سایت های موفقیت: در این بخش قصد داریم که به معرفی سایت های موفقیت ایرانی بپردازیم. امروزه سایت های موفقیت و انگیزشی زیادی در حال فعالیت هستند اما می خواهیم تعدادی از نمونه های موفق را با هم مرور کنیم. برخی از این سایت ها نیز با نام افراد معروف فعالیت دارند. در واقع نام آن ها تبدیل به یک برند شده که با آن سایت موفقیت خود را راه اندازی کرده اند.

 معرفی سایت های موفقیت و انگیزشی

1-سایت راز موفقیت

یکی از سایت های موفقیت، سایت راز موفقیت است که به اختصار کارکرد آن را بررسی می کنیم. این سایت دارای دوره های رایگان و آموزشی است. به معرفی کتاب های موفقیت و فروش آن ها می پردازد. هم چنین با ثبت نام و خرید اشتراک می توانید دوره ها را خریداری کنید. این سایت مقالات مفیدی را نیز برای مخاطبان ارائه می کند که می توان از آن ها استفاده کرد. بخش جذاب دیگری که در این سایت موجود است، آزمون ها و تست های رایگانی است که در شاخه های مختلف پول، عشق، اعتماد بنفس و … قرار داده است که قطعا این تست ها می تواند برایتان جذاب باشد.

2-سایت انگیزشی و موفقیت نوک قله

سایت های انگیزشی در ایران - نوک قله

سایت انگیزشی و موفقیت نوک قله نیز از سایت های موفقیت است که دارای بخش های گوناگون انگیزشی است. نوک قله مقالات شاخصی در زمینه نگرش، منش و دانش ارائه داده است هم چنین زندگینامه افراد موفق را نیز بررسی کرده است. در بخش دیگر نیز به ارائه و معرفی تست و بازی های انگیزشی، انیمیشن و فیلم های انگیزشی و هم چنین آهنگ های انگیزشی پرداخته است که می توانید آن ها را دانلود کنید. در بخش انرژی زای سایت می توانید کتاب، ویدیو ها، پادکست ها را نیز استفاده کنید و لذت ببرید. بخش جذاب دیگری که به سایت نوک قله اضافه شده است، محصولات انگیزشی است که به طراحی محصولاتی مانند: ماگ، تابلو، جامدادی و جا کلیدی و … می پردازد. این محصولات هم بصورت ست و هم تک موجود و قابل سفارش است. محصولات نوک قله با جملات و تصاویر انگیزشی طراحی شده است. البته می توان محصولات انگیزشی را با سلیقه دلخواه نیز سفارش داد.

آشنایی با فیزیوتراپی تنفسی و بهترین زمان استفاده از آن

3-سایت بیشتر از یه نفر

  سایت بیشتر از یه نفر از دیگر سایت های موفقیت است که موسس آن پیام بهرام پور است. این سایت دارای بخش مقالات است و هم چنین دارای دوره های آموزشی رایگان و غیر رایگان است. مباحثی که در این سایت آموزش و تدریس می شود، در حوزه سخنرانی، مهارت ارتباطات، مهارت های فردی و تکنیک های زندگی است. در واقع هر چیزی که بتواند حال انسان را در زندگی بهتر کند.

4-سایت موفقیت 98

سایت موفقیت 98 را نیز بعنوان یکی از بهترین سایت های موفقیت معرفی کرد. یکی از شاخصه های اصلی این سایت این است که سمینارهای خارجی سخنرانان،نویسندگان، کارآفرینان و … همراه با ترجمه فارسی را برای مخاطبان قرار می دهد که بعضی رایگان و برخی غیر رایگان است. فیلم ها و مستندهایی را نیز می توانید در این سایت تماشا کنید. کتاب ها و کتاب های صوتی نیز از دیگر محصولاتی است که در این سایت وجود دارد. اصولا مستندات، کتاب ها و یا سمینارهایی که سایت موفقی 98 روی آن ها کار میکند، جزو سمینارها و… مهم و معروف جهان است.

5-سایت سوخت جت

سایت سوخت جت بعنوان یکی از سایت های موفقیت با گوناگونی مطالب و تنوع موضوعات، یکی از سایت های فعال در این زمینه است. مقالات در زمینه های موفقیت های فردی و انگیزشی، بهره وری بیشتر و … است. هم چنین پادکست ها و خلاصه کتاب و ویدیو ها نیز در این سایت موجود هست. یکی از بخش های جذاب این سایت معرفی فیلم های انگیزشی و تحلیل آن ها است.

آموزش پخت پیتزا با سولاردام

6-سایت رویال مایند

آخرین سایتی که قصد معرفی آن را داریم، رویال مایند است که جزو سایت های موفقیت است و در دو بخش اشتراک رایگان و ویژه فعالیت دارد. این سایت دارای مقالات، ویدیوها، کتاب های صوتی و … می باشد. هم چنین پادکست های آموزشی چند قسمتی با هدف کار کردن بر روی ذهنیت، تفکر، ثروت و … جزو آموزش های سایت می باشد.

کلام آخر: سایت های موفقیت با هدف های مختلف و در زمینه های گوناگون فعالیت دارند. محتوایی که این سایت ها بیشتر بر روی آن ها تمرکز دارند، انگیزه و مهارت های فردی و اجتماعی است. معرفی کتاب ها، تماشای سمینارها، پادکست ها در صورتی که آموزه های آن ها را به کار ببرید، برای شما مفید خواهد بود.

چقدر این مطلب برای شما مفید بود؟

میانگین امتیازات ۵ از ۵

آیا این مفید بود؟

Thanks for your feedback!

نویسنده: شادی همتی

آخرین بروز رسانی

5 بهمن 1401

بروز رسانی توسط

شادی همتی

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *