیدترین مدل میز عسلی

متخصصان دکوراسیون داخلی بر این باور هستند که برای دیزاین و طراحی یک فضا باید، ساده ترین اجزا در کنار قیمت مناسب و شیک با هم همراه شوند تا تاثیر پذیر بیشتری داشته باشند.

هزینه خرید جدیدترین مدل میز عسلی

هزینه خرید میزعسلی شاید خیلی زیاد نباشد اما بدون شک ایده پردازی برای طراحی فضای زیبا و منحصر به فرد آن هم با یک محصول متفاوت و جدید تغییرات چشمگیری را در فضای داخلی به رخ می کشد.

اگر در کنار زیبایی می خواهید سرو سامانی به وسایل ضروری توان بدهید و نظم نسبی برقرار کنید بهتر است از میزهای عسلی کشودار استفاده کنید در این صورت می توانید لوازم مربوط به پذیرایی ، خودکار و مجلات در کشو قرار دهید.

جدیدترین مدل میز عسلی

رنگ میزعسلی باید مرتبط با رنگ تم اتاق پذیرایی یا محیط اطراف باشد. سعی کنید دقت کافی در مورد این امر داشته باشید مثلا اگر مبلهایتان آبی است و رنگ پرده هایتان سفید می توانید با انتخاب رنگ آسمانی میزهای عسلی تان جلوه ای زیبا و دل انگیزی به خانه تان بدهید . هارمونی جذابی را به وجود بیاورد. یادتان نرود شاید شما نتوانید فرش یا پرده ها و یا مبل ها را عوض کنید اما با تغییر رنگ میزهای عسلی میتوانید تغییر دلنشینی ایجاد کنید.

اگر فضای شما کم است پیشنهاد ما به شما میزهای عسلی مدل پله ای و طبقه ای است که روی هم دیگر قرار می گیرند. میزهای عسلی منبت کاری شده و سلطنتی به تنهایی زیبایی فاخری دارند و جلوه خانه یا محل کار را دو چندان می کند فقط باید با تمام اجزای اتاق همخوانی داشته باشند ( چه از از نظر سبک و چه رنگ )

تعداد میز عسلی

معمولا برای سرویس مبل ۷نفره دو عدد میز عسلی و برای سرویس ۹نفره نیز، سه عدد تولید می شود اما شما خودتان با توجه به سلیقه و نیازتان می توانید تعدادش را کمتر یا بیشتر کنید.

جدیدترین مدل میز عسلی

میز عسلی در کنار مزیت ارزان بودنش می تواند پذیرایی را برایتان راحت تر کند و احتمال ایجاد لکه های سخت را به حداقل می رساند. شاید نیاز به آن ها را در وهله اول حس نکنید اما تا مهمان به خانه تان می آید باید جایگاهی برای گذاشتن لیوان و بشقاب را تهیه کنید اینجاست که کاربرد میز عسلی مشخص می شود . شما با گذاشتن گلدان و هر حتی قاب عکس و گل می توانید حالت نوستالژی و یا جایگاه زیبا درست کنید که حال و هوای خانه تان را پر مهر و چشم نواز می کند.

نکات مهمی که باید در خصوص طراحی دکوراسیون محیط کار بدانید !

مدل‌های مختلف میز عسلی و جلو مبلی

در حال حاضر جدیدترین مدل میز عسلی و جلو مبلی در بازار یافت می‌شود که شاید انتخاب شما را سخت کند، اما تنوع بالای میزهای جلو مبلی باعث خرید راحت برای هر سبک و سلیقه‌ای و صد البته برای خانه هایی با متراژهای متنوع است. برای اینکه بدانید کدام مدل میز جلو مبلی مناسب منزل شماست، تا انتهای مطلب چگونه بهترین میز چلو مبلی را انتخاب کنیم؟ در کنار ما باشید.

میز گرد

اگر شما از آن دسته افرادی هستید که سبک‌های ساده و مینیمال را می‌پسندند، به سراغ میزهای جلو مبلی گرد بروید. این نوع میز در اصطلاح فضا پرکن بوده و به همین دلیل برای خانه‌هایی با متراژ کوچک پیشنهاد نمی‌شود، اما حق می‌دهیم اگر زیبایی آن شما را وسوسه کند. با انتخاب طرح دایره‌ای شکل، دکوراسیون مینیمال و جمع و جور خانه خود را کامل کنید.

جدیدترین مدل میز عسلی

میز بیضی

بسیاری از افراد طرفدار سبک‌های شلوغ، مانند کلاسیک و سلطنتی نیستند، اما دکوراسیون‌های ساده‌ی مینیمال را هم دوست ندارند. پیشنهاد ما برای این سبک سلیقه خرید میزهای بیضی شکل است که هم سادگی میز گرد و هم کلاسیک بودن میز مستطیلی را در خود جای داده‌اند. اگر منزل شما نقلی و کوچک است حتما از میز جلو مبلی بیضی استفاده کنید. زیرا گوشه‌های منحنی آن کمی حالت جمع و جور به منزلتان داده و فضا را کمتر اشغال می‌کند.

جدیدترین مدل میز عسلی

میز مربع

اصولا میزهای جلو مبلی مربع شکل باب سلیقه همه افراد نیستند، زیرا کمی حالت فانتزی به منزل شما داده و نسبت به میز جلو مبلی مستطیل فضای بیشتری اشغال می‌کند. اگر خانه شما به اندازه کافی بزرگ و دلباز است با انتخاب این میز دکوراسیون خاصی را به خود هدیه دهید.

جدیدترین مدل میز عسلی

میز مستطیل

نوع دیگری از میز که در مطلب بهترین میز جلو مبلی به آن می‌پردازیم، میز مستطیلی است. از گذشته تا به حال سلیقه بیشتر مردم میزهای مستطیلی شکل هستند. که دلیل آن هم هماهنگ بودن با تمامی سبک‌ها و تمیز بودن ابعاد آنهاست. این مدل میزها به دلیل داشتن گوشه‌های تیز کمی خشن بنظر می‌رسند.

اما با استفاده از وسیله‌ای دکوری یا گلدانی کوچک می‌توانید کمی از حس خشک بودن آن را بکاهید. اگر میز مستطیلی شکل متناسب با سلیقه شماست، نگران متراژ منزل خود نباشید. زیرا عموما برای هر متراژِی قابل استفاده بوده و برای خانه‌هایی با فضای نه چندان بزرگ هم طرح‌های خاص خودش را دارد.

جدیدترین مدل میز عسلی

رنگ میز جلو مبلی متناسب با دکوراسیون

یکی از دغدغه‌هایی که هنگام خرید میز جلو مبلی شما را سردرگم می‌کند، رنگ آن است. توجه داشته باشید، در گام اول جنس میز خود را با توجه به سبک منزلتان مشخص کنید. در مرحله بعد رنگی که با مبلمان و تم اصلی خانه شما هماهنگ است را انتخاب کنید تا فضایی یکدست و مرتب داشته باشید.

جدیدترین مدل میز عسلی

جدیدترین مدل میز عسلی استاندارد

همانطور که پیش‌تر گفتیم میز جلو مبلی معمولا در میان وسایل خانه مظلوم واقع شده و کمتر مورد توجه قرار می‌گیرد. هنگام خرید آن تنها به ظاهر و یا ابعاد میز توجه می‌کنند در حالی که اگر از استاندارد مطلوب برخوردار نباشد در هنگام استفاده با مشکل مواجه می‌شوید.

ارتفاع میزهای جلو مبلی باید 5 سانتی‌متر بالاتر از ارتفاع مبل کناری باشد. اما در حالت کلی ارتفاع استاندار آنها 40 تا 50 سانتی‌متر است. اگر این استاندارد رعایت نشود هنگام قرار دادن و برداشتن وسایل از روی آن دچار مشکل می‌شوید . گاهی ممکن است این مشکل به کمر درد ختم شود. پس در هنگام خرید بهترین میز جلو مبلی حتما به ابعاد و اندازه آن توجه کنید.

ویژگی‌های جدیدترین مدل میز عسلی ایده آل

این بخش از خرید کاملا سلیقه‌ای بوده و تماما اختیارش با شماست! . گاهی این میزها در دل خود 2 یا 3 میز کوچکتر را جای داده اند که به اصطلاح به آنها میز عسلی گفته می شود و کاربرد اصلی آنها برای پذیرایی از مهمان است .

برخی اوقات هم میان آن قفسه‌هایی برای قرار گرفتن مجله، کتاب، کنترل تلویزیون یا حتی لوازم پذیرایی وجود دارد که این ویژگی بسیار کاربردی و مفید است.

جدیدترین مدل میز عسلی جدیدترین مدل میز عسلی جدیدترین مدل میز عسلی جدیدترین مدل میز عسلی جدیدترین مدل میز عسلی

 

چقدر این مطلب برای شما مفید بود؟

میانگین امتیازات ۵ از ۵

آیا این مفید بود؟

Thanks for your feedback!

نویسنده: سیده سمانه جلیلی

آخرین بروز رسانی

27 فروردین 1401

بروز رسانی توسط

سیده سمانه جلیلی

1 دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *