افتتاح حساب ترکیه

در بازار مبلمان و صندلی اداری، «نیلپر» یک نام شناخته شده و معتبر محسوب می‌شود. اگر به دنبال خرید مبلمان اداری با ویژگی‌های منحصر به فرد و مدرن باشید، متفق القول نام «نیلپر» را خواهید شنید. ما در این مقاله کوتاه نگاهی به تولد و رشد نیلپر تا به امروز خواهیم داشت.

تولد نیلپر در بازار مبل ایران

رشد فناوری اطلاعات و حضور پررنگ انواع رایانه و تجهیزات در موسسات، ادارات و شرکت‌ها و همچنین استفاده از رایانه‌های شخصی در منازل، در اواخر دهه ۶۰ و ۷۰ شمسی، بیش از هر زمان دیگری کمبود تجهیزات و ملزومات مرتبط را نمایان ساخت. ملزوماتی چون میز و صندلی‌های مخصوص رایانه، صندلی‌های اداری و کارمندی، میز و صندی‌های مخصوص کنفرانس، مبلمان مخصوص لابی و اتاق انتظار و… از جمله مواردی بودند که در تولیدات داخلی جای آن‌ها خالی بوده و تقریبا محصول با کیفیت و قابل قیاس با برندهای مطرح خارجی در ایران وجود نداشت.

در سال ۱۳۷۱ بنیانگذار برند تجاری «نیلپر» با توجه به نیاز بازار و احترام به سلیقه و سبک دیزاین ایرانی، با ساخت و مونتاژ قطعات صندلی در زیر زمین یک نمایشگاه با مساحت ۱۲۰ متر مربع در خیابان فلسطین فعالیت خود را آغاز کرد.

۲ سال طول کشید تا از صندلی نمونه خریداری شده، محصولی با کیفیت تولید شود، در سال ۱۳۷۳ برند «نیلپر» به صورت رسمی ثبت شد. سپس با افزوده شدن مجموعه‌های برجسته مدیریت علمی به کادر این شرکت، تسلط به دانش مدیریت استراتژیک و بهبود سطح کیفی و کمی محصولات، شرکت «نیلپر» از سال ۸۷ شمسی در کارخانه‌ای بزرگ، مجهز، تکنولوژیک و مدرن در مساحتی معادل ۴۰ هزار مترمربع در شهر صنعتی پرند فعالیت خود را تا به امروز ادامه داد.

آیا یادگیری زبان ترکی استانبولی سخت است؟

اکنون در نزدیکی ۳۰ سالگی ورود نیلپر به بازار مبلمان و تجهیزات اداری، این برند یکی از خوش نام‌ترین و شناخته شده‌ترین اسامی در بازار ایران و کشورهای همسایه به شمار می‌رود.

نیلپر؛ امروز قدرتمندتر و متعهدتر از گذشته

در حال حاضر «نیلپر» تنها شرکت تولیدکننده صندلی در ایران به شمار می‌رود که درصد بسیاری از قطعات اولیه تولید محصولات خود را در داخل مجموعه تولید کرده و محصولاتی با کیفیت بالا و دارای طراحی‌های استاندارد و جذاب به بازار عرضه می‌کند. هدف اصلی از سرمایه‌گذاری «نیلپر» در این زمینه، افزایش بیش از پیش کیفیت محصول و ارتقاء مهارت طراحی و ساخت محصولات با توجه به استانداردهای علمی، کاهش قیمت تمام شده، تولید محصولات ایرانی با کیفیت و در نهایت جلب نظر مشتریان است.

مهمترین ویژگی‌های مجموعه «نیلپر» که آن را از سایر رقبا متمایز می‌سازد عبارتند از:

– نیلپر تلاش می‌کند تا با بهره گیری از به روزترین تکنولوژی و تجهیزات مدرن دنیا تولیدات با کیفیت‌تر و متفاوت‌تری را به بازار عرضه کند.

– نیلپر همواره برای جلب رضایت مشتریان تلاش کرده است و برای افزایش رضایت مندی آن‌ها، افزایش کیفیت محصول و ارائه خدمات پس از فروش متناسب با نیاز مصرف کنندگان را سرلوحه تلاش‌های خود قرار داده است.

– استفاده از نظرات، انتقادات و پیشنهادات مشتریان در طراحی و تولید سبب شده است که محصولات نیلپر از نظر کیفیت رشد قابل توجهی داشته و یکی از فعالیت‌های اصلی واحد طراحی، بهره گیری از نظرات مشتریان و مشاوران زبده باشد.

– واحد طراحی نیلپر با استفاده از سیستم جامع طراحی دانش محور و در نظر داشتن نیاز کاربران از جمله مهمترین دلایل موفقیت نیلپر در طراحی و اجرای محصولات به شمار می‌رود.

اصول کلی برای چیدمان منزل

– گسترش محصولات نیلپر از صندلی‌های اداری به انواع صندلی و مبلمان آموزشی، خانگی، رستورانی و… از جمله دیگر موفقیت‌های نیلپر به شمار می‌رود که در نهایت استقرار سیستم جامع مدیریت استراتژیک و پایبندی به اجرای کامل را منجر شده است.

انواع محصولات نیلپر

مجموعه نیلپر همواره در تلاش بوده است که در کنار افزایش و ارتقاء کیفیت طراحی و تولید محصولات اولیه خود، اقدام به تولید محصولات با کیفیت در دیگر زمینه‌های کاربردی داشته باشد. در حال حاضر محصولات نیلپر شامل انواع مبلمان اداری می‌شود اما این برند در نظر دارد انواع مبلمان خانگی، مبلمان رستورانی، مبلمان کودک و نوجوان، مبلمان آموزشی و مبلمان کار و آزمایشگاهی و… را نیز با بالاترین کیفیت روانه بازار نماید.

نگاهی به چشم‌انداز آینده نیلپر

مجموعه نیلپر قصد دارد با سرعت عمل و کیفیت بالا، محصولات بیشتری را از مرحله طراحی به مرحله اجرا و تولید برساند که با توجه به تلاش چندین‌ساله نیلپر در به کارگیری مدیرین علمی، سیستمی یکپارچه و همه جانبه رسیدن به اهداف و استراتژی‌هایی که در سیستم مدیریت استراتژیک نیلپر وجود دارد، تضمین شده به نظر می‌رسد.

این مجموعه در نظر دارد با استفاده از تجربه و مهارت بالای تیم مشارکتی همکار از جمله پیمانکاران، پرسنل سازمان، عرضه کنندگان و مشتریان تا سال‌های سال یکه تازه عرصه تولید مبلمان در ایران باشد.

گسترش به سمت تامین کنندگان از طریق مشارکت با حرفه‌ای ترین‌های هر رشته در جهت افزایش کیفیت، کاهش قیمت تمام شده و مشکلات تولید و طراحی و همچنین استفاده بهینه از نظام نرم افزاری نیلپر؛ گسترش حرفه‌ای و جفرافیایی بازار به منظورتأمین محصولات شرکت در گستره و عمق بازار، و حرکت به سمت گسترش کسب و کار از تولید به فروش خدمات از دیگر چشم اندازهای آینده این برند مطرح ایرانی به شمار می‌رود.

10 تا از بهترین گل و گیاه مخصوص رستوران

منبع:

https://sunsit.ir/product-category/%d8%a8%d8%b1%d9%86%d8%af-%d9%85%d8%ad%d8%b5%d9%88%d9%84%d8%a7%d8%aa/%d9%86%db%8c%d9%84%d9%be%d8%b1/

چقدر این مطلب برای شما مفید بود؟

میانگین امتیازات ۵ از ۵

آیا این مفید بود؟

Thanks for your feedback!

نویسنده: shadi hemati

آخرین بروز رسانی

20 دی 1402

بروز رسانی توسط

shadi hemati

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *