افتتاح حساب ترکیه

خرید نهال بادام، بهترین فرصت برای ورود به یک کسب و کار پرسود و دائمی است. اگر به تازگی می خواهید وارد باغداری و کاشت نهال میوه شوید، این مسیر کمی برایتان سخت خواهد بود اما غیر ممکن نیست. با کمی برنامه ریزی قطعاً به نتیجه می رسید. اگر هم باغدار هستید، با خرید بهترین ارقام نهال بادام، باغتان را توسعه می دهید و این می تواند شما را به درآمدهای چند صد میلیون تومانی برساند!

انواع درختان بادام در شهرهای مختلف رشد می کنند. برخی از آنها میوه های شیرین و برخی دیگر، میوه های تلخ را تولید می کنند. بادام های شیرین، خواص و کاربردهای بیشتری دارند. بادام تلخ اغلب کاربردهای درمانی و روغن گیری دارد. هر ارقام بادام در بازار، جایگاه بخصوص خود را حفظ کرده اند. گاهی میوه های بادام که در ایران تولید می شوند آنچنان مرغوب و پرطرفدار هستند که قابلیت صادرات را نیز پیدا می کنند.

در همین ابتدای بحث می خواهیم این اطمینان را به شما بدهیم که خرید نهال بادام، ثروتی بی پایان را به شما عرضه می دارد!! جای تعجب نیست که بسیاری از فعالان این حوزه در شغل باغداری، علاقه دوچندان به باغات خود داشته باشند. این در حالی است که واسطه های بازار آجیل و خشکبار نیز سود خوبی به جیب می زنند.

درخت بادام

دلایل بسیاری وجود دارد که هر باغدار را به خرید نهال بادام تشویق می کند. چه عاملی بهتر از اینکه شما نهال هایی را می کارید که حتی در شرایط کم آبی و خشکی، همچنان به رشد و میوه دهی خود ادامه می دهند؟! نهال های بادام، مقاوم هستند. اگر نهال بادام دیرگل را بخرید، می تواند در برابر سرمای هوا نیز مقاومت خوبی داشته باشد.

بیایید با همدیگر به این معدن ثروت پایان ناپذیر، نگاه دقیق تری داشته باشیم… بالاخره شما قرار است سرمایه ای را برای خرید نهال بادام اختصاص دهید و می خواهید جزئیات بیشتری را بدانید

چرا نهال بادام بکاریم؟

علاوه بر تمامی فرصت ها و مزایایی که در بخش مقدمه خدمتتان عرض کردیم، چند دلیل دیگر هم وجود دارد که خرید نهال بادام را توجیه می کند. در هر صورت، این نهال ها توجیه اقتصادی دارند و منبع درآمدزایی خوبی هستند.

خرید کوسن: چرا باید از آرتنیس گالری خرید کنید؟

اولین دلیل برای خرید نهال بادام، قیمت اولیه خوب برای خرید و سوددهی چند برابری بعد از فروش بادام ها است. میزان سرمایه اولیه و سود نهایی، معیارهایی هستند که برای هر کسب و کار اهمیت دارند. برای توسعه باغ بادام هم این موضوع مهم است. باغداران می توانند بهترین نهال ها را با قیمت خوب و مقرون به صرفه بخرند، و در پایان فصل باردهی درختان، پول خوبی از فروش میوه بادام به دست بیاورند. این سود، سرمایه اولیه را جبران می کند.

ورود به بازارهای صادراتی، آرزوی هر مدیر کسب و کاری است. باغداران هم تمایل دارند بتوانند با تولید میوه های مرغوب و باکیفیت، سهمی از بازارهای کشورهای خارجی را از آن خود کنند. بادام یکی از این میوه های پرتقاضا است. انتخاب خوب برای رشد و پیشرفت باغات، خرید نهال بادام پربازده است. انواع بادام در بازارهای داخلی و جهانی، طرفداران زیادی دارند، پس فرصت خوبی را ایجاد می کنند تا باغداران نیز از این میدان، سهمی داشته باشند.

دلیل دیگر که ما هم بر اساس آن به شما توصیه می کنیم، نهال بادام را بخرید و بکارید، دائمی بودن بازار است. عرضه و تقاضا در بازار بادام، این آجیل خوشمزه و پرکاربرد، رو به افزایش است. این بازار می تواند سود خوبی را عاید باغداران کند. همه ما با موارد مصرف بادام آشنایی داریم.

کارشناسان نهالستان پالیز هم این صحبت ها را تأیید می کنند و خرید نهال بادام اصلاح شده، نهال بادام پیوندی و نهال بادام سنگی و نهال بادام کاغذی را به همه باغداران توصیه دارند. در ادامه همراه ما باشید. می خواهیم یکی از ارقام نهال بادام را معرفی کنیم که برای شرایط اکثر شهرهای ایران مناسب است.

بهترین انواع ارقام نهال بادام مقاوم در کم آبی

نهال بادام دیمی؛ نهالی که هزینه های باغداری را کاهش می دهد!

باغداری یک کسب و کار پر هزینه است؛ خرید کود شیمیایی، خرید ابزارهای باغبانی، خرید آفت کش ها و بسیاری موارد دیگر، همه نیاز به بودجه مالی دارند. چه بهتر که نهال هایی را برای کاشتن در باغ انتخاب کنید که تا حد امکان این هزینه ها را کاهش دهند.

درخت بادام دیمی دیر گل، انتخاب برتر برای باغداران است تا بودجه های ماهانه خود را بهتر مدیریت کنند. این نهال ها در برابر خشکی و کم آبی مقاومت خوبی دارند و نیاز آبی آنها نیز متعادل است. این نهال ها برای مناطقی مناسب تر است که بارندگی در سال به خوبی اتفاق می افتد؛ به این ترتیب، دیگر لازم نیست هزینه هایی را برای آبیاری و تأمین منابع آبی اختصاص بدهید.

طراحی وبسایت با استفاده از وردپرس توسط تیم ایران سایت

نهال بادام دیمی چقدر برای ما میوه می دهد؟

باردهی نهال های بادام دیمی یک موضوع مهم است. در صورتی که به درستی از درختان بادام دیمی مراقبت کنید و به آنها رسیدگی کامل داشته باشید می توانید از هر درخت، چیزی حدود 30 کیلوگرم بادام درشت و عالی برداشت کنید. این نهال های بادام برای کاشت در مناطقی که حدود 2000 تا 2500 متر از سطح دریا ارتفاع دارند، مناسب می باشند.

کدام نهال های بادام، دیمی هستند؟

نهال بادام دیمی دارای ارقام مختلفی است. برخی از این نهال ها را می توانیم در دسته نهال بادام خوشه ای یا اصلاح شده قرار دهیم. انواع نهال بادام دیمی عبارتند از: نهال بادام سوپرنوا؛ نهال بادام مامایی؛ نهال بادام فرانیس؛ نهال بادام تونو؛ نهال بادام آذر.

هر کدام از این نهال ها برای یک اقلیم مناسب هستند. برخی را می توانید در مناطق سردسیر بکارید، پس جزو نهال های دیرگل محسوب می شوند. برخی دیگر، نهال های پیوندی هستند و باردهی حداکثری دارند. بهتر است برای بررسی نهال مناسب باغتان با یک مشاور باغبانی صحبت کنید.

می خواهیم بهترین نهالستان کشور را در ادامه به شما معرفی کنیم که این نیازها را برایتان برآورده می سازند.

جهت مشاهده انواع ارقام درخت های بادام اینجا کلیک نمایید.

آیا می توانیم نهال بادام دیمی را اینترنتی بخریم؟

خرید نهال بادام دیمی به این خاطر رواج و توسعه پیدا کرد که مسئله کم آبی و خشکی برخی کشورها به یک مشکل اساسی تبدیل شد و باغداران به نهال هایی روی آوردند که بتوانند اینچنین شرایطی را تحمل کنند. کشورهای شرق آسیا برای اولین بار این نهال ها را پرورش دادند و از بادام های آن به عنوان یک منبع غذایی بهره بردند.

امروزه نیز نهال بادام دیمی یکی از ده ها نهال بادام در بازار است و هنوز هم باغداران به خرید آنها تمایل دارند. شما هم می توانید از هر شهر ایران که هستید این نهال ها را به صورت غیر حضوری، از طریق اینترنت یا تماس تلفنی سفارش دهید. در حال حاضر، برخی از شهرهای ایران از جمله اصفهان، کرمان، یزد، شیراز، مکان های خوبی برای کاشت نهال بادام دیمی هستند.

در رابطه با انگیزه برای مطالعه و درس خواندن چه می‌دانید؟

برخی از ارقام این نهال ها برای کاشت در مناطق کوهستانی از جمله شهرهای همدان یا کرمانشاه نیز مناسب است. باغداران در هر شهر می توانند با نهالستان پالیز تماس بگیرند و درباره قیمت نهال بادام یا شرایط خرید عمده اطلاعات لازم را به دست بیاورند.

چقدر طول می کشد تا نهال بادام دیمی، بادام های خوبی تولید کند؟

باردهی نهال های بادام دیمی بسیار قابل توجه است. اگر باغتان بیشتر از 7 تا 10 هکتار باشد، محصولی که برداشت می کنید، اعجاب انگیز است و این یعنی مسیری به سمت ثروت بی پایان در هر سال! واقعاً چه اتفاقی بهتر از این می تواند برای صاحب باغ بادام بیوفتد؟

وقتی شما نهال های بادام دیمی را می خرید، آنها اغلب دو یا 3 ساله هستند، پس بعد از کاشت نهال ها، فقط کافیست 2 یا 3 سال دیگر صبر کنید تا محصول دهی عالی درختان جوان را شاهد باشید.

این نهال بادام از سال حدود 3 تا 5 سالگی به باردهی می رسد. البته این زمان در ارقام مختلف آن می تواند متفاوت باشد. گل های درختان بادام در بهار شکوفا می شوند و در پایان تابستان می توانید منظره بی نظیر بادام ها روی درختان را از نزدیک تماشا کنید!

نهالستان بادام

خرید نهال بادام دیمی و گونه گرده افشان از نهالستان پالیز!

نهالستان پالیز با مدیریت آقای مهندس قاسمی، افتخار دارد بهترین ارقام نهال بادام را برای توسعه این صنعت مهم کشور ارائه دهد. شما می توانید انواع نهال گردو و نهال میوه را نیز در همین نهالستان با قیمت های بسیار عالی خریداری کنید. خرید عمده نهال بادام دیمی نیز با بهترین امکانات برایتان فرآهم است.

قیمت نهال بادام در این نهالستان مطابق با نیاز باغداران و شرایط خرید آنها تنظیم می شود تا بودجه خود را بهتر مدیریت کنند. همچنین حمل و نقل نهال ها به روش های استاندارد انجام می گیرد که یک مزیت بزرگ است.

با خرید نهال بادام شناسنامه دار و مجوزدار از نهالستان پالیز، ثروتی تمام نشدنی را به باغ خود می برید؛ همان چیزی که در هر سال، شما را شگفت زده می کند!

برای کسب اطلاعات بیشتر به وبسایت نهالستان پالیز به آدرس www.paliznahal.ir مراجعه فرمایید.و یا با شماره تماس های ۰۹۱۴۴۵۰۱۰۰۸ و ۰۹۱۴۴۵۰۱۰۰۷ در ارتباط باشید.

چقدر این مطلب برای شما مفید بود؟

میانگین امتیازات ۵ از ۵

آیا این مفید بود؟

Thanks for your feedback!

نویسنده: شادی همتی

آخرین بروز رسانی

8 دی 1401

بروز رسانی توسط

شادی همتی

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *