افتتاح حساب ترکیه

اینترنت مملو از تهدیداتی است که امنیت دیجیتالی شما را تهدید می‌کند و باتوجه‌ به اینکه ما بخش زیادی از زندگی خود را به‌صورت آنلاین می‌گذرانیم، مهم است که برای مقابله با این خطرات آماده شویم و اینجاست که خرید بهترین نرم‌افزار آنتی ویروس سال 2024 حائز اهمیت می‌شود. اگر بدون داشتن هیچ‌گونه آنتی ویروس در فضای مجازی و اینترنت گردش می‌کنید، باید بدانید که اطلاعات شخصی، داده‌ها و حتی حساب بانکی شما نیز در خطر سوءاستفاده مجرمان سایبری است.

به‌هرحال خرید و نصب یک نرم‌افزار امنیتی خوب بهترین دفاع شما در برابر مجرمان سایبری، ویروس‌ها و بدافزارها است. فرقی نمی‌کند که چه سیستم‌عاملی داشته باشید؛ چه کاربر ویندوز باشید یا مک، چه اندروید و iOS شما برای حفظ امنیت اطلاعات خود به یک نرم‌افزار آنتی‌ویروس نیاز دارید. این تهدیدات جدید نیستند، اما کلاهبرداران دیجیتال همواره در حال یافتن راه‌های جدید برای ثبت اطلاعات شخصی شما و در نهایت سرقت هویت هستند.

آزمایشگاه‌ها، متخصصان و افراد بسیاری آنتی‌ویروس‌های مختلف را آزمایش کرده‌اند تا بتوانند بهترین آنتی ویروس‌ها را انتخاب کنند. ما در این مقاله، چکیده‌ای از آزمایش‌ها و نتایج آنها را گردآوری کرده‌ایم تا به شما در شناخت و خرید آنتی ویروس اورجینال خوب، کمک کرده باشیم.

بهترین آنتی ویروس‌های سال 2024

در این مقاله، ما بهترین گزینه‌های آنتی ویروس موجود در بازار ایران را پوشش خواهیم داد، البته این موارد، بهترین‌ها در کل دنیا نیز هستند. هر یک از آنها شامل ابزارهای امنیتی و حریم خصوصی برجسته‌ای است که به شما اجازه می‌دهد بدون نگرانی از به خطر افتادن اطلاعاتتان توسط مجرمان سایبری فرصت‌طلب یا مزاحمت‌های ناشی از کلاهبرداری‌ها و پاپ‌آپ‌ها، به کار، بازی و لذت بردن از مرور روزانه خود بپردازید. در اینجا 5 نمونه از بهترین آنتی ویروس‌های سال 2024، آورده شده است:

  1. آنتی ویروس کسپرسکی
  2. آنتی ویروس ESET
  3. آنتی ویروس بیت دیفندر
  4. آنتی ویروس مکافی
  5. آنتی ویروس نورتون
علت و درمان آبریزش بینی

در ادامه هر یک از این آنتی‌ویروس‌ها را بررسی خواهیم کرد.

آنتی ویروس کسپرسکی

آزمایشگاه Kaspersky در مسکو مستقر است و سال‌هاست که بهترین نرم‌افزارهای امنیتی را برای کاربران خانگی و سازمانی، تولید می‌کند. برای این شرکت همچنان شناسایی ویروس و بدافزار، امتیازات و جوایز برتر را کسب می‌کند.

محصولات Kaspersky خانگی، دارای انواع مختلفی است که دراین‌بین، کسپرسکی توتال سکوریتی و آنتی ویروس کسپرسکی اینترنت سکیوریتی محبوب‌ترین و پرفروش‌ترین آن‌ها است. این محصول، محافظت عالی دارد؛ به علاوه دارای برخی از ویژگی‌های جالب‌توجه مانند محافظت از سایت‌های خطرناک است که به حفظ امنیت آنلاین شما کمک می‌کند. همواره بهترین نتایج محافظت در برابر انواع بدافزارها را کسب می‌کند. همچنین دارای انواع مختلفی از ویژگی‌های امنیت سایبری است؛ مانند:

  • محافظت در برابر فیشینگ
  • دارای مرورگر امن Safe Money
  • دارای VPN (داده نامحدود)
  • پسورد منیجر (مدیر رمز عبور)
  • مانیتور خانه هوشمند (Smart Home Monitor)

من واقعاً ویژگی Safe Money (محافظت از پرداخت‌های بانکی) کسپرسکی را دوست دارم؛ زیرا این برنامه تشخیص می‌دهد که می‌خواهید پرداخت آنلاین انجام دهید یا وارد یک وب‌سایت بانکی شوید. ازاین‌رو، به شما پیشنهاد می‌دهد که یک پنجره مرورگر امن را باز کنید که در برابر بدافزارها و جاسوس‌افزارها غیرقابل‌نفوذ است. همچنین کسپرسکی به شما اجازه می‌دهد تا هنگام پرداخت‌های آنلاین از یک کیبورد مجازی استفاده کنید تا از خطر کی لاگرها جلوگیری کنید.

قابلیت اسکن آسیب‌پذیری‌ها می‌تواند بهبود پیدا کند؛ زیرا زمان زیادی طول کشید تا انجام شود. به‌طورکلی می‌توان گفت که با خرید آنتی ویروس کسپرسکی ، یک محصول آنتی ویروس با طراحی خوب و یک اسکنر ضد بدافزار عالی را دریافت می‌کنید. علاوه بر این، می‌توانید از امکانات بیشتری مانند یک مرورگر امن برای امور مالی آنلاین، VPN، پسورد منیجر و 1 سال کنترل والدین رایگان برخوردار شوید.

محبوب ترین جاهای دیدنی کیش در بهار که بی نظیرن!

آنتی ویروس ESET

محصولات ESET نیز در برخی از تست‌های آزمایشگاهی مستقل، بهترین امتیازات را کسب می‌کند. این نرم افزار از بسیاری از رقبا با داشتن فناوری پیشرفته مانند اسکن UEFI برتر است. برای درک و استفاده از برخی از ویژگی‌های خاص با تکنولوژی بالا، نیاز به تخصص فنی دارید.

آخرین نتایج آزمایشات آزمایشگاه AV-Comparatives در سپتامبر 2023 می‌گوید که آنتی ویروس ESET NOD32 در رده +Advanced قرار دارد. به‌طورکلی، این آنتی ویروس به نرخ حفاظت آنلاین 99.96 درصدی رسید.

حفاظت و ویژگی‌های امنیتی ESET بسته به نسخه‌ای که انتخاب می‌کنید، متفاوت است. با خرید آنتی ویروس ایست اینترنت سکیوریتی از بدافزارها، باج‌افزارها و حملات فیشینگ در امان می‌مانید.

اسکن کامل آن نیز خوب بود و توانست 90 درصد از بدافزارهای نصب شده را شناسایی کند. اسکن 140 هزار فایل، تقریباً 9 دقیقه طول کشید و تنها به 20 تا 6 درصد از منابع CPU نیاز داشت.

آنتی ویروس بیت دیفندر

Bitdefender یک برنامه آنتی ویروس عالی در سال 2024 است. این نرم‌افزار دارای محافظت کامل در برابر بدافزار است و تأثیری در سرعت کامپیوتر شما ندارد، ویژگی‌های امنیتی زیادی دارد. اگر نیاز به محافظت عالی از سیستم خود دارید، توصیه ما به شما خرید آنتی ویروس بیت دیفندر است.

بیت دیفندر یک موتور آنتی ویروس بسیار پیشرفته است که از یک دیتابیس عظیم بدافزار به همراه یادگیری ماشین (LM) و هوش مصنوعی (AI) برای شناسایی و محافظت مؤثرتر در برابر بدافزارها نسبت به تقریباً هر رقیب دیگری در بازار استفاده می‌کند. این آنتی ویروس در قدیم به‌عنوان یک آنتی ویروس سنگین شناخته می‌شد، اما اکنون باتوجه‌به پیشرفت تکنولوژی، سبک است و سرعت کامپیوتر را کاهش نمی‌دهد.

درحالی‌که من طرف‌دار Safe Money در کسپرسکی هستم، مرورگر امن بیت دیفندر، یعنی Safepay را بیشتر ترجیح می‌دهم؛ چرا که بسیار سریع‌تر از مرورگر کسپرسکی لود می‌شود.

سالنامه برگ: پیشگام در چاپ سررسید اختصاصی

آنتی ویروس مکافی

McAfee یک برنامه آنتی ویروس عالی در سال 2024 است. این نرم‌افزار دارای محافظت عالی در برابر بدافزار است و هیچ تأثیری بر سرعت کامپیوتر شما ندارد و طراحی بصری و ویژگی‌های امنیتی موردنیاز شما را ندارد.

آنتی ویروس مکافی توتال پروتکشن، کامل‌ترین نسخه از محصولات خانگی McAfee است که دارای طیف وسیعی از ویژگی‌های امنیتی است؛ مانند محافظت از بدافزار، محافظت در برابر فیشینگ، مدیر رمز عبور، VPN و مانیتورینگ و پوشش سرقت هویت. همه ویژگی‌های آن بصری است و استفاده از آن آسان است.

توانایی‌های عالی حفاظت از ویروس آن به تنهایی مک آفی را به انتخابی عالی برای محافظت از سیستم، تبدیل کرده است. آنتی ویروس مکافی تهدیدات ساده و پیشرفته از جمله ویروس‌ها، تروجان‌ها، جاسوس‌افزارها، کی لاگرها و روت کیت‌ها را شناسایی، مسدود و حذف کرد.

کنترل والدین مک‌آفی از بهترین‌های موجود در بازار هستند؛ زیرا علاوه بر مسدود کردن محتوا و برنامه‌های نامناسب و ناخواسته، با ردیابی موقعیت مکانی پیشرفته نیز همراه هستند که به شما این امکان را می‌دهد که دستگاه فرزندتان را با دقت تقریباً کامل، ردیابی کنید. این ویژگی بسیار بهتر از ابزارهای گوگل یا اپل برای مکان‌یابی دستگاه‌ها عمل می‌کند.

آنتی ویروس نورتون

آنتی ویروس نورتون 360 محافظت بی‌نظیری از ویروس و بدافزار ارائه می‌دهد. Norton یک مجموعه امنیتی است که به خوبی ساخته شده است و به طور کامل تضمین می‌کند که همه اطلاعات امن، خصوصی و محافظت شده باقی می‌مانند و در همه سیستم‌عامل‌ها به خوبی کار می‌کند.

چقدر این مطلب برای شما مفید بود؟

میانگین امتیازات ۵ از ۵

آیا این مفید بود؟

Thanks for your feedback!

نویسنده: shadi hemati

آخرین بروز رسانی

18 بهمن 1402

بروز رسانی توسط

shadi hemati

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *