افتتاح حساب ترکیه

  در سالهای اخیر حوزه آرایشگری بسیار تخصصی شده و رشته‌های زیادی در آن شکل گرفته است. رشته اکستنشن مژه هم یکی از رشته‌های بسیار پرطرفدار آرایشگری است که هم مشتریان زیادی دارد و هم می‌توان در آن به درآمدهای بالا رسید.

 

در سالهای اخیر حوزه آرایشگری بسیار تخصصی شده و رشته‌های زیادی در آن شکل گرفته است.بسیاری از افرادی که دوست دارند وارد این حوزه شوند، در ابتدا یکی از رشته‌های آرایشگری را انتخاب کرده و در آن آموزش دیده و وارد بازارکار می‌شوند. رشته اکستنشن مژه یکی از رشته‌های بسیار پرطرفدار آرایشگری است که هم مشتریان زیادی دارد و هم می‌توان با دوره آموزش اکستنشن مژه به درآمدهای بالا رسید.

 اکستنشن مژه چیست؟

یکی از راه کارهای زیبایی مژه در یک دهه اخیر، اکستنشن یا کاشت مژه است. کاشت مژه یکی از تکنیک ‌های نیمه دائمی آرایش مژه ‌ها است که در آن مژه اضافه، تک به تک لابه لای مژه‌های پلک بالا چسبانده می‌شود و موجب پرپشت تر دیده شدن مژه‌ها می‌شوند. این کار به دلیل زیبایی و ظرافتی که دارد در بین بانوان بسیار محبوب شده است و هر ماه خانم‌های زیادی برای کاشت یا ترمیم مژه به آرایشگاه‌ها مراجعه می‌کنند.

اکستنشن مژه چیست؟ گل گیس

بازارکار اکستنشن مژه چطور است؟

به طور کلی بازار کار اکستنشن مژه بسیار داغ است. به دلیل محبوبیت و جذابیت این کار و نیز هزینه مناسبی که برای مشتری دارد، باعث می‌شود تا خانم‌های زیادی تمایل به انجام اکستنشن مژه و یا  ترمیم ماهانه آن داشته باشند. به این دلیل بازار مشتریان گسترده‌ای دارد.

این کار توسط یک متخصص کاشت مژه حرفه‌ای، حدودا یک ساعت زمان می‌برد که نسبت به مبلغی که از مشتری بابت این کار دریافت می‌شود، بسیار مقرون به صرفه است. اینکه اکستنشن مژه تقریبا ماهانه نیاز به ترمیم دارد، باعث می‌شود که مژه کار همیشه تعدادی مشتری ثابت داشته باشد که این سقفی از درآمد ماهیانه مشخص را برای او تضمین می‌کند.

بازارکار ایران

در چند سال اخیر به دلیل تمایل بیشتر خانم‌ها به استفاده از انواع خدمات آرایشگری، در ایران بازار کار رشته‌های آرایشگری بسیار رونق یافته است؛ به طوری که به عنوان مثال درآمد یک مژه کار بیشتر از حقوق بسیاری از کارمندان است. بنابراین اگر فردی به حوزه آرایشگری علاقه دارد و می‌خواهد که به درآمدهای خوبی برسد، می‌تواند در رشته کاشت مژه شروع به فعالیت کند.

بازارکار اکستنشن مژه

بازارکار جهانی

انواع کارهای خدماتی و زیبایی خصوصا در کشورهای آمریکایی و اروپایی هزینه بردار است. یعنی اگر شما بخواهید در خارج ایران مژه‌های خود را اکستنشن کنید، باید هزینه زیادی را بپردازید. به همین دلیل اصولا توصیه می‌شود که اگر قصد مهاجرت از ایران را دارید، تمامی مدارک رشته‌های آرایشگری از جمله مدرک بین المللی اکستنشن مژه را دریافت کنید تا بتوانید در کشورهای خارجی به سادگی وارد بازارکار شده و درآمد زیادی به دست آورید.

دوره آموزش اکستنشن مژه، راه ورود به بازارکار

برای اینکه بتوانید در ایران و یا سایر کشورها وارد بازار کار شوید، باید بتوانید این خدمات را به نحو احسن انجام دهید. اینکه بتوانید یک متخصص کاشت مژه کاربلد و حرفه‌ای باشید، در قدم اول نیازمند گذراندن یک دوره آموزشی اکستنشن مژه معتبر است تا بتوانید تخصص لازم را کسب کنید. البته داشتن تجربه کاری هم بسیار ضروری است که در شروع کار این را می‌توانید از دیدن آموزش نزد یک استاد حرفه‌ای و با تجربه کسب کنید. نکته بعدی بسیار مهم (خصوصا برای فعالیت‌های خارج از ایران)، داشتن مدرک معتبر می‌باشد. اگر قصد مهاجرت دارید و یا می‌خواهید در ایران آرایشگاهی را راه اندازی کنید، نیاز دارید تا مدرک فنی حرفه‌ای داشته باشید.

 

مراحل اخذ مدرک بین المللی فنی حرفه‌ای کاشت مژه

اگر قصد خروج از کشور را دارید و می‌خواهید مدرک بین المللی آرایشگری داشته باشید، مدرک فنی و حرفه‌ای برای مهاجرت از معتبرترین مدارکی است که در سراسر دنیا مورد قبول است. این مدرک در تمامی کشورها معتبر است و شما تنها نیاز دارید که آن را ترجمه کنید و درخواست‌تان را برای تمامی کارفرماها بفرستید. سازمان فنی و حرفه‌ای کشور برای رشته‌های مشخصی از جمله رشته‌های آرایشگری، به افراد علاقه مند و متقاضی که دوره‌های آموزشی لازم را گذرانده باشند، مدرک معتبر بین المللی اعطا می‌کند. برای آموزش متقاضیان تعدادی آموزشگاه تحت نظارت سازمان فنی و حرفه‌ای فعالیت می‌کنند که آنها را برای آزمون و دریافت مدرک معتبر آماده می‌سازند.

آموزشگاه آرایشگری فنی و حرفه ای

انتخاب یک آموزشگاه آرایشگری زیر نظر سازمان فنی حرفه ای

انتخاب یک آموزشگاه خوب و معتبر از اهمیت بالایی برخوردار است؛ زیرا در گرفتن مدرک و موفقیت آینده شما نقش مهمی دارد. به یاد داشته باشید برای این انتخاب باید عواملی مثل اعتبار موسسه، سابقه کاری آموزشگاه، تجربه و میزان مهارت مدرسان، به روز بودن متدهای آموزشی و…. را مد نظر قرار دهید.

شرکت در دوره آموزشی کاشت مژه

اگر تصمیم خود را گرفته‌اید که یک متخصص کاشت مژه حرفه‌ای شوید و می‌خواهید از این راه درآمد خوبی کسب کنید، پس از انتخاب آموزشگاه نوبت آن است که در دوره مربوطه شرکت کنید و آموزش‌های لازم را ببینید. آموزش تحت نظر یک مربی حرفه‌ای و با تجربه به شما کمک می‌کند تا همه روش‌ها و اصول کار کاشت مژه را یاد گرفته، اشکالات خود را رفع و تجربه خوبی کسب کنید. در کنار همه اینها برای آزمون نهایی فنی و حرفه‌ای به خوبی آماده می‌شوید.

دوره آموزشی کاشت مژه

شرکت در آزمون فنی و حرفه ای

پس از گذراندن دوره آموزشی کاشت مژه، باید در آزمون‌های هماهنگ سازمان فنی و حرفه‌ای شرکت کنید. این آزمون‌ها به صورت تئوری و عملی می‌باشد. در صورت کسب نمره لازم در هر دو بخش می‌توانید مدرک خود را به طور رسمی دریافت کنید. صدور مدرک معمولا ۳ تا ۶ ماه پس از آزمون زمان می‌برد.

 گل گیس، آموزشگاه آرایشگری معتبر زیر نظر سازمان فنی و حرفه ای

آموزشگاه آرایشگری گل گیس یکی از بهترین و معتبرترین آموزشگاه‌های آرایشگری زنانه در تهران است که سالهاست با استفاده از بهترین مربی‌های فوق حرفه‌ای و بین المللی، با کیفیت ترین و به روز ترین آموزش اکستنشن مژه یا کاشت مژه را با جدیدترین تجهیزات، به هنرجویان (از مبتدی تا حرفه ای) ارائه می‌دهد و آن‌ها را برای ورود به بازار کار آماده می‌کند. از جمله مزایای آموزشگاه آرایشگری گل گیس که آن را از سایر آموزشگاه‌ها متمایز می‌کند عبارتند از:

  • استفاده از اساتید حرفه‌ای و باتجربه
  • دارای بیش از ۱۵ سال تجربه آموزشگاه آرایشگری
  • ارائه مدرک معتبر و بین المللی فنی و حرفه ای
  • برگزاری کلاس هایآموزشی آرایشگری به دو صورت تئوری و عملی
  • امکان آموزش آنلاین علاوه بر حضوری
  • امکان رزرو دوره‌های حضوری و مشاهده آنی دوره‌های آنلاین با پرداخت امن
  • برگزاری کلاس‌های آموزش آرایشگری با رفع اشکال رایگان برای ورود به بازار کار
  • مواد رایگان حین آموزش اکثر دوره

شما می‌توانید برای کسب اطلاعات بیشتر درباره دوره آموزش اکستنشن مژه یا کاشت مژه و ثبت نام به سایت آموزشگاه گل گیس به آدرس https://golgisamoz.com مراجعه کنید و یا با شماره‌های ۷۷۷۲۹۶۸۲ و ۰۹۱۲۰۰۴۱۵۸۲ تماس بگیرید.

 

 

برچسب ها : دوره کاشت مژه,دوره اکستنشن مژه,مدرک فنی حرفه ای,مدرک کاشت مژه

چقدر این مطلب برای شما مفید بود؟

میانگین امتیازات ۵ از ۵

آیا این مفید بود؟

Thanks for your feedback!

نویسنده: شادی همتی

آخرین بروز رسانی

2 آذر 1401

بروز رسانی توسط

شادی همتی

2 دیدگاه

  • آرزو:

    سلام خیلی کار باحالیه . من چند بار تمرینی و آماتوری انجام دادم برام جذاب بود. می خوام حرفه ای یاد بگیرم به نظرم کار خوب انجام بدی می شه درآمد خیلی خوب ازش داشت. البته مدرک هم مهمه

    پاسخ
  • بیتا:

    دوره آموزش اکستنشن مژه برای متخصص شدن واقعا لازمه

    پاسخ
دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *