افتتاح حساب ترکیه

قصد سفر به مازندران کرده‌اید اما در مقابل سوال‌هایی مانند:«کجا بمانیم؟ چه فکری برای غذا کنیم؟ کجای مازندران برویم؟»  هیچ جوابی به ذهنتان نمی‌رسد. بهتر است برای رسیدن به این جواب‌ها از مکان‌های اسکان شهر مقصدتان شروع کنید. اگر می‌خواهید به مازندران سفر کنید و بودجه مشخصی دارید می‌توانید با هتل‌های معروف این استان که ۴ستاره هستند آشنا شده و قدم‌تان را برای سفر جدیدتان محکم‌تر بردارید. بعد از آشنایی هم راه آسان رزرو را به شما نشان می‌دهیم.

هتل بزرگ پارسیان رامسر

یکی از شعبه‌های هتل پارسیان در خیابان رجایی رامسر ساخته شده است که ممکن است به آن، آزادی هم بگویند. این هتل دو ساختمان دارد که یکی از آن‌ها ۲ و دیگری ۳ طبقه است. سوییت و اتاق‌هایی که در این مکان می‌توانید رزرو کنید ۲، ۳ و ۴ تخت دارند. اگر هتل پارسیان رامسر را رزرو کنید با دریا تنها ۲ کیلومتر فاصله دارید و رستوران‌های رز و شقایق هم داخل این مجتمع قرار دارند که می‌توانید وعده‌های غذایی‌تان را در آن‌جا نوش جان کنید. علاوه بر این موارد، این مکان استخر روباز، سونا و جکوزی دارد و زمینی برای بازی هم در اختیار مسافران قرار داده است.

هتل سالاردره ساری

اگر جاده ساری به سمنان را ۱۲ کیلومتر به جلو بروید به کارخانه بزرگ چوب و کاغذ می‌رسید و روبه‌روی آن هتل سالاردره ساخته شده است. این هتل یک ساختمان ۲طبقه قدیمی است که در سال ۱۳۸۸ برای ایجاد رضایت بیشتر مسافران عزیز بازسازی شد. اتاق‌های این هتل ۱، ۲ و ۴ تخته هستند. همینطور، اقامتگاه سالاردره سوییت‌هایی دارد که برای ۳ تا ۶ نفر مناسب است. این مجموعه علاوه بر ایجاد محل اسکان برای مسافران، تالاری برای برگزار مراسم مختلف در نظر گرفته است که طوری طراحی شده است که بتوان در آن به‌طور هم‌زمان میزبان ۵۰۰ نفر بود.

بهترین جراح شانه ایران معرفی شد

هتل ۴ ستاره میزبان بابلسر

هتل میزبان در کیلومتر ۳ کمربندی بابلسر به فریدون‌کنار و بین میدان امام حسین و معلم قرار دارد. این هتل در ۴ طبقه در یک زمین حدوداً ۶ هکتاری ساخته شده است. اتاق‌های این هتل ۲تخته هستند که به‌صورت تخت‌های جدا و دونفره است و ظرفیت ۲ تا ۴ نفر را دارند. این هتل علاوه بر اتاق‌ها، سوییت‌هایی را هم تدارک دیده است که به شکل دوبلکس هستند. اگر به خاطر دریا به این شهر می‌آیید این هتل مناسب شما است؛ چون این هتل تنها ۶ دقیقه با آن فاصله دارد. البته اتاق‌های این هتل چشم‌انداز رو به دریا هم دارند و شما می‌توانید از پشت پنجره اتاق‌های خود این منظره آبی‌رنگ را ببینید و لذت ببرید.

هتل بادله ساری

هتل بادله ساری یک ساختمان ۳ طبقه در کیلومتر ۱۰ جاده نکا است. این هتل علاوه بر ساختمان برای اسکان، فضای سبزی هم دارد که برای برگزاری جلسات و دورهمی‌ها یک مکان بی‌نظیر است. بادله ساری در کل ۷۵ اتاق و سوییت دارد که طوری طراحی شده‌اند که بتوانند پذیرای ۱ تا ۴ نفر باشند. این هتل علاوه بر محل خواب و استراحت، رستورانی هم دارد که می‌توانید غذاهای ایرانی و فرنگی متنوعی را در آن سفارش دهید. همینطور، این مجموعه یک پارک ساحلی هم دارد که دیدنش خالی از لطف نیست و می‌توانید خاطرات زیبایی از این شهر و سفر از آن به یادگار داشته باشید.

هتل کاخ امیران چالوس

هتل کاخ امیران چالوس در کمربندی رامسر، ابتدای جاده ذوات، خیابان کاخ و کنار کاخ مادر قرار گرفته که ساختمانی دو طبقه است و ۸۰ اتاق دارد. تنوع اتاق‌های این هتل بالا است و می‌توانید با توجه به شرایط خودتان از یک تا سه تخته انتخاب کنید. این کاخ در کنار اتاق، سوییت‌هایی هم دارد و می‌تواند پذیرای ۴ تا ۷ نفر باشد.

شناخت علائم پارگی رباط زانو و راهکار های درمانی

هتل صدف محمودآباد

هتل صدف در محمودآباد دو ساختمان است که با صدف ۱ و ۲ شناخته می‌شود. برج اول این مجموعه دوبخشی ۱۲طبقه است و ۲۳ اتاق و سوئیت دارد. برج دوم آن کوچک‌تر بوده و ۵ طبقه است و ۱۵ واحد اتاق و سوییت برای اسکان دارد. این هتل به ساحل شهر نزدیک است. همینطور، با اسکان در این برج‌ها فاصله کمی با مرکز شهر، بازار ماهی و بیمارستان این شهر دارید. حتی اگر قصد اسکان ندارید می‌توانید به کافی‌شاپ و چایخانه سنتی آن سر بزنید.

هتل نوید ساری

اگر به ساری سفر کردید و می‌خواهید در هتلی بمانید که به جاهای دیدنی نزدیک باشد، هتل نوید این شهر گزینه مناسبی برایتان است. این اقامت‌گاه در کیلومتر ۵ جاده ساری به قائم‌شهر ساخته شده و ۶ طبقه است. ظرفیت هر اتاق آن از ۱ تا ۴ نفر متغیر است.

این هتل ساری به مکان‌های دیدنی این شهر نزدیک است:

  • خانه تاریخی کلبادی
  • حمام وزیری
  • سد سلیمان
  • چشم باداب سورت

هتل اکسین آمل

هتل آکسین آمل در کیلومتر ۴ جاده هراز آمل به تهران در سال ۱۳۹۷ ساخته شد. این هتل یک ساختمان ۴ طبقه است که ۲۱ واحد دارد. اتاق‌های این هتل ۲ و ۳ تخته هستند. در کنار اتاق‌ها، سوییت‌هایی هم طراحی شده‌اند که می‌توانند میزبان ۳ نفر از مسافران باشند. رستوران این هتل در فضای باز آن است و کافی شاپی هم دارد که برای سرو انواع نوشیدنی‌ها و دسرها می‌توانید به آن‌جا سر بزنید.

اگر با خودروی شخصی خود به آن‌جا می‌روید می‌توانید از پارکینگ هتل استفاده کنید. این پارکینگ سقف دارد و نگرانی از بابت آسیب رسیدن به ماشینتان نخواهید داشت.

آیا عقب افتادن پریود به داشتن عفونت مرتبط است؟

هتل لیلیوم سلمان شهر

به احتمال زیادی نام متل قو را شنیده‌اید. لیلیوم یکی از هتل‌های ۴ستاره سلمان شهر یا همان متل قو است که در روستای تیلاکنار آن ساخته شده است. این هتل ۷ طبقه است و ۱۹ واحد دارد. این واحد‌ها اتاق و سوییت‌هایی هستند که نمای پنجره آن واحدها رو به شهر، جنگل و دریا است؛ همین‌طور بعضی از آن‌ها تراس دارند که دیدن این مناظر از آن مکان‌ها خالی از لطف نیست.

رزرو آنلاین هتل های مازندران با بهترین قیمت از سایت رهی نو

هتل های ۴ ستاره مازندران را به شما معرفی کردیم و از آدرس و مشخصات اتاق‌هایشان برایتان گفتیم. شما می‌توانید به سایت رزرو هتل رهی نو سر بزنید و برای هر تاریخی که مایلید هر کدام از این هتل‌ها را برای سفر بعدی‌تان رزرو کنید. تمام این کارها به‌صورت آنلاین و تنها با چند کلیک ساده انجام می‌شود تا اولین قدم‌های سفرتان جذاب و خوشایند برداشته شود.

چقدر این مطلب برای شما مفید بود؟

میانگین امتیازات ۵ از ۵

آیا این مفید بود؟

Thanks for your feedback!

نویسنده: شادی همتی

آخرین بروز رسانی

17 دی 1401

بروز رسانی توسط

شادی همتی

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *