افتتاح حساب ترکیه
رسیدن به آرزو

برخی از افراد آرزوهای خود را بسیار دست نیافتنی می دانند و در راه رسیدن به این آرزوها نا امید می شوند. اما رسیدن به آرزو راهکارهایی دارد که ما در گروه موفقیت شادمگ به شما آموزش داده ایم.

قدرت آرزو ها

همه آرزو هایی دارند که دوست دارند برآورده شود. شما به احتمال زیاد در طول روز چیز های زیادی را آرزو می کنید، از آرزو های جزئی گرفته مثل ” امیدوارم این چراغ سبز بماند ” تا خواسته های مهمی مانند ” امیدوارم عاشق بشوم ”

اما مطابق نظر متخصصان روانشناسی، این آرزو ها به احتمال زیاد رویا های زودگذری هستند که برای مدت زمان طولانی روی آن ها تمرکز نخواهید کرد.

رسیدن به آرزو

این عدم تمرکز بیشتر به این دلیل است که بیشتر خواسته ها محقق نمی شود.برای تحقق بخشیدن به یک خواسته واقعی، خواسته شما باید بیش از یک خیال بیهوده باشد.آرزو ها اساسا تجلی اندیشه ما هستند.با وجود اینکه آرزو ها می توانند کاملا واقعی باشند، ما باید یاد بگیریم به روش خاصی آرزو کنیم.

قانون جذب چیست و چگونه با قانون جذب به آرزوهایمان برسیم؟

قانون جذب برای رسیدن به آرزو ، قانون جذب دقیقا مانند طناب عمل میکنه! وقتی به یک موضوعی فکر میکنید در حال فرستادن ارتعاش آن به کائنات و جهان هستی هستید
قانون جذب (Law of attracting) یک قانون ثابت در جهان است که به زبان خیلی ساده می گوید:” وقتی به هر چیزی فکر میکنید دارید آن را وارد زندگی تان می کنید!”

البته برای درک کامل قانون جذب نقش احساسات بسیار مهم است!حالا یعنی چی؟یعنی قانون جذب میگه وقتی به یک موضوعی فکر می کنید باید اول از همه به احساسات تان توجه کنید!

وقتی به پول فکر میکنید حس و حال شما خوب است یا نه؟اگر به پول فکر می کنید و احساس بدی دارید یعنی دارید بی پولی و چیزهای منفی را جذب می کنید! وقتی هم به پول فکر می کنید احساس خوب دارید یعنی دارید پول و ثروت جذب می کنید!

برای استفاده از قانون جذب عشق هم به همین صورت! باید احساس خوبی داشته باشید تا بتونید از این قانون بهترین نتیجه رو بگیرید!با درک کامل قانون جذب شما یاد خواهید گرفت که کامل به آرزو و خواسته هایی که دارید برسید. شما تا رسیدن به آرزوهایی که دارید 3 قدم فاصله دارد.
پس میخوام بهتون بگم که برای براورده شدن آرزوتون باید وقتی به اون هدف و خواسته فکر می کنید باید حس و حالتون خوب باشه تا در مسیر رسیدن به اون آرزو قرار بگیرید.

3 مرحله اصلی رسیدن به آرزوها

  • درخواست کنید
  • باور کنید
  • دریافت کنید

1* درخواست کردن خواسته و آرزو

درخواست کردن خواسته، در این مرحله از رسیدن به آرزو شما به کائنات و جهان هستی درخواست میکنید

رسیدن به آرزو
اولین و مهم ترین‌ مرحله رسیدن به آرزوها با سرعت فراتر از نور مرحله‌ی درخواست است.

در این مرحله شما باید از کائنات هدف و خواسته‌ای که دارید را درخواست کنید و بخواهید، یعنی شما باید از کائنات درخواست کنید تا کائنات و جهان هستی جواب درخواستتان را بدهند.

درخواست از کائنات کار سخت و پیچیده ای نیست شما نحوه‌ی درخواست از کائنات و جهان هستی را باید بدانید تا به آن هدف و آرزویی که دارید برسید.

مطمئن باشید اگر درست درخواستتان را به کائنات بفرسید به هر آنچه که میخواهید می‌رسید. 5 مرحله‌ی زیر را باید برای درخواست از کائنات رعایت کنید و انجام دهید تا کائنات خدا شما را به آن چیزی که میخواهید برسانند .

هدف نویسی اولین قدم برای رسیدن به آرزوها است. در این مرحله شما آرزوهای خود را کامل با جزئیات دقیق مینویسید

1_ مرحله‌ی اول نوشتن خواسته و اهدافتان میباشند. شما باید لیستی کامل و جامع در مورد خواسته ها و اهدافتان تهیه کنید.

هرچه میدانید راجب خواسته‌ی خود بنویسید، هر چه دقیق‌تر بنویسید مطمئن باشید زودتر به آن چیزی که میخواهید میرسید پس همین حالا یک دفتر یا سررسید به صورت جدا برای خواسته ها و اهدافی که دارید تهیه کنید و مشخصات خواسته هایتان را کامل بنویسید.

به عنوان مثال اگر میخواهید صاحب خانه‌ای شوید مشخصات آن خانه را به صورت واضح و دقیق بنویسید، دوست دارید خانه‌ی مورد علاقه ی شما در کدام شهر باشد، خانه‌ای که دوست دارید چند طبقه باشد، چندتا اتاق داشته باشد، حمام و دستشویی خانه ی شما چگونه باشد و… هر چیزی که دوست دارید خانه ی شما داشته باشد را واضح بنویسید .

هر چه واضح تر اهدافتان را بنویسید کائنات دقیق‌تر جوابتان را میدهند .

برای رسیدن به خواسته هایی که دارید باید اول از همه احساس خوبی داشته باشید. حس و حال خوب نشانه رسیدن به آرزوهاست

رسیدن به آرزو

2_ مرحله ی دوم  شور و شوق خواسته‌هایتان را داشته باشید . احساستان را به خواسته‌ی خود خوب کنید.

هر چه احساستان بهتر باشد مطمئن باشید زودتر به خواسته‌ای که دارید میرسید . شما باید کنترل احساستان را در دست بگیرید و همیشه احساستان را خوب نگه دارید، وقتی احساستان را در مورد خوب کنید نتایج نزدیک شدن به خواسته‌یتان را درون زندگی میبینید .

اگر میخواهید در طول روز احساستان بهتر شود باید تمرین کنید. نحوه ی انجام درست تمارین به خودتان بستگی دارد , هرچقدر تمارین را بهتر انجام دهید زودتر نتیجه ای که میخواهید را میگیرید. باید تمرینات روزانه قانون جذب هر روز انجام بدین تا حس و حال شما کاملا خوب بشود.

افکار منفی مانع رسیدن شما به خواسته و آرزوهایتان میشود برای همین شما باید افکار منفی را کنار بگزارید

3_ مرحله سوم پاکسازی افکار منفی میباشد، تمام افکار منفی که مانع رسیدن به اهداف و خواسته‌های شما میشود را به طور کامل از ذهنتان پاک کنید.

مطمئن باشید هیچ چیز مانع رسیدن به اهداف شما نمیشود، خداوند این جهان را طوری آفریده است که حق تمام انسان ها رسیدن به بهترین چیزها میباشد که این چیزها میتواند بزرگترین و کوچکترین خواسته‌های شما باشد .

شما اگر ذهنتان را از افکار منفی پاک کنید زندگی به بهترین شکل ممکن برای شما رقم میخورد. تنها چیزی که مانع رسیدن شما به خواسته و هدفتان میشود ذهنتان است، شما به صورت کامل قدرت کنترل ذهنتان را دارید.

برای اینکه بتوانید از قدرت ذهن تان استفاده کنید تا بتوانید در هر زمینه ای به موفقیت برسید باید هر روز روی ذهن تان کار کنید و تمرین کنید.

درست فکر کردن و داشتن افکار مثبت باعث میشود که شما در زندگی به موفقیت برسید. اگر در هر زمینه ای میخواهید موفق شوید باید افکار منفی جایگزین افکار مثبت کنید

مقاومت کودک در خوابیدن را با این ترفندها از بین ببرید | دیگه خبری از دعوای شبانه نیست !

4_ مرحله چهارم درست فکر کردن است، سعی کنید همیشه به جای واقع‌بین بودن خوش بین باشید، طرز فکرتان را درست کنید.

تنها راه درست کردن فکرتان تمرین و تمرین میباشد تا ذهنتان به مرور زمان درست فکر کند، با تمرین زیاد در مرحله‌ای قرار میگیرید که ذهنتان به طور خودکار درست فکر میکند.

اگر روش درست تمرین کردن را بدانید و تمارینی که برایتان قرار داده ایم را درست تمرین کنید مطمئن باشید در همان روزهای اول نتایج را میبینید منظور از نتایج اتفاقاتی است زندگیتان را متحول میکند.

رسیدن به آرزو

594938432

به عنوان مثال ممکن است پولی را از کسی بخواهید و به شما نمیدهد و با انجام این تمارین به طور باورنکردنی خود شخص پولتان را بدهد، رابطه‌تان خراب باشد و با انجام صحیح تمارین یک رابطه عالی و زیبا درست کنید، یا دنبال کاری هستید سریع با شما تماس بگیرند و به شما پیشنهاد کار دهند و…

وقتی شما هر روز برای رسیدن به آرزوهایتان تمرین کنید و حس و حال شما کاملا خوب شود یعنی شما دارید ارتعاش خواسته و هدفتان را به کائنات میفرستید!

وقتی شما تمرین میکنید و به کائنات ارتعاش میفرستید کائنات خداوند راه رسیدن به خواسته هایتان را پیش روی شما قرار میدهد.

پس خیلی مهم است که شما برای رسیدن به آرزوهایی که دارید تمرینات قانون جذب انجام بدین و حس و حالتون خوب کنید.

اگه ترس از نرسیدن خواسته و اهدافتون دارید دارید بدترین ارتعاش به کائنات ارسال میکنید که سرعت رسیدن به آرزوها را بسیار کم میکند

5_ پنجمین مرحله  ترس از نرسیدن به خواسته میباشد، هرچقدر بیشتر بترسید که به خواسته‌ی خود نمیرسید زمان رسیدن به آرزو و رویاهایتان به تاخیر می‌افتد.

ترس باعث نرسیدن به اهداف و خواسته های شما میشود، به هیچ عنوان از نرسیدن به اهداف و خواسته های خود ترسی نداشته باشید.

مطمئن باشید که اگر اطمینان کامل و 100 درصد در جهت رسیدن به آرزوهایتان داشته باشید بدون هیچ شکی به آن‌ها خواهید رسید. ترس نرسیدن به هدف خود را کنار بگذارید و مطمئن باشید که با آن چیزی که میخواهید میرسید.

2* باور کنید که میرسید

دومین مرحله‌ی مهم در جهت رسیدن به آرزو تغییر باورهاست، در ذهن و فکر هر انسان یکسری باورهای محدود کننده وجود دارد که مانع رسیدن هر فرد به اهداف و خواسته‌هایش میشود.

شما باید باورهای محدود کننده ی خود را شناسایی کنید و باور های ثروت ساز و مناسب را جایگزین آن ها کنید .

باور های محدود کننده مانع رسیدن شما به خواسته و اهدافتان میشود به عنوان مثال ممکن است شما یکسری باور های محدود کننده مالی داشته باشید که ممکن است شما با تغییر چندین باورهای اشتباه در زندگی خود پول و ثروت زیادی وارد زندگی شما بشود.

پس در این مرحله شما باید باور های اشتباه را شناسایی کنید و باورهای درست را جایگزین باورهای غلط و محدود کنید.

رسیدن به آرزو

با جایگزین باورهای درست میتوانید وضع مالی و روابط خود را 100 درصد بهبود بدهید . تغییر باورها ممکن است کمی زمان بر باشد اما مطمئن باشید اگر باورهای مناسب را تغییر بدهید در تمام جنبه های زندگی خود موفق خواهید شد. باور های هر فرد زندگیش را رقم میزند.

اگر باورهایتان را درست نکنید ممکن است به آن آرزو و خواسته ای که میخواهید برسید نرسید
تا زمانی باورهای خود را عوض نکنید به اون نتیجه ای که میخواهید نمیرسید!

باورهای شما زندگی شما را میسازد! مثلا اگر نسبت به پول باورهای محدود کننده ای داشته باشید پول وارد زندگی شما نمیشود!

حالا شاید بپرسید چه چیزهایی باورهای ما را ساخته اند؟

خانواده، فیلم و سریال هایی که میبینید، آهنگ هایی که گوش می کنید، دوست و رفیق هایی که دارید و… باورهای شما را میسازند!

تنها راه اینکه شما باورهای مضر و منفی رو شناسایی کنید و باور های درست را جایگزین این باور ها کنید کارکردن روی ذهن تان است…

3* دریافت خواسته ی خود

و آخرین مرحله که برایتان اتفاق می افتد دریافت است، اگر درست درخواست کرده باشید و باورهای مناسب را جایگزین باور های اشتباه کرده باشید مطمئن باشید که به آن خواسته و هدفی که دارید به ساده ترین شکل ممکن خواهید رسید.

برای رسیدن به مرحله ی سوم که دریافت اهداف خودتان است بستگی دارد که چقدر تمرین کرده اید و برای ذهنتان زمان گذاشته اید .

برای ذهنتان حتما زمان بگذارید و تمرین کنید . اگر تنها در روز چند دقیقه تا تهایتا 30 دقیقه برای خودتان زمان بگذارید و تمرین کنید مطمئن باشید که نتایج فوق العاده ای وارد زندگیتان میشود، مطمئن باشید شما به هر چیزی که میخواهید خواهید رسید.

وقتی تمرینات رسیدن به آرزوها را انجام میدین از همان هفته اول نتایجش را میبینید و همین باعث میشود ایمان شما نسبت به قانون جذب زیاد بشود.

مراحل ساده تبدیل خواسته ها به واقعیت

1- آرزو کردن قبل از خواب

برای تحقق یک آرزوی واقعی، باید در زمان مناسب آرزو کنید. یکی از بهترین زمان هایی که می توانید آرزو کنید، وقتی است که ذهن شما روشن و آرام باشد. این حالت منحصر بفرد ذهنی، دقیقا قبل از خواب رخ می دهد.

وقتی شب در رختخواب هستید، به خواسته خود فکر کنید.
آرزوی خود را تا حد امکان تجسم کنید.
یک تصویر ذهنی از آرزوی خود بسازید؛ تصویری از این که این آرزو چگونه بنظر می رسد و چیست.
سعی کنید در حالی که روی همان تصویر ذهنی تمرکز کرده اید، به خواب بروید.
با تمرین، آرزوی شما می تواند یک شب برآورده شود.

2 -نوشتن خواسته ها

برای رسیدن به آرزو نوشتن آرزو ها و خواسته ها بر روی کاغذ، به تمرکز نیرو های جهان بر روی آن ها کمک می کند. به هر آرزو یک دفترچه کوچک اختصاص بدهید. آرزو را به گونه ای روی کاغذ بنویسید که گویی قبلا اتفاق افتاده است.

رسیدن به آرزو

به عنوان مثال بنویسید

” من 20 میلیون تومن دریافت کردم ” یا ” من با عشق زندگی ام ازدواج می کنم ” !

خواسته های خود را مستقیم و ساده بیان کنید.

نیازی به توضیح اضافه درباره خواسته های شما نیست.
خواسته های خود را هر روز بنویسید.
قدرت در تکرار نهفته است .
هر روز مدتی را به فکر تحقق ارزوی خود اختصاص دهید.
این تمرکز در طول زمان در نهایت میتواند منجر به برآورده شدن آرزوی شما بشود.

3 -استفاده از تکنیک لیوان آب

شیء ساده ای مانند یک لیوان آب می تواتد به تحقق آرزوی شما کمک کند.

ابتدا باید یک لیوان را با آب پر کنید. آب لوله کشی معمولی هم به خوبی جواب می دهد.

برای تغییر در زندگی این روش های جادویی رو امتحان کنید | به راحتی آب خوردن زندگیت رو متحول کن

رسیدن به آرزو
بعد دستان خود را مدت کوتاهی به یکدیگر بمالید.
این کار به فعال شدن یک میدان انرژی کمک می کند.
هر دو دست را دور لیوان آب قرار بدهید، اما اصلا تماس برقرار نکنید .
در حالی که دست های خود را در این موقعیت قرار داده اید، خواسته خود را با صدای بلند بیان کنید.
مشابه تمرین نوشتن آرزو ها، خواسته های خود را ساده و مستقیم بیان کنید.
پس از بیان خواسته خود، در حالی که توجه تان را روی لیوان آب متمرکز کرده اید، تصویر هدف خود را برای مدتی در ذهن خود نگه دارید.
سپس آب داخل لیوان را بنوشید . سعی کنید آن را در اسرع وقت بنوشید.

نکته

وقتی آب را می نوشید، انرژی آرزو را به بدن خود منتقل می کنید.
از این استراتژی حداقل دو بار در روز استفاده کنید. روند معمول انجام این تکنیک، یک بار در صبح و یک بار قبل از خواب است. با این کار شما می توانید طی چند هفته به آرزوهای بزرگ و کوچک خود برسید. این گونه نه تنها خواسته های شما برآورده می شود، بلکه نوشیدن دو لیوان کامل آب در روز به افزایش سلامت شما کمک می کند.

4 -انگیزه

خود را با انگیزه نگه دارید. ترس از شکست ، شما را از موفقیت باز می دارد و شما را از اهداف و خواسته های خود دور می کند. انگیزه به شما کمک می کند تا رو به جلو حرکت کنید، روحیه کاری خود را بالا نگه دارید.

رسیدن به آرزو

همچنین به حفظ نگرش مثبت کمک می کند و البته ذهنیت منفی هرگز به شما اجازه نمی دهد به اهداف و خواسته های خود برسید. روش های مختلف انگیزشی مانند مدیتیشن، صحبت کردن، خواندن درباره افراد موفق و گفتگو با عزیزان خود را امتحان کنید تا برای رسیدن به اهداف و رویاهای تان انیزه داشته باشید.

5-جشن گرفتن موفقیت های کوچک

موفقیت های کوچک بسیار مهم هستند ؛ زیرا موفقیت های کوچک موفقیت بزرگ تر را ممکن می سازند بنابراین موفقیت و دستاورد کوچک خود را جشن بگیرید .

جشن گرفتن این موفقیت ها به ایجاد انگیزه در شما و رسیدن به آرزو کمک می کند و همچنین فضایی مثبت ایجاد می کند. وقتی دستاورد های کوچک خود را در نظر می گیرید و این دستاورد ها را جشن می گیرید ، با انرژی و اشتیاق بیشتری به سوی هدف و خواسته های خود حرکت می کنید.

6 -تجزیه و تحلیل

آیا می دانید که تجزیه و تحلیل کردن خود به شما در بهبود کار کمک می کند و همچنین تغییرات مثبتی در شما برای آسان تر شدن کارتان ایجاد می کند ؟ فردی که هر از گاهی خود را تجزیه و تحلیل می کند و بر اساس نیاز های همان زمان خود، تغییراتی ایجاد می کند، موفق تر از کسی است که قدرت تغییر را درک نمی کند و قدرت آن را باور ندارد. هر از گاهی خودتان را تجزیه و تحلیل کنید تا در مسیر درستی حرکت کنید .

7 -مواجهه با انتقاد

همیشه از کسانی که از شما انتقاد می کنند غافل نشوید زیرا آن ها فقط اشتباه شما را نشان می دهند و با بهبود آن اشتباهات می توانید به هدف و آرزوی خود برسید. آیا می دانید که انتقاد بهترین دوست شماست ؟

نه؟ پس ذهنیت خود را تغییر دهید زیرا انتقاد چیزی است که حقیقت را در مورد شما بیان می کند و شما را با واقعیت روبرو می کند. خود ما به سختی می توانیم اشتباهات مان را تشخیص دهیم. اغلب مردم وقتی از کار، شیوه کار یا هر چیزی که به آن ها مربوط است انتقاد می شنوند، آزرده خاطر می شوند اما شما باید از افرادی که همه چیز را پنهان می کنند، بترسید. نه افرادی که صادقانه حقیقت را به شما می گویند .

8 -پذیرفتن شکست

“شکست” بهترین دوست واقعی ما است . در واقع شکست درس زندگی را به ما می آموزد و ما را فردی قوی تر و شجاع تر می کند. همیشه شکست خود را با قلب و ذهن باز بپذیرید زیرا شکست به شما در مورد اشتباهاتی که مرتکب می شوید، درس می دهد و به شما این شانس را می دهد که بهتر شوید و خود را بهتر از قبل کنید .

بسیاری از مردم تنها با یک شکست اهداف و خواسته های خود را کنار می گذارند، اما شکست شما چیزی نیست که از آن شرمنده باشید. همه افراد موفق در طول زندگی خود شکست را تجربه کرده اند .

9 -تسلیم نشدن

پذیرش شکست بسیار ساده تر از بیهوده تلاش کردن است. حتی اگر در بیشتر تلاش های اولیه خود موفق نبوده اید. به یاد داشته باشید موفقیت به کسانی می رسد که تسلیم نمی شوند. اهداف و رویاهایتان را برای هیچ کاری رها نکنید، تلاش کنید و تلاش کنید تا به خواسته خود برسید.

رسیدن به آرزو

دلیل هر شکست خود را بررسی کنید و از آن درس بگیرید، تا در مسیر موفقیت حرکت کنید. شما اهدافی را تعیین می کنید و آرزو هایی می کنید تا بتوانید آن ها را برآورده کنید. این نگرش مطمئناً به شما در تحقق خواسته های شما کمک می کند.

10-آماده فداکاری بودن

موفقیت قربانی می خواهد، خواه اهداف ، رویا ها یا خواسته های شما باشند. برای رسیدن به اهداف و رویاهای تان باید انتخاب ها و تصمیمات قوی داشته باشید. شما باید آماده فداکاری باشید تا رویا های خود را به واقعیت تبدیل کنید.

کار های زیادی وجود دارد که ما دوست داریم انجام دهیم و وقت و انرژی ارزشمندی را برای انجام آن ها صرف می کنیم، اما شما باید سخت کار کنید و از هر فرصتی استفاده کنید . برای این کار همیشه هوشیار باشید و چشم ها، گوش ها و ذهن خود را در هر فرصتی باز نگه دارید .

11- نوشتن درباره همه چیز

همه چیز را ثبت کنید ؛ خواسته ها، اهداف و رویا های خود را در دفتر خاطرات خود بنویسید. همچنین در ثبت کردن لیست کار های خود، اولویت ها و افکار انگیزشی تان دقیق باشید. یادداشت برداری به شما کمک می کند تا همه کار هایی را که انجام داده اید یا باید انجام دهید، پیگیری کنید. یک دفتر خاطرات یا دفتر معمولی داشته باشید تا همه چیز را به طور مرتب ثبت کنید .

4 مورد که شما را از رسیدن به آرزو باز می دارد

همیشه مواردی وجود دارد که شما را از رسیدن به رویاها و آرزوهای تان باز دارد. آن ها جلوی پیشرفت شما را می گیرند و توانایی اتخاذ تصمیمات لازم را نخواهید داشت. به همین خاطر، به هر قیمتی که شده، از آن ها دوری کنید. این موارد عبارتند از:

عاشق کردن مردان تنها با چند ترفند ساده زنانه ؛ چطور مردها دلشیفته و عاشق شما بشن

1-تجزیه و تحلیل بیش از حد

همه چیز را بیش از حد تجزیه و تحلیل نکنید . گاهی اوقات بهتر است که همه چیز را همان طور که هست بپذیرید. و این بهترین کاری است که می توانید انجام بدهید. تجزیه و تحلیل بیش از حد تصمیم گیری را دشوار می کند. زیرا وقتی بیش از حد فکر می کنید. همیشه مانعی بر سر راه خواهید داشت.

2 -حرص

حرص و طمع هیچ محدودیتی ندارد. شما هیچ موقع نمی توانید آن ها را راضی کنید، زیرا هیچ محدودیتی ندارند. و وقتی که به آخرین چیزی که حرصش را داشتید می رسید، مورد جدیدی سر راه شما قرار می گیرد.

رسیدن به آرزو

بین خواسته ها، اهداف و حرص طمع خود تفاوت قائل شوید. زیرا حرص شما را کور می کند و دیگر تفاوت بین هدف، آرزو ها، و حرص را نخواهید فهمید. حرص یکی از چیزهایی است که مانع رسیدن به رویا ها و یا تحقق بخشیدن به آن ها می شود.

3 -اضافه کار

هرگز بیش از آنچه که می توانید کار نکنید، زیرا این سه یعنی سلامتی، آرامش خاطر و خانواده شما مهم تر از همه چیز هایی است که در زندگی به دست خواهید آورد. هرگز این سه مورد را در زندگی خود نادیده نگیرید، زیرا این سه چیز غیر قابل جایگزینی هستند.

شما می توانید همه چیز را دوباره به دست آورید، اما سلامتی، خانواده و آرامش روحی خود را دیگر نداشته باشید. به همین دلیل آن ها را نادیده نگیرید .

4 -برنامه های سخت

شما نمی توانید پیش بینی کنید که فرداها چه خواهند شد. بهترین کاری که می توانید انجام دهید این است که برنامه زندگی خود را انعطاف پذیر کرده و فضایی را برای تغییراتی که به مرور زمان اتفاق می افتند ، در نظر بگیرید. زیرا تغییر قانون طبیعت است . برنامه های سفت و سخت مستعد شکست هستند، زیرا شانس کم تری برای اصلاح دارند.

۱۰ نکته برای رسیدن به آرزو در زندگی

۱- بر روی تعهد تمرکز کنید نه انگیزه

چقدر به هدفتان متعهد هستید؟ چقدر برایتان مهم است و برای رسیدن به آن چقدر حاضرید فداکاری کنید؟ اگر کاملا متعهد باشید، انگیزه هم به دنبالش خواهد آمد.

۲− به دنبال دانش باشید، نه نتایج

برای رسیدن به آرزو هایتان، اگر بر روی کشف، بهبود وضعیت، جستجو و تجربه متمرکز شوید انگیزه‌ی شما همیشه تقویت خواهد شد، اما اگر فقط به روی نتایج تمرکز کنید انگیزه‌ی شما به یک مو بند می‌باشد. بنابراین نکته‌ی اصلی تمرکز بر روی هدف است، نه مقصد. به این فکر کنید که در طول مسیر چه چیزهایی یاد خواهید گرفت و چه چیزهایی را می‌توانید بهبود دهید.

 

رسیدن به آرزو

۳− هدفتان را باحال و سرگرم کننده کنید

این یک بازی شگفت انگیز و جذاب است. از دقیقه‌ای که آن را جدی بگیرید ممکن است یک بار سنگین احساسی را به دوش بکشید و دیدگاهتان از بین برود و دوباره گیر کنید.

۴− از افکار راکد خلاص شوید

برای رسیدن به آرزو باید بدانید افکار بر روی احساسات تاثیر می‌گذارند و احساسات معین می‌کنند که کارتان را چگونه ببینید. شما هزاران فکر در سر دارید و همیشه این انتخاب شماست که بر روی کدامیک تمرکز کنید: فکری که شما را از لحاظ عاطفی و احساسی درگیر می‌کند (ترس‌ها و تردیدها) یا فکری که شما را به سوی پیشرفت سوق می‌دهد (هیجان، آزمایش و تجربه، چیزهای جدید را امتحان کردن، بیرون آمدن از دایره‌ی آسایش) .

۵− از تخیلاتتان استفاده کنید

قدم بعدی رسیدن به آرزو پس از رهایی از افکار منفی استفاده از تخیلتان است. وقتی اوضاع خوب پیش می‌رود، شما سرشار از انرژی مثبت هستید و وقتی مشکلاتی را تجربه می‌کنید، حتماً باید انرژی بیشتری داشته باشید. بنابراین نام وضعیتتان را تغییر دهید، اگر مدام تکرار کنید که من از شغلم متنفرم، حدس بزنید که این کلمات کدام حس را برانگیخته می‌کنند؟

این موضوع به تخیل باز می‌گردد. همیشه چیزی برایتان جهت یادگیری حتی از بدترین رئیس جهان در خسته کننده‌ترین شغل نیز وجود دارد. بهترین تمرین برای شما این است که به مدت ۳ روز فقط به چیزهای مثبت فکر کنید و حرف‌های مثبت بزنید تا ببینید چه اتفاقی خواهد افتاد.

۶− از خوب بودن با خودتان دست بکشید

انگیزه یعنی عمل کردن و عملکرد دارای نتایجی است. گاهی اوقات عملکردهای شما با شکست مواجه می‌شود تا نتایج دلخواهتان را به شما بدهد. بنابراین ترجیح می‌دهید با خودتان خوب و مهربان باشید و خود را در شرایط سخت قرار ندهید. شما منتظر زمانی مناسب برای یک فرصت هستید، در حالی که خودتان را به سمت رکود و گاهی افسردگی سوق می‌دهید. از آن خارج شوید، خودتان را به چالش بکشید و کاری را که دلتان می‌خواهد انجام بدهید، حتی اگر می‌ترسید.

۷− از عواملی که حواستان را پرت می‌کنند خلاص شوید

برای رسیدن به آرزو هایتان باید بدانید همیشه چیزهای بیهوده در اطرافتان هستند که حواس شما را پرت می‌کنند، به خصوص مواردی ساده و معمولی که ترجیح می‌دهید تا به جای تمرکز روی پروژه‌های جدید چالش برانگیز و پرمعنی، آن‌ها را انجام دهید. یاد بگیرید که بر روی موارد مهم تمرکز کنید. لیستی از عواملی که وقتتان را تلف می‌کنند بنویسید و سعی کنید آن‌ها را انجام ندهید.

رسیدن به آرزو

۸− به دیگران متکی نباشید

برای رسیدن به آرزو هرگز نباید از دیگران حتی همسر، دوست یا رئیس خود انتظار داشته باشید تا کارتان را انجام دهند زیرا همه‌ی آنها درگیر مشکلات و نیازهای خود می‌باشند. هیچکس شما را خوشحال نکرده و به اهدافتان نمی‌رساند. همه و همه به خودتان بستگی دارد.

۹− برنامه ریزی کنید

سه قدمی که باید رو به جلو بردارید را بدانید، نیازی به بیشتر از آن نیست. تقویم هفتگی خود را با این موضوع که چه کارهایی؟کجا؟ چگونه و کی می‌خواهید انجام دهید پر کنید. کی؟ چگونه و چه برنامه ریزی ای مهم است؟ مرور کنید که هر روزتان چگونه گذشت، چه چیزی یاد گرفتید و چه چیزی را باید بهبود دهید؟

۱۰− از خودتان در برابر ازپا در آمدن محافظت کنید

برای رسیدن به آرزو حتی زمانیکه بسیار با انگیزه هستید ممکن است خیلی راحت خسته شوید، حواستان به خودتان باشد. علائم خستگی خود را بیابید و به خود استراحت دهید. وقتی در برنامه‌ی هفتگی شما زمانی برای استراحت و تفریح باشد، بدن و مغز شما نیز استراحت خواهند کرد. کارهای متنوعی انجام دهید، مثلا: کاری خلاقانه، فعالیت بدنی و یا کار تیمی یا انفرادی. مدیتیشن کنید یا فقط نفس عمیق بکشید، چشمانتان را بسته و به مدت ۵ دقیقه روی یک چیز تمرکز کنید.

چقدر این مطلب برای شما مفید بود؟

میانگین امتیازات ۴ از ۵

آیا این مفید بود؟

Thanks for your feedback!

نویسنده: سیده سمانه جلیلی

آخرین بروز رسانی

12 آبان 1401

بروز رسانی توسط

سیده سمانه جلیلی

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *