افتتاح حساب ترکیه

شاید یکی از مهم ترین چالش ها در استایل شخصی هرکس انتخاب زیور آلات مناسب و هماهنگ با موقعیت زمانی، مکانی و به طور کلی تیپ شخصی هر فرد باشد. در این جا قصد داریم تا با معرفی بهترین زیورآلات(محصولات) زنانه در این حوزه برای انتخاب زیور آلات مناسب برای خانم ها همراه شما باشیم. یکی از بهترین محصولات دایاگلد که از تنوع بسیار زیادی برخوردار است دستبندهای ترکیبی چرم و طلا است. به جرات می توان گفت این دستبند های زنانه با توجه به تنوع بسیار بالایی که در رنگبندی چرم و طراحی های طلا دارند. دستبندها می توانند برای هر استایل و شخصیتی ست شوند و مورد استفاده قرار بگیرند. می توانید با مراجعه به دایاگلد در قسمت‌های مختلف شاخه دستبندهای چرمی، طرح‌های بسیار خاص و متنوعی از مدل های کلاسیک و همیشگی گرفته تا فانتزی و الفبا و موارد دیگری را مشاهده کنید.

دستبند زنانه به عنوان اکسسوری های خاص

اگر تمایل به استفاده از دستبند به عنوان اکسسوری دارید تنوع بسیار زیاد است. در 3 بخش دیگر در سایت دایاگلد می‌توانید به این محصولات دسترسی داشته باشید. اولی دستبندهای سنگی است که ترکیبی از سنگ‌های طبیعی و اصل و طلای 18 عیار می باشند. برای نمونه می توانید دستبند طلا طرح “این نیز بگذرد” و سنگ حدید سیلور و اونیکس کد S080 را در سایت سرچ و مشاهده کنید و حتی به راحتی به مدل های مشابه دسترسی پیدا کنید.

زیبایی زنانه با دستبند دایاگلد

گروه دوم دستبند های شاخه ریسمان در زیورآلات زنانه است. این گروه ترکیبی از دست بافته های مختلف با نخ های بسیار با کیفیت ابریشمی یا پلی استری همراه با طلای 18 عیار و گاهی نقره 925 است. این مجموعه بسیار خاص بوده و تولید بسیار محدودی دارد. دستبند طلا طرح اسلیمی و بافت دو ردیفه مشکی کد T106 یکی از پرفروش ترین مدل های این مجموعه است. شما می توانید آن را به همراه مدل های مشابه مثل دستبند طلا طرح ابر و بافت دو ردیفه سفید آبی کد T092 مشاهده کنید.

کود اوره برای درخت هلو

دسته سوم مجموعه ای از دستبند های زنانه تمام طلا است که همواره طرفداران خود را دارد. در این مجموعه سعی شده است تا محصولاتی با طراحی های خاص و متفاوت تولید شود. با این رویکرد که جنس دستبند به طور کامل طلای 18 عیار باشد و همچنین قیمت نهایی آن مناسب و اقتصادی باقی بماند.

اگر به دنبال اکسسوری برای بانوان هستید نمی توان از گردنبند ها چشم پوشی کرد. گردنبندها بخش بزرگی از استایلینگ زیورآلات در حوزه زنانه هستند. دایاگلد تلاش کرده است تا مجموعه ای بسیار متنوع و بزرگ از آن ها ارائه دهد. که در 4 بخش سایت دایاگلد معرفی شده اند.

معرفی بخش های محصولات زنانه

بخش اول چوکرهای چرمی می باشند که ترکیبی از چرم طبیعی برند چرم مشهد و طلای 18 عیار هستند. این مدل از گردنبند ها در قسمت فوقانی گردن قرار می گیرند و با استایل های خاص امروزی هم خوانی دارند. شما می توانید رنگ چرم مورد استفاده را انتخاب کنید و آن ها را همراه با گردنبند های دیگر استفاده نمایید. گردنبند چرم و طلا طرح قلب و مروارید سفید کد HA037 یکی از پرفروش ترین مدل های این مجموعه است. شما می توانید با مراجعه به سایت مدل های مشابه را نیز ببینید.

بخش دوم گردنبند های سنگی اند. این گردنبند ها که ترکیبی از سنگ های طبیعی و طلای 18 عیار است به صورت رو لباسی می باشند و برای لباس هایی با یقه های بسته می توانند گزینه بسیار مناسبی باشند.

زیورآلات زنانه دایاگلد

بخش سوم زیورآلات زنانه آویز های دایاگلد هستند که شما می توانید با هر زنجیر دلخواه آن ها را مورد استفاده قرار دهید. اما بهترین و خاص ترین آن ها آویز طلا طرح گنجینه الماس به همراه پک سنگ بسیار متنوع دایاگلد به کد G086 است که توصیه می کنیم حتما با مراجعه به سایت، از ویژگی ها خلاقانه و خاص آن اطلاع پیدا کنید.

بهترین برندهای کت تک مردانه

در بخش چهارم نیز شاید نیازی به توضیح نداشته باشند، گردنبند های همراه با زنجیر طلا هستند که به سادگی میتوانید در سایت به آنجا مراجعه و مدل های بسیار متنوع آن را ملاحظه کنید.

انواع گوشواره دایا

ترندترین زیورآلات زنانه

بهتر است بعد از این همه به یکی از ترندترین اکسسوری های زنانه در دنیای مد امروز بپردازیم. بله درست است منظور گوشواره ها می باشند. در دنیای استایلینگ امروز گوشواره ها جایگاه بسیار ویژه ای دارد. به خصوص اگر آن ها به گونه ای باشند که چیزی خاص و متفاوت در خود داشته باشند. در مجموعه گوشواره های دایاگلد همواره سعی شده است تا با تلفیق خاص طلا و نقره با سنگ های طبیعی، سوزن دوزی های دست ساز، آینه کاری ها، چرم مشهد و بسیار از موارد خلاقانه و خاص دیگر تولیداتی در این مجموعه انجام شود؛ تا این تلفیق در هیچ برند دیگری قابل مشاهده نباشد.

به شما توصیه می کنیم با سرچ کد های E104(گوشواره چرم، طلا مستطیل و سنگ جاسپر شکلاتی)، E088(گوشواره نامتقارن طلا، نقره و آینه کاری طرح اسلیمی)  و E086 (گوشواره تک لنگه طلا اسلیمی و سوزن دوزی فرم گل)  نمونه های بسیار متفاوت و خاص را در این مجموعه ببینید. همچنین به راحتی به مدل های دیگر گوشواره های دایاگلد دسترسی پیدا کنید. شما می توانید با انتخاب هر کدام از آن ها استایلی بسیار خاص و ویژه برای خود فراهم کنید.

پیشنهادهای مناسب

در نهایت دایاگلد دو پیشنهاد ویژه و بسیار متفاوت دیگر برای شما بانوان در حوزه اکسسوری دارد که شاید در کمتر جایی دیده باشید. اولی مجموعه‌ی سنجاق سینه های دایاگلد است که این نوع از اکسسوری می تواند همراه با هر لباسی مورد استفاده قرار بگیرد. این مجموعه در مورد لباس‌های خیلی ساده می‌تواند کمک کند که کمی استایل شما را از حالت معمولی و نرمال خارج و به سمت خاص بودن پیش ببرد. توصیه می کنیم حتما از آن ها دیدن فرمایید. تولید این سنجاق سینه ها بسیار محدود است.

چطور لباس بپوشیم که خوشتیپ باشیم؟

پیشنهاد دوم ما به عنوان زیورآلات خاص زنانه، جاسوئیچی‌های دایاگلد می‌‌‌باشند. جاسوئیچی‌ها ترکیبی از چرم و طلای 18 عیار هستند و می تواند حس خاصی را برای شما ایجاد کنند و شما را به طور کلی از همه افراد دیگر متمایز سازند. این مجموعه بسیار خلاقانه و خاص است و دیدن آن را به همه شما توصیه می کنیم.

گوشوارهای چرم و طلای دایا

کلام آخر

حرف آخر اینکه اگر شما به عنوان یک زن امروزی و مدرن به دنبال زیورآلاتی خاص و ویژه و دور از مدل های روتین و بازاری و معمول هستید، دایاگلد همواره بهترین پیشنهادات را برای شما دارد و شما می توانید با توجه به استایل و سلیقه شخصی خودتان با هر بودجه ای که دارید به راحتی با مراجعه به سایت دایاگلد به دریایی از این نوع اکسسوری ها دسترسی پیدا کنید. فقط کافی است انتخاب کنید و در اسرع وقت تحویل بگیرید و حس خوب خاص بودن را با دایاگلد تجربه کنید. فقط کافی است یکبار امتحان کنید تا برای همه عمر دایاگلدی شوید.

چقدر این مطلب برای شما مفید بود؟

میانگین امتیازات ۵ از ۵

آیا این مفید بود؟

Thanks for your feedback!

نویسنده: shadi hemati

آخرین بروز رسانی

8 اردیبهشت 1403

بروز رسانی توسط

shadi hemati

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *