افتتاح حساب ترکیه

در اکثر کسب‌وکارها و به خصوص در دنیای دیجیتال مارکتینگ، همواره تبلیغات یکی از مهم‌ترین عناصر موفقیت در کسب‌وکار است. مدیران کسب‌وکار های اینترنتی، که در بسیاری از موارد برای بدست آوردن درآمد بهتر تلاش زیادی می‌کنند، به دنبال راه‌هایی مناسب برای یک تبلیغ نتیجه‌بخش هستند. خرید رپورتاژ یکی از مسیرهایی است که امروزه در بازاریابی دیجیتال، می‌تواند کمک بزرگی برای هر کسب‌وکاری باشد.

کمی صحبت درباره رپورتاژ آگهی!

در تبلیغات سنتی، صاحبان بیزنس‌ها با استفاده از معرفی مستقیم محصولات خود در یک جامعه آماری عمومی، سعی می‌کردند تا مشتریان خود را از بین یک جمعیت کلی بدست آورند. هر شخص روزانه با هزاران پدیده تبلیغاتی مانند بنر، آگهی‌ های بازرگانی و … روبرو می‌شود که این تعداد بالا کم‌کم ذهن مخاطب را به بی‌توجهی و نادیده گرفتن آگهی‌های سنتی عادت داده است؛ به همین دلیل دید عمومی مردم نسبت به تبلیغات منفی است و بسیاری از افراد مقابل تبلیغات مستقیم جبهه می‌گیرند. اما امروزه با تغییرات شیوه بازاریابی و رقابت شدید موجود، مدیران کسب‌وکارها تلاش می‌کنند تا با استفاده از شیوه‌های مشخص، مشتریان نیازمند خود را به سمت کالا یا خدمات خود جذب کنند.

رپورتاژ آگهی چیست؟

رپورتاژ آگهی به صورتی از آگهی‌های تبلیغاتی گفته می‌شود که توسط یک مقاله یا گزارش خبری به مخاطب ارائه می‌شود. عموما در امر رپورتاژ نویسی، مخاطبان در ابتدا متوجه تبلیغاتی بودن نوشته نمی‌شوند و آن را به عنوان یک محتوای آموزشی و مصرفی می‌پذیرد. شخصی که به نگارش متن رپورتاژ آگهی اقدام می‌کند باید منظور خود را به صورت کاملاً بی طرفانه برای مخاطب بنویسد. بنابراین رپورتاژ آگهی شیوه‌ای نوین از تبلیغات منصفانه است که به معرفی کسب‌و کار و خدمات سایت می‌پردازد. برای کسب اطلاعات بیشتر درباره رپورتاژ آگهی میتوانید وارد لینک : tesmino.com/blog/رپورتاژ-آگهی-چیست/ شوید.

با انواع خبر رپورتاژ آگهی آشنا شوید:

در توضیح انواع رپورتاژ دسته‌بندی فراوانی وجود دارد. برخی از افراد بر اساس نحوه انتشار و برخی دیگر آن را بر اساس نوع مخاطب و تبلیغی که انجام می‌شود، دسته‌بندی می‌کنند. در این مقاله قصد داریم نوعی دسته‌بندی تلفیقی را برای انواع رپورتاژ نویسی بررسی کنیم.

رپورتاژ چندرسانه‌ای

برخی تصور می‌کنند که رپورتاژهای تبلیغاتی صرفا با انتشار در مجلات یا نشریات دیگر اتفاق می‌افتاد؛ اما لازم است بدانید که بسیاری از کسب‌وکارها رپورتاژ آگهی خود را از طریق صفحات و کانال‌های بزرگ رسانه‌ای یا پرطرفدارترین شبکه‌های تلویزیونی به انتشار می‌رسانند. به طور مثال: برنامه‌های تخصصی مقایسه انواع خودروها، لوازم خانگی، تجهیزات ساختمانی و … همگی نوعی از رپورتاژ چندرسانه‌ای (مالتی مدیا) به حساب می‌آیند. این دسته از رپورتاژها معمولا موفق‌ترین نوع رپورتاژ هستند.

رپورتاژ خبری

این نوع آگهی‌ها معمولا در وبسایت‌ها و کانال‌های خبری منتشر می‌شود و به صورت معرفی کالاها یا خدمات تهیه می‌شود. این نوع رپورتاژ معمولا در اولویت پایین‌تری قرار می‌گیرد؛ زیرا همانطور که گفته شد در رپورتاژ آگهی تلاش می‌شود که مخاطب به صورت ناخوداگاه جذب یک کالا یا خدمات شود، اما در رپورتاژهای خبری چنین قابلیتی کمتر قابل انجام است.

رپورتاژ آگهی

رپورتاژ آگهی (رپورتاژ تبلیغاتی) مطابق آنچه بالاتر عنوان شد، مانند یک معرفی و بررسی بی‌طرفانه است. به طور مثال: شما به اهمیت تولیدکنندگان داخلی برای مقابله با واردات و مصرف کالاهای بی‌کیفیت چینی می‌پردازید؛ زمانی که مخاطب با خواندن این مقاله، اهمیت حمایت از تولیدکنندگان را می‌پذیرد، شما یک تولیدی پوشاک یا لوازم خانگی را به او معرفی می‌کنید که حمایت از این تولیدکننده با کیفیت می‌تواند در مقابله با این مشکل مفید باشد. او بر این باور است که یک فرد کاملا قابل اطمینان، در حال چاره‌اندیشی با حل یک مشکل، به وسیله معرفی یک تولیدی باکیفیت است.

قواعد رپورتاژ تبلیغاتی

هنگامی که شما اقدام به خرید رپورتاژ آگهی می‌کنید، پلتفرم ارائه‌دهنده آگهی یک مقاله یا گزارش خبری را مطابق خواسته شما آماده می‌کند، که عموما به صورت یک معرفی بی‌طرفانه است. یکی از نکات مهمی که در انتشار رپورتاژ بسیار تاثیرگذار است، بک لینک فالو است. بک لینک‌ها معمولا روی کلمات کلیدی نوشته قرار می‌گیرند و امکان هدایت خواننده به سایت شما را فراهم می‌کنند.

بک لینک چیست؟

لینکی که از یک سایت به سایت دیگری وارد می‌شود، «بک لینک» نام دارد. افزایش بیننده همیشه یکی از ابزار کلیدی رشد هر وبسایت به حساب می‌آید. هنگامی که شما با استفاده از بک لینک‌ها در متن رپورتاژ، کانال‌های جدیدی برای ورود بیننده به سایت خود ایجاد می‌کنید، طبیعتا شمار بینندگان افزایش می‌یابد. علاوه بر این، اصلی‌ترین تاثیر بک لینک بر سئو، مربوط به اعتبار بک لینک‌ها در محاسبات گوگل است. با توجه به اینکه رپورتاژ آگهی شما در یک وبسایت معتبر منتشر می‌شود، دریافت بک لینک از چنین سایت‌هایی در سئوی خارجی سایت شما تاثیر بسیار مثبتی خواهد گذاشت و شانس شما را برای دیده شدن در موتورهای جستجو افزایش می‌دهد.

تاثیر رپورتاژ تبلیغاتی بر سئو و کسب‌وکار

بزرگ‌ترین مزیت رپورتاژ، متقاعدسازی ساده‌تر مخاطب برای استفاده از خدمات شماست. تبلیغات سنتی برای مخاطبان اغراق‌شده است و از طرف دیگر بسیاری از تبلیغاتی که می‌بینیم متعلق به جامعه آماری مناسب خود نیستند؛ به همین دلیل دیگر تبلیغاتی که روزانه هزاران‌بار از مقابل چشمانمان می‌گذرند، توجه ما را جلب نمی‌کنند.

در گذشته بسیاری از مردم به پیشنهاد سلبریتی‌ها و افراد مشهور اطمینان می‌کردند. اما امروز بر اساس آمار، تنها 5 درصد از اینفلوئنسرهای دنیای مجازی را سلبریتی‌ها تشکیل می‌دهند. این آمار نشان می‌دهد که امروزه شناخت درست مخاطبان خود در مقایسه با شخص یا گروه منتشرکننده آگهی، تاثیر خیلی بیشتری در بازده تبلیغاتی شما دارد. اگر در انتخاب پلتفرم مناسب برای خرید رپورتاژ آگهی هوشمندانه عمل کنید، برای مخاطب همان کسب‌وکاری خواهید بود که به دنبالش هستند!

با توجه به اینکه مقاله مربوط به آگهی شما از طریق بک لینک‌ها به وبسایت شما هدایت می‌شود، اگر این آگهی‌ها در وبسایت‌های معتبر منتشر شوند در فاکتورهای موتور‌های جستجو امتیاز بسیار مثبتی را برای وبسایت شما در پی خواهد داشت. موارد زیر، مزایای رپورتاژ آگهی در سئوی وبسایت شماست:

1. انتشار رپرتاژ تبلیغاتی در خبرگزاری‌های معتبر باعث می‌شود تا بک لینک‌ بسیار معتبری به دست بیاورید.

2. زمانی که رپورتاژ شما در یک وب سایت معتبر با رتبه بالا منتشر شود، این اعتبار بر روی رتبه وبسایت شما نیز تاثیر خواهد گذاشت.

3. توجه داشته‌باشید که ماندگاری رپورتاژ شما روی یک وبسایت نیز، باعث افزایش رتبه شما خواهد شد.

اگر قصد دارید آگهی تبلیغاتی شما در برترین رسانه‌های فارسی با رتبه بالا منتشر شود، می‌توانید از خدمات پلتفرم تسمینو بهره‌مند شوید.

پلتفرم انتشار رپورتاژ آگهی تسمینو

تسمینو پلتفرم تخصصی خدمات رپورتاژ آگهی و بک لینک می‌باشد که به کسب و کارها کمک می‌کند تا اخبار خود را در رسانه‌های معتبر با محتوای حرفه‌ای منتشر نمایند و یا از سایت‌های قوی برای بهبود سئو وبسایت خود بک لینک خریداری کنند که باعث رشد آن کسب و کار در نتایج گوگل خواهد شد. اگر قصد دارید کسب‌وکار خود را در بستر اینترنت مطرح کنید، خرید رپورتاژ آگهی از پلتفرم تسمینو می‌تواند یکی از انتخاب‌های شما باشد. جهت اطلاع و بهره‌مندی از خدمات تسمینو، می‌توانید به وبسایت این پلتفرم مراجعه کنید.

کلام آخر

اگر یک محتوای تبلیغاتی را در قالب یک مقاله یا گزارش خبری، بر روی وب‌سایتی منتشر کنید در واقع رپورتاژ آگهی انتشار داده‌اید. برای گسترش و توسعه کسب‌و‌کار همواره به دنبال مخاطبان بیشتری خواهید بود؛ رپورتاژ تبلیغاتی، به عنوان یکی از عوامل مهم در ارتقای سئو، با پیشرفت دادن وب‌سایت شما از طریق افزایش بیننده و ترقی جایگاه در موتورهای جستجو، باعث برندسازی و افزایش اعتبار کسب‌وکار شما می‌شود. نهایتا اگر صاحب کسب‌وکار هستید و قصد دارید با آگهی تبلیغاتی خود در برترین رسانه‌های فارسی بدرخشید، خرید رپورتاژ آگهی از پلتفرم رپورتاژ آگهی تسمینو را به شما پیشنهاد می‌کنیم.

 

چقدر این مطلب برای شما مفید بود؟

میانگین امتیازات ۵ از ۵

آیا این مفید بود؟

Thanks for your feedback!

نویسنده: شادی همتی

آخرین بروز رسانی

2 آذر 1401

بروز رسانی توسط

شادی همتی

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *